Neuvoja tarvitaan

Anonyymi

Miten varmistaa että mies ymmärtäisi edetä? 😮 Mitä teen jos haluaisin enemmän?

- Hän koskettelee hellästi kättäni kahden kesken
- Katseemme kohtaa mahdollisuuksien mukaan mutta nyt olen yrittänyt vähän vältellä
- Hän kohtelee minua eri tavalla kuin muita
- Hänen äänensä muuttuu ja pehmenee kun puhuu minun kanssani
- Voin kuulemma soittaa milloin tahansa hänelle
- Tekstannut minulle myöhään viikonloppuna
- Puhuu baarissa minusta yhteisen työkaverin kanssa
- Kertoo hieman omasta yksityiselämästään
- Työkaverini kertoo että tämä mies katselee minua niin ettei jää kiinni
- Vääntää vitsiä kanssani
- Kertoo muidenkin läsnä ollessa että olen "ihana"
- Kehuu ammatillista osaamistani, väittelen kuulemma strukturoidusti ja hän pitää siitä
- Sain juuri häneltä laadukkaan suklaa paketin
- Tuijotti kättäni ja / tai sydän rannekoruani enkä tiedä miksi

Olenko tyhmä? Mies on pomoni mutta kyseessä ei ole mikään pomo-sihteeri asetelma tod. Enkä näe häntä kuin harvoin. Keski-ikäisiä olemme. Äh, mitä teen? En vaan osaa... Ja miten tehdä jos jotain voin tehdä etten asetu naurunalaiseksi? Jos olen kuitenkin nämä kaikki kuvitellut että jotain muuta kuin ystävällisyyttä & kohteliaisuutta?

5

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No tietysti otat solmiosta kii ja kiskaset sisälle ja käyt kimppuun.
      Ei ne muuten ymmärrä.

• Anonyymi

Minuakin kiinnostaisi tietää, että mikä on se maaginen merkki, jota mies odottaa, että uskaltaa tehdä aloitteen? Mitä naisen pitää tehdä?

• Anonyymi

Jos ei mies uskalla, niin tee sinä. Toisille miehille naisen ei tarkoittaa ehkä ja toinen mies ei tajua/uskalla, ennen kuin suutelet sitä.

• Anonyymi

Ei o sellasta. Ite tavan sikan näen naistel venkoilut niin en tarkotuksella reagoi,(vaikeasti tavoiteltava)jos naisella on todellakin jotai asiaa olevinaa, niin se tullaan kertomaa suoraan. En lähde teini tyylisiin pelle leikkeihin miltään osa alueelta. Eli aletaaks oleen ja sitä rataa. Uskokaa huviksenne en ole kuuro enkä sokea, kuulen ja näen mitä haluan , mulla on TODELLA VALIKOIVA kuulo sekä näkö.

• Anonyymi

suu kiinni ja nukkumaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      71
      4115
    2. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      15
      2664
    3. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2267
    4. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      11
      2233
    5. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      105
      2167
    6. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      99
      2131
    7. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      107
      2083
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      598
      1911
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1905
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      23
      1673
    Aihe