Meillä tulee miehen kanssa marraskuussa 10 vuotta täyteen ja haluaisimme sitä jotenkin juhlistaa.
Meillä on mahdollisuus saada lapset 1 yöksi hoitoon, mutta ongelma on se että rahaa ei juurikaan ole joten mitä spesiaalia tekisitte todella pienellä budjetilla ? :)
Ideoita kaipaillaan
6
183
Vastaukset 6
- Anonyymi
Laivaristeily ainakin ,jos viikolla pääsee, tosi edullinen, Turusta - Tukholmaan, yksi yö.
Tietty riippuu missä asutte. - Anonyymi
Laivat ei ole yhtään romanttisia paikkoja. treffit johonkin mökkin ja siellä kynttilä illallinen, sauna ja rakastelua.
- Anonyymi
Oi tää kuulostaa ihanalta ! Jos löytyisi jostain jokin mökki pariksi päiväksi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi tää kuulostaa ihanalta ! Jos löytyisi jostain jokin mökki pariksi päiväksi :)
Ei niitä mökkejä vuokrata pariksi yöksi, yleensä viikko ainakin pitää olla.
- Anonyymi
Kyllä monet vuokraavat, kannattaa kysyä. Itse löysin torista joskus yhdeksi yöksi halvan, sauna ja pirtti. Ei kummoinen n. 100 €.
Sitten on näitä täyshoitokievareita juuri yhdeksi yöksi, esim Luomajärven hevoskievari. Olen seurannut heitä fb, hyvältä näyttää, eikä ole kovin kallis paikka. - Anonyymi
Joku mökki tai hotellihuone jostain päin suomea missä ette kumpikaan ole koskaan käyneet. Laatuaikaa yhdessä kokien uutta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5911448Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43797Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl471689Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll6576- 35533
- 40525
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28504Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448- 22442