kaskenpolttaja auttakaa tuota tyttöä

Anonyymi

niin autetaan häntä löytämään iki oma mies jo tällä viikolla eli neuvoja kehiin niin halu<atko löytää livestä vai tinderistä miehen itsellesi

17

<50

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

niin onko täällä 50 luvulla syntyneitä sinkkumiehiä jota kiinnostais kiva ja mukava sinkkuneiti

• Anonyymi

missä päin kaskenpolttaja asut onko siellä päin keskiviikko naisten haku tansseja tai viikonloppuna tansseja

• Sovitaanko, että hoidan mies-asiani ilman sinun apuasi. Julkisella palstalla on kurjaa laitella tällaisia henkilökohtaisia avauksia.
      Ymmärrän, että sinua tavattomasti kiinnostaa minun elämäni, mutta en usko kovin montaa muuta kiinnostavan ja joka tapauksessa tällainen aloitus on nolo. Kun olen kuitenkin jo viiskytluvulla syntynyt, olen sen verran iällä, että voin jo hoitaa omat pariutumiseni ihan itse.

• Anonyymi

anteeksi en ajatellut tuota niin ajattelin että julkinen seuranhaku on hyvä että sinkkumiehet tietää että kia ja hyvä sinkkunainen vapaana ja olishan se kiva että löytäisit iki oman miehen itsellesi no ok sovitaan etten auta enempää vai tuliko pelko että tapaatkin loppu viikolla sen herra oikean no annetaan asian olla ja onnea rakkaus juttuihin

• Anonyymi

olikos muuten sellainen laulu ja kuka sen lauloi olisiko ollut a aallon rytmiorkesteri eli 50 luvun nahkarotsi päällä

• Anonyymi

Välistä on kiinnostanut täällä kaikkien sinkkujen elämä... Sinä "saat kunnian" viimeisimpänä tulokkaana olla nyt vuorossa.

• Anonyymi kirjoitti:

anteeksi en ajatellut tuota niin ajattelin että julkinen seuranhaku on hyvä että sinkkumiehet tietää että kia ja hyvä sinkkunainen vapaana ja olishan se kiva että löytäisit iki oman miehen itsellesi no ok sovitaan etten auta enempää vai tuliko pelko että tapaatkin loppu viikolla sen herra oikean no annetaan asian olla ja onnea rakkaus juttuihin

Saat anteeksi.
        Yleensä kannattaa kysyä lupa ennen kuin alkaa järjestellä toisten parisuhde- tai muitakaan asioita.

• Anonyymi kirjoitti:

Välistä on kiinnostanut täällä kaikkien sinkkujen elämä... Sinä "saat kunnian" viimeisimpänä tulokkaana olla nyt vuorossa.

Näin se varmasti menee. Se taitaa olla sellainen peli :)

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Saat anteeksi.
        Yleensä kannattaa kysyä lupa ennen kuin alkaa järjestellä toisten parisuhde- tai muitakaan asioita.

hyvä että sain anteeksi kiitos mutta yritin tarkoittaa hyvää kun olet kiva ja mukava nainen niin toivoisin sinulle hyvän ja rakastavan miehen niin siksi halusin auttaa että olisit onnellinen no joo ei sais puuttua toisten rakkaus asioihin

• Anonyymi kirjoitti:

hyvä että sain anteeksi kiitos mutta yritin tarkoittaa hyvää kun olet kiva ja mukava nainen niin toivoisin sinulle hyvän ja rakastavan miehen niin siksi halusin auttaa että olisit onnellinen no joo ei sais puuttua toisten rakkaus asioihin

Kiitos sanoistasi. Ymmärrän kyllä halusi auttaa. Minä olen ihan onnellinen näinkin, vaikka se mies ei koskaan vastaan tulisi.

Miten sinun parisuhdekuviosi ovat?

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Kiitos sanoistasi. Ymmärrän kyllä halusi auttaa. Minä olen ihan onnellinen näinkin, vaikka se mies ei koskaan vastaan tulisi.

Miten sinun parisuhdekuviosi ovat?

kyllä se oikea vielä tulee vastaan ja vaikka nytkin olet onnellinen mutta sitten olet vielä onnellisempi ja saat rakkautta aitoa mutta nyt hyvää yötä

• Anonyymi

Minä ainakin koin rasitteena 80-luvulla, kun asuin vähän aikaa Pohjois-Savossa, ja siellä jotkut yrittivät väkisin ehdotella minulle seurustelukumppania, koska siellä kuvittelivat, että poikamiehen elämä on kauheaa... No myöhemmin on aviopuoliso löytynyt, tosin olen eronnut, ja olen onnellinen sinkku. Onneksi en asu enää Savossa...
        =Etelä-Suomen mies

• Anonyymi kirjoitti:

kyllä se oikea vielä tulee vastaan ja vaikka nytkin olet onnellinen mutta sitten olet vielä onnellisempi ja saat rakkautta aitoa mutta nyt hyvää yötä

Hyvää yötä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin koin rasitteena 80-luvulla, kun asuin vähän aikaa Pohjois-Savossa, ja siellä jotkut yrittivät väkisin ehdotella minulle seurustelukumppania, koska siellä kuvittelivat, että poikamiehen elämä on kauheaa... No myöhemmin on aviopuoliso löytynyt, tosin olen eronnut, ja olen onnellinen sinkku. Onneksi en asu enää Savossa...
        =Etelä-Suomen mies

No se taisi olla sellainen tapa. Pienillä kylillä varsinkin koko kylä naitti , jos voi mukailla koko kylä kasvattaa ideologiaa :).
        Pienissä kylissä oli ja on vieläkin haasteensa ja on näissä vähän isommissa kaupungeissakin. Toisten elämän järjestely taitaa antaa jotain tekemistä siihen omaan elämään.
        Taitaa myös olla vaikea ymmärtää sitä, että kuka tahansa ei voi olla potentiaalinen kumppani ja toisaalta yksinkään ei aina ole kamalaa, se saattaa olla hyvinkin antoisaa :)

• Anonyymi

Kaskenpolttajan ja Oksienraivaajan piti jo mennä nukkumaan, mutta... aika huono janes pont -elokuva tuokin oli vanhat ovat parhaita, Lexus v-8 on autona aina huono jne.

Mutta niin aika mukavaa, itseäni oikeasti pelottaakin kun voin vahingossa törmätä johonkin naiseen, kun törmäämme, oikein kun mietin että mistähän mahtaa tuo olla oikeassa elämässä... varmaankin Jalasjärveltä jostain sieltä tuo.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaskenpolttajan ja Oksienraivaajan piti jo mennä nukkumaan, mutta... aika huono janes pont -elokuva tuokin oli vanhat ovat parhaita, Lexus v-8 on autona aina huono jne.

Mutta niin aika mukavaa, itseäni oikeasti pelottaakin kun voin vahingossa törmätä johonkin naiseen, kun törmäämme, oikein kun mietin että mistähän mahtaa tuo olla oikeassa elämässä... varmaankin Jalasjärveltä jostain sieltä tuo.

Oletko sinä se Oksienraivaaja?

Ei minun vielä pitänyt mennä nukkumaan, mutta nyt meinaan mennä, tuletko mukaan?
        Hyvää yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun ikähaitarihan jatkui 101 vuoteen asti. Miksi et itse mene treffeille, etkö uskalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      336
      1110
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      397
      1083
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      817
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      782
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      746
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      675
    8. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      670
    9. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      666
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45