Naiset käyttävät salilla kuulokkeita sub chadien karkoittimena!!

Anonyymi

23

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulosuojaimet olisivat silloin ehkä paremmat :)

      • Anonyymi

        ...ja silmälaput vielä kaupanpäälle, yhteishintaan :)


      • Anonyymi

        Mutta silmälappujen kanssa ei näe chadia, ellei sitten jo hajusta tunnista


      • Anonyymi

        Hitsauskypärä päässä sitten :)


    • Anonyymi

      Naisten elämä ei ole helppoa.

      Jos miehet tunkevat iholle, ne on sikoja. Jos miehet eivät tunge iholle, ne on homoja.

      • Anonyymi

        Olisikohan tuollaisessakin sellainen juttu takana että sitä saa mitä tilaa eli jos itse olet mukava ja ystävällinen niin sellaista saat takaisin sitten. Jos olet ilkeä saat aina ilkeyttä takaisinkin.

        Mutta menepä kauppaankin hitsauskypärä päässä tai salille niin, minkälaisia erektiota aiheuttaisi... reaktioita toisissa ihmisissä ei erek... noh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan tuollaisessakin sellainen juttu takana että sitä saa mitä tilaa eli jos itse olet mukava ja ystävällinen niin sellaista saat takaisin sitten. Jos olet ilkeä saat aina ilkeyttä takaisinkin.

        Mutta menepä kauppaankin hitsauskypärä päässä tai salille niin, minkälaisia erektiota aiheuttaisi... reaktioita toisissa ihmisissä ei erek... noh.

        Naisen elämä on helvettiä. Pitää laittautua hyvännäköiseksi jotta saa huomiota, mutta se huomio ahdistaa.

        Miehillä kaikki on helpompaa. Jos on komea mutta haluaa olla rauhassa, niin pitää hiuksia kuten Boris Johnson. Kukaan ei ahdistele.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuollaisesta että miten joku valvontakamerakin todentaa henkilön jos on moottoripyöräkypäräkin päässä ja tallentuu kameralle, kukahan on tuo henkilö?

      Tuli mieleen veljen kanssa reissussa: entä jos jätetäänkin vain kypärät päähän huoltoasemallekin mennessä, visiiri vain raollaan, kun ei viitsisi riisua kypärää pois nyt kun niin pieni aika, sama jos pidetään vain päissä ne.

    • itte en käy salilla, mut aikoinaan ku olin vielä raksahommissa pidin nappikuulokkeita tai meluisemmassa ympäristössä korvatulppia, plus imuri piti myös meteliä siinä vieressä..
      niin sit ku joku tulee siihen ja sanoo jotain, niin piti elehtiä sille että ootappa hetki, sammuttaa imuri, ottaa pölyiset hanskat pois käsistä ja vetäistä napit/tulpat pois korvista ja kysyä että mitä asiaa..
      useimmiten naisilla olikin ihan työhön liittyvää aiheellista asiaa, toki joillain miehilläkin, mut hyvin moni mies tuli vaan rupattelemaan "mukavia" taikka hohhoilemaan mun työmäärää/työn raskautta.. (jos olisin sanavalmiimpi, olisin kuitannut nämä tokaisemalla et "kas niimpä onkin, enpä tuota ollenkaan itse huomannut, tosi hyvä ku kerroit!")
      ja sit oli vielä niitä jotka jatkoi tätä jutusteluaan just ku olin taas valmistautumassa jatkamaan töitäni, ja ne kuitenkin näki kun olin laittanut kuulokkeet/tulpat takaisin korviin (eikä ne muutenkaan esim. hiusten alle jääneet piiloon.. kypärään kiinnitettävät kuppimalliset kuulosuojaimet taas teki kypärästä melko painavan, mikä rasitti mulla niskaa niin että välillä huimasi päästä)

      • Anonyymi

        Siitä mahtaa olla aikaa kun kiersit raksoja?

        Markkinoilla on ollut jo yli vuosikymmenen ajan kuulosuojaimia jotka vaimentavat haitalliset äänet mutta mahdollistavat puheäänen kuulemisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitä mahtaa olla aikaa kun kiersit raksoja?

        Markkinoilla on ollut jo yli vuosikymmenen ajan kuulosuojaimia jotka vaimentavat haitalliset äänet mutta mahdollistavat puheäänen kuulemisen.

        niinhän ne väittää..
        paremmin sen silti kuulee kun ne ottaa pois
        (ja ku minä oon niin neuroottinen ja epävarma et haluan olla varma et oon kuullu esim. annetut ohjeet oikein..)
        ja se huutava työmaaimuri ny piti sammuttaa kuitenki, ettei tarvi sen yli huutaa,

        työnantajanhan, mun tapauksessa vuokrafirman, ne olis kuulunu kunnolliset suojaimet sun muut kustantaa, ne painavat kuppikuulokkeet niiltä olikin.. mut ku yhteyshenkilöä oli muutenki toisinaan vaikee saada kiinni ja muissakin asioissa vaikee saada mitä itse halusi, nii en sitte jaksanu kevyempiä kuulosuojaimia kysellä (tod. näk. oisin saanu samanlaiset ku ne mitkä mulla jo oli..)


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        niinhän ne väittää..
        paremmin sen silti kuulee kun ne ottaa pois
        (ja ku minä oon niin neuroottinen ja epävarma et haluan olla varma et oon kuullu esim. annetut ohjeet oikein..)
        ja se huutava työmaaimuri ny piti sammuttaa kuitenki, ettei tarvi sen yli huutaa,

        työnantajanhan, mun tapauksessa vuokrafirman, ne olis kuulunu kunnolliset suojaimet sun muut kustantaa, ne painavat kuppikuulokkeet niiltä olikin.. mut ku yhteyshenkilöä oli muutenki toisinaan vaikee saada kiinni ja muissakin asioissa vaikee saada mitä itse halusi, nii en sitte jaksanu kevyempiä kuulosuojaimia kysellä (tod. näk. oisin saanu samanlaiset ku ne mitkä mulla jo oli..)

        Ei tarvi sammuttaa imuria, kuulosuojaimet vaimentaa sen äänen mahdollistaen kuitenkin puheäänen kuulemisen.

        Kuulosuojaimet eivät myöskään paina juuri mitään, joten epäilen että valehtelet nyt jostakin syystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi sammuttaa imuria, kuulosuojaimet vaimentaa sen äänen mahdollistaen kuitenkin puheäänen kuulemisen.

        Kuulosuojaimet eivät myöskään paina juuri mitään, joten epäilen että valehtelet nyt jostakin syystä.

        minä olen neuroottinen ja epävarma ja mahdollisesti lievästi keskittymishäiriöinen
        ja kun ei raksalla koskaan tiennyt onko jollain juttelemaan tulevalla nyt työhön liittyvää asiaa vai ihan jotain muuta, niin halusin varmistaa vain että kuulen ja ymmärrän mahdolliset tärkeät asiat oikein.. lisäks aika monen kanssatyöntekijän äidinkieli oli jokin muu kuin suomi, niin ainakin mulla oli toisinaan vaikeuksia ymmärtää vahvan aksentin takaa se mitä kys. henkilö tarkoittaa..
        ja ainakin musiikin kuuntelu täytyi keskeyttää ja nopeiten se tapahtui vetämällä nappikuulokkeet pois korvista, koska en pysty keskittymään puheeseen jos korvissani pauhaa musiikki
        että niin tai näin mun hommat keskeytyi ja se turhautti jos siihen tulikin vain joku sosieteeraamaan omaksi ilokseen..
        ja muutaman vuoden vanhat on ne mun kypärään kiinnitettävät kuulokkeet, jossain toisen firman kypärässä oli kevyemmät mut se piti antaa takaisin silloin ku lähdin niiltä pois..

        tsiisus! vieläkö jäi jotain epäselväksi minun turhautumisestani paskanjauhajiin, minun neuroottisuudestani, keskittymisvaikeuksistani, paskoista työvälineistä, hommansa osaamattomista vuokrafirman esimiehistä..?
        että niinku mistähän mää mielestäsi valehtelen?


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        minä olen neuroottinen ja epävarma ja mahdollisesti lievästi keskittymishäiriöinen
        ja kun ei raksalla koskaan tiennyt onko jollain juttelemaan tulevalla nyt työhön liittyvää asiaa vai ihan jotain muuta, niin halusin varmistaa vain että kuulen ja ymmärrän mahdolliset tärkeät asiat oikein.. lisäks aika monen kanssatyöntekijän äidinkieli oli jokin muu kuin suomi, niin ainakin mulla oli toisinaan vaikeuksia ymmärtää vahvan aksentin takaa se mitä kys. henkilö tarkoittaa..
        ja ainakin musiikin kuuntelu täytyi keskeyttää ja nopeiten se tapahtui vetämällä nappikuulokkeet pois korvista, koska en pysty keskittymään puheeseen jos korvissani pauhaa musiikki
        että niin tai näin mun hommat keskeytyi ja se turhautti jos siihen tulikin vain joku sosieteeraamaan omaksi ilokseen..
        ja muutaman vuoden vanhat on ne mun kypärään kiinnitettävät kuulokkeet, jossain toisen firman kypärässä oli kevyemmät mut se piti antaa takaisin silloin ku lähdin niiltä pois..

        tsiisus! vieläkö jäi jotain epäselväksi minun turhautumisestani paskanjauhajiin, minun neuroottisuudestani, keskittymisvaikeuksistani, paskoista työvälineistä, hommansa osaamattomista vuokrafirman esimiehistä..?
        että niinku mistähän mää mielestäsi valehtelen?

        Nappikuulokkeet eivät ole kuulosuojaimia, ja niin kauan kun suomalaisilla rakennustyömailla on puhuttu vieraalla aksentilla, markkinoilla on ollut kunnollisia kuulosuojaimia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nappikuulokkeet eivät ole kuulosuojaimia, ja niin kauan kun suomalaisilla rakennustyömailla on puhuttu vieraalla aksentilla, markkinoilla on ollut kunnollisia kuulosuojaimia.

        >>ku olin vielä raksahommissa pidin nappikuulokkeita tai meluisemmassa ympäristössä korvatulppia, >>

        lainaus ensimmäisestä kommentistani tähän ketjuun

        ja ehkäpä ne kunnolliset kuulosuojaimet ei sit ole mulle asti päätyneet, vuokrafirma hankkinut halvinta mitä rahalla saa..
        omilla rahoilla olis pitäny varmaan nekin ostaa,

        mutta mikä ihme sua tässä nyt rassaa?
        jos on niin kovin sosiaalinen nii eikö sen mukavan pikku rupattelun vois hoitaa kuitenki muulloin ku työaikana, varsinki sillon jos toisella on siinä selkeesti hommat kesken ja mahdollisesti jopa kiire?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nappikuulokkeet eivät ole kuulosuojaimia, ja niin kauan kun suomalaisilla rakennustyömailla on puhuttu vieraalla aksentilla, markkinoilla on ollut kunnollisia kuulosuojaimia.

        Kunnollisia varusteita ei joka firma ostakaan. Ostaisitko itse vain parasta jos olisit työnantaja ja työntekijöitä 20? Ettet kuitenkin ensin etsisi käytettyjä jostain kirpparilta tai euron maksavia tiiliskiviä.
        Paremmissakin firmoissa on huonoja varusteita ja työkaluja kun "pärjäähän noilla vanhoillakin vielä"
        Usein esimies ei uskalla edes kysyä pomoltaan uusia varusteita työntekijöille.


      • Anonyymi

        Voi jessus tähäkin keskustelua. Toinen kertoo asiallisesti kuvaten, mikä näissä tikusta asiaa tekevissä "sosiaalisissa" tyypeissä joskus ärsyttää. Ja toinen alkaa "valistamaan" moderneista kuulosuojaimista. Itse asiasta hänellä ei ole mitään sanottavaa :D


    • Anonyymi

      Meillä täällä pikkuruisessa suomessa ei ole pelkoa ätmien lähestymisistä.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa, eilenkin tuli yksi kadulla vastaan. Törkimys ei edes vaihtanut toiselle puolelle katua.


      • Anonyymi

        Kaikista rumimmat miehet asuvat italiassa tai espanjassa.


    • Anonyymi

      Saturnus-planeetan ympäriajo potkulaudalla, uusi urheilulaji.

    • Anonyymi

      Kyllä monella naisella on salilla kuulokkeet olen nähnyt mutta ei se tarkoita mitään. Naiset treenaa vaikka kuntopyörällä ja kuuntelevat musaa ja siinä se aika menee mukavasti. Tylsää olisi vaan polkea ja tuijottaa seinää. Itse katson telkkaria ja poljen kuntopyörää samalla niin ei ole niin tylsää sitten ja se on parempi katsoa telkkaa kuin seinää. Naiset myäs juttelee salilla minulle kun on ensin tullut tutuksi ja tervehtii aina naista niin nainen näkee että mies on mukava ja siihen haluaa tutustua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2113
    2. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      98
      1496
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      81
      1485
    4. 53
      1319
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1052
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1029
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      960
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      928
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      921
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      913
    Aihe