Mistä löytyy hyvä suomalainen mies?
Nainen haluaa miehen
20
1391
Vastaukset
- Anonyymi
Ikäluokka?
- Anonyymi
Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
- Anonyymi
Millainen on hyvä mies?
- Anonyymi
Täällä olisi... 🖐😀
- Anonyymi
Moi Komiat ja Pitkähiuksiset(??) Urokset! Tääl ois 45v- Bi/ heteronainen Suomen Turust! 🌞😊😎 En hae Seksiä! " Ensin tutustuminen rauhassa Toiseen... " En halua mitään "pukumiehiä" !! Itse kun oon Rock- henkinen/ tyylinen Nainen!🤘🤘🎶🎶🎸🎸😎🖤 Kysele JOS Kiinnostaa?? 😘😊
Terv. Krisse - Anonyymi
täällä ois yksi vapaa jos kiinnostaisi en ole poikanen ja kyllä hommat hoituu olen varma siitä otappa yhteys niin keskustellaan asiasta rohkeasti vain
- Anonyymi
Oletko Turusta?
- Anonyymi
Hyvä olen kun muut sanoneet niin kyllä hommat hoituu ja en ole koskaan ollut rahojen perässä juoksua Elän vaatimattomasti pikku paikkakunta ei ole antanut mitään saatikka naista mulla
Ota ulkomaalainen mies. ))
- Anonyymi
SUOMISSA.
- Anonyymi
Heh, ei mistään. Ei ainakaan täältä runkkareiden kokoontumis-sivustolta.
- Anonyymi
Mene sinne DTM:n homoklubille, sieltä niitä löytyy sullekkin.
mistäpä hyvä ja ei-ylipainoinen, sinkku, lapseton suomalainen nainen joka ei ole mikään feministi tai kukkahattu eli siis olisi järjissään noin muutenkin?
- Anonyymi
"Hyvä olen kun muut sanoneet niin kyllä hommat hoituu ja en ole koskaan ollut rahojen perässä juoksua Elän vaatimattomasti pikku paikkakunta ei ole antanut mitään saatikka naista mulla"
Mitkä hommat?
Omalla kohdallani tuo lause pudottaa ehdokkaan heti kättelyssä.
Jos miehen mielestä hyvä mies on se jolla "hommat hoituu" niin ei kiitos.
Jos ainoa pääomasi on housuissa saat pitää sen kyllä ihan suosilla itse.- Anonyymi
Tarkoitti kai että kaikki hommat hoituu ei pelkästään seksi ;)
Seksin vonkaajia tyhmempiä ei voi ollakaan.
- Anonyymi
Hyvät naiset; mitähän te teette miehillä, kun ette osaa niitä käsitelläkään.
Tarttis olla oikia asennekin; Harmillista kun siihen ei ou helppoa käyttöohjettakaan.
Alkakeehan opiskella.
Nimimerkillä: Kokemusta omaava. - Anonyymi
metsästä.
- Anonyymi
No hö... tietysti Suomesta.
- Anonyymi
Se oli kyllä hyvä kysymys. Samaa mietin itsekin.
- Anonyymi
Ei ainakaan kauppakeskusten penkeillä istumasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560