Turha paikka tinder.

Anonyymi

Olen jo pitänyt kauemmin tinderiä ja yrittänyt etsiä naisia. En saa kuin Gold osumia. En millää sa normi osumia. Olen antanut varmaan 1000 tykkäystä. Siis en voi uskoa tätä???

17

1286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No sulla ei taida käydä flaksi. Mene pois Tinderistä.

• Anonyymi

Taidan kohta mennäkki ku en saa osumia.

• Jep, turha paikka. Kukaan kolmen kuukauden aikana tulleista osumista ei ole laittanut ensimmäistä viestiä.

• Anonyymi

Sellasia ne naiset on.

• Anonyymi

Joo,sama juttu. Ulkonäöstä ei oo kiinni. Jos olisin nainen,niin tykkäysiä ois sata kertaa enemmän.

• Anonyymi

jebu jebu ulkonäöstä se ei oo kiinni..... Tinder onki sellainen paikka että siellä esitellään vaan luonnetta ja henkisii lahjoi. Ulkonäöstä se EI OO KIINNI :D

• Anonyymi

Cowellillakin silmät upposiva, mut akoil huule vaa turposiva....

• Anonyymi

Silloin juuri kun pistät kaikille tykkäyksiä sinut shadow bannataan ylläpidon toimesta. Googleta tinder shadow ban. Et näy oikeen kellekkään eikä edes superliket mene enää perille.

• Anonyymi

Tinder perustuu rahastukseen nykyisin etenki miehillä. Jos et maksa et saa pareja. Ne super gold paritkin on ylläpidon omia feikkejä. Älä maksa t C mies

• Anonyymi

Kaikki sanoo asenna Tinder. Mutta en saa mitää osumia!

• Anonyymi

Se on kumma kun Tinderin aloittaa niin tykkäyksiä tulee. Kun merkkaa autom. tilausuudistuksen pois niin homma hyytyy siihen.

Jotain tekniikkaa Tinderin puolelta?

• Anonyymi

Mä olen pettynty tinderiin. Maksulla saat näkyviin joitain tyyppejä, mutta kun lopetat, ei enää tule juuri muita kun jotain feikkejä. Sitten nekin osumat, mitä on ollut, ovat vain pillun perässä. Känniviestejä myöhään: tuutko kaljalle tai kiinnostaako seksi. Tosi syvällistä ja tulevaisuuteen tähtäävää. Pitäkää tunkkinne.

• Anonyymi

No aika outoo. Mikähän naisia vaivaa. Eilenkin yks mies sanoo sähän oot ihan ok näkönen jantteri. No joo mut mis osumat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No aika outoo. Mikähän naisia vaivaa. Eilenkin yks mies sanoo sähän oot ihan ok näkönen jantteri. No joo mut mis osumat?

No eikö se mies kiinnostanut sua? Teistähän voisi tulla pari, ootko sitä ajatellu..
        Oothan sä Allu naisia jo niin ahkerasti yrittäny eikä siitä mitään taida tulla joten miehiin sitten.

• Anonyymi

Todella törkeesti sanottu. Ehkä aloittaja pitäs mennä hoitoo. Miks noin törkeesti sanoit?

• Anonyymi

Noi naiset jotain prinsessoja. Koulutettuja ja matkustellaa. Hyvä et itellä on varaa vain Viroon. Tavallinen mies ei näytä kelpaavan noille perkele.

• Anonyymi

Mä oon täynnä naisia, ja pettynyt niihin. Baarejakaan ei niin jaksa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      291
      14638
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      157
      4144
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      135
      3881
    4. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      445
      1843
    5. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1787
    6. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      35
      1726
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      52
      1375
    8. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      148
      1205
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      66
      1163
    10. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1131
    Aihe