hölmöähän tää on..

Anonyymi

Tiedätkös, ei ole kivaa kun oot tuollainen. Ihana ja kultainen, sitten taas jään sivuun. No näinhän tämä menee, puolin ja toisin kai.
Miks sä aina saat mun pään pyörälle, vaikka ihan tosissani aina päätän pitää sua vaan työkaverina?

31

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kauheeta ja hirveetä.

    • Anonyymi

      Mitäs tänään tapahtui

    • Anonyymi

      Rakkautta. Ei sille voi mitään. On vain tyydyttävä tunteeseen.

    • Anonyymi

      Koska sydän on eri mieltä.

      • Anonyymi

        Mitä mieltä sydän sitten on?


      • Anonyymi

        Että sulla on tunteita häntä kohtaan.
        Tee asialle jotain jos hän sua kiinnostaa ja oot vapaa. Tai sitten oot ja jahkailet.


    • Anonyymi

      Silloin kun on väsynyt niin rationaalinen ajattelu jää tunteiden varjoon. Tosin vaikka järki leikkaa kuin partaveitsi, niin olet koko ajan ajatuksissani. Joskus sen vaan saa peiteltyä paremmin ja joskus tunteet pitää naamioida toisiksi...

      • Anonyymi

        Minkä takia kiusaat itseäsi? Ota asia pöydälle hänen kanssaan kahden kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia kiusaat itseäsi? Ota asia pöydälle hänen kanssaan kahden kesken.

        Olisihan tuohonkin ollut mahdollisuuksia, mutta eipä se tilanteissa ookkaan niin helppoa. Molemmista huokuu päälle että olisi vielä jotain sanottavaa mutta sanojen sijasta tulee vaivaannuttava hiljaisuus joka päättyy yleensä siihen että... hitto, joko kello on jo noin paljon. Pitää mennä...


    • Anonyymi

      Näinpä valitettavasti usein käy.

    • Anonyymi

      Aloittajalle, laita jotakin tunnistetta.. meneekö tämä miehelle vai naiselle? Täällä eräs jolla myös pää pyörällä...

      • Anonyymi

        Miehelle.


      • Anonyymi

        Itse olin valmis jättämään erään naisen vuoksi kaiken muun ja olin valmis hyppäämään vaikka tyhjän päälle. Vaikkakin vielä tehdään yhdessä töitä niin pystyy jo hieman suhtautumaan asioihin.
        Lomien jälkeen on tullut hieman etäisyyttä, mutta mielessä hän on edelleen säännöllisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle.

        Juteltiinko työpaikalla tänäänkin?


      • Anonyymi

        Mä juttelin vaikken ap ookaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olin valmis jättämään erään naisen vuoksi kaiken muun ja olin valmis hyppäämään vaikka tyhjän päälle. Vaikkakin vielä tehdään yhdessä töitä niin pystyy jo hieman suhtautumaan asioihin.
        Lomien jälkeen on tullut hieman etäisyyttä, mutta mielessä hän on edelleen säännöllisesti.

        Kannattaa miettiä. Arki tulee sielläkin vastaan ja voi olla huonompikin.


    • Anonyymi

      Voi hyvänen aika kun ei ihmiset tajua, että työpaikalla tehdään töitä! Mies ei ole kiinnostunut sinusta selvästikään. Hän on vain kohtelias niinkuin kaikille muillekin talon naisille. Ei se sitä tarkoita, että jos on kohtelias, olisi kiinnostunut "siinä mielessä".

    • Anonyymi

      Oletko ihastunut vai rakastunut. Olet varmaan huomannut ettet saa takaisin sitä mitä ajattelet. Lopeta postin lähettely, niitä katsoo muutkin.

    • Anonyymi

      Oon vaan tällainen jäävuorenhuippu. Tyyni ja kaunis katsoa kauempaa. Lähelle pitää lipua varoen, sillä kuten sanoin, olen vain jäävuorenhuippu.

      • Anonyymi

        Sä todellakin olet huippu, jäävuorenhuippu!


    • Anonyymi

      Eihän me olla edes kunnolla juteltu vielä?

      • Anonyymi

        Eipä olla, mutta varmaan pitäisi. Kumpi meistä uskaltaa?


    • Anonyymi

      Kun rakastuu, ei ajattele järkevästi. Varsinkin jos toisen tunteista ei tiedä.

      • Anonyymi

        Hyviä rohkeita arvauksia tunteista on. Ja seuraavassa hetkessä taas luulen fantasioineeni kaiken.


      • Anonyymi

        Tiedän todellakin tuon ärsyttävän epävarmuuden. Tuskaa.


    • Anonyymi

      Ok. Mitä voin tehdä asialle? Mitä sinä voit tehdä asialle?

    • Anonyymi

      En uskalla enkä voi muuta kuin jatkaa haaveilua ja ehkä ihan varovaista lähentymistä ja toivoa että hänenkin ajatukset osuvat minuun. Asiat voivat muuttua.

      • Anonyymi

        Näin se on tehtävä.


    • Anonyymi

      Vanhempi mies töistä on just tuollainen. Leikkii vaan naisten tunteilla ja jättää kaiken ilmaan roikkumaan ja eikun heti uuden naisen kimppuun. Ällöttävä oksetus.

      • Anonyymi

        Pötyä. Ei yhtään sen useammin kuin nuorempikaan, ellei jopa vähemmän sanoisin .

        Eri asia sitten on jos mies on varattu ja sinä olisit toinen nainen. Nuo ei pääty hyvin vaikka mies eroaisikin nykyisestä kumppanistaan. Jotain on miehessä vikana..


      • Anonyymi

        En yleistänyt vanhempaa eikä ole kyse mistään erostakaan vaan tunteilla leikkimisestä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe