bee gees legenda robin gibb
Lähettäjä: adressi
Päivämäärä: 14.3.05 13:59:51
siis bee gees jos joku ei tiennyt on bändi joka on laulanut disco hitit staying alive how deep is your love josta on tehty useita covereita esim take tjat steps ja niin edelleen heillä on myös uusia pop hittejä nuorisolle kautta aikojen ollut olisi tosi mukavaa saasa yksi veljeksistä eli robin gibb suomeeen aattelin että jos kerättäs adressi ja lähetettäs se hänelle joten nimiä alle tähän kultuurihistoriallista tekoa tekemään kiitos vaikka bändi tuskin on nyky nuorisolle niin tuttu niin oishan se suomelle mainetta saaha tänne joku tolalnen 70luvun tähti esiintyjä joten nimiä alle jos kiinnostaa kiitän jo etukäteen ja pyydän anteeksi kirjoitus virheitä
bee gees legenda robin gibb
disco mies
2
265
Vastaukset 2
- Pepemies
This is where I came in - niiden hieman uudenpaa tuotantoa ja aivan kelpo biisi tämäkin. ( Muutaman vuoden takaa ). Mutta tuodon adressiin voisin sanoa, että tuon miehen tänne saamiseksi vaaditaan kyllä sen verran kovat rahat, että haaveillaan vain.
- 0+2-2+2-5
Ihana Biisi Jota olisi nastaa Tanssia Tyttöjen kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459