Suomalainen nainen on outo

Anonyymi

Tässä elämä jo näkeneenä ja kokeneena täytyy todeta et kyllä suomalainen nainen on todella outo..suurin osa siis mut onneksi poikkeuksiakin löytyy, ehkä 10 sadasta.


Ensinnäkin: Suurimmalle osalle ei ns "kunnon mies" kelpaa. Laulussakin kysytään/sanotaan .."Miksi naiset rakastuvat aina renttuihin"? Totta:( Kaiken maailman murhaajat saa pilvinpimein ihailu-rakkauskirjeitä suomalaisilta naisilta = Käsittämätöntä!!!

Ei ole ihme et suomalainen mies menee Thaimaaseen...Viroon...Venäjälle jne kun suomalainen nainen on niin kylmä...idiootti...tunteeton...ja 90% ylipainoinen läski...=tuulipuku ja korkkarit, siitä tunnistat "Suomi-Naisen". Säälittävää...hävettävää ja yököttävää!!!...

Suhteita on ollut koska olen komea mies mutta aina joutunut pettymään noihin mistä edellä mainitsin joten en enää edes etsi suomalaista naista koska kaikkialta muualta löytyy parempia :)

Vielä lopuksi todettava et suomalainen nainen haukkuu miehensä pienimunaiseksi vaikka totuus on et he itse ovat Horoja...siis väljäpilluisia ja vain väljäpilluinen sanoo miestään pienimunaiseksi...eli itse kun omistan 28 cm ja 7 vm paksun elimen, puhun kokemuksesta et on sattunut kohdalleni naisia joita pannessa tuntuu et suonsilmäkin on tiukempi...eli ei se vika aina ole miehessä, muistakaa se Horopillut ;)

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, helpottiko, "komea mies"? :D :D
      Kuule - katkeruus rumentaa ja tekee vielä luontaantyöntävämmäksi. Pyri siitä eroon jos haluat joskus sen naisenkin saada.

    • Anonyymi

      Tervemenoa suonsilmäkkeeseen!

    • Anonyymi

      Komea mies :) Kirjoittele seuraavan kerran kuulumisia, kun olet saanut siihen kuvitteellisen suureen elimeesi kupan/HIV:n thaikulta ja kotonasi vilisee luteita venakon jäljiltä :D Jos sulla olisi kaikki kohdallaan, et olisi täällä itkemässä suonsilmäkkeille. Ps. Kun olet työntänyt (synnyttänyt) anuksestasi 3 kpl nelikilosta lihamöykkyä ulos, laitapa osoitteesi, niin tulen mittailemaan millainen suonsilmäke kakkosesi on. Täältä noita ed. mainittuja IHANIA ulkomaalaisia rahareikiä tuskin kuitenkaan löydät. Mukavaa päivää sinulle :)

      • Anonyymi

        REPS*** XD


    • Anonyymi

      Ymmärrys hoi..!!! Sulla on liian iso vehje. Siksi naiset kiertää sinut kaukaa. Levittävät sanaa kanssasisarilleenkin.

      • Anonyymi

        No, tuosta voi napata todellisuudessa 4cm ympäryksestä ja 15cm pituudesta :)


    • Anonyymi

      Onneksi jokainen saa vapaasti etsiä seuransa ihan mistä haluaa. Ei tarvitse miettiä minkälaisia outouksia minkäkin maan ihmiseläjistä löytyy.

    • Anonyymi

      Ei suomi maista pidäkkään ymmärtää normi järjellä ovat ihan omassa lokerossaan. Ei naisen ajutuskulussa pysy kukaan perässä, mielellään arvostelevat ja haukkuvat miehiä, itse ovat tietty täydellisä.

      • Anonyymi

        Mistä moinen negatiivisuus? Eikö ap aloittanut samalla suominaisten haukkumalinjalla?


    • Anonyymi

      Missä on sellainen maa ,kun "thaimaasee"?
      Minä olen kyllä menossa jouluna Thaimaahan.
      En ole tuulipukuja nähnyt enää 20 vuoteen kenenkään päällä, ehkä joku maalaismummu kulkee pellon laidassa tuulipuku päällä, ei niitä edes myydä enää missään.
      Tilastojen mukaan suuriosa läskeistä on miehiä.
      Noihin alapää asioihin en ota kantaa, jääköön ne omaan arvoonsa.
      Olet kaunainen ja katkera ja katse peiliin tekis sulle hyvää.

    • Anonyymi

      :D Eli läski, pygmi, pienimunainen trolli. Vie terveiset thaimasee...tai vaikkapa epsanjaan XD

    • Anonyymi

      Aloittajan kirjoitukseen muuten sen enempiä puuttumatta muilta osin voin todeta, että tuossa hän kirjoittaa täyttä asiaa. Eli suomi-muijat on outoja.
      Vaikka eipä silti, että sen vuoksi viitsisin lähteä ulkomaita kiertelemään naisensaannin toivossa.

      • Anonyymi

        On varmaan kivaa vastata itselleen ,saa ainakin mieleisiänsä vastauksia buhaabuhaaa


    • Anonyymi

      Lue Pekka Juntin tämän päivän kolumni suomalaisen miehen nykyasemasta (Yle). Hyvä kirjoitus.

    • Anonyymi

      Pikku Arvia taas vituttaa, nivuksia, syyhyää ja pitää raapia, Arvi rassukka kun ei ole naista saanut koskaan, ja sekös ottaa nuppiin.
      Ylipaino ja pieni pippeli, eikä niin komeekaan ,siinä pulma.....

    • Anonyymi

      Ap hyvä, jos tiedät, että saat Venäjältä tai thaikusta ihannenaisen itsellesi, eikä kannattaisi tehdä se eikä täällä ikävöidä? Estääkö kukaan muu kuin sinä itse?

      Itse naisena, en välitä jännämiehestä tai ulkonäöstä (olen ollut 9v suhteessa miehen, jonka suurinosa olisi luokitellut hyvin nörtiksi) ja olen olut 7v suhteessa mieheen, joka oli aika kokematon melkein nelikymppisenä. Olen myös ollut suhteessa miehen kanssa, joka olis kelvannut Hunks:hin ja sitten pitkässä suhteessa muuten vaan komeahkon miehen kanssa. Sisäiset asiat on aina ratkaisseet.

      Se miksi en sinun laistasi harkitsisi koskaan, on asenteesi. Sen tiedän tietämättä millainen olet ulkoisesti.

    • Anonyymi

      Tässä ALKUPERÄINEN kirjoittaja...siis TYHMILLE tiedoksi tämäkin ;)

      No...harvoin saa noin paljon nauraa mitä nyt sain :D Kiitos siitä kaikille katkerille naisille...ylipainoisille tuulipuku-naisille ja pienimunaisille läski-äijille :D
      Huvitti todella tämä miesten katkeruus mutta myös katkeruutta oli nähtävissä näiltä suomalaisilta naisilta. Surullista :(

      Kannattaisko suomalaisten naisten lopettaa Possu-munkkien ja "kalori-pommi".wienereiden mässyttäminen ja keskittyä miettimään miten MINÄ voisin olla viehättävä miehen silmissä? Suurin osa kun Suomi-naisista" on oikeasti ylipainoisia "mätisäkkejä" ..joten EVVK = YÖKKKK!!!!

      O

      Ymmärrän et tokihan se aiheuttaa katkeruutta kun kerroin TOTUUDEN mutta tarkoitukseni ei todellakaan ole ketään loukata. Ihmettelen näitä miesten kannanottoja lähinnä. Oli jopa ihan yksi asiallinenkin kommentti suomalaiselta Mieheltä joka on huomannut saman asian kun minäkin mut suurin osa oli valitettavasti näiltä pienimunaisilta käteen tumputtajilta jotka eivät ole aitoa, ihanaa pillua nähneet kun netissä ja mälleistään kiinni liimautuneiden Jallu-lehtien sivuilta...saati päässeet kokeen kuin ihanaa niitä on panna isolla vehkeellä :P Sori mutta..no..ette edes tiedä mitä NAUTINTOA saan aikaan naisille ISOLLA vehkeelläni.

      Mut...syyhän ei ole minun jos omaat pienen vehkeen. Tiedätkö, se on perinnöllistä joten syytä isääsi...tai vaikka mummoasi mutta muista, syy ei ole minun. Ei myöskään ole mun syy jos et saa naista ja pillua. Minulla kun niitä riittää, komeana miehenä :) Sorry..mutta Hei...tumputtakaa te pienimunaiset sitä nakkianne ihan vapaasti ja kuvitelkaa et teilläkin olis kunnon kulli kuten mulla on...ja josta naiset Nauttii :)

      • Anonyymi

        Ota yhteyttä mielenterveystoimistoon, apua on saatavilla.


      • Anonyymi

        Noin tyhmään avaukseen ei saa kun tyhmiä vastauksia, sinä provosoit ja muut provosoituu.
        "Niin metsä vastaa ,kun sinne huutaa"


    • Anonyymi

      Tyypillinen nousuhumalaisen miehen kirjoitus, haukkumista ja oman egon pönkittämistä. Mutta kukin tyylillään.

      • Anonyymi

        Ja kukas sä olet? Ja kelle tuon kirjoitit? ap:eelle vai?


    • Anonyymi

      Niinpä, seikkailunhalulla on hintansa. Tai sitten on oltava raakasti rakkautta ken sellaisen huolii.

    • Anonyymi

      Naurattaa...hepulta elämä menee suomi- ja ulkom.naisia haukkuessa ja vertaillessa ja omaa penistään mitatessa. Mieti nyt oikeesti...mitä kirjotit. Osaatko nähdä ulkopuolelta, miltä se näyttää.
      En itse viitsi aikaa tuhlata toisten mollaamiseen, kun kuninkaita täällä ei oo kukaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      Yleistä iskelmämusiikista
      0
      973
    Aihe