Pakaroiden muotoilu

Anonyymi

Olen onnellinen kun sain vihdoin pakarani laitettua kondikseen. Kävin muilla mailla otatuttamassa ne. Täällä voin jatkaa liikunnalla ylläpitoa. Otin rahoituksen Sortterin kautta. Olen hyvin onnellinen nyt.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on pakarat kunnossa mutta naama ei. Rahoitusta aion käyttää leikkauksen maksuun ja Kreikka kutsuu! Tsekkaan nämä ja halvimman otan.

    • Anonyymi

      Kauneusleikkauksia rahoittaa Medicredit, toki voi tulla halvemmaksi käyttää muuta rahoituspalvelua.. Otin Sortterin palvelun, kotimainen, tuntui luotettavalta, ihan edullinen, sopi tilanteeseeni.

    • Anonyymi

      "Mielenkiintoista" kuinka nämä rahoitusyhtiöt ovat työntäneet tänne piilomainontaa. Taitaa olla asiakaspulaa kun pankeista saa halvemmalla kulutusluottoja.

    • Anonyymi

      Kyllä nämä firmat bannereilla mainostaa, niistä ne vinkit on tarkoitus napata.
      Tuntuu olevan ajan henki, kaikki mulle heti nyt. Ennen säästettiin ja sitten hankittiin silikonit ja muut liipalaapat.

    • Anonyymi

      Olen ekan kerran nyt käyttänyt sortterin kautta. Hyvin toimii. Niin ja mulla toimii myös nenäni kun annoin sen korjata. Eipä tarvii enää punkteerata.

    • Anonyymi

      Pakko näyttää hyvältä. Jos alkaa roikkua ja repsottaa se vaikuttaa duuniin. Käytän rahoitusta itseni ylläpitoon, hyvin toimii. Otan seuraavan heti sopivaan väliin, lomaa täytyy olla ettei kukaan hoksaa. Ihmetelkööt kuinka hyvältä näytän, ikä ei näy. Katonkin tuon Sortterin seuraavaksi, pelkkää positiivista siitä liikkuu.

    • Anonyymi

      Käytän rahoitusta säännöllisesti. Se on helppoa eikä tarvitse puskurirahastoon koskea. Ja itseeni käytän.

    • Anonyymi

      Nyt kun korkokatto tuli käyttöön, on ihan turvallista. Käytän kilpailutusta, halpa laina löytyy.

    • Anonyymi

      Jos haluaa velaksi pyrstösulat kuntoon niin mikä ettei :)

    • Anonyymi

      Sain hyvän lainan Sortterin kautta, nolo arpi tulee nyt hoidettua, samalla vähän oikastaan ryppyjä. Pakarat kelvatkoon :)

    • Anonyymi

      Selluliitti on nykyään in.
      Demi Lovatokin muutti kuviaan niin että lisäsi selluliittiä niihin.
      Saa kalasteltua seuraajia itselleen kun näyttää tavikselta.
      Neidollahan ei oikeasti ole selluliittiä ja on paljon timmimpi kuin uusissa kuvissa. Elikkä voi photoshopata myös huonommaksi.

    • Anonyymi

      Meikäläinen on myös korjauttanut oikean korvanlehden. Synnynnäinen vika oli siinä ja nyt se on melkein täydellinen. Ja ihan se minäkin tavallisena duunarin jouduin kilpailuttamaan rahoituspalveluita. Monta kertaa että sain edukkaimman tarjouksen. Sortterin kautta sain järjestettyä.

      • Anonyymi

        Mulla sortteri kusetti.
        Ei sit ollutkaan edullisin, vaikka eka siltä näytti.
        Vuoskorko kipus törkeen isoks.
        Rosvoja ovat.


    • Anonyymi

      Vaikka selluliitti ja roikkuvat tissit tulis muotiin se ei koske mua. Lainaa vaan ja Tallinnaan.

    • Anonyymi

      Itselläni myös laina Sortterin kautta hankittu ja toimii loistavasti. Korkokatto . Sain myös kohtuullisen koron lainan. En valita. Niin ja onhan mulla nyt silmäpussit sekä leuka korjattu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe