Mitä mies tarkoittaa, kun kutsuu mua nähdessään beibiksi tai honeyksi? Tätä tapahtuu siis melkein aina kun nähdään, myös silloin kun on muitakin paikalla. Pohdin vain,, kuinka yleistä tällainen on miesten toimesta?
Mies kutsuu beibiksi
14
1128
Vastaukset
- Anonyymi
Haluu sulta ....... älä anna!!!
- Anonyymi
Siis haluaa vaan yhtä asiaa? Kuinka kauan mies jaksaa sitä yrittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis haluaa vaan yhtä asiaa? Kuinka kauan mies jaksaa sitä yrittää?
Katsekontakti tehoaa paremmin 🤗
- Anonyymi
Hellittelynimiltä kuulostaa minusta. Kai sitä nainen voi olla honey bunny, tai beibeh~ miksei voisi olla?
- Anonyymi
Mun miespuolinen ystävä kutsuu kaikkia beibeiksi. Tosin rafla-alalla töissä et...
- Anonyymi
Rennon aikuisen miehen läppä, puhetyyli jolla ei ole mitään sen kummempaa merkitystä. Ei sovi kyllä jokaisen miehen suuhun.
- Anonyymi
Tämäkin esimerkki kyllä rafla-alalta
- Anonyymi
Tässä just miettiny, ett onko se vaan läppää. Ensin aattelin ett on ku kyseessä sellanen naistenmies. Ei kyl mielestäni kaikkia nuoriakaan naisia kutsu lempinimillä. Lisäks kaverit on vieressä alkaneet sanomaan, ett mies ois ihastunu muhun. Välillä hänellä sellanen "koiranpentumainen ilme", sellanen ku rakastunu mies katsoo naistaan. Jos heitän takaisin jotain läppää hän vaikuttaa niin tyytyväiseltä ja iloiselta. Toisaalta välillä on täysin välinpitämätön mua kohtaan. Tilanne on sellanen, ettei ois suotavaa ett jotain tapahtuis. Tää mies on vaan onnistunu saamaan mun pään täysin sekaisin. Miks kaikki on aina niin monimutkaista??
- Anonyymi
Ei ole välttämättä mitään. Ihastunut ihminen tulkitsee merkkejä aina vähän kotiinpäin. Mä olen kokki ja varattu, enkä ikinä pettäisi tyttöystävääni. Silti mun käytös saattaa olla välillä tuollaista, se vaa piristää työpäivää.
- Anonyymi
Jos kyseessä naistenmies niin tuskin olet ainoa. Jos haluat sellaisen miehen, niin sit sun on hyväksyttävä se fakta että AINA se silmä on vähän myös muualla. Aina on muita naisia kuviossa. Jollain tapaa. On eritason naisia. Niitä joille flirttaa, niitä joille se on läppää, niitä joita nussii ja niitä joita rakastaa. Sori, mut näin se menee naistenmiehen kohdalla.
T:yksi sellainen - Anonyymi
Ja se välinpitämättömyys itsellä on just sitä et on joku muu nainen mielessä. Jos on tylsää niin sit sitä ottaa iloa mistä saa. Mut näin vaa mitä itellä.
- Anonyymi
Olitte oikeassa, läppää oli kuulemma vain. Harmittaa, ku menin edes ottamaan asian puheeksi. Tulipa ruma ja tyhmä olo, ku ihastuin. :(
- Anonyymi
Se että yksi ei ole kiinnostunut ei tee sinusta rumaa. Se tarkoittaa että jokin asia ei vaan kolahtanut, mikä kolahtaa sulla jonkun toisen kanssa enemmän. Hänellä saattaa olla omia dilemmoja tai mitä vaan, mitkä ei liity suhun millään tavalla.
- Anonyymi
En itse ilkeäisi käyttää tuollaisia 60-70-luvun naurettavia, "cheesyjä" ja teennäisiä sanontoja, hyi. Tulee heti mielikuva jostain limanuljaska käkkäräpäästä ruskea nahkatakki päällään ja naurettavat aurinkolasit päässään pellevirne naamallaan laukomassa moisia typeryyksiä suustaan... 🤮
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746