Moi!
Oon tässä lähiaikoina ottamassa ekat reiät ampumalla. Mietin vähän että miten kannattaisi siihen valmistautua. Onko jotain vinkkejä? Muutenkin vähän tietoa siitä että miltä se tuntuu ja vähän hoidosta. Nopeita vastauksia kiitos!
Korvaan reiät ampumalla
1
145
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelisin neulaa. Se on hygienisempi vaihtoehto ja aiheuttaa vähemmän vauriota korvaan. Pyssy työntää suhteellisen tylppäpäisen korun voimalla läpi, kun taas neula leikkaa ihosta pienen palan pois jättäen enemmän tilaa korulle ja parantumielle. Lisäksi neulalla saa helpommin juuri siihen kohtaan kun haluaa sen korun.
Itselläni joskus varhaisteininä lävistettiin pyssyllä ja se ei ole katasrofi (sellaisiakin tarinoita olen kuulllut) mutta korvissani oli pitkään ns. "arpitasku" eli tavallaan toinen käytävä joka päättyi umpikujaan. No sinne kun yritti työntää korua niin sattui ihan sairaasti ja joskus tuli vertakin. Nyt olen venyttänyt niitä ja ongelma on poissa.
Sitä kipua ei kannata pelätä, sattuu hetken mutta ei paljoa ja on nopeesti ohi. Omat korvalehdet ei juurikaan sattunut, kuumotti vaan vähän jonkun aikaa. Olen myös yhden rustokorun neulalla ottanut, sekään ei ollut kauhean kivuliasta.
Hoidossa tärkeintä on että pitää sen puhtaana mutta ei kannata liian vahvoja puhdistusaineita, vesi riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746344MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415408Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.614274NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734132Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja673891Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.741218- 3281095
- 601050
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32880Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62821