Eräs mies katsoo minua välillä sellainen lempeä, onnellinen ilme kasvoillaan. Mietin, onko se ihastusta? Myös flirttiä ja hellittelynimiä on. Välillä taas on kiukkuisen ja välinpitämättömän oloinen. Tilanne on vaikea, suhde ei olisi sallittu olosuhteiden vuoksi. Silti haluaisin kovasti kysyä onko hän kiinnostunut, mutta pelkään vastausta.
Ihastuneen miehen katse
Anonyymi
3
97
Vastaukset
- Anonyymi
Kysyt tätä samaa monella eri tapaa täällä. Ei ilmeisesti vastaus miellytä. Ei tarkoita välttämättä mitään.
- Anonyymi
Minkäslaisia hellittelynimiä?
- Anonyymi
Kun mies ihastuu niin että haluaa naisen tarpeeksi paljon elämäänsä, niin se tekee asialle jotain. Vaikka olisi kuinka arka/ujo/mitä vaan niin kyllä sitä ottaa sen asian omakseen ja tekee asialle jotain. Muussa tapauksessa se on ajanviete.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että383864- 156849
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 56723
- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632