" Ikäkriisi "

Anonyymi

Nainen on niin kauan nuori kun häntä kiinnostaa vanhemmat miehet, vanhaksi tullessa häntä alkaa kiinnostaa nuoremmat miehet.

13

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Okei, sittenhän tässä ei ole hätäpäivää. Minua kiinnostaa mieheni, joka on minua vanhempi vain hiukan. Nuorempien miesten seurassa en viihdy, hehän ovat kuin lapsiani.
      Harmi ettei tämä taida toimia miesten kohdalla? Miehet vissiin onkin ikuisesti lapsia.

• Anonyymi

Ou nou! Mä oon aina ollu siis vanha!
      Olin aviossakin melkein 20vuotta mua 6vuotta nuoremman miehen kanssa.
      Iki-vanhus

• Anonyymi

Höh sanon minä. Minua on kiinnostanut aina miehet, ELOSSA olevat miehet. Nuorena elossa olivat oman ikäiset ja vanhemmat. Nyt kun yli 40 mittarissa niin huomaan että elossa on vain minua NUOREMMAT miehet. Oman ikäiset väsyneitä, perheen ja työn lannistamia. Ei riitä virtaa hoitaa perhettä, työtä, liikuntaharrasteita ja naista. Voi olla poikkeuksia mutta eipä näy. Pahoillani et näin lataan, mutta suru itsellä yhtä suuri siitä että mies väsynyt.

• Anonyymi

Ei mies ole väsynyt, hän ei vaan halua enää ruinata vanhalta ämmältä.

• Anonyymi

Nuoret miehet vaan on niin ihania

• Anonyymi

Minua kiinnostavat miehet, jotka eivät ole naimisissa. Mutta viimeisten 7 vuoden aikana kaikki miehet, jotka ovat minuun kiinnittäneet huomiota, ovat olleet ukkomiehiä. Että siksi...

• Anonyymi

No sitten mä oon aina ollut vanha. Nuori sen miehen pitää olla, eikä mikään lerppakikkeli.

• Anonyymi

Siinä tapauksessa säilyn nuorena loppuikäni, sillä minua kiinnostavat vain itseäni vanhemmat maaseudun miehet, yksi kerrallaan.

• Anonyymi

Nainen on aina nainen. Mies on mies niin kauan kuin pystyy.
      Terveisiä vain kaikille pallomahaisille nysvämunille.

• Anonyymi

Mistä tiiät että pallomahaiset miehet on nysvämunia?
        Mä aina heilastellu sporttisten miesten kaa ni noista pallomahaisten vehkeistä ei oo kokemusta.😀

• Anonyymi

Minä olen kiinnostunut kaikenlaisista täysi-ikäsistä miehistä, joissa silmä lepää, miksikäs se sitten tekee minut, mihin kohtaan tulee kriisi? Karisma on se joka merkkaa, ei ikä nuorempi/vanhempi.

• Anonyymi

Ei me kaikki olla samanlaisia. Itse vanhempana naisena haluan ikäiseni miehen.

• Anonyymi

Itse nelikymppusenä pidän nuoremmista miehistä koska niissä on iloa ja virtaa. Varmaan aika sama kuin vanhemmilla miehillä nuorten naisten suhteen?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1528
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      816
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe