Jumalalta ei lopu viha eikä minulta halveksunta. Ja minä olen meistä kovempi.
Kaksi kovaa
8
83
Vastaukset
- Anonyymi
> Jumalalta ei lopu viha eikä minulta halveksunta. Ja minä olen meistä kovempi.
Näyttää, ettet edes tunne Jumalaa.
"Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus."
1 Joh. 4:8
"Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä."
1 Joh. 4:16 - Anonyymi
Et sinä ole kovempi. Miten sinä voisit olla kovempi luk et ole mikään jumala etkä ole luonut tätä universiumia ja kaikkea mitä täällä on. Usko jumalaan ja rukoile häneltä apua kyllä hän auttaa. Vihalle ei saa mitään.
- Anonyymi
Maailmankaikkeuksia oli ennen tätä ja tämä jumalien jumala loi jumalan.
Pistä paremmaksi.
- Anonyymi
KR 1933/-38 Apostoli Paavalin kirje Roomalaisille lupaa meille tämän
16:20 Ja rauhan Jumala on pian musertava saatanan teidän jalkojenne alle. Herramme Jeesuksen armo olkoon teidän kanssanne.
16:25 Mutta hänen,
joka voi teitä vahvistaa minun evankeliumini
ja Jeesuksen Kristuksen saarnan mukaan,
sen ilmoitetun salaisuuden mukaan,
joka kautta ikuisten aikojen on ollut ilmoittamatta,
16:26 mutta joka nyt on julkisaatettu
ja profeetallisten kirjoitusten kautta iankaikkisen Jumalan käskystä tiettäväksi tehty kaikille kansoille uskon kuuliaisuuden aikaansaamiseksi,
16:27 Jumalan,
ainoan viisaan,
olkoon kunnia Jeesuksen Kristuksen kautta,
aina
ja iankaikkisesti.
Amen.- Anonyymi
Meneekö vielä pitkäänkin 100v?, 1000v?.
- Anonyymi
KR 1933/-38 Kol. 2:15
Hän [Jehova Jahve] riisui aseet [saatanan] hallituksilta
ja valloilta
ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi;
hän sai heistä hänen [Jeesuksen] kauttaan voiton riemun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KR 1933/-38 Kol. 2:15
Hän [Jehova Jahve] riisui aseet [saatanan] hallituksilta
ja valloilta
ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi;
hän sai heistä hänen [Jeesuksen] kauttaan voiton riemun.Ei pidä paikkaansa. Putlerillakin aseita piisaa vaikka häpeän alla onkin.
Jumalasi taitaa olla paatuneen vahingoniloinen.
Hevosellekin löytyy hevosmie, entäs kun se mitä Jeesus mainitseee jokaisn polven on notkistuttava,isän jumlan kunnialksi,Jeesus kristus on herra.
Onhan kirjoitettu: -- Niin totta kuin elän, sanoo Herra, jokainen polvi on notkistuva minun edessäni ja jokainen kieli on ylistävä Jumalaa. Room 14:11.
Minä olen vannonut itseni kautta, minun suuni on lausunut tämän totuuden, peruuttamattoman sanan: -- Minun edessäni on notkistuva jokainen polvi, jokainen suu on vannova minun nimeeni! Jes 45:23.
Niin on tapahtuva
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728