Moi! Oon 12 v tyttö. Mulla on vaaleet kiharat hiukset ja mä tykkään meikata. Mun lempi väri on pinkki, sekä tykkään koirista. Oon ihastunu mun kaverin isoveljeen ja se on niiin komee. Sil on ruskeet hiukset ja se on tosi pitkä. Tosiaan se veli on 25v... ja mä oon vast 12 mut ehkä se ei haittaa. En oo uskaltanu kertoo sille mun kaverille viel koska pelkään et se suuttuu. Onko teillä vinkkejä miten kertoa kaverille ilman että hän suuttuu ja oisko mul yhtää chäänssii tohon sen veljeen? Pliiiis antakaa vinkkejä!
Ihastuminen vanhempaan veljeen
Anonyymi
1
72
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule olet vielä niin nuori että kyllä tuo varmaan ohi menee. Voit kuvitella vaikka että se on joku poppari johon olet ihastunut. Sitä kautta homma voi olla ihan normaalia. Sun ikäsillä tytöillä on tapana ihastua johonkin poppariin tai elokuvatähteen tai johonkin tubettajaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251960- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822