Miks sä nainen oot niin ittees täynnä ett kuvittelet

Anonyymi

olevas kaunis?? Sähän oot susiruma. Eiks kukaa oo uskaltanu tiputttaa sua maahan sielt kuusta 🧟‍♀️

53

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole kaunis tiedän sen. Ei tarvitse erikseen mainita.

• Anonyymi

Ja silti sinä ikävöit täällä hänen peräänsä.

• Anonyymi

Mä en kuvittele itestäni mitään erityistä mutta olen OK itseni kanssa ja toivon että tapaan joskus ihmisen joka on myös sinut itsensä kanssa eikä revi muita alas :)
      Rakentavasti eläminen on järkevämpää.
      Pitäähän joidenkin tehdä ne surullisemmat repivät työt, että ne joilla on tarpeeksi aivosoluja oppivat mitä ei kannata tehdä muille ja muuttuvat myös paremmiksi ihmisiksi. Toiset jäävät pyörimään ympyrää ja yrittävät vetää muut omalle tasolleen.

• Anonyymi

ps. en ole kuussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ps. en ole kuussa.

Onko tämä AP muuten se kuuhullu joka aloitti hirveän pakkomielteisen aloitusten vyöryn vaan yhden biisin takia missä mainittiin kuu... tai no väittäkööt itse syyksi minkä tahansa, hirveä kyttääjä se silti on. Voisiko joku kouluttaa sen sisäsiistiksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä AP muuten se kuuhullu joka aloitti hirveän pakkomielteisen aloitusten vyöryn vaan yhden biisin takia missä mainittiin kuu... tai no väittäkööt itse syyksi minkä tahansa, hirveä kyttääjä se silti on. Voisiko joku kouluttaa sen sisäsiistiksi?

En siis tarkoita että kuuhullu oli sama joka esitteli biisin. Joku vaan päätti ruveta repimään senkin kappaleen palasiksi omista syistään "ja kaikki muut on väärässä! älkää huijaantuko!keskitytään nyt kaikki väkisellä minun aiheeseen tai muuten olette tyhmiä"

• eikös itseään voi olla täynnä, olematta kaunis??

en oo koskaan ollut, tule koskaan olemaan, mutta itseensä voi olla tyytyväinen siltikin.

• Anonyymi

Itket täällä kuitenkin.
      Et taida olla kovin kaunis/komea itsekkään.

• Anonyymi

Suurin osa ihmisistä varmasti tietää ulkonäkönsä tason. Tiedän itsekin ja tiedän, että voisin tehdä paljon enemmän sen eteen, että näyttäisin paremmalta. Olen silti arvokas. En ole ainoa, joka itsestään näin ajattelee. Siksipä kehotan kaikkia myös itseäni olemaan itsestään paras versio kaikin puolin ja tekemään sen eteen paljon työtä. Se ei ole koskaan turhaa eikä turhamaista. Joillakin se vaatii "verta, hikeä ja kyyneleitä" mutta se kannattaa!

• Anonyymi

Sehän on hieno taito jos pystyy näkeen itsensä kauniina vaiks olis susiruma. Pisteet sille naiselle!

• Anonyymi

"Itse pidän siitä että ei nuoleskella kenenkään perseitä, ollaan rehellisiä mutta ollakseen itsevarma ei tarvitse olla paha ihminen. Itse pidän kilteistä miehistä, mutta en epävarmuudesta. Se on raskasta.

Ongelmana tuossa varmaankin on, etteivät naiset erota ilkeää ja itsevarmaa miestä. Epäitsevarma ihminen on yleensä ilkeä, koska itsevarmuus on ylitsepursuavaa feikkaamista. Eikä hän yleensä oikeasti edes tiedä miten olla itsevarma, saatika mitä se oikeasti on. Ilkeys taas puree samoista syistä epävarmoihin naisiin. He luulevat ilkeyden tarkoittavan itsevarmuutta sekä että miehen on pakko olla "parempi" kun kehtaa olla noin ilkeä.

Tässäpä hyvä pelkistetty äärimmilleen vedetty tapaus: Kiltti epävarma vaimo, sekä miltei narsisistinen alkoholisoitunut paasattava mies. Mies on n. 55 vuotias kaljamahainen ja työtön. Hän ei osaa edes tehdä ruokaa taikka uskalla jäädä yksin kotiin. Mies pettää kaljareissuillansa. Epävarma vaimo uhkaa lähteä, mutta silloin alkaa lyöminen ja haukkuminen. Mies uhkaa myös itsemurhalla. Henkisesti sairas vaimo on pahoinpidelty, ja palaa sovittelukauden jälkeen takaisin arkeen.

Ulkopuolisen silmään näkyy täysin avuton riekaleina oleva narsistinen mies, jonka ainoa keino pitää "äitiänsä" ylläpitämässä eloansa on olla kusipää. Sama toistuu pienemmässä mittakaavassa, mielestäni se on täydellistä epävarmuutta sekä avuttomuutta että väkisin yrittää/täytyy olla ilkeä saadakseen naisen."

ylilaudalta kopioitu ku en jaksa keksiä pyörää uudestaan.
        Sukupuoliroolit voi tietenkin olla myös toisinpäin (ettei joku vaan tartu turhiin asioihin vaan ajattelisi kerran järjellä)

• Anonyymi

"Ongelmana tuossa varmaan on...ettei erota ilkeää ja itsevarma miestä" ! No ei sinne päinkään vaan kun ei erota koko miestä missään ei näy, ei kuulu! Ei muuta kuin epämääräisiä kirjoitelmia epämääräisellä palstalla! Olen sen verran " tosikko" , että kyllä 15 vuodessa pitäisi edes kerran näyttäytyä ja puhua IRL! O ko paljon vaadittu? Ei ookoo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ongelmana tuossa varmaan on...ettei erota ilkeää ja itsevarma miestä" ! No ei sinne päinkään vaan kun ei erota koko miestä missään ei näy, ei kuulu! Ei muuta kuin epämääräisiä kirjoitelmia epämääräisellä palstalla! Olen sen verran " tosikko" , että kyllä 15 vuodessa pitäisi edes kerran näyttäytyä ja puhua IRL! O ko paljon vaadittu? Ei ookoo!

Huh huh, mä en ainakaan kaipaa ketään 2000-luvulla tavattua (enkä liioin 1900-luvulla tavattuja, heh).

Menneet on menneitä, syystä. Sillekin on syynsä, että jotkut ihmiset pidetään ja pysyvät elämässä. Ne ovat niitä parempia, sopivampia ihmisiä.

• Anonyymi

Mä en kuvittele olevani kaunis, olenhan älykäs. Ja,älykäshän ei voi olla kaunis, eiks niin. Mutta oikeesti on sangen ikävää sanoa ketään susirumaksi, mä en sanois ketään. No sanosin jotain mulkusti käyttäytyvää ehkä. Mä oon sinut itteni kanssa enkä tosin yritäkään saada ketään erotyisen komeaa rinnalle, sillä ne on pinnallisia, monet suosion juovuttamia eivätkä varmasti sitoudu kehenkään, aina tulee kauniimpia ja nuorempia. Mutta haaveilen löytäväni jonkun, ihan niinkuin joku jossain ketjussa kirjotti, jolle olen se erityinen, joka näkee minut jollakin tapaa erityisenä ja omissa silmissään tosi kauniina, ei vikoja minusta etsivänä.

• Anonyymi

Niin ja oon ihan nätti ja hyvin säilynyt, mutta en mä mitään kauneusmaailmaa edusta, enkä kaipaakan sellaisten naisten ihailijoista miestä itelleni.

• Anonyymi

Mä en kuvittele olevani kaunis. Toisaalta taas tiedän kokemuksesta, että jos ihminen välittää toisesta, näyttäytyy tuo toinen hänen silmissään kauniina. Samaa haaveilua siis täällä kuin kaikki muukin. Ja rakkaus SAA ihmisen loistamaan.

• Anonyymi

En ole koskaan ollut kaunis, eikä minua ole koskaan valittu ulkonäön vaan sisäisten asioiden, saman aaltopituuden tai keskinäisen vetovoiman perusteella. Vetovoima voi syntyä muustakin kuin ulkonäöstä. Oikeastaan olen tyytyväinen näin. Tiedän lähestyvän ihmisen näkevän minut eikä vain ulkuortani.

Vaikken ole kaunis, en ikinä kelpuuttaisi miestä, joka näkee minut susirumana. Kauneus on katsojan silmässä. Se, että näkee toisen susirumana kertoo aika paljon tunteista toista ihmistä kohtaan: vihaa? Inhoa? Halveksuntaa? Vähättelyä? Ei kiitos mitään noista!

• Anonyymi

Hienosti sanottu!

• Anonyymi

Minunkin mielestä tuo susiruma adjektiivina on jotenkin järkky enkä voisi itsekään sitä käyttää kenestäkään. Ajattelen silti, ettei kaikki ihmiset kuitenkaan ole fyysisesti viehättäviä. On olemassa kauniita, tavallisen tai keskiverto ulkonäön omaavia sekä ei-fyysisesti-viehättävä. Suurin osa ihmisistä on joko tavallisennäköisiä tai ei-fyysisesti-viehättäviä ihan joka kansakunnassa. Ulkoinen ja sisäinen kauneus voi esiintyä yhdessä tai erikseen samoin kuin ulkoinen ja sisäinen "rumuus".

Ymmärrän, että sekä sisäisellä että ulkoisella on merkitystä kumppanin valinnassa ja kokonaisuuden kanssahan sitä ollaan sitten siinä suhteessa.

• Anonyymi

Tämä oli hyvä kommentti mielestäni. Kerran eräs nainen sanoi minua rumaksi mutta voisi kuitenkin tutustua minuun. Toivotin hyvät jatkot ja lähdin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli hyvä kommentti mielestäni. Kerran eräs nainen sanoi minua rumaksi mutta voisi kuitenkin tutustua minuun. Toivotin hyvät jatkot ja lähdin.

Aina voi nostaa kytkintä, päästää ilmaa ja jatkaa matkaa. ;)

• Anonyymi

Tosin, en mä kyllä ole susirumakaan. Miksi ilkeilette ja haluatte satuttaa ihmisiä?

• Anonyymi

Todennäköisesti aloittaja on nainen, joka on jäänyt toiseksi itseään rumemmalle.

• Anonyymi

Mä ainakin tiedän olevani ruma. Se on niiiin monet kerrat mulle sanottu suoraan päin naamaa. Aika sekaisin olisin jos kuvittelisin olevani kaunis. Mulla on ollut onnea, ett mulle on tuttavatkin sanonut ett olen heidän mielestään luontaantyöntävän näköinen ja on joku joskus sanonut, ett mun naama on kuin petolinnunperse, joten ei todellakaan ole luuloja itsestäni. On jopa peiliäkin näytetty ja sanottu ett kato miten ruma naama peilistä näkyy.

• Anonyymi

Sinulla on sairaita tuttavia. Mikä oikeus ihmisellä on toista alentaa ja nimitellä!

Jokaisessa on aivan varmasti jotain kaunista. Jollain se on jotain pientä, vaikka varpaat tai selän kaari tai silmät, jollain sitten jotain kauemmaksi erottuvaa. Ja harvalla on ihan kaikki kaunista ja virheetöntä.

• Anonyymi

En usko että "susiruma" ihminen kuvittelee olevansa kaunis. Luultavasti hän on joutunut kuulemaan haukkumista ja arvostelua koko ikänsä joka on lytistänyt hänen itsetuntonsa. Vaikka tuo sana, susiruma, on kyllä aika törkeä jota en itse käyttäisi.

• Anonyymi

Itse tulkitsen erityisesti susiruma -sanan puhuvan sisäisestä rumuudesta.
        Ei sudet ole ulkoisesti rumia, mutta villejä. Inhimillisyyden puute. Tarve saada lauma ympärille (joista voi sitten puhua paskaa aina vuorotellen jokaiselle) tunteakseen olonsa arvokkaaksi.
        Mutta tosiaan voihan sitä ajatella pinnallisesti jos haluaa.
        Itse mietin yleensä syvemmälle, kun puhutaan kauneudesta ja rumuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tulkitsen erityisesti susiruma -sanan puhuvan sisäisestä rumuudesta.
        Ei sudet ole ulkoisesti rumia, mutta villejä. Inhimillisyyden puute. Tarve saada lauma ympärille (joista voi sitten puhua paskaa aina vuorotellen jokaiselle) tunteakseen olonsa arvokkaaksi.
        Mutta tosiaan voihan sitä ajatella pinnallisesti jos haluaa.
        Itse mietin yleensä syvemmälle, kun puhutaan kauneudesta ja rumuudesta.

Jaahas, alapuolelle ilmestyi juuri täydellinen esimerkki. Ei niiden sanoilla ole kenellekkään merkitystä, antaa ulvoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas, alapuolelle ilmestyi juuri täydellinen esimerkki. Ei niiden sanoilla ole kenellekkään merkitystä, antaa ulvoa.

"...ja sudet yötä ulvoo taas..."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Karavaani kulkee, koirat haukkuu,
        yö ja päivä seuraa toisiaan.
        Matkamiehen jäljet peittyy
        hiekkaan muttei toivo milloinkaan."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se hävisi yhtä nopeasti kun ilmestyi (ninnan nunnattelija).
        Ei halunnut nähtävästi "jäädä kiinni" vaikka kyttää koko ajan. ;)
        Minäki voisin ulvoa vielä tähän nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"...ja sudet yötä ulvoo taas..."

"Kerään pelon sirpaleet,
        Pois kuivaan viinin katkeran.
        Jossain sisälläni kuulen sen,
        Naurusi suden ulvonnan.
        Noidankehään jouduin taas,
        Sen kehän mulle manasit.
        Niin syvältä sait kerran haavoittaa
        Ja haavaan suolaa sirotit."

https://www.youtube.com/watch?v=Q4sIM86sth8

• Anonyymi

En pidä itseäni kauniina, mutta en sysirumanakaan, olen ihan ok:n näköinen. Eikä kukaan ihminen ole mielestäni ruma, muutakuin jotkut sisäisesti ja silloin myös se ulkonäkö muuttuu rumaksi ja toistepäin toimii myös.

• Anonyymi

miten aloittaja voi tietää mitä toinen kuvittelee

• Anonyymi

Heheh mä olen KaUnis 😍. Tuntemattomat kertoo sen mulle aika usein. Monet jopa jäävät tujottamaan. Ei mun tarvitse kuvitella kun muut sen kertovat. Itse kun katson peiliin ajattelen vaan ui kun söpö 🥰. Oon mielummin kuussa 😂.Sun taso on paljon muo alempana. Tosin ..En tuomitse sinua tiedän että kärsit huonosti itsetunnosta. Waist ...

• Anonyymi

Kaunis oon, ihan nätti vieläkin. Susi on kaunis eläin. Oletko täynnä mun kauneutta? Saat ihailla, tässä olen 😛 vähän vipinää tylsään päivääsi.
      On ollut kiirettä. Kauniilla aina on.

• Anonyymi

Kuuleppas mies, mistään sä et voi tietää et mitä ajattelen omasta ulkonäöstäni.
      Susiruma en ole ja onneksi tuolla nimellä kukaan mies ei ole koskaan puhutellut.
      Tuossa tunti sitten kävin pesulla ja vetelin koko kehooni purkista kauneutta.
      Luulenpa että olen näin ilta aikaan niin hyvänlainen, että sinunlaisesi -
      "susiruma törkyturpa" hämmentyisi jos näkisit mut.
      Hyviä öitä sulle sinne, jospa se huominen päivä olisi helpompi.

• Anonyymi

Ehkä nyt olisi aika katsoa peiliin. Kuinka voi noin paljon kadehtia jotain naista? Hoidathan itsesi ensin kuntoon, ennenkuin alat haukkumaan ja arvostelemaan muita? T. Kaikella rakkaudella M

• Anonyymi

Minua ei hetkauta tuommoset arvostelijat olen itseeni tyytyväinen muiden mielipiteillä ei mitään merkitystä. Itsellä ei tulisi mieleenkään haukkua ketään mistään

• Anonyymi

Samaa mieltä kirjoittajan kanssa.

• Anonyymi

Mä en pidä itseäni mitenkään erityisen kauniina kylläkään, ja vielä vähemmän oon itseäni täynnä
      Pidän joistakin kasvojen piirteistäni, useimmista en, kestän kuitenkin katsella itseäni peilistä ja se on tärkeintä

• Anonyymi

Voi kyynel, mitä haukkuja! Sylkee suu räksyttävän rakin, louskuleukaun. Hallin haukut eivät haavaa tee, susihukan paksuun nahkaan. Ylpeästi yhä ulvoo.

• Anonyymi

Minun mielestä kertoo myös hyvästä itsetunnosta, jos pystyy myöntämään, ettei ole kaunis/komea tai fyysisesti viehättävä, jos oikeasti asia niin on. Ei sen kuitenkaan tarvitse tarkoittaa sitä, että antaisi muiden halveksia itseään. Se ei myöskään tarkoita sitä, että itse halveksisi itseä tai ei arvostaisi itseään. Luulenpa, että monia ei-niin-fyysisesti viehättäviä helpottaa se fakta, että useimmat ei ole ulkoisesti mitään kauneuden kukkasia. Katselkaapa seuraavan kerran tarkempaa sitä katukuvaa tai sitä omaa peilikuvaa. Ei me suomalaiset olla oikein kauneimmasta puusta veistetty kansa, silti meillä on tärkeä asema pienenä kansakuntana sekä Euroopassa että maailmassa. "Alussa oli suo, kuokka ja Jussi. Jussilla perunanenä, lättäjalat ja kaljamaha." Suukkoja päivään kaikille! ;)

• Anonyymi

P.S. Ihan oikeudenmukaisuuden nimissä voisi toivoa kaiken maailman missi- ja mallikilpailujen ohelle Suomalainen nainen-kilpailua. Siihen saisi osallistua melkein kaikki, kun etsitään keskiverto suomalaista naista, joka on usein lyhyehkö, ylipainoinen, ohuthiuksinen arjessa selviytyjä. Vaikka suomalainen nainen ei yllä kauneudessaan samalle tasolle muiden maiden kaunottarien kanssa, tuo karun Pohjolan karu nainen on kuitenkin kuitenkin usein paras valinta suomalaiselle miehelle. Suomalainen nainen kuitenkin tuntee suomalaisen miehen luonteenlaadun ja tarpeet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

P.S. Ihan oikeudenmukaisuuden nimissä voisi toivoa kaiken maailman missi- ja mallikilpailujen ohelle Suomalainen nainen-kilpailua. Siihen saisi osallistua melkein kaikki, kun etsitään keskiverto suomalaista naista, joka on usein lyhyehkö, ylipainoinen, ohuthiuksinen arjessa selviytyjä. Vaikka suomalainen nainen ei yllä kauneudessaan samalle tasolle muiden maiden kaunottarien kanssa, tuo karun Pohjolan karu nainen on kuitenkin kuitenkin usein paras valinta suomalaiselle miehelle. Suomalainen nainen kuitenkin tuntee suomalaisen miehen luonteenlaadun ja tarpeet.

P.P.S. Suomalainen nainen kaikesta huolimatta rakastaa suomalaista miestä; sitä ihanaa, sohvalla piereskelevää, harvasanaista ukonjörrikkää, jota ei vaan voi olla vastustamatta. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

P.P.S. Suomalainen nainen kaikesta huolimatta rakastaa suomalaista miestä; sitä ihanaa, sohvalla piereskelevää, harvasanaista ukonjörrikkää, jota ei vaan voi olla vastustamatta. ;)

Joo ei

• Anonyymi

Mähän olen kaunis. Paitsi jos sabotoin omaa hyvinvointia.

• Anonyymi

Tai jos muut tekee sitä. Kosmetologi pilasi mun kulmat reilu vuosi sitten, toinen oli melkein puolet lyhyempi toista ja kumpikin kulma oli tosi tosi kapea. En näytä edelleenkään itseltäni, koska kulmat määrittää niin paljon kasvojen ulkonäköä. Enkä tiedä kasvaako kulmat enää koskaan samannäköisiksi kuin ennen tätä (tahallista) väkivaltaista tekoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai jos muut tekee sitä. Kosmetologi pilasi mun kulmat reilu vuosi sitten, toinen oli melkein puolet lyhyempi toista ja kumpikin kulma oli tosi tosi kapea. En näytä edelleenkään itseltäni, koska kulmat määrittää niin paljon kasvojen ulkonäköä. Enkä tiedä kasvaako kulmat enää koskaan samannäköisiksi kuin ennen tätä (tahallista) väkivaltaista tekoa.

Älä anna muiden koskaan nyppiä kulmakarvoja. Omat kulmakarvat voi värjätä itse, vaatii vain harjoitusta. Kestopigmentoinnin voi ottaa tarvittaessa. Ripsiin tarvitsee kuitenkin apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä anna muiden koskaan nyppiä kulmakarvoja. Omat kulmakarvat voi värjätä itse, vaatii vain harjoitusta. Kestopigmentoinnin voi ottaa tarvittaessa. Ripsiin tarvitsee kuitenkin apua.

Mitä koet saavuttavasi tällä kommentilla? En tietenkään anna. Olen antanut kosmetologille luvan ottaa kulmien ympäriltä ylimääräiset ”vauvakarvat” pois ja yleensä olen sanonut tämän kosmetologille. Tällä kertaa en erikseen maininnut koska olin käynyt samassa paikassa useasti ja oletin tämän muistavan asian. Mutta tämä päätti ottaa lähes kaiken pois ja hyvin varmasti tahallaan käytöksestä päätellen. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä koet saavuttavasi tällä kommentilla? En tietenkään anna. Olen antanut kosmetologille luvan ottaa kulmien ympäriltä ylimääräiset ”vauvakarvat” pois ja yleensä olen sanonut tämän kosmetologille. Tällä kertaa en erikseen maininnut koska olin käynyt samassa paikassa useasti ja oletin tämän muistavan asian. Mutta tämä päätti ottaa lähes kaiken pois ja hyvin varmasti tahallaan käytöksestä päätellen. :(

Varoitin vaan. Olen kuullut myös muiden kulmakarvoille tehtävän samaa, kun ovat menneet värjäyttämään kulmansa. Kaikkien ei edes tarvitse nyppiä, jos se kulmien muoto on valmiiksi sellainen ja jos kulmat eivät ole erityisen tuuheat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varoitin vaan. Olen kuullut myös muiden kulmakarvoille tehtävän samaa, kun ovat menneet värjäyttämään kulmansa. Kaikkien ei edes tarvitse nyppiä, jos se kulmien muoto on valmiiksi sellainen ja jos kulmat eivät ole erityisen tuuheat.

Niinpä, mulla oli luonnostaan mun kasvoihin hyvin sopivat kulmat. Inhottaa toiset ihmiset jotka kokee oikeudekseen sotkea toisten asioista......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, mulla oli luonnostaan mun kasvoihin hyvin sopivat kulmat. Inhottaa toiset ihmiset jotka kokee oikeudekseen sotkea toisten asioista......

Voisko se kestopigmentointi auttaa tuossa tilanteessa? Siinä saisi ne molemmat kulmat sitten samanlaisiksi. Sen pigmentoijan kuitenkin pitää olla taitava ja käyttää sapluunaa. (Itse en käytä koskaan valmista sapluunaa värjätessä.)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      136
      3145
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      271
      2768
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1728
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      211
      1712
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      60
      1618
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      48
      1299
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1259
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1232
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      312
      1107
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1042
    Aihe