Miten varmistaa että mies ymmärtäisi edetä? 😮 Mitä teen jos haluaisin enemmän?
- Hän koskettelee hellästi kättäni kahden kesken
- Katseemme kohtaa mahdollisuuksien mukaan mutta nyt olen yrittänyt vähän vältellä
- Hän kohtelee minua eri tavalla kuin muita
- Hänen äänensä muuttuu ja pehmenee kun puhuu minun kanssani
- Voin kuulemma soittaa milloin tahansa hänelle
- Tekstannut minulle myöhään viikonloppuna
- Puhuu baarissa minusta yhteisen työkaverin kanssa
- Kertoo hieman omasta yksityiselämästään
- Työkaverini kertoo että tämä mies katselee minua niin ettei jää kiinni
- Vääntää vitsiä kanssani
- Kertoo muidenkin läsnä ollessa että olen "ihana"
- Kehuu ammatillista osaamistani, väittelen kuulemma strukturoidusti ja hän pitää siitä
- Sain juuri häneltä laadukkaan suklaa paketin
- Tuijotti kättäni ja / tai sydän rannekoruani enkä tiedä miksi
Olenko tyhmä? Mies on pomoni mutta kyseessä ei ole mikään pomo-sihteeri asetelma tod. Enkä näe häntä kuin harvoin. Keski-ikäisiä olemme. Äh, mitä teen? En vaan osaa... Ja miten tehdä jos jotain voin tehdä etten asetu naurunalaiseksi? Jos olen kuitenkin nämä kaikki kuvitellut että jotain muuta kuin ystävällisyyttä & kohteliaisuutta?
Neuvoja tarvitaan
5
71
Vastaukset
- Anonyymi
No tietysti otat solmiosta kii ja kiskaset sisälle ja käyt kimppuun.
Ei ne muuten ymmärrä. - Anonyymi
Minuakin kiinnostaisi tietää, että mikä on se maaginen merkki, jota mies odottaa, että uskaltaa tehdä aloitteen? Mitä naisen pitää tehdä?
- Anonyymi
Jos ei mies uskalla, niin tee sinä. Toisille miehille naisen ei tarkoittaa ehkä ja toinen mies ei tajua/uskalla, ennen kuin suutelet sitä.
- Anonyymi
Ei o sellasta. Ite tavan sikan näen naistel venkoilut niin en tarkotuksella reagoi,(vaikeasti tavoiteltava)jos naisella on todellakin jotai asiaa olevinaa, niin se tullaan kertomaa suoraan. En lähde teini tyylisiin pelle leikkeihin miltään osa alueelta. Eli aletaaks oleen ja sitä rataa. Uskokaa huviksenne en ole kuuro enkä sokea, kuulen ja näen mitä haluan , mulla on TODELLA VALIKOIVA kuulo sekä näkö.
- Anonyymi
suu kiinni ja nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1982518
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708