Millaiset vaatteet naisella tulee olla hautajaisissa? Tietysti tummat ja siistit, mutta onko sopivaa laittaa jakun sijaan esim. musta neule?
Naisen pukeutuminen hautajaisissa
5
8032
Vastaukset
- nauku
Musta, siisti neule on aivan soveltuva hautajaisvaate!
Muistuu mieleen huonompi esimerkki mustasta neuleesta, tätini asu isänsä hautajaisissa...musta angoraneule päällystetty ommeltavilla nallemerkeillä, auts! - juice
Mielestäni neulepaita on liian arkinen hautajaisiin. Laita mielummin esim. jakkupuku. Tai siistit mustat housut ja bleiseri. Hautajaisiin ei tietenkään pukeuduta liian juhalavasti, mutta Kuitenkin vainajaa kunnioittaen. Nainen pukeutuu miesten tummaa pukua vastaavalla tavalla.
- mie
Riippuu siitä kuinka lähiomaisen hautajaisissa on. Lähiomaisilla on tarkempaa pukeutuminen. Miehillä musta puku. Naisilla musta jakkupuku (housut tai hame). Muilla vierailla voi olla mustan sijasta harmaatakin. Olen nähnyt ruskeaakin, ei haitannut kun asu muuten oli siisti. Neulekin voi olla.
- tikka
Hautajaiset ovat vaarini veljen vaimon, eli en ole sinänsä lähiomainen.
- mie
tikka kirjoitti:
Hautajaiset ovat vaarini veljen vaimon, eli en ole sinänsä lähiomainen.
Voit pukeutua vähän "rennommin". Kunhan on siistit vaatteet. Listasta muuten jäi vielä yksi väri eli tummansininen. Eli siistiä ja "säädyllistä". Ei minihametta, ei liian tiukkaa eikä paljastavaa toppia tai muuta paitaa. (Olen tällaisiakin nähnyt, huh huh).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733