Mies kutsuu beibiksi

Anonyymi

Mitä mies tarkoittaa, kun kutsuu mua nähdessään beibiksi tai honeyksi? Tätä tapahtuu siis melkein aina kun nähdään, myös silloin kun on muitakin paikalla. Pohdin vain,, kuinka yleistä tällainen on miesten toimesta?

14

1165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluu sulta ....... älä anna!!!

• Anonyymi

Siis haluaa vaan yhtä asiaa? Kuinka kauan mies jaksaa sitä yrittää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis haluaa vaan yhtä asiaa? Kuinka kauan mies jaksaa sitä yrittää?

Katsekontakti tehoaa paremmin 🤗

• Anonyymi

Hellittelynimiltä kuulostaa minusta. Kai sitä nainen voi olla honey bunny, tai beibeh~ miksei voisi olla?

• Anonyymi

Mun miespuolinen ystävä kutsuu kaikkia beibeiksi. Tosin rafla-alalla töissä et...

• Anonyymi

Rennon aikuisen miehen läppä, puhetyyli jolla ei ole mitään sen kummempaa merkitystä. Ei sovi kyllä jokaisen miehen suuhun.

• Anonyymi

Tämäkin esimerkki kyllä rafla-alalta

• Anonyymi

Tässä just miettiny, ett onko se vaan läppää. Ensin aattelin ett on ku kyseessä sellanen naistenmies. Ei kyl mielestäni kaikkia nuoriakaan naisia kutsu lempinimillä. Lisäks kaverit on vieressä alkaneet sanomaan, ett mies ois ihastunu muhun. Välillä hänellä sellanen "koiranpentumainen ilme", sellanen ku rakastunu mies katsoo naistaan. Jos heitän takaisin jotain läppää hän vaikuttaa niin tyytyväiseltä ja iloiselta. Toisaalta välillä on täysin välinpitämätön mua kohtaan. Tilanne on sellanen, ettei ois suotavaa ett jotain tapahtuis. Tää mies on vaan onnistunu saamaan mun pään täysin sekaisin. Miks kaikki on aina niin monimutkaista??

• Anonyymi

Ei ole välttämättä mitään. Ihastunut ihminen tulkitsee merkkejä aina vähän kotiinpäin. Mä olen kokki ja varattu, enkä ikinä pettäisi tyttöystävääni. Silti mun käytös saattaa olla välillä tuollaista, se vaa piristää työpäivää.

• Anonyymi

Jos kyseessä naistenmies niin tuskin olet ainoa. Jos haluat sellaisen miehen, niin sit sun on hyväksyttävä se fakta että AINA se silmä on vähän myös muualla. Aina on muita naisia kuviossa. Jollain tapaa. On eritason naisia. Niitä joille flirttaa, niitä joille se on läppää, niitä joita nussii ja niitä joita rakastaa. Sori, mut näin se menee naistenmiehen kohdalla.

T:yksi sellainen

• Anonyymi

Ja se välinpitämättömyys itsellä on just sitä et on joku muu nainen mielessä. Jos on tylsää niin sit sitä ottaa iloa mistä saa. Mut näin vaa mitä itellä.

• Anonyymi

Olitte oikeassa, läppää oli kuulemma vain. Harmittaa, ku menin edes ottamaan asian puheeksi. Tulipa ruma ja tyhmä olo, ku ihastuin. :(

• Anonyymi

Se että yksi ei ole kiinnostunut ei tee sinusta rumaa. Se tarkoittaa että jokin asia ei vaan kolahtanut, mikä kolahtaa sulla jonkun toisen kanssa enemmän. Hänellä saattaa olla omia dilemmoja tai mitä vaan, mitkä ei liity suhun millään tavalla.

• Anonyymi

En itse ilkeäisi käyttää tuollaisia 60-70-luvun naurettavia, "cheesyjä" ja teennäisiä sanontoja, hyi. Tulee heti mielikuva jostain limanuljaska käkkäräpäästä ruskea nahkatakki päällään ja naurettavat aurinkolasit päässään pellevirne naamallaan laukomassa moisia typeryyksiä suustaan... 🤮

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3253
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2945
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2212
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1645
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1524
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1487
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1395
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1351
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1315
    10. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1248
    Aihe