Botoxit huuliin, silikonit rintoihin, kalliit kuntosalimaksut, manikyyrit, irtoripset ja tukka.
Vielä kun puumalta saisi alapään irrotettua niin ei tarvitsisi katsella moisia baarityrkkyjä ollenkaan.
Luonnollinen nainen on kaunis sisältä kuin ulkoa.
Puumailu käy kalliiksi
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No jaa.. Enemmän noita on nuorissa, joilla noita härpäkkeitä.. ja muuten huuliin ei laiteta botoxia vaan täyteainetta. Kuntosali ei mene kellään hukkaan ja mene sinäkin niin pallomahasi pienenee.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Nuorilla niitä härpäkkeitä ja lasti meikkiä naamalla on.
- Anonyymi
Mitä ikinä sillä puumailulla nyt tarkoitetaankaan....
- Anonyymi
En nyt kyllä ole mikään puuma, mutta ikää on kai sopivasti tuohon titteliin, eli 39.
Mihin ihmeeseen noita luettelemiasi juttuja tarvitaan. Kaikki nuo lisäkkeet on enemmän nuorten naisten juttuja. Huulet on ihan omat, ei tarvii täytellä kun on luonnostaan täyteläiset (botoksihan ei tähän liity). Ryppyjä ei ole, ei edes harakanvarpaita silmäkulmissa. Tissit on omat, kokoa 75E, enkä huolis milliäkään täytettä lisää. Kuntosali tekis varmasti hyvää itse kullekin. Itellä ei ole sellaseen aikaa, mutta hyötyliikuntaa tulee kyllä senkin edestä. Käteni ja jalkani osaan hoitaa ihan ite ja tekokynsiä en harrasta. Ne ei kestäis mukana. Ite pidän irtoripsiä tosi rumina, mutta jokaisella on oma makunsa. Tukkakin on ihan oma. Pitkä, paksu, punainen ja kihara, eikä yhtään harmaata. Puumat on kyllä tavallaan aika vetäviä , nuoret hölmöjä useimmiten ja keskiväliltä turhan mekaanisia yhteiskunnallisesti ja suorittamisen kanssa ....
Kuuma puuma valmiina sitoutumaan?Mitäs vanhat ukot tekee?
- Anonyymi
Puumilla on yleensä alemman tason koulutus, siksi ne tarvitsevat täyteaineita.
Eniten niitä tarvitsi aivot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175610
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus03841Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 412515
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432211Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141548- 381410
- 1681327