Ihannemieheni on tumma tai ristiverinen ja miehekkään lihaksikas. Ei tarvitse olla bodari eikä pieni ylipainokaan haittaa, terveyden rajoissa kuitenkin.
Ihannemieheni on hiljainen ja hoitaa työt ja miestenhommat pyytämättä.
Jaksaa kuunnella jos hätäännyn turhasta ja pitää kainalossa. Tykkää seksistä ja kotonaolosta, mutta lähtee myös kyytimään ostoksille.
Kiittää ruoasta eikä hyväksy valhetta.
Ihannemieheni pus
4
363
Vastaukset
- Anonyymi
Minähän semmonen olisin mutta seksistä ei niin väliä. Nykyään kun saa tuomion jos sillä silmällä katseleekaan. Muuten kaikki natsaa ja lihaksiakin on.
- Anonyymi
Minun ihannemieheni on sellainen , joka puolustaa minua vaaran edessä.. Fiksu mies, sellainen sykähdyttää, kaikista ei ole siihen.
- Anonyymi
Jason Momoa ehdottomasti😍
- Anonyymi
Jospa aloittajan ihanne olisi sitten jonkinlainen terve poikkeus. Noin yleensä, suomalaisten naisten miesihanne herättää itsessäni miehenä suuresti ihmetystä eli se tumma (musta), pitkä ja skrode joka ei osaa mitään. Ulkomalta löydetään yleensä karmein ko. aavikolta löydettävissä oleva rantaroisto.
Miehenä mihen silmään täytyy sanoa että esim. George Michael on "komea" mies. Ymmärrän hyvin, jos naiset ovat tämmöisen perään. Enjoy ..
https://www.youtube.com/watch?v=uzj5VHxHi7M
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553