Turha paikka tinder.

Anonyymi

Olen jo pitänyt kauemmin tinderiä ja yrittänyt etsiä naisia. En saa kuin Gold osumia. En millää sa normi osumia. Olen antanut varmaan 1000 tykkäystä. Siis en voi uskoa tätä???

17

1334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No sulla ei taida käydä flaksi. Mene pois Tinderistä.

• Anonyymi

Taidan kohta mennäkki ku en saa osumia.

• Jep, turha paikka. Kukaan kolmen kuukauden aikana tulleista osumista ei ole laittanut ensimmäistä viestiä.

• Anonyymi

Sellasia ne naiset on.

• Anonyymi

Joo,sama juttu. Ulkonäöstä ei oo kiinni. Jos olisin nainen,niin tykkäysiä ois sata kertaa enemmän.

• Anonyymi

jebu jebu ulkonäöstä se ei oo kiinni..... Tinder onki sellainen paikka että siellä esitellään vaan luonnetta ja henkisii lahjoi. Ulkonäöstä se EI OO KIINNI :D

• Anonyymi

Cowellillakin silmät upposiva, mut akoil huule vaa turposiva....

• Anonyymi

Silloin juuri kun pistät kaikille tykkäyksiä sinut shadow bannataan ylläpidon toimesta. Googleta tinder shadow ban. Et näy oikeen kellekkään eikä edes superliket mene enää perille.

• Anonyymi

Tinder perustuu rahastukseen nykyisin etenki miehillä. Jos et maksa et saa pareja. Ne super gold paritkin on ylläpidon omia feikkejä. Älä maksa t C mies

• Anonyymi

Kaikki sanoo asenna Tinder. Mutta en saa mitää osumia!

• Anonyymi

Se on kumma kun Tinderin aloittaa niin tykkäyksiä tulee. Kun merkkaa autom. tilausuudistuksen pois niin homma hyytyy siihen.

Jotain tekniikkaa Tinderin puolelta?

• Anonyymi

Mä olen pettynty tinderiin. Maksulla saat näkyviin joitain tyyppejä, mutta kun lopetat, ei enää tule juuri muita kun jotain feikkejä. Sitten nekin osumat, mitä on ollut, ovat vain pillun perässä. Känniviestejä myöhään: tuutko kaljalle tai kiinnostaako seksi. Tosi syvällistä ja tulevaisuuteen tähtäävää. Pitäkää tunkkinne.

• Anonyymi

No aika outoo. Mikähän naisia vaivaa. Eilenkin yks mies sanoo sähän oot ihan ok näkönen jantteri. No joo mut mis osumat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No aika outoo. Mikähän naisia vaivaa. Eilenkin yks mies sanoo sähän oot ihan ok näkönen jantteri. No joo mut mis osumat?

No eikö se mies kiinnostanut sua? Teistähän voisi tulla pari, ootko sitä ajatellu..
        Oothan sä Allu naisia jo niin ahkerasti yrittäny eikä siitä mitään taida tulla joten miehiin sitten.

• Anonyymi

Todella törkeesti sanottu. Ehkä aloittaja pitäs mennä hoitoo. Miks noin törkeesti sanoit?

• Anonyymi

Noi naiset jotain prinsessoja. Koulutettuja ja matkustellaa. Hyvä et itellä on varaa vain Viroon. Tavallinen mies ei näytä kelpaavan noille perkele.

• Anonyymi

Mä oon täynnä naisia, ja pettynyt niihin. Baarejakaan ei niin jaksa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1208
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      99
      613
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56