Toyota-talli kolmoisvoittoon

36

76

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulee vielä tiukka taisto rallin MM-voitosta ja tallien mestaruudestakin tullaan varmasti käymään vielä kauden loppukilpailuissa tiukka taistelu.

• Anonyymi

Kolumbian romuralli sitten Amazonin palavissa viidakoissa? Eikös sekin ole kohta vuorossa.

• Anonyymi

Latvala on alkanut kaljuuntua. Mutta tuskin niin alas vajoaa että teippailisi munakarvojaan päähän kuten eräs...

• Onneksi mulla itselläni ainakin on hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Mutta ainahan sitä on niitä sun kaltaisia persujuntteja, jotka eivät voi niitä fina-tabletteja syödä sen oman ahdasmielisyytensä takia.

Sua sitä taitaa kovasti ne miesten mulkut kiinnostaa, kun kerran pitää sinne suuntaan jo keskusteluissa hieman vihjata. Ettet vaan itse homo olisi.

• Anonyymi

Onneksi et ole ns. "Parta-Jeesus" ;D
        '

• Anonyymi kirjoitti:

Onneksi et ole ns. "Parta-Jeesus" ;D
        '

On mulla ainakin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, vaikka tosin partaa en oikein pidäkään.

Mutta sä sitä itse varmaan oletkin joku persuja äänestävä juntti.

• Anonyymi

Mutta kokemus naisten kanssa Sinulla on huono, hiuksista huilimatta?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta kokemus naisten kanssa Sinulla on huono, hiuksista huilimatta?

Sä kun tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään. Helppohan se onkin aina niitä perättömiä valheita toisesta ihmisestä väittää, varsinkin kun sulla ei ole itselläsi edes mitään todisteita typerälle väitteellesi. Onhan mulla ollut naisia elämässäni paljonkin, joten hyvin huomaa taas sen, miten sä et tunne mua ollenkaan.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Sä kun tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään. Helppohan se onkin aina niitä perättömiä valheita toisesta ihmisestä väittää, varsinkin kun sulla ei ole itselläsi edes mitään todisteita typerälle väitteellesi. Onhan mulla ollut naisia elämässäni paljonkin, joten hyvin huomaa taas sen, miten sä et tunne mua ollenkaan.

Pyörätuolissasi istut neuvostokuutiossa etkä koskaan tapaa ketään, naisia varsinkaan.

• Anonyymi

DarkFearille tehtiin kamalalla tavalla epäonnistunut perskarvojen siirto päälaelle. Karvat varisivat heti pois mutta haju jäi :(

• Anonyymi

Miten olet itse pärjännyt invamopojen piirikunnallisissa?

• Enpä ole itse koskaan sellaisilla edes ajanut, kun oon fyysisesti terve ja hyväkuntoinen nuori mies.

• Anonyymi

Tuli mieleen eräs hassu juttu: eihän se ole moottoripyöräilijä lainkaan joka kypärää käyttää... on kokemusta että miten sitten kun kilahtaa kunnolla toivoo että onneksi oli hyvä lippis päässä :D

Oikeasti erään jonkun naisen kanssa keskustelut, en tiedä pitkät jutut ollut mutta että kun hän kertoo omia juttujaan minulle niin paljon.

Kun itse olen sellainen tietystikin maailmanluotettavin kun joku kkk-lohikäärme, niin helppo kertoa... mutta siltikin...

• Anonyymi

Toy-Ota = Lelu-Ota.... autot ovat aivan hyviä mutta huono nimi, ota tästä lelu...

• Anonyymi

Minkähänlainen ohjain teillä mahtaa olla, itse kun joskus pelasin ActLabsin sellainen nahkaratti, aika jämerä.

Nyt olen pelannut avaruuspelejä, ohjaimena ollut tuo.. Thurstmasterin sellainen lentotikku, aika hyvä kyllä noihin peleihin tuollainen, alle 100e maksoi.

• Se on muuten niin että meikäläinen voitti 50 e Näädän Makelta kun löimme vetoa Saksan rallin loppu tuloksista. Sanoin että se on meinaan jämpti että Toyotat ottaa kolmois voiton jä löin setelin Varissuon paikallisen pubin tiskiin. Make naureskeli että Latvala rikkoo kuitenkin autonsa ja väitti että jollain ranskan patonkeilla tai Hyndailla ajavat kuskit olisivat kärjessä ja lähti vetoon mukaan.

Itekin nuorena kun ajoin joka mies luokan kilpailuja, mulla oli meinaan aina Tarlet kilpa autona ja Hiase railerin veto autona. Ei tullut mieleenkään ajaa millään Fiiatilla tai Volkkarilla. Viestasta nyt puhumattakaan. Jokkis harrastus sittemmin jäi ja tummat pojat osti Hiasen hyvällä hinnalla Afrikkaan vietäväksi vaikka taulussa oli reilut 650tkm. Siellä se varmaan vieläkin on jonkun perheen tai yrityksen jokapäiväisenä käyttöautona.

• Anonyymi

Taisi Jore sun jokkisura päättyä Daytonan betoniseinään 2001 :)))))

• Anonyymi

Eikä peris kauppa käy kun jo noin aikasin olet täällä trollaamassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi Jore sun jokkisura päättyä Daytonan betoniseinään 2001 :)))))

Melkosta rienaamista kun peris laittaa kuolleen nascar-kuskin kuvan spämmihahmonsa profiiliin 😤

• Anonyymi

hahha Nelson Mansion Mandela.

Ajoin kerran kun kokeilin jokkisjutulla, kammottava kiihtyvyys ja kyydissäkin olin, sininen savu tulee lukkoperällä asfaltilla hyvin, mutta jatkuvasti remontissa ne sitten kun hajoavat täysin jokaisen kilpailun jälkeen.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä peris kauppa käy kun jo noin aikasin olet täällä trollaamassa?

Kauppa kävi tänään 130e edestä, mutta ei se mun työ ole niin sidottu ajankäyttöön. 💁‍♂️ Heräsin kasilta, nousin puoli kymmeneltä ja päivän mittaan kurkin verkkopankkia, lähetin paketteja ja palvelin asiakkaita.

Ei sillä että mä olisin muka jotain trollannut täällä.

Ihan itse Pääskyvuoren Jorma, kenet mä olen henkilökohtaisesti tavannut, kertoi omalla profiilillaan tuosta vedonlyönnistä ja aiemmasta jokkis-harrastuksestaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Melkosta rienaamista kun peris laittaa kuolleen nascar-kuskin kuvan spämmihahmonsa profiiliin 😤

Ei kai nyt Peris ole mitään kuvia mihinkään profiileihin kenellekkään laittanut, sillä ihan itse se Pääskyvuoren Jormakin on oman kuvansa profiiliinsa laittanut tai ehkä poikansa Jeren avustuksella. Mutta Periksellä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

• peris234 kirjoitti:

Kauppa kävi tänään 130e edestä, mutta ei se mun työ ole niin sidottu ajankäyttöön. 💁‍♂️ Heräsin kasilta, nousin puoli kymmeneltä ja päivän mittaan kurkin verkkopankkia, lähetin paketteja ja palvelin asiakkaita.

Ei sillä että mä olisin muka jotain trollannut täällä.

Ihan itse Pääskyvuoren Jorma, kenet mä olen henkilökohtaisesti tavannut, kertoi omalla profiilillaan tuosta vedonlyönnistä ja aiemmasta jokkis-harrastuksestaan.

Jorma oli kyllä tehnyt hyvän vedonlyönnin Varissuon paikallisessa, kun oli pistänyt 50euroa likoon Toyotan kolmoisvoiton puolesta. Täytyy olla kovasti luottoa tallia kohtaan:))))))))))))))))))))))))))))))))))

Muistelin että eikös Pääskyvuoren Jorma ole myös käynyt ostamassa joskus sulta osia siihen Kasipätkän Volvoon?

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Jorma oli kyllä tehnyt hyvän vedonlyönnin Varissuon paikallisessa, kun oli pistänyt 50euroa likoon Toyotan kolmoisvoiton puolesta. Täytyy olla kovasti luottoa tallia kohtaan:))))))))))))))))))))))))))))))))))

Muistelin että eikös Pääskyvuoren Jorma ole myös käynyt ostamassa joskus sulta osia siihen Kasipätkän Volvoon?

Eivät mielikuvitusolennot osta mitään, pitäishän jopa sun sasi tietää se.

• Anonyymi kirjoitti:

Eivät mielikuvitusolennot osta mitään, pitäishän jopa sun sasi tietää se.

Mitä ostoksiin tulee, niin onhan Peris ihan itse kertonut näiden palstalta tuttujen kirjoittajien käyneen häneltä jotain auton osia ostamassa.

• Anonyymi

peris taitaa kaivata uutta kierrosta firmamainontaa täällä kun taas on kaivanut jorman ja kumppanit esiin;)

• Anonyymi kirjoitti:

peris taitaa kaivata uutta kierrosta firmamainontaa täällä kun taas on kaivanut jorman ja kumppanit esiin;)

Ei kai Peris ole mitään hahmoja mistään esiin kaivanut, kun tässä nyt vaan ovat itse tulleet Jorma, Bicky ym. turkulaiset tänne kirjoittelemaan.

• DarkFear kirjoitti:

Jep Toyotan laatuun voi näköjään luottaa :) Itse en olisi laittanut viittä kymppiä likoon, mutta ehkä Jorma oli ottanut pohjille muutaman Karhu-oluen siellä pubissa :)))

Jorma on tosiaan ostanut V70:n osia, jotka jossain tapauksissa ovat sopineet myös 850:een. 😊 Kaikinpuolin asiallinen ja reilu tyyppi myös oikeassa elämässä palstan ulkopuolella 👍

Ja mitä noihin hahmo ja mielikuvitusolento juttuihin nyt sanoisi... Tuskin monikaan näistä huutelijoista on koskaan nähnyt näitä turkulaisia asiallisia kirjoittajia tai edes käynyt Turun kokoisessa kaupungissa. Hyvä huudella jostain Pihtiputaan puskista 🙄

• peris234 kirjoitti:

Jep Toyotan laatuun voi näköjään luottaa :) Itse en olisi laittanut viittä kymppiä likoon, mutta ehkä Jorma oli ottanut pohjille muutaman Karhu-oluen siellä pubissa :)))

Jorma on tosiaan ostanut V70:n osia, jotka jossain tapauksissa ovat sopineet myös 850:een. 😊 Kaikinpuolin asiallinen ja reilu tyyppi myös oikeassa elämässä palstan ulkopuolella 👍

Ja mitä noihin hahmo ja mielikuvitusolento juttuihin nyt sanoisi... Tuskin monikaan näistä huutelijoista on koskaan nähnyt näitä turkulaisia asiallisia kirjoittajia tai edes käynyt Turun kokoisessa kaupungissa. Hyvä huudella jostain Pihtiputaan puskista 🙄

Onhan noissa MM-ralleissa mukana myös mm. Citroenia, Hyundaita, Peugeotia ja vaikka mitä, mutta Jorma varmasti vanhana Toyota-miehenä luottaakin eniten siihen Toyota-laatuun:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Eniten mestaruuksia näkyy rallissa olevan Lancialla. Hyviä talleja näkyy olevan myös sitten Citroen, Peugeot, volkswaagen, Subaru ja Toyota.

Niin eipä varmaan monet näistä palstan ätmeistä ja muista huutelijoista ole koskaan edes käyneet Turussa tai missään isommassa kaupungissa, niin eivät ole näin ollen edes nähneet näitä palstalta tuttuja tyyppejä ja heidän autojaan.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Miten mahtaa olla romuliikkeesi kannattavuuden kanssa kun merkittävä osa asiakkaista on omia mielikuvitusystäviäsi? :):):):):):):)

• Anonyymi kirjoitti:

Miten mahtaa olla romuliikkeesi kannattavuuden kanssa kun merkittävä osa asiakkaista on omia mielikuvitusystäviäsi? :):):):):):):)

Eiköhän sillä Periksen firmalla ihan hyvin kuitenkin mene ja eipä sillä ole merkitystä, että onko ne asiakkaat ennalta tuntemattomia vai palstan kautta jo ennestään tuttuja henkilöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peris oli paljon hauskempi silloin kun vittuili Darkille noilla hahmoillaan.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Eiköhän sillä Periksen firmalla ihan hyvin kuitenkin mene ja eipä sillä ole merkitystä, että onko ne asiakkaat ennalta tuntemattomia vai palstan kautta jo ennestään tuttuja henkilöitä.

Satuhahmoilta voi olla vaikea saada maallista pätäkkää maksuksi;)

• Anonyymi kirjoitti:

Satuhahmoilta voi olla vaikea saada maallista pätäkkää maksuksi;)

Eiköhän ne palstalta tutut tyypit maksa Perikselle ihan samalla tavalla kun kaikki muutkin asiakkaat, eli joko käteisellä tai kortilla. Tiedä vaikka Bicky Royal-miehellä olisi peniksen kuva pankkikortissa:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Eiköhän ne palstalta tutut tyypit maksa Perikselle ihan samalla tavalla kun kaikki muutkin asiakkaat, eli joko käteisellä tai kortilla. Tiedä vaikka Bicky Royal-miehellä olisi peniksen kuva pankkikortissa:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Onko sulla kortissa kuva omasta mikropeniksestäsi kun taas aloit puhua peniksistä?

• Anonyymi

Toy-Ota, lelu-ota Lallli ja järvenjää :D

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      66
      3276
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      90
      3066
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      177
      3008
    4. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      136
      2385
    5. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      41
      2366
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      205
      2211
    7. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1724
    8. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      52
      1688
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      400
      1673
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      100
      1185
    Aihe