Ja älykäs kuin helvetin komea kiiltokuvamainen niljake...
Miehellä on helppoa; ei tarvitse olla komea tai edes hyvännäköinen ( itselleni iso —-).
Mitä ”söpömpi” tai kauniimpi, sitä pahempi tuen-off..
Tai olenko aseksuaali? En osaa sanoa..,
Mielummin karu ulkonäkö
9
158
Vastaukset 9
- Anonyymi
Mita rumempi ja sarmampi sita kuumempi!
- Anonyymi
Pinnallisuutta se on sekin jos tavallinen ulkonäkö ei kelpaa.
- Anonyymi
Vaarin. Oikea termi on hyva maku.
- Anonyymi
Ks. Han Ei jalleensynny enaa....
- Anonyymi
Voisikohan uskoa AP:n olevan oikeasti tuota mieltä? Kovasti tuntuu karu ulkonäkö olevan turn-off. Treffi-ilmoituksia ihan turha lukea kun jokaisessa haetaan komeaa miestä. Baariin menee niin naiset juoksee karkuun. Luulevat Frankensteinin hirviön siittäneen lapsen Matami Mimmin kanssa.
No vittu olen karu ja tatuoitu,tiedä siitä miten käynyt flaksi mutta itsevarma nainen tämän äijän ihan liekkeihin.
- Anonyymi
Jaa, mielummin lämminsydäminen, aito, turvallinen, rakastettava, hupsuttelevainen oman tien kulkija mies, joka osaa nauraa myös itselleen ettei vain mun tartte nauraa.
Ei tatuoinnit ja karu olemus sulje pois lämminsydämmisyyttä,aitoutta,turvallista,rakastavaa,nauravaa kundia....kertoo vain ulkokuoresta ja olemuksesta😘....joten ota selvää mikä aarre löytyy laittamalla meiliä nimimerkillä tämän firman posti.
- Anonyymi
Makuja on monia ja makuasioista on turha kiistella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53944
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12879En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45808- 62788
- 60750
- 57677
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67576
- 132559
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20537- 49524
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33435- 17430
- 24429