Jumalalta ei lopu viha eikä minulta halveksunta. Ja minä olen meistä kovempi.
Kaksi kovaa
8
109
Vastaukset
- Anonyymi
> Jumalalta ei lopu viha eikä minulta halveksunta. Ja minä olen meistä kovempi.
Näyttää, ettet edes tunne Jumalaa.
"Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus."
1 Joh. 4:8
"Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä."
1 Joh. 4:16 - Anonyymi
Et sinä ole kovempi. Miten sinä voisit olla kovempi luk et ole mikään jumala etkä ole luonut tätä universiumia ja kaikkea mitä täällä on. Usko jumalaan ja rukoile häneltä apua kyllä hän auttaa. Vihalle ei saa mitään.
- Anonyymi
Maailmankaikkeuksia oli ennen tätä ja tämä jumalien jumala loi jumalan.
Pistä paremmaksi.
- Anonyymi
KR 1933/-38 Apostoli Paavalin kirje Roomalaisille lupaa meille tämän
16:20 Ja rauhan Jumala on pian musertava saatanan teidän jalkojenne alle. Herramme Jeesuksen armo olkoon teidän kanssanne.
16:25 Mutta hänen,
joka voi teitä vahvistaa minun evankeliumini
ja Jeesuksen Kristuksen saarnan mukaan,
sen ilmoitetun salaisuuden mukaan,
joka kautta ikuisten aikojen on ollut ilmoittamatta,
16:26 mutta joka nyt on julkisaatettu
ja profeetallisten kirjoitusten kautta iankaikkisen Jumalan käskystä tiettäväksi tehty kaikille kansoille uskon kuuliaisuuden aikaansaamiseksi,
16:27 Jumalan,
ainoan viisaan,
olkoon kunnia Jeesuksen Kristuksen kautta,
aina
ja iankaikkisesti.
Amen.- Anonyymi
Meneekö vielä pitkäänkin 100v?, 1000v?.
- Anonyymi
KR 1933/-38 Kol. 2:15
Hän [Jehova Jahve] riisui aseet [saatanan] hallituksilta
ja valloilta
ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi;
hän sai heistä hänen [Jeesuksen] kauttaan voiton riemun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KR 1933/-38 Kol. 2:15
Hän [Jehova Jahve] riisui aseet [saatanan] hallituksilta
ja valloilta
ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi;
hän sai heistä hänen [Jeesuksen] kauttaan voiton riemun.Ei pidä paikkaansa. Putlerillakin aseita piisaa vaikka häpeän alla onkin.
Jumalasi taitaa olla paatuneen vahingoniloinen.
Hevosellekin löytyy hevosmie, entäs kun se mitä Jeesus mainitseee jokaisn polven on notkistuttava,isän jumlan kunnialksi,Jeesus kristus on herra.
Onhan kirjoitettu: -- Niin totta kuin elän, sanoo Herra, jokainen polvi on notkistuva minun edessäni ja jokainen kieli on ylistävä Jumalaa. Room 14:11.
Minä olen vannonut itseni kautta, minun suuni on lausunut tämän totuuden, peruuttamattoman sanan: -- Minun edessäni on notkistuva jokainen polvi, jokainen suu on vannova minun nimeeni! Jes 45:23.
Niin on tapahtuva
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322309Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant759512Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297500Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va816340SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825990Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344986HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084646Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014396Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo872080Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k801377