Olen ihastunut puoli mustalaiseen.

Anonyymi

Olen ihastunut yhteen puoli mustalaiseen poikaan ja hän väittää että se seurustele mutta silti tahalteen törmäilee minuun tuiotti vappu DIcessä koko ajan katto välillä vihaisesti puhu välillä tosi ilkeästi mulle olen niin ujo että en uskolla jutella sille hyvä että edes uskolla sano moi auttakaa pliis en tiedä mitä tehdä.

5

207

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Phyi

• Anonyymi

Pääkiinni puol 🐒. Rakkaus ei katso rajoja 🧐

• Anonyymi

Pikku vinkki, tollo:

Jos mustalainen katsoo ja puhuu sulle ilkeästi, niin kannattaa ottaa etäisyyttä, ennenkun sillä palaa lopullisesti pinna sun kyttäämisees. Selvästi ei tykkää sun vetisestä huomiostasi,mut tekee parhaansa ollakseen ees jotenkin kohtelias.

Uskomatonta, miten ihmiset haluaa tulkita edukseen ihan selvät viestit, itselläni samaa kokemusta miehistä, jotka ei vaan usko, etten ole kiinnostunut, vaan lähinnä vittuuntunut.

• Anonyymi

Jos joku puhuu sinulle ilkeästi niin se tarkoittaa että hän ei pidä sinusta. Etsi silloin joku joka puhuu sinulle kauniisti.

• Anonyymi

Joo, ihan vaan annat tuon ihastumisen tunteen mennä ja kyllä se oikea seurustelukumppani vielä löytyy

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      71
      2303
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      36
      1882
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      100
      1201
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      47
      965
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      91
      872
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      26
      827
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      29
      700
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      41
      685
    9. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      144
      673
    10. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      598
    Aihe