Lyhyet Kielivat mielikuvituksen puutteesta.
Miehella kuuluu olla pitkat hiukset
24
70
Vastaukset
- Anonyymi
Mita epahuolitellummat , epamuodikkaammat ja epasiistimmat niin sita parempi!!!
- Anonyymi
Miehella kuuluu olla pitkat hiukset ja Ei- huoliteltu olemus.
- Anonyymi
MIehen Ei kuulu seurata muotia tai olla metro!
- Anonyymi
Löytyy tietenkin, minkähän näköinen ja kokoinen nainen etsii? J
- Anonyymi
Loytyyko?
- Anonyymi
Miehen kuuluu olla epatietoinen hiustenhoitotuotteista?
- Anonyymi
Yleensä pitkähiuksiset taitavat olla niistä tietoisempia, kuin lyhyt, olettaen, että hiukset on tietoinen päätös eikä laiskuuden ja välinpitämättömyyden lopputulos.
- Anonyymi
Ei MIEHELLÄ ole pitkiä hiuksia.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Höpöhöpö. Lyhyeksi leikatut hiukset voi olla ihan yhtä sexy.
- Anonyymi
Eivat voi!!
Mielikuvituksetonta, Tylsaa, armeijamaista, rumaa, kamalaa, epasopoa ja sexya!!
- Anonyymi
Pitkät vaaleat hiukset, hoikahko ja vähän vanhempi mies, niin haluaisin . Ei siis mitään 20-30v, vaan enemmänkin n.50v, niin on kokenut ja pysyy kotonakin joskus ja ehdottomasti alkoton, juoppoja kyllä on suomi täynnä. Janina 33v
- Anonyymi
Mulla on pitkät mustat hiukset (Kantasuomalainen kuitenkin olen) ja lisäksi sysimusta parta joka on kuitenkin lyhyeksi ajeltu.
Olen saanut pelkästään negatiivista palautetta olemuksestani, ja jopa yksi ääliö poliitikko sanoi etten voi tehdä kansaan mitään yhteistyötä ellen siisti olemustani.. No en siisti.
Mulla on omasta mielestäni aivan sika magee hius staili, joka on oma keksimäni, ja vastaavaa en ole missään nähnyt. Poliitikko olkoon ilman apuani sitten. Luuseri se on kuitenkin.
Ikävä kyllä olen varattu enkä aio jäädä edes Suomeen joten oli kiva saada edes joku joka ymmärtää boheemin olemuksen päälle.
Aina olen kokenut olevani yksin, myös suhteessani. Ei muuta kuin KIITOS. - Anonyymi
Niin minäkin tykkään vähän vanhemmasta, kunnollisesta pitkätukkamiehestä, niitä on vain niin vähän, kun kaikki on ajanut kaljuksi tai sänkitukan, niin hyi olkoon. Taitaa olla varattuja kaikki 45-55v ihanat, hoikat karvapäät, jotka ei juo ja istu kapakassa. Minna 36v
- Anonyymi
Naisella kuuluu olla kainalo- ja säärikarvat.
Karvattomuus kertoo epävarmuudesta.- Anonyymi
Totta. Täyttä markkinointipaskaa koko karvojenajelu...
Luonnollinen ok.. - Anonyymi
Mä tykkään kanssa. Ajeltu näyttää hassulta ja keinotekoiselta.
- Anonyymi
Hiukset on hermojärjestelmän jatke ja tutkitusta vaikuttaa aisti- ja havaitsemiskykyyn, jos leikkaa hiukset. Hiukset kuvastaa myös useissa kulttuureissa voimaa ja siksi vihollisilta leikattiin hiukset/skalpeeraus ym. Suomen armeijassa hiukset leikataan jo valmiiksi sinne mennessä, että ihminen on alistuvampi. Hiuksissa on alkukantaista voimaa ja sellainen ei tue nykyajan monien miesihannetta joka on kova ja tunteet/tunteminen ja aistiminen syvemmillä tasoilla pois sulkeva. Lyhyet hiukset voi siis kyllä oikeasti kieliä mielikuvituksen puutteesta mun mielestä.
- Anonyymi
Pitkät hiukset ainakin miehellä vihättävämmät kuin lyhyet.
- Anonyymi
pitkätukka on homojen ja sivarien tavaramerkki
- Anonyymi
Mitäs sitten? Minkälaisia ihmisiä homot ja sivarit on sun mielestä, kun voi yhteen nippuun niputtaa?
- Anonyymi
No tämä anonyymi ei kyllä tiedä, että homoilla on yleensä parta ajettu, tukka värjätty juuresta mustaksi ja vitivalkoinen töyhtö päällä ja toinen vaihtoehto on lyhyet blondit hiukset pystyssä, naismainen ääni, kimittää, koruja sormissa ja ranteissa. Yleensä hiukan pullukka tai hyvin syönyt tai sitten nälkiintynyt, nahkaliivit ja korvakorut
- Anonyymi
Boris Johnsonin villit hiukset villisevät naisia.
- Anonyymi
Itse pidän sellaisista puolipitkistä hiuksista miehillä, 70-luvun tyyliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389