Miehet masentuu yksin

Anonyymi

121

<50

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pientähän tuo. Maailmanmestari salibandy pelaajan jolla varmasti naisia riittää, peliriippuvuus on vakavampi asia vai mitä.

      • Itseasiassa voipi hyvinkin olla.... Jos jäät naisetta, et välttämättä siis saa mitään, mutta peliriippuvuuden kanssa voit saada runsaasti velkaa... Kyllähän tuolla ukolla tuossa tuntuu asiat varsin mallillaan olevan, vaikka joku masennustila on tullut parisuhteen katkeamisen jälkeen. Se on varsin yleistä....


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Itseasiassa voipi hyvinkin olla.... Jos jäät naisetta, et välttämättä siis saa mitään, mutta peliriippuvuuden kanssa voit saada runsaasti velkaa... Kyllähän tuolla ukolla tuossa tuntuu asiat varsin mallillaan olevan, vaikka joku masennustila on tullut parisuhteen katkeamisen jälkeen. Se on varsin yleistä....

        Ei disse ymmärrä näitä asioita. Henki on siis halvempi kuin pelivelka. Et sitten pysynyt poissa.


    • Anonyymi

      No onneksi saan seksiä ettei masennu. Olisi kamalaa olla vaan yksin eikä saisia naida.

      • Anonyymi

        Suurin osa nössyköistä ei edes ymmärrä mistä on kysymys kun ei ole tyttöystävää koskaan ollut.


      • Anonyymi

        Et saa ja jos olet yksin ikäsi niin olet jo tottunut siihen.


    • Anonyymi

      Palstallakin on varmasti tyttöjä eli naisia jotka auttaisivat ikävän pulaan, jos et oikeasta elämästä niitä löydä.

    • Anonyymi

      Miesten pitäisi juoda viinaa ja lähteä yökerhoon. Sitten tapaisi naisia eikä tarvitsisi olal yksin.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Good point.


      • Anonyymi

        Kuka sellaista väsänyttä viinaa jaksaa litkiä.


    • Anonyymi

      Ei 36-vuotiaana mitään yhdyntää nyt enää silleen käläpää, vaikka ei sitäkään oo lakannu kaipaamasta. Ei se silti etusijalla oo yhtään. Kaikkea muuta seksiä kyllä voisi olla. Eihän sen tarte olla märkää tai tahmeaa hommaa ollenkaan. Vaikka ny jotai piäntä ja siivoa ees, aivan pyhäkoulukilttiä juttua vain. Tarvis kummostakkaa sen......

      • Anonyymi

        Ei enää 36 vuotiaana?? Minkälaisia pullapirkkoja tai pullapekkoja on ne joille kunnon seksi ei enää maistu 36 vuotiaana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei enää 36 vuotiaana?? Minkälaisia pullapirkkoja tai pullapekkoja on ne joille kunnon seksi ei enää maistu 36 vuotiaana?

        Kai se seksi nyt on jo taaksejäänyttä elämää näin 30-vuotiaana kun nainen jätti enkä saa enää pillua ja ny juon viinaa ja syön pillereitä joka päivä.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se seksi nyt on jo taaksejäänyttä elämää näin 30-vuotiaana kun nainen jätti enkä saa enää pillua ja ny juon viinaa ja syön pillereitä joka päivä.

        KilttiMies89

        Kyllä hyvä pillerikooma naisen halun vie.
        Hyvä pointti, jatka samaan malliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se seksi nyt on jo taaksejäänyttä elämää näin 30-vuotiaana kun nainen jätti enkä saa enää pillua ja ny juon viinaa ja syön pillereitä joka päivä.

        KilttiMies89

        sepä se... kun ei liiku kukaan samois piireis... kohtaamisen ongelma


      • Anonyymi

        vammane


    • Anonyymi

      44 vuotiaana on aika vähän mahdollisuuskai löytää nainen. Naiset yhä nirsompia ja jos eiole rikas niin mahdollisuudet on aika olemattomat.

      • Anonyymi

        Turha vinkua. Taitaa olla toisinpäin. Miehistä ei enää ole parisuhteen rakentajiksi. Vain nuoruuden pitkät suhteet kantavat ja kestävät.

        Vanhemmat miehet voivat suoraan tyytyä ilotyttöihin.


      • Anonyymi

        En ole koskaan ilotyttöjä nähnyt. Naiset ei halua parisuhdetta kunnon miehen kanssa vaan jonkun paskan jännämiehen kanssa.


      • Anonyymi

        Niin se on. Ite oon ollu sinkku jo lähes 10v, ikää kohta 47v, on hyvä työ, koulutus ja talous vahva (rahaa on, velkaa ei). Treenaan edelleen lähes joka päivä, joten kroppa on hyvässä kuosissa, olen yli 180 cm pitkä ja usein ikäistäni selkesti nuoremmaksi luultu. Olen hakenut pidemmän aikaa seuraa välillä kohteliaan humoristisesti seksisellaista vaihteeksi taas seurustelusuhdetta.

        Lopputulos:

        Seksiseuraa saa silloin tällöin, mutta naiset ovat vanhempia ja usein läskejä eli tasoltaan selkeästi huonompia, tosi on.

        Kun haet seukkailuseuraa on treffeillä ollut monesti vastassa joku hysteerikko bimbo. Okei ulkokuori on saattanut olla ihan hyvä, mutta pään sisällä sitten vippaakin. Eli miehen on turha haaveilla etenkin yli 40v iässä oman tasoistaan naista vaan mikä nyt se taso miehellä onkaan on se nainen aina selkeesti huonompi tasoisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on. Ite oon ollu sinkku jo lähes 10v, ikää kohta 47v, on hyvä työ, koulutus ja talous vahva (rahaa on, velkaa ei). Treenaan edelleen lähes joka päivä, joten kroppa on hyvässä kuosissa, olen yli 180 cm pitkä ja usein ikäistäni selkesti nuoremmaksi luultu. Olen hakenut pidemmän aikaa seuraa välillä kohteliaan humoristisesti seksisellaista vaihteeksi taas seurustelusuhdetta.

        Lopputulos:

        Seksiseuraa saa silloin tällöin, mutta naiset ovat vanhempia ja usein läskejä eli tasoltaan selkeästi huonompia, tosi on.

        Kun haet seukkailuseuraa on treffeillä ollut monesti vastassa joku hysteerikko bimbo. Okei ulkokuori on saattanut olla ihan hyvä, mutta pään sisällä sitten vippaakin. Eli miehen on turha haaveilla etenkin yli 40v iässä oman tasoistaan naista vaan mikä nyt se taso miehellä onkaan on se nainen aina selkeesti huonompi tasoisempi.

        Vain alemman tason mies kelpuuttaa läskin kurpan. Sellaisen kanssa ei päiväsaikaan ulkona liikuta. Joku voi nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on. Ite oon ollu sinkku jo lähes 10v, ikää kohta 47v, on hyvä työ, koulutus ja talous vahva (rahaa on, velkaa ei). Treenaan edelleen lähes joka päivä, joten kroppa on hyvässä kuosissa, olen yli 180 cm pitkä ja usein ikäistäni selkesti nuoremmaksi luultu. Olen hakenut pidemmän aikaa seuraa välillä kohteliaan humoristisesti seksisellaista vaihteeksi taas seurustelusuhdetta.

        Lopputulos:

        Seksiseuraa saa silloin tällöin, mutta naiset ovat vanhempia ja usein läskejä eli tasoltaan selkeästi huonompia, tosi on.

        Kun haet seukkailuseuraa on treffeillä ollut monesti vastassa joku hysteerikko bimbo. Okei ulkokuori on saattanut olla ihan hyvä, mutta pään sisällä sitten vippaakin. Eli miehen on turha haaveilla etenkin yli 40v iässä oman tasoistaan naista vaan mikä nyt se taso miehellä onkaan on se nainen aina selkeesti huonompi tasoisempi.

        Täytän kohta 50v, olen nuorekas, kaunis nainen, seksi-intoa ja taitoa on, lisäksi olen paremmassa fyysisessa kunnossa kuin moni nuorempi, Harrastan säännöllisesti liikuntaa ja olen itselleni mieleisessä hyvässä ammatissa. Lisäksi olen terveellä tavalla tyytyväinen itseeni :)
        Voisin sanoa samaa, että tämän ikäisenä on vaikea saada itsensä tasoista seuraa Useat 50- vuotiaat vapaat miehet ovat mm. huonokuntoisia ja huonon itsetunnon omaavia ja jotka ovat naisen tyydyttämisen suhteen varsin hukassa :)


    • Anonyymi

      Mahdollisuudet on 0 vaikka on pitkä ja komea. Ellei ole rikas Cheek.

      • Anonyymi

        Mä en saa edes seksiä, vaikka rummimmasta päästä en ole. Joutuisi maksamaan että saisi seksiä, ja se ei oikein houkuttele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en saa edes seksiä, vaikka rummimmasta päästä en ole. Joutuisi maksamaan että saisi seksiä, ja se ei oikein houkuttele.

        Allu ootko miestä harkinnu naisen tilalle. Homppelit tykkää varmasti myös pitkistä miehistä ja jos rumakaan ei ole. Iso 42" tv,kin voi olla plussaa.


      • Anonyymi

        Mahdollisuudet on 0 vaikka olis rikas kun ei ole Cheek.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Ennen tosiaan pääsi koska naiset ei katsoneet naamakerrointa mutta nykyään 99% naisista valitsee miehen treffeille miehen ulkonäön takia. Niin se vaan on, naisten kriteerit ovat nousseet todella paljon ja 90 % miehistä ei kelpaa naisille ollenkaan. Yhä useampi mies jää kokonaan vaille parisuhdetta elämänsä aikana. Tavis naiset haluaa komeita top 10 miehiä joita on aika vähän sinkkumiesten ryhmässä ja jos eivät saa sitä komeinta niin ovat sinkkuja sitten. Joskus vastailin tuhannelle naiselle ja sain yhden vastauksen takas joten voitti kuvitella että sadat tuhannet miehet eivät pääse koskaan treffeille...

      • Anonyymi

        Vai että oikein tuhannelle naiselle ja sadat tuhannet eivät koskaan pääse treffeile. Kuitenkaan todellisuudessa tuskin kukaan tuntee sellaista aikuista miestä kuka ei olisi ikinä naisen kanssa ollut, koska suurin osa on. Joten taas pitää todeta että Suomessa sitten suurin osa miehistä on top 10 miehiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai että oikein tuhannelle naiselle ja sadat tuhannet eivät koskaan pääse treffeile. Kuitenkaan todellisuudessa tuskin kukaan tuntee sellaista aikuista miestä kuka ei olisi ikinä naisen kanssa ollut, koska suurin osa on. Joten taas pitää todeta että Suomessa sitten suurin osa miehistä on top 10 miehiä.

        Jopa minä tunnen oman ikäluokkani miehiä, jotka eivät ole koskaan olleet parisuhteessa. Ja minun piirini ovat kuitenkin melko pienet.


      • Anonyymi

        Olin koulukiusattu ja oon yrittänyt ottaa yhteyttä jopa samalla luokalla aikoinaan olleisiin tyttöihin tai naisiin, no ei ne vastaa tietenkään kun ne on varmaan antanut lukuisien jännämiesten ähkiä päällään ja siittää niille lapsia.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että oikein tuhannelle naiselle ja sadat tuhannet eivät koskaan pääse treffeile. Kuitenkaan todellisuudessa tuskin kukaan tuntee sellaista aikuista miestä kuka ei olisi ikinä naisen kanssa ollut, koska suurin osa on. Joten taas pitää todeta että Suomessa sitten suurin osa miehistä on top 10 miehiä.

        Mä ainakin tunnen joitakin sellaisia yli 30-vuotiaita miehiä jotka tuskin on elämänsä aikana edes suudellut naista.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ainakin tunnen joitakin sellaisia yli 30-vuotiaita miehiä jotka tuskin on elämänsä aikana edes suudellut naista.

        KilttiMies89

        Nonnii, se on kyllä yleistä vaikka siitä ei kehdata puhua niin on varmasti satoja tuhansia miehiä jotka eivät ole naista edes halanneet.


      • Anonyymi

        vaikeus on missä kohdata..... mun mielestä joku deittisivu on ihan hyvä koska sä voit kertoa siin mielenkiintosi kohteita.... ja ehkä sieltä valikoituu joku joka hyväksyy sut sellasena ku oot... älä lopeta yrittämistä!!! sulle on varmasti jossain se oikea!


    • Anonyymi

      Harmi kun ei sperman luovutuksesta makseta, oltas miljonäärejä!

    • Naisen kanssa rupeaa masentamaan vielä enemmän. :D

      • Silti pitää vaan yrittää..
        Kumma juttu.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Silti pitää vaan yrittää..
        Kumma juttu.

        70% suhteista tuntuu olevan sellasia missä se nainen vaan masentaa...

        Se nainen on sellanen paha mörkö joka vaanii talon sisällä. :D


        Kyllä mie siltikkin yritän.. Mutta mun omilla ehdoilla.

        Eikä haittaa vaikka kutsutaan sovinistiksi, natsiksi jne. :D


    • Anonyymi

      Kai tässä joutuu loppuelämän olla yksin. Menen sit huoriin ja maksan että saan seksiä.

      • Anonyymi

        huorissa hyppäsi ennen puutteessa olevat ukko miehet nykyään myös kuulenma sinkku miehiäkin,


      • Anonyymi

        Uhoat vaan, et mene kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhoat vaan, et mene kuitenkaan.

        Jep. Ei muuten ole niin helppoa kuin luulisi. Nuorempana olin kerran jo menossa, mutta en sitten lopulta mennytkään.
        Pitää olla jotenkin tunteeton, että voi ostaa toisen ruumista edes hetkeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Ei muuten ole niin helppoa kuin luulisi. Nuorempana olin kerran jo menossa, mutta en sitten lopulta mennytkään.
        Pitää olla jotenkin tunteeton, että voi ostaa toisen ruumista edes hetkeksi.

        Lisään vielä, että samalla siinä ostaa myös pienen palan sielusta.
        Ei siis erityisen kiva juttu.


      • Anonyymi

        Tosin Afrikan yrittäjät on oman kokemuksen perusteella huonompii kuin Eurooppalaiset. Eurooppalaisilla kanssa sisarilla on parempi palveluasenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhoat vaan, et mene kuitenkaan.

        En mä uskalla! Kuka tulee viemään mut kädestä kiinni pitäen huoran luo?

        KilttiMies89


      • Anonyymi

        hei, maksettuihin naisiin meneminen ei ole huono vaihtoehto!!!! ei ollenkaan!! ajatelkaa kuinka paljon sellainen estäisi väkivaltaisia raiskauksia!!! en tarkoita sinua henkilökohtaisesti...vaan yleisesti!!! sellainen ammatti on kunniateko! ..... hyvä seksi on todella tärkeää jokaiselle, laukaisee hyviä hormooneja ja vapauttaa pahoja..joista pitääkin päästä eroon....


    • Anonyymi

      IHANKO TOTTA, EIKUN MIEHET HALUAVAT OLLA HEI YKSIN.

      JA NAISET ETSIVÄT TÄYDELLISTÄ MIESTÄ, PITKÄ, HOIKKA TAI LIHAKSIKAS, VÄHINTÄÄN TOHTORI PITÄÄ OLLA, TAI LENTÄJÄ.

      PS. SUOLI24 TREFFI PALSTA ON TÄYNNÄ NÄITÄ NAISIA. NOH, SIINÄHÄN ODOTTAVAT... TÄYDELLISTÄ MIESTÄ SIIS. JA MITÄ RUMEMPI JA LÄSKIMPI, NIIN SITÄ KOVEMMAT VAATIMUKSET.

      PSS. EI ENÄÄ KOSKAAN SUOLI24 TREFFIPALSTALLE LIITTYMISTÄ, 40 VIESTIÄ ERI NAISILLE, " OK " OLI TYYLIIN PARAS VASTAUS MINKÄ SAIN. JA LOPUT EI VASTANNUT MITÄÄN, TAI VAIN " EI KIINNOSTA ". JA OLEN MUKAVA, HYVÄNNÄKÖINEN LIIKUNNALLINEN MIES. EN TOKI TÄYDELLINEN... ENKÄ EDES TOHTORI... ENKÄ LENTÄJÄ.


      PSSS. TOIVOTTAVASTI SAAVAT SIELTÄ JONKUN NARSISTIN JOKA VAIN KÄYTTÄÄ HYVÄKSEEN JA HEITTÄÄ ROSKIIN, KUN EI KERRAN KUNNOLLISET, LUOTETTAVAT, SYDÄMELLISET MIEHET NAPPAA. KIITOS. MUTTA VIKAHAN ON SUOMILEHMÄIN SILMISSÄ AINA MIEHISSÄ, ITSE EI VASTATA EDES JA OLLAAN IHAN KESKIVERTO TAVIKSIA JA ODOTETAAN MIEHELTÄ TÄYDELLISYYTTÄ JNE. NOH, ONNEKSI ULKOMAALAISET NAISET OVAT ASTETTA TAI JOPA PARIA ASTETTA NÖYREMPIÄ, MYÖS SÄNGYSSÄ... BUHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :-) TÄTÄHÄN TE HALUATTE. ASIA LOPPUUN KÄSITELTY, ETSIN ULKOMAALAISET PALLIEN TYHJENTÄJÄN SITTEN, NIIN TYHJENNELKÄÄ TE SUOMINAISET TÄYDELLISTEN NARSISTI LENTÄJIEN PALLEJA. ( antakaa anaali myös, niin ne pysyy tyytyväisinä, remmiä haluatte ja erityisesti tarvitsette myös, ja kovaa. Jopa raippaa.

      • Anonyymi

        Vai pitäisi olla nöyrä, peräti myös sängyssä?
        Tarkoittaa mitä?

        Täytyykö maata alla vain hiljaa, riittää kun jalat levittää? Hyi..

        Jos tuo asenne huokuu nettitreffeillä jo kirjoittelusta, niin en ihmettele ettei flaksi käy!
        Tavallinen nainen kun tykkää seksistä oman kullan kanssa ja ei vain "anna".

        Suurin osa täällä valittajista etsinee näitä ns nöyriä antajia? :/ Aivan vapaasti mut maksullinen tällöin lie parempi vaihtoehto..

        Nim. En anna vaan myös otan, parisuhteessa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai pitäisi olla nöyrä, peräti myös sängyssä?
        Tarkoittaa mitä?

        Täytyykö maata alla vain hiljaa, riittää kun jalat levittää? Hyi..

        Jos tuo asenne huokuu nettitreffeillä jo kirjoittelusta, niin en ihmettele ettei flaksi käy!
        Tavallinen nainen kun tykkää seksistä oman kullan kanssa ja ei vain "anna".

        Suurin osa täällä valittajista etsinee näitä ns nöyriä antajia? :/ Aivan vapaasti mut maksullinen tällöin lie parempi vaihtoehto..

        Nim. En anna vaan myös otan, parisuhteessa :D

        Väärässä olet. Kirjoitin tuon nyt vain näyttääkseni millaisia monet naiset ovat. Treffipalstalle en kuule kirjoittanut mitään tuonne päinkään aikanaan eli n. Vuosi sitten kun sieltä lähdin. Älä sinä siis joku nobody femppu luule tietäväsi mistään mitään. Nimenomaan olen kiltti ja sydämellinen mies ja etsin ihmistä jonka eteen haluan tehdä kaikkeni ja pitää kuin kukkaa kämmenellä. Rakkaus on molemminpuolista huolenpitoa. Älä suomilehmä luule, että kaikki miehet ovat tunneköyhiä jne. Itse olen ainakin täysi vastakohta. Pointti oli katsos se, että se ei suomifempuille kelpaa. Eli asia oli ja on niin päin, ymmärrät sitä tai et! Suomihuorille kelpaa ylenisestiottaen vain narsistit. Ja sitten ne itkee täällä ja mediassa, että kun " miehet ovat niin tunneköyhiä ". Tämähän on täysin sairasta! Eli pysyn kannassani : Saavat ihan sitä mitä tilaavatkin, kulkia poskeen, perseeseen ja roskiin. Tätä tarkoitin. Sehän on silloin ihan oikein, kun ei itselläänkään ole sydäntä. Älä välitä, kyllä te narsisti peilistä itseänne ihailevat aina toisenne löydätte. Sanoo ihan hyvännäköinen, mutta myös tunteikas ja herkkä mies. Yhden illan juttuihin on suhteet jäänyt, ja yllätykseksesi : Ei minun takia, vaan kulli on kelveannut naisille vaikka itse olisim halunnut tunteikkaana ihmisenä jatkaa suhdetta! Asia loppuun käsitelty. Piste.


      • Anonyymi

        sori jos sulla oli paha kokemus... olen ymmärtänyt että suurin osa siellä on huuhaata...ja sillä mielellä pitää se sivusto ottaakin... mutta aina on helmiä joukossa... jotka hakee oikeata normielämän miestä..sankaria joka saa sut-mut tuntemaan oloni turvalliselta, koska sulla on työ, josta hyvä palkka, koska sä korjaat mun vuotavan hanan ja vaihdat palaneen lampun...koska sä vastaat puhelimeen keskellä yötä, kun musta tuntuu että "extra terrestial powers are attacking... noice... vaikka tietty se on laskeutuvia lentokoneita"... koska sä autat kun olen flunssaisena sängyn pohjalla ja kakruille on saatava ruokaa... Sinä näytät välittämisesi, teoilla ja toivon että myös sanoilla, että opettelet sanomaan: olet rakas...suomessa rakastan sinua ei sovi... ...olet tärkeä... olen täällä eleet kaikki hyvä... Sen takia olet Rakas ja Tarvitsen Sinua!


    • Anonyymi

      2010 alkaen yksinäistä erakkoelämää kerrostaloyksiössä.
      Yksinäinen aamu,päivä,ilta,yö seuraa toisiaan ja joka aamu alkaa uudestaan.
      Lääkäri sano että Ketipinoria pitää ottaa aamulla ja päivällä 100mg.
      Illalla sitten 300mg.Kyllä tämä nyt tässä menee.

      • Anonyymi

        Miten tästä suomesta on tullu näin paska maa. Töissäkin tuntuu että kaikki vaan kyttää toisten virheitä ja sitte kielivät eteenpäin


    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa. Toisessa ketjussa just huudetaan, että pitää saada miehen olla yksin!

      • Anonyymi

        Sama se on naisillakin. Parempi kuulema olla yksin. Outo kansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama se on naisillakin. Parempi kuulema olla yksin. Outo kansa.

        Menkäämme omiin igluihimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama se on naisillakin. Parempi kuulema olla yksin. Outo kansa.

        Suomalaiset on lähes kaikki erakkoja, ihmettelen vaan että miten niitä vauvoja vielä syntyy Suomeen, pyhästä hengestäkö?

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset on lähes kaikki erakkoja, ihmettelen vaan että miten niitä vauvoja vielä syntyy Suomeen, pyhästä hengestäkö?

        KilttiMies89

        Sipilän vieraat hoitaa asjan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset on lähes kaikki erakkoja, ihmettelen vaan että miten niitä vauvoja vielä syntyy Suomeen, pyhästä hengestäkö?

        KilttiMies89

        Eihän niitä synnykään, harva päivähän siitä saa lehdistä lukea.


    • Anonyymi

      Hyvä komennussanonta sitten OIKEIN KOVAAN ÄÄNEEN: "Perkeleen mustalainen", kun James Pont aina oli älykäs ja tummasilmäinen, Camel-tupakkaa polttava.

    • Anonyymi

      Minäki yksin vielä vuosia kun ei kelpaa naiselle. On mielenterveys ongelmia syön lääkkeitä ja työtön hullu.

      • Anonyymi

        Jos antaa 2000 osumaa naisille tinderis eikä saa yhtään on pahasti todella hirveen ruma tai vikaa vitusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos antaa 2000 osumaa naisille tinderis eikä saa yhtään on pahasti todella hirveen ruma tai vikaa vitusti.

        En uskalla kokeilla, mulle kävis varmaan just tolla tavalla. Täytyy sentään säilyttää jokin illuusio ja elää mieluummin omassa pienessä kuplassaan.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Ismeismi ja lokeraatio saattaa joskus masentaa. Jotkut tykkää semmoisesta, tosin nekin tarvitsevat vähintään narsistin avukseen.

    • Anonyymi

      Masis kalvaa pääkoppaa koska en ole saanut koskaan seksiä naisen kanssa. Ätminä elän ja kuolen. Töihin en varmasti mene, ei siitä olis mitään iloa itselle kun elämässä pitäisi saada elää jonkun naisen kanssa ja suunnitella sitä elämää yhdessä.

    • Anonyymi

      onko se yksinäisyys pelkkää seksiä !!??

      kai tää elämä ja yhteiselämä muutakin on, - hei haloo !!

    • Anonyymi

      Mitä seksiä? Olen masentunut ja ahdistunut ja mulla on paniikki.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Joltain terapeutilta pyysin seksiä, ei vastannut mitään, olis se paska aka voinut edes runkata!!!

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Niin tulikin masennus jo vuonna 2000. Ilman seksiä ei voi olla onnellinen

    • Anonyymi

      Hei Miehet! olen eronnut nainen, yksin elellyt eron jälkeen yli 20v.Etsinyt välillä kumppania suomi24 treffeistä .Olen lähetellyt ikäisilleni miehille asiallisia viestejä varmaan kaikkiaan noin 30 kiinnostus viestiä tämän kesän aikaan, joista kaksi on vastannut ! joista ei sitten päässyt alkua pidemmälle.Olen sopusuhtainen ,liikkuva ,hoidan itseäni ,kun aikaa on eläkkeellä ollessa.Olen normaalin näköinen,enkä ole kovin ronkeli.Mutta ,mutta,ei kukaan nainen ota sellaista hoitamatonta miestä ,jolla iso vatsa riippuu housujen päällä ,kaljaveikkoa,syö huonoa rasvaista ruokaa ,ei hoida itseään, ei käy parturissa,suihkussa ,ei puhtaita vaatteita, ei harrastuksia. Ne muutamat treffit jotka olen käynyt , ikäiseni miehet oli puskasta.Likainen t-paita päällä, jossa ruokajäämiä,verkkahousut päällä ym..Sitten sekin asia kun profiiliin laitetaan mitä suhteelta haluaa,niin valtaosalla miehillä ,on Seksiä!!Minä naisena haluan muutakin kuin vaan pelkkää Panoa!MIEHET SAA JÄÄDÄ PUNKAN POHJALLE,ITSESSÄ VIKA ,JOS NAISET EI HALUA!

      • Anonyymi

        Ei siis pelkkää panoa, no mä voin nuollakin ja suikkiin saa myös multa ottaa:)


      • Anonyymi

        Mä oon täydellinen mies eikä mussa ole tuollaisia vikoja vaikka syödä pitää ja kaljaakin saa juoda mut panoa pitää saada. En mä ala enää kenenkään pihtari lepakon kanssa kun sain jo sellasesta tarpeekseni. Ei naiset osaa pitää lupauksiaan.

        KilttiMies89


      • Anonyymi

        Opettele ensin pilkkujen ja pisteiden paikka kirjoittaessa niin joku voisi sut huolia.
        Nyky naiset on tuollaisia etteivät osaa edes kirjoittaa vaikka sanovat että ovat koulutettuja.


      • Anonyymi

        Ja varmasti miehet on ihan puhtaita, käyvät suihkussa ja ovat normaaleja, harrastavat urheilua mutta sellaiset miehet ei naisille ole koskaan kelvannut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon täydellinen mies eikä mussa ole tuollaisia vikoja vaikka syödä pitää ja kaljaakin saa juoda mut panoa pitää saada. En mä ala enää kenenkään pihtari lepakon kanssa kun sain jo sellasesta tarpeekseni. Ei naiset osaa pitää lupauksiaan.

        KilttiMies89

        Juurikin noin , pihtari akkoja on tullut nähtyä, mitä sellaisella on virkaa?
        Varmaan ketään eukkokaan ei kattelisi impotenttia vierellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele ensin pilkkujen ja pisteiden paikka kirjoittaessa niin joku voisi sut huolia.
        Nyky naiset on tuollaisia etteivät osaa edes kirjoittaa vaikka sanovat että ovat koulutettuja.

        Olen huomannut saman, ei osaa kirjoittaa ja silti vaahtoaa korkeakoulutuksesta, näitä riittää.


    • Anonyymi

      Hei naiset! Olen 46-vuotias mies Suomesta ja etsin naisseuraa.

      Vaatimuksen EI EI ja EI puhu sanaakaan SUOMEA! Ulkonäkö about Angelina Jolie lookalike:) Tosin ei ihan niin nälkiintyneen näköinen ja vähän saisi olla pituuttakin enemmän. Tissit saisi olla tallella, pienetkin kelpaa, kunhan on omat. Kissamaiset silmät tärkein ja saa raapia:) Tarjolla puu joka kestää kovaakin kyytiä.

      T: Nobody

      • Anonyymi

        Elli nimesi on Elli tai Teemu tai Tuomas?


    • Anonyymi

      Enemmän tossa kiinnittää huomiota siihen että sohvaperunat ohjelmasta lasketaan mukamas julkkikseksi, taisi olla aika vähän tulijoita.

    • Anonyymi

      Miehet kun eroaa, niin yleensä ne HOIKISTUU ja PIRISTYY.

      Mitenkäs se nyt on mahdollista? Taitaa nää SUOMEN vaginat vaan olla niin SAIRAITA.

    • Anonyymi

      Silloin poikia ja miehiä piristäänkeen jokaisen tytön ja naisen kuuluisi olla jo "Wonder Woman", voimakas.

    • Anonyymi

      Gal Gadot ... ihanasti ääntää ... jotenkin tekisi mieli heti tehdä baybejä sen kanssa kun näkekiin sen puhuvan:)

    • Anonyymi

      Itä-Eurooppalaiset tädit on kyllä kauneimpia ... Ra-Ta-Ta-Ta-Cowskit ja muut ... aivan syötävän näköisiä kissoja!

    • Anonyymi

      Se mitä Suomen ravintoloista löytyy, näitä söpöjä brunetteja, niin...
      "Jotenkin mä tunnen tunteneeni sut koko elämäni ajan..." ja vintti pimeenä ja lompakko hukassa:(
      No, mukava herätys suht. sekavassa tilassa... helvetin muotitietoiset.

    • Se olis hyvä ihan jokaisen oppia, et oma onnellisuus ei voi koskaan olla kenenkään toisen vastuulla.
      Parisuhde ei tarkoita sitä et vain silloin voisi tuntea itsensä kokonaiseksi, kumppanin tehtävä ei ole korjata ja eheyttää ja parantaa.. Sen täytyy lähteä omasta itsestä.
      Tämä nyt näin niinku yleisluontoisesti tähän ajatukseen; "Ilman parisuhdetta mies masentuu."
      Linkissä esitelty henkilö oli masentunut parisuhteen päätyttyä, sen enempää tuossa ei mainittu johtuiko masennus yksin jäämisestä vai kenties epäonnistumisen kokemisesta (parisuhteen ylläpitämisessä) vai jostain ihan muusta..

      • Anonyymi

        Minua ainakin piristivät aika paljon jutut.... kun noniin jotkut abris ja valtakunta nekin vielä, mutta: Wonder Woman -hahmo oli mielessä, oikein supersankari sitten, voimakkaampi kuin teräsmies tuollainen, auttaja.


      • Anonyymi

        Hahmot on hahmoja - median luomia ... oikeasti kyllä tekisi mieli pistää pistettä sisään " Be My Gal"lille...:) Viehättävä täti. Ei (kai?) mikään direktiivi natsi, saisi sotamieskin töitä hmmmmm :3


      • Anonyymi

        Hitsi, palstalla on yksi lyhyesti mutta tarpeeksi puhuva nainen:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        Tosin NAINEN on aina NAINEN ... EI EI ja EI, ja miestä heikompi, vaikka miten hillottaisivat aivoja:( Voi kyllä sitä nyt vaan pitäisi "ymmärtää".

        Ring a bell?


      • Anonyymi

        Aika moni syö liikaa vaikka ei kannattaisi. Moni juopottelee vaikka tyhmäähän se on. Ja vieläkin pahempia epäloogisuuksia löytyy ihmisten syntilistoilta. Ei se mikään ihme ole mielestäni jos yksin masentuu vaikka jokin mietelause sanoisi että niin ei kannata päästää tapahtumaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni syö liikaa vaikka ei kannattaisi. Moni juopottelee vaikka tyhmäähän se on. Ja vieläkin pahempia epäloogisuuksia löytyy ihmisten syntilistoilta. Ei se mikään ihme ole mielestäni jos yksin masentuu vaikka jokin mietelause sanoisi että niin ei kannata päästää tapahtumaan.

        Masennus on siitä vittumainen seuralainen, et se ei tarvi varsinaista (loogista) syytä tullakseen vierailulle ja jäädäkseen asumaan..
        Sulla voi päällepäin olla kaikki hyvin; sosiaaliset suhteet kunnossa, raha-asiat kohdillaan ja fyysinen terveyskin hyvä..
        Ja silti masentaa, vaikka kuinka hyvää tarkoittavat hokisi ettei "pitäisi"..

        Minä en sanonut että yksinäisen tai muunkaanlaisen ei "kannata" masentua..
        Ei sille voi mitään, eikä se lähde "ryhdistäytymällä" tai "ottamalla ittiään niskasta"..
        Mutta ei sitä myöskään voi kenenkään toisen odottaa parantavan.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Masennus on siitä vittumainen seuralainen, et se ei tarvi varsinaista (loogista) syytä tullakseen vierailulle ja jäädäkseen asumaan..
        Sulla voi päällepäin olla kaikki hyvin; sosiaaliset suhteet kunnossa, raha-asiat kohdillaan ja fyysinen terveyskin hyvä..
        Ja silti masentaa, vaikka kuinka hyvää tarkoittavat hokisi ettei "pitäisi"..

        Minä en sanonut että yksinäisen tai muunkaanlaisen ei "kannata" masentua..
        Ei sille voi mitään, eikä se lähde "ryhdistäytymällä" tai "ottamalla ittiään niskasta"..
        Mutta ei sitä myöskään voi kenenkään toisen odottaa parantavan.

        Voi olla myös yksinäisyydestä johtuvaa masentuneisuutta tai alakuloisuutta. Silloin toinen ihminen saattaa parantaa sen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla myös yksinäisyydestä johtuvaa masentuneisuutta tai alakuloisuutta. Silloin toinen ihminen saattaa parantaa sen.

        No joo, voi ollakin, mut silloin kyseessä on kai lievempi masennustila.
        Kaikki alakuloisuus ja sureminen ei tarkoita että olisi välttämättä vielä masentunut, toisaalta vaikeamminkin masentunut ei välttämättä makaa koko ajan peiton alla märehtimässä omaa pahaa oloaan..


    • Anonyymi

      Suomen VALTIO on muuten VARKAIDEN JA HUUMERIKOLLISTEN PARATIISI!

      No miksi? Koska se on VALTION TAPA VARASTAA!

      VALTIO ON SE RIKOLLINEN!!!!

    • Anonyymi

      Kaikki ne rahat jotka SUOMEN VALTIO kerää auto/polttoaine/savuke/alkoholi -haitta huume/ihmiskauppa sokeriveroina, mihin ne menee? Ne menee VALTION NATZIONALES SOCIALSMIN hoitoon! Joku voi väittää, että "demokratia" on SUOMESSA ... kaunana siitä, ja "onnellisuudesta".

    • Anonyymi

      Kaikenlaisia hölynpölytutkimuksia.

      Minä erosin muijastani yli 20 vuotta sitten ja sen jälkeen elämäni on ollut tosi mukavaa. Masennuksesta ei tietoakaan.

      Kun olin vielä alle 60 v. niin naisia tulija meni. Kaikilta en kysynyt edes nimeä.
      Nyt kun on tullut aikuiseksi, en ottaisi naista enää edes yökylään.

      Pidän terveydestäni huolta,pyöräilen joka päivä 10-20 km . Matkustelen ja käyn marjastamassa. Ei siinä mitään jäkättävää p . .kan puhujaa mukana tarvita.

      Akoilla oli oma aikansa ja nyt olen helpottunut ja tyytyväinen yksinolooni.

      • Anonyymi

        Suola on terveellistä nykyään ja neitsytöljy on epäterveellistä.

        Hyppää :F


    • Anonyymi

      Se valehtelee joka sanoo olevansa onnellinen yksin koko elämänsä.

      • Anonyymi

        Se joka luulee tietävänsä totuuden on aina väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se joka luulee tietävänsä totuuden on aina väärässä.

        Yksikään ihminen ei pääse toisen ihmisen pään sisälle, eikä silloin kannata mennä sanomaan omia totuuksia toisen ihmisen totuuksina.


      • Anonyymi

        Pääsee kuitenkin ajattelemaan toisten ajatuksia kuten mitä esimerkiksi tapahtuu 7. planeetan kuissakin.

        Älä luule ellet tiedä.


    • Anonyymi

      Joo. Täällä nyt yritetään taas suomi femakko " kaikkitietävätäydellisyyksien " toimesta antaa kuva, että miehet ovat vain sikoja jotka treffi ilmoituksissakin vonkaavat vain tyyliin suihinottoa. Noh, näinhän asia ei todellakaan ole. Minullakin on tästä omakohtaista kokemusta. Kymmeniä viestejä naisille. Sanaakaan en maininnut seksistä jne. Yritin aluksi vain tehdä kuulumisia.

      Mutta sitten on näitä, jotka tyyliin etukäteen käsikirjoittavat millaisen miehen haluavat! Mitkä ovat oikeat iskulauseet, millainen yhteiskunnallinen asema jne. Eli edes hyvänäköinen, päihteetön, lahjakas mies ei käy jos onkin vaikka sairauksien takia eläkkeellä! Heti vedetään väärä johtopäätös tms! Onnea vain unelmien poikamiehen metsästykseen. Voi olla vähän vaikea löytää!

      Itse väitän olevani keskivertoa suomalaista miestä komeampi, sivistyneempi, tunteellisempi jne. Mutta ei kelpaa ei. Katsokaa peiliin! Minulta ei ainakaan sympatiaa heru naisille jotka ovat itse aivan tavallisen näköisiä jne, mutta vaatimukset miehistä ovat taivaassa! Palvokaa te cheekkejänne. Olette varmasti todella onnellisia. No, sitä saa mitä tilaa. Moni kakku päältä kaunis. Ja kauniitkaan kakut eivät kelpaa, pitäisi olla vielä ilmeisesti jokin miljardööri siihen päälle.

      Hohjoijjaaa.... Voin sanoa, että itselläni ei kävisi mielessänikään ehdotella mitään seksi juttuja, ei edes vaikka tunnettaisiinkin jo hyvin. Sekään ei varmaan ole hyvä? Eli niin tai näin on se suominaisen mielestä aina väärinpäin? Ai niin, mutta mokkakikkelit kyllä kelpaa. Niillähän se on hieno asenne teitä naisia kohtaan!!!!!!!

      Suominaisen logiikka on varmasti naurettavalla tasolla, ihan kansainvälisestikin. Esim jenkeissä naiset eivät ole niin pinnallisia kuin suomessa. Siellä mies saa olla mies ja nainen on nainen. Täällä miehen pitäisi olla joku tyttöpoika, mutta toisaalta sekään ei ole hyvä, sitten pitäisi äkkiä muuttaa itsensä lihaskimppu karjuksi! Hakekaa miehet vaan suosiolla naiset itsellenne ihan mistä muualta tahansa kuin pohjoismaista, suomesta varsinkaan. Monessa muussa maassa muuten naiset kunnioittaa miestä! Sehän on suomilutkille ihan kerrassaan outoa! Että ihan kunnioittaa toista ihmistä! Kun kunnioituksen pitäis olla molemminpuolista, nimenomaan molemmin puolista!

      • Anonyymi

        Se vasta kauheaa onkin, jos ei yhtään tiedä minkälaista seuraa hakee. Heti on muka lutka, jos ei ensimmäinen vastaantulija kelpaa.
        Aika tyhmää hei.


      • Anonyymi

        Sana "suomilutka" ei kuulosta kovin kunnioittavalta.

        Vai onko sinulla tapana kunnioittaa ainoastaan niitä ihmisiä, jotka kunnioittavat sinua? Ja sitten ihmettelet, miksi niin harva kunnioittaa juuri sinua? :D


    • Anonyymi

      Voisi olla ehkä Abrisellekin: noniin tuon ajattelijan kanssa.... taaskin törmään sen kanssa,mutta en kerro nyt mitään sille asioita.

    • Anonyymi

      Se kyllä pitää paikkansa. Olen ollut sinkkuna jo 6 vuotta ja en ollenkaan omasta tahdosta. Masentaa, kun olen huomannut että pahin koulukiusaaja on naimisissa ja mä en, vaikka paremmin ansaitsisin elämänkumppanin, kun mä en ole koskaan kiusannut ketään, enkä varsinkaan pienempiä koulussa, niinkuin pahin koulukiusaaja teki. Kerran huomasin Helsingin Oulunkylän Burger Kingin pihassa, kun joku Kosovolaisen näköinen, mutta sujuvasti Suomea puhuva juoppo äijä karjui naisystävälle/vaimolle ulkona puhelimessa puhuessa "TUU NYT JO! VITUN HUORA!" ja Burger Kingillä sisällä haukkui henkilökunnan pystyyn ja pieniä lapsia oli paikalla. Tuntuu väärältä että semmoisella on nainen, joka nimittelee naistansa huoraksi ja mulla ei ole, vaikka en ole koskaan haukkunut entisiä naisystäviä huoriksi, enkä myöskään ole koskaan lyönyt naista. En myöskään tupakoi ja alkoholia käytän kohtuudella, mutta silti tuntuu väärältä että pahimmat mulkut saa naisen, jotka ei sitä ansaitsisi. Mä sentään teen kaikkeni ja käyn paljon ulkona ja tinderissä, mutta tuntuu väärältä ettei mikään riitä. Olen jo 37v mies ja haluisin kovasti perustaa perheen. Olen ollut kyllä seurustelusuhteissa, mutta koskaan en ole ollut naimisissa, kihloissa tai edes avoliitossa, vaikka kovasti oon tehnyt kaikkeni. Edellinen suhteeni kesti parin vuoden verran ja sen pidempiä suhteita ei ole ollut. Tämä yksinäisyys masentaa, vaikken ole omasta tahdostani sinkku. Ystäviä saan kyllä helposti miehistä ja naisista, mutta tahtoisin kovasti vakituisen naisen.

      • Anonyymi

        Ei jossain tinderissä yms. tai baareissa roikkuminen tarkoita aktiivisuutta vaan pitää lähestyä naisia ja heitä oikeastikin tavata.


    • Anonyymi

      Tunnen kyllä myös tapauksia, joissa parisuhteessa oleva on masentunut. Mites tätä sitten selitätte ?

      • Anonyymi

        Aina voi olla masentunut. Tuntuu valitettavasti olevan se elämän tosiseikka. Kaiken saa helpommin menemään huonosti kuin hyvin.


    • Anonyymi

      Olen 29v mies enkä ole käytännössä koskaan seurustellut. Joskus 10 vuotta sitten oli säpinää ja sen jälkeen ei ole ollut mitään. Tuntuu että jossain vaiheessa tuli seinä vastaan ja kaikki ikäiseni naiset olivatkin yhtäkkiä varattuja enkä enää ollut koulussa tms. missä ihmisiin tutustuisi. Treffit per vuosi olikin pian treffit joka viides vuosi.
      Pikkuhiljaa sitä kaikki motivaatio ja jaksaminen elämää kohtaan väheni. Nykyään en oikeastaan jaksa mitään. En jaksa edes naputella Tinderiä. Normaalit ihmiset pitävät laiskana mutta itse tunnen itseni ja historiani parhaiten ja kyllä se siitä yksin jäämisestä lähti. Ihminen masentuu ja passivoituu vailla lajitoveria.

    • Anonyymi

      Ei kelpaa suomilutkafempuille joo kun niagarat tai narsisti korkeakoulutetut. Hyvin sanottu, olen itseasiassa myös miehen samaa mieltä. Saavat mitä tilaavat. Onneksi. Jos jotain hyvää pitää hakea. TalousJOHTAJIA vain iskemään suomilutkat. Ne käyttää kerran pari hyväkseen, se on sitten siinä. Sen jälkeen mediaan itkemään katkerana kun " miehet on sikoja "... Aika huvittavaa, sinänsä.

      Ps, enkä nyt tarkoita, että kaikki korkeakoulutetut ovat narsisteja, ei suinkaan, mutta tietynlaiset miehet ovat. Just ne " JOHTAJAT "... ISOT PAMPUT EI YLEENSÄ. Pikku esinahka nilkit ovat pahimpia. Työläisperheen kasvatit, jotka nyt kokevat olevansa " jotain ".... Osamaksu kelloa ja autoa... Kyl te tiedätte...

      • Anonyymi

        Ei kai talousjohtajia ja pankkiireita kukaan huoli pitää olla kasinojen omistaja vähintään.


    • Anonyymi

      Ilotytöt ilahduttavat jutuillaan, yhtä ilahduttajaa ja ajattelijaa en saa helposti pois mielestäni, enkä tiedä syytä, jostain toistaiSeksi tuntemattomasta syystä, erästä keskustelijaa, ei täältä palstaltakaan vaan muualta, laittaa omia ajatuksiaan minun päähäni ajateltavaksi ja joskus rasittaviakin ajatuksia mutta sinänsä haasteellisia pohdiskeluja ajanvietteenäkin :)

    • Anonyymi

      Oikeasti niin se saattaa olla että miehet masentuvat jos ei ole "ilotyttöjä" ilahduttamassa.

    • Anonyymi

      Seksuaalisuus ja läheisyyden halu....eli ihokosketus on kaikille normaalia... se on meillä meidän luonteessa... uskovaiset ehkä rajaa sen heidän ulkopuolelleen, mut TÄÄ EI OLE RAAMATTUA PUOLUSTAVA JUTTU HEI! ... raamattukin antaa luvan mennä naimisiin ja sillä tavalla tyydyttää tarpeet!!! muuten ei mies ja EI VITTU NAINENKAAN!!! pysty keskittymään ----niinku raamatussa ajatellaan, niin worshipping god..jos p..k..se pyörii mielessä..... se uskonnollisesta puolesta... eläimiä siis olemme... se tarve tulee...kuukauden välein haastavana.... mitä tehdä ...kun on sinkku... juu ei auta et menee baariin..olen vatsainen keski-ikäinen...joo seksikäs ja tanssin tosi hyvin... MUTTA KUN EN HALUA YHDEN YÖN JUTTUJA! niitä kyllä saisi.... Meillä kaikilla on se tarve...jossain, joillakin haudattuna, kuten mulla pitkään... tarvii tuntea ihoa....Menkää, olkaa avoimia, sanokaa että haluatte rakastella - ei naida...

    • Anonyymi

      Ihan hirveitä määritelmiä meistä naisista.Milloin se on muuttunut ikäväksi huoritteluksi .Onkohan syynä tää tasa-arvo taistelu.Samasta työstä sama palkka, se on oikein saletti SE.Mutta rumasti kirjoittelu ja nimitteleminen kauheinta. Kuitenkin kunnioitus pitää olla kummallekin sukupuolelle.

    • Anonyymi

      Mitä sitte? Keneltä se on pois?

    • Tämmösellä elämällä ei tee mitään.

      • Anonyymi

        Si Vic Pacem - Parabellum. Varaudu sotaan tai tarkoittaa myös sellaistakin sanontaa että: kaiva 2 hautaa kun varaudut sotaan :)

        Parabellum on kylläkin myös 9mm pistooli :)

        Mutta niin tuota kun ajattelisi oikein: minulla ainakin tytöt eli naiset tekevät elämästä iloisempaa, eivät masenna ollenkaan.


    • Anonyymi

      Ikää 42 ja aina olen elänyt yksin. Ei ole masennuksia ollut. Pidän vapaudesta, joten en suhteeseen edes kaipaa. Saa lähteä esim. matkoille milloin vaan, eikä kukaan ole valittamassa nurkissa jostain pikkuasioista.

    • Anonyymi

      Masennus tulee enemmän ylipainon takia mutta ei jaksa laihduttaa.

    • Anonyymi

      Masentunut mies ymmärtää ettei koskaan kelpaa naisille eikä saa rakkautta. En itse uskonut että en koskaan saa sillä se on aivan järkyttävän kamalaa kun ei kukaan koskaan tykkää.

    • Anonyymi

      Rumuus on syy ettei mies saa naista. Sitä masentuu kun näkee pareja tuolla halaamassa eikä itse saa koskaan halata ketään eikä saa rakkautta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2113
    2. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      98
      1496
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      81
      1485
    4. Kieli pitkällä täällä odotan :D

      Pus pus :D
      Ikävä
      53
      1319
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1052
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1029
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      960
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      928
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      921
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      913
    Aihe