Toinen Granholmin veljeksistä

Anonyymi

Tuomitsen voimakkaasti rikokset, joista heitä epäillään, mutta havahduin äsken siihen, että fantasioin hetken toisesta heistä. Fantasiassani hän kertoi katuvansa tekoa ja lohdutin häntä. Olimme rakastavaisia.

Tajusin syyllistyneeni hetken ajan juuri siihen, mistä naisia aina syytetään eli rikolliseen ihastumiseen. Olen kerran aiemminkin ihastunut rikoksesta tuomittuun. Tosin silloinkin se jäi fantasian tasolle ja meni nopeasti ohi.

Molemmat rikolliset/epäillyt ovat olleet komeita. Ehkä se johtuu vain siitä.


Olen nelikymppinen nainen.

94

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kumpi? Ray vai Riku?

      • Anonyymi

        Riku.

        T. aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riku.

        T. aloittaja

        Se vanhempi siis. Onko se se ulkonäkö miks ihastut vai se rikollisuus ja sen " parantaminen"?

        Kysyn, kun itse en ole koskaan ihastunut rikolliseen tai ylipäänsä mieheen, jonka olen tiennyt ketkuksi. Mutta olen itsekin silti uskonut rakkauden parantavaan voimaan...monet naiset uskoo ja toivoo.

        Että heidän rakkaus korjais jotain rakkaan ongelmia..mut usein ihan suotta. Ei aina, mut usein.

        Abris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vanhempi siis. Onko se se ulkonäkö miks ihastut vai se rikollisuus ja sen " parantaminen"?

        Kysyn, kun itse en ole koskaan ihastunut rikolliseen tai ylipäänsä mieheen, jonka olen tiennyt ketkuksi. Mutta olen itsekin silti uskonut rakkauden parantavaan voimaan...monet naiset uskoo ja toivoo.

        Että heidän rakkaus korjais jotain rakkaan ongelmia..mut usein ihan suotta. Ei aina, mut usein.

        Abris

        Se vanhempi, jolla on kaulatatuointeja, kyllä :)

        Komea ulkonäkö vetoaa, mutta myös se, että voisin ns. rakastaa hänet ehjäksi. Fantasioissani nämä rikolliset/epäillyt aina katuvat rikosta, ovat siis avoimia parannukselle ja parannuksen tiellä.

        Mutta osaan siis itsekin kritisoida näitä ajatuksia enkä ryhtyisi suhteeseen vangin kanssa. Vaikka kyllä Richardin kohdalla saattaisin sitä nyt harkita... No ehkei sentään. Onhan hän minua useita vuosia nuorempikin.

        T. aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vanhempi, jolla on kaulatatuointeja, kyllä :)

        Komea ulkonäkö vetoaa, mutta myös se, että voisin ns. rakastaa hänet ehjäksi. Fantasioissani nämä rikolliset/epäillyt aina katuvat rikosta, ovat siis avoimia parannukselle ja parannuksen tiellä.

        Mutta osaan siis itsekin kritisoida näitä ajatuksia enkä ryhtyisi suhteeseen vangin kanssa. Vaikka kyllä Richardin kohdalla saattaisin sitä nyt harkita... No ehkei sentään. Onhan hän minua useita vuosia nuorempikin.

        T. aloittaja

        Ok. ☺️

        Mä en ole vuosiin enää uskonut siihen, että pystyisin korjaamaan jonkun säröjä rakastamalla ne pois. Mutta uskon edelleen, että rakkaus on parantavin voima jos mikä. Ja vaikkei se kaikkea korjaa ja hyväksi tee, se kumminkin antaa ihmiselle lohtua ja syitä mennä eteenpäin. Taistella hyvien asioiden olemassa olosta ja ylläpitää niitä. 😃

        Joku voi muuttua ihmisenä positiivisella tavalla ja saada fiksumpaa sisältöä elämäänsä saadessaan rakkautta.

        Abris


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. ☺️

        Mä en ole vuosiin enää uskonut siihen, että pystyisin korjaamaan jonkun säröjä rakastamalla ne pois. Mutta uskon edelleen, että rakkaus on parantavin voima jos mikä. Ja vaikkei se kaikkea korjaa ja hyväksi tee, se kumminkin antaa ihmiselle lohtua ja syitä mennä eteenpäin. Taistella hyvien asioiden olemassa olosta ja ylläpitää niitä. 😃

        Joku voi muuttua ihmisenä positiivisella tavalla ja saada fiksumpaa sisältöä elämäänsä saadessaan rakkautta.

        Abris

        Kaikkien pitäis honata se, että ei se toinen ihminen tuo elämään puuttuvia osia ja laita elämää kärjestykseen, vaikka rakkautta olisikin.

        Jokaisen on silti tehtävä itsensä kanssa ”hommia”, oli vierellä toinen tai ei, jos elämä ei oikein kulje niinkuin pitäisi. 😊


      • Disse kirjoitti:

        Kaikkien pitäis honata se, että ei se toinen ihminen tuo elämään puuttuvia osia ja laita elämää kärjestykseen, vaikka rakkautta olisikin.

        Jokaisen on silti tehtävä itsensä kanssa ”hommia”, oli vierellä toinen tai ei, jos elämä ei oikein kulje niinkuin pitäisi. 😊

        Niin, ei siinä omassa elämässä voi oikein elää vapaamatkustajana ja muiden kuljetettavana. Ite tarvii ruoria oyöritellä.😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Niin, ei siinä omassa elämässä voi oikein elää vapaamatkustajana ja muiden kuljetettavana. Ite tarvii ruoria oyöritellä.😃

        Pyöritellä..o osu sormen eteen.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Niin, ei siinä omassa elämässä voi oikein elää vapaamatkustajana ja muiden kuljetettavana. Ite tarvii ruoria oyöritellä.😃

        Jep. Näinpä.

        Minusta jotkut jää vaan lapsuudessaan ehkä vaille jotain, sitten yrittävät sitä kompensoida jollain, kuka milläkin. Joku Hellsten puhuu takkausvajeesta, mutta vanhemmalla iällä se enää tule ulkopuolelta, koska vanhemmat ovat jo ulkopuolella elämästä, eikä se toisilta ihmisiltä ole enää samanlaista.

        Se kävis kyllä järkeen.... 🤔


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Pyöritellä..o osu sormen eteen.

        Sivuosuma! 😃☝️


      • Disse kirjoitti:

        Jep. Näinpä.

        Minusta jotkut jää vaan lapsuudessaan ehkä vaille jotain, sitten yrittävät sitä kompensoida jollain, kuka milläkin. Joku Hellsten puhuu takkausvajeesta, mutta vanhemmalla iällä se enää tule ulkopuolelta, koska vanhemmat ovat jo ulkopuolella elämästä, eikä se toisilta ihmisiltä ole enää samanlaista.

        Se kävis kyllä järkeen.... 🤔

        Takkausvaje! Muurarit ei ole olleet nohovia! 🤣

        Sivuosumat päivän sana! 😂


      • Disse kirjoitti:

        Sivuosuma! 😃☝️

        Kännykällä tulee yhtenään! 😂


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kännykällä tulee yhtenään! 😂

        Joo. Joskus osuu hyvin, joskus ei. 😬


      • Disse kirjoitti:

        Jep. Näinpä.

        Minusta jotkut jää vaan lapsuudessaan ehkä vaille jotain, sitten yrittävät sitä kompensoida jollain, kuka milläkin. Joku Hellsten puhuu takkausvajeesta, mutta vanhemmalla iällä se enää tule ulkopuolelta, koska vanhemmat ovat jo ulkopuolella elämästä, eikä se toisilta ihmisiltä ole enää samanlaista.

        Se kävis kyllä järkeen.... 🤔

        Lapsuus on monessa mielessä ainutkertainen aika ja moni asia ponnistaa sieltä elämän loppuun asti.

        Lähtökohtaisesti ihmisellä on aina joku tarve ja tyhjiö mitä kompensoi valinnoillaan...


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Lapsuus on monessa mielessä ainutkertainen aika ja moni asia ponnistaa sieltä elämän loppuun asti.

        Lähtökohtaisesti ihmisellä on aina joku tarve ja tyhjiö mitä kompensoi valinnoillaan...

        Niin, no se tyhjiö, vaje, tarve... se mielletään rakkaudeksi sen kummemmin miettimättä mitä edes on?

        Joku fiksu sanoo, että se pitäisi tulla aikuisesta ihmisestä itsestään. Sitä usein kyllä etsitään muualta ja se onkin kompastuskivi kaikellatapaa.

        Tuo ap;n tilanne on jokseenkin myös tuttu. Tuossa asettaisi ennakkoajatuksen tulevaisuudesta. Ja nekin tarkoittaa, että toisen pitäisi muuttua, ei jää enää tilaa ollakin vain se oma itsensä. Toiselta vaaditaan jotain, mikä on varmaankin kummastakin tärkeää, mutta se on vaatimus kuitenkin...


      • Disse kirjoitti:

        Niin, no se tyhjiö, vaje, tarve... se mielletään rakkaudeksi sen kummemmin miettimättä mitä edes on?

        Joku fiksu sanoo, että se pitäisi tulla aikuisesta ihmisestä itsestään. Sitä usein kyllä etsitään muualta ja se onkin kompastuskivi kaikellatapaa.

        Tuo ap;n tilanne on jokseenkin myös tuttu. Tuossa asettaisi ennakkoajatuksen tulevaisuudesta. Ja nekin tarkoittaa, että toisen pitäisi muuttua, ei jää enää tilaa ollakin vain se oma itsensä. Toiselta vaaditaan jotain, mikä on varmaankin kummastakin tärkeää, mutta se on vaatimus kuitenkin...

        Mmm, tai rakkaudenpuutteeksi. Useinhan kuule ihmisten syyttävän rakkaudenpuutetta ongelmien syyksi.

        Kyse kumminkin voikin olla ihan muusta, sillä rakkautta runsain määrin saaneetkin hölmöilee rankasti.

        Se rikollinen tie taitaa olla se mikä halutaan korjata pois, ehkei niinkään muuten korjailla tyyppiä.

        Mutta toki tässäkin kohtaa uskotaan rakkauden korjaavan jotain mikä ei välttis ole rakkauden puutteesta johtuvaa lainkaan.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mmm, tai rakkaudenpuutteeksi. Useinhan kuule ihmisten syyttävän rakkaudenpuutetta ongelmien syyksi.

        Kyse kumminkin voikin olla ihan muusta, sillä rakkautta runsain määrin saaneetkin hölmöilee rankasti.

        Se rikollinen tie taitaa olla se mikä halutaan korjata pois, ehkei niinkään muuten korjailla tyyppiä.

        Mutta toki tässäkin kohtaa uskotaan rakkauden korjaavan jotain mikä ei välttis ole rakkauden puutteesta johtuvaa lainkaan.

        Niin. Totta. Tai mitä kellekin rakkaus on?
        Sehän on tunnetila ja sitä kuvitellaan, että sen jokainen ymmärtää samalla tavalla, mutta ei varmasti kukaan tunne samoja asioita samoin?

        On vaikea ymmärtää, että ollaan omien tunteiden kanssa ihan yksin. Ne hetket joita toisen kanssa koetaan, koetaan ja tunnetaan ne aina eritavoin, vaikka kummastakin tuntuu hyvälle vaikka.

        Vieläkö oot kartalla?


      • Disse kirjoitti:

        Niin. Totta. Tai mitä kellekin rakkaus on?
        Sehän on tunnetila ja sitä kuvitellaan, että sen jokainen ymmärtää samalla tavalla, mutta ei varmasti kukaan tunne samoja asioita samoin?

        On vaikea ymmärtää, että ollaan omien tunteiden kanssa ihan yksin. Ne hetket joita toisen kanssa koetaan, koetaan ja tunnetaan ne aina eritavoin, vaikka kummastakin tuntuu hyvälle vaikka.

        Vieläkö oot kartalla?

        Juu kartalla.

        Kattelin elokuvaa, kohta alan kattelee Wallanderia. Jos pysyn hereillä. 😑


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Juu kartalla.

        Kattelin elokuvaa, kohta alan kattelee Wallanderia. Jos pysyn hereillä. 😑

        No mä varmaan sinnittelen hetken ja sit hyökkään peittoihin....
        Joshuomenna sais vähän liiteriä laitettua. En kerennyt tänään kuin pari lautaa nappasee kiinni, kun piti härvätä kaikkea muutakin. Omppupuu ja yks kivi piti koukkia pois. Paisuntasäiliöön kanssa tarvis vastapainetta ja kompurasta oli hajonnut venttiilipää, joten piti kikkailla akku kellariin ja auton akkukompuralla täytellä sitä. 😤

        Ärsyttää kun tulee aina kaikkea muuta säätöä sitä mukaa kun koittaa saada jotain uutta kasaan. Välillä yhtä selviytymistä.... 😤


      • Disse kirjoitti:

        No mä varmaan sinnittelen hetken ja sit hyökkään peittoihin....
        Joshuomenna sais vähän liiteriä laitettua. En kerennyt tänään kuin pari lautaa nappasee kiinni, kun piti härvätä kaikkea muutakin. Omppupuu ja yks kivi piti koukkia pois. Paisuntasäiliöön kanssa tarvis vastapainetta ja kompurasta oli hajonnut venttiilipää, joten piti kikkailla akku kellariin ja auton akkukompuralla täytellä sitä. 😤

        Ärsyttää kun tulee aina kaikkea muuta säätöä sitä mukaa kun koittaa saada jotain uutta kasaan. Välillä yhtä selviytymistä.... 😤

        Liikaa hommaa välillä yhteen syssyyn. Sulla on monta rautaa tulessa, talkoita piisaa.

        Ukolle tänään just juttusin, että kun likat joskus lähtee omiin huusholleihin, niin me varmaan katellaan ok- talon tilalle joku kämppä kahdelle. En välittäs vanhana mitään työleiriä hoitaa...😅


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Liikaa hommaa välillä yhteen syssyyn. Sulla on monta rautaa tulessa, talkoita piisaa.

        Ukolle tänään just juttusin, että kun likat joskus lähtee omiin huusholleihin, niin me varmaan katellaan ok- talon tilalle joku kämppä kahdelle. En välittäs vanhana mitään työleiriä hoitaa...😅

        Nosiks mäkin halusin tästä työleiristä pois, mutta ei tarpeeks kahelia löytynyt, että ois ostanut pois. Täälläkin ois vielä aitaprojektiin liittyvää. Sitten porukoitten peräkärri, mitä mä käytän enimmäkseen tarttis täysremontin. Sekin vielä...

        En mä vaan saa näitä hommia mihkään.... toisaalta en mä liikaa stressaa.... teen mitä kerkeen. Priorisointi vaan teettää töitä. Joitain hommia pitää jättää jollekin tolalle ja niitä voi jatkaa myöhemmin, mutta toiset pitäis tehdä ”hyvän sään aikana”.

        Hyppiminen ja kesken jättäminen on se p.ska osuus. Menee vähistä ajoista suurinosa pähkimiseen, minkä teen milloinkin. Sitten kun ei tiedä miten muut ympärillä elää.

        Eihän tähän saakaan mitään tolkkua. Hallitsematonta kaaosta vain...


      • Disse kirjoitti:

        Jep. Näinpä.

        Minusta jotkut jää vaan lapsuudessaan ehkä vaille jotain, sitten yrittävät sitä kompensoida jollain, kuka milläkin. Joku Hellsten puhuu takkausvajeesta, mutta vanhemmalla iällä se enää tule ulkopuolelta, koska vanhemmat ovat jo ulkopuolella elämästä, eikä se toisilta ihmisiltä ole enää samanlaista.

        Se kävis kyllä järkeen.... 🤔

        Vanhemmalla iällä se vaje täyttyy ihan samalla tavalla kuin lapsella. Ei ihminen aikuisena muutu joksikin toiseksi ja eri lainalaisuuksien alle.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Vanhemmalla iällä se vaje täyttyy ihan samalla tavalla kuin lapsella. Ei ihminen aikuisena muutu joksikin toiseksi ja eri lainalaisuuksien alle.

        Aikuisena se vajeen on täytyttävä toisella tavalla.

        Ei joku ulkopuolinen ole minun vanhempi. Vanhemman rakkkaus lastansa kohtaan juontaa juurensa ihan muusta kuin ulkopuolisen rakkaus. Se perustuu vastavuoroisuuteen, nimetään vaikka se haluksi. Jos halu ei saa vastavuoroisesti ruokintaa toiselta, se karisee pois.... vanhempien rakkaus lasta kohtaan taas ammentaa voimansa muualta. Eikä se kovin vähällä ehdy.


      • Disse kirjoitti:

        Aikuisena se vajeen on täytyttävä toisella tavalla.

        Ei joku ulkopuolinen ole minun vanhempi. Vanhemman rakkkaus lastansa kohtaan juontaa juurensa ihan muusta kuin ulkopuolisen rakkaus. Se perustuu vastavuoroisuuteen, nimetään vaikka se haluksi. Jos halu ei saa vastavuoroisesti ruokintaa toiselta, se karisee pois.... vanhempien rakkaus lasta kohtaan taas ammentaa voimansa muualta. Eikä se kovin vähällä ehdy.

        Tuossa tulee esiin juuri se, että määrittelemme rakkautta monella tavalla.

        Kun vanhemmat eivät syystä tai toisesta ole kyenneet antamaan lapsen tarvitsemia asioita, voi myös joku muu antaa niitä asioita. Ei tietenkään korvata vanhempia , mutta täyttäen kuitenkin vajetta.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tuossa tulee esiin juuri se, että määrittelemme rakkautta monella tavalla.

        Kun vanhemmat eivät syystä tai toisesta ole kyenneet antamaan lapsen tarvitsemia asioita, voi myös joku muu antaa niitä asioita. Ei tietenkään korvata vanhempia , mutta täyttäen kuitenkin vajetta.

        Siis kyllä. Mutta se pitäisi ymmärtääkin, ettei kyse ole aikuisiällä ja perheen ulkopuolisen ihmisen kanssa kyse vanhemmanrakkaudesta.

        Halu on minusta hyvä sana tähän kohtaan. Muokkaan Nikke T;n sanoja hieman.... ”kun haluaa saada, haluaa myös antaa”

        Mutta jos ei ole eritynyt ja tajua olevansa ”ei vanhemmuussuhteessa” sitä vaan odottaa sitä vajeen täyttymistä, tajuamatta, että se toinenkin tarvitsee jotain, että se halu toimii molempiin suuntiin.


      • Disse kirjoitti:

        Siis kyllä. Mutta se pitäisi ymmärtääkin, ettei kyse ole aikuisiällä ja perheen ulkopuolisen ihmisen kanssa kyse vanhemmanrakkaudesta.

        Halu on minusta hyvä sana tähän kohtaan. Muokkaan Nikke T;n sanoja hieman.... ”kun haluaa saada, haluaa myös antaa”

        Mutta jos ei ole eritynyt ja tajua olevansa ”ei vanhemmuussuhteessa” sitä vaan odottaa sitä vajeen täyttymistä, tajuamatta, että se toinenkin tarvitsee jotain, että se halu toimii molempiin suuntiin.

        Niin ja tuota ei voi kellekkään ”rakastamalla” opettaa.... ei paatuneelke rikolliselle tai muuten kurjan lapsuuden eläneelle....

        Sellaisen on itse ”haluttava” jotain parempaa elämäänsä... ja huomattava, että on itse siinä vaikuttava tekijä. Yksi mäntä kaksipyttyisessä koneessa.


      • Disse kirjoitti:

        Siis kyllä. Mutta se pitäisi ymmärtääkin, ettei kyse ole aikuisiällä ja perheen ulkopuolisen ihmisen kanssa kyse vanhemmanrakkaudesta.

        Halu on minusta hyvä sana tähän kohtaan. Muokkaan Nikke T;n sanoja hieman.... ”kun haluaa saada, haluaa myös antaa”

        Mutta jos ei ole eritynyt ja tajua olevansa ”ei vanhemmuussuhteessa” sitä vaan odottaa sitä vajeen täyttymistä, tajuamatta, että se toinenkin tarvitsee jotain, että se halu toimii molempiin suuntiin.

        No jos siinä ei ole äiti tai isä, on kai aika selvää, ettei siinä ole äiti tai isä. Sen sijaan siinä voi olla vara-äiti tai vara-isä.

        Halu saada...niin....entä jos se on halu antaa, jolloin myös saa?

        Itse ajattelen niin, että aina ei ole kyse siitä, että minä haluan ja siksi kuljen jonkun rinnalla. Toki siinä myös saan.
        Rakkaus ei minun sanastossa ole haluamista. Tai no, on se siten haluamista, että haluaa toisen parasta.


      • Disse kirjoitti:

        Niin ja tuota ei voi kellekkään ”rakastamalla” opettaa.... ei paatuneelke rikolliselle tai muuten kurjan lapsuuden eläneelle....

        Sellaisen on itse ”haluttava” jotain parempaa elämäänsä... ja huomattava, että on itse siinä vaikuttava tekijä. Yksi mäntä kaksipyttyisessä koneessa.

        Tarkoitatko, ettei aikuisen kohdalla asiat mene samalla logiikalla kuin lapsen kohdalla?


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tarkoitatko, ettei aikuisen kohdalla asiat mene samalla logiikalla kuin lapsen kohdalla?

        Tarkoitan, että aikuisellakin on samat tarpeet kuin silloin, kun hän oli lapsi, mutta ne on täytettävä toisin.

        Hellsten on kivasti tämän esittänyt. Kun ollaan sikiönä äitin masussa, ollaan täysin riippuvaisia äitistä. Kun synnytään, ei pelkkä äiti ole enää se, miltä jotain saadaan, mutta yhä ollaan riippuvaisia toisista.

        Mitä pidemmälle ihminen tästä etenee, se eriytyy enemmän ja hoitaa itse tarpeensa tyydyttymisen... joksinen erillisenä yksikkönä, eli aikuisena. Se on kopputuote.

        Mutta että olet yksi aikuinen muitten seassa, sinun pitää se myös käsittää. Ei voi vain olettaa, että muut tuo sen mitä tarvitset tuosta vaan...


      • Disse kirjoitti:

        Tarkoitan, että aikuisellakin on samat tarpeet kuin silloin, kun hän oli lapsi, mutta ne on täytettävä toisin.

        Hellsten on kivasti tämän esittänyt. Kun ollaan sikiönä äitin masussa, ollaan täysin riippuvaisia äitistä. Kun synnytään, ei pelkkä äiti ole enää se, miltä jotain saadaan, mutta yhä ollaan riippuvaisia toisista.

        Mitä pidemmälle ihminen tästä etenee, se eriytyy enemmän ja hoitaa itse tarpeensa tyydyttymisen... joksinen erillisenä yksikkönä, eli aikuisena. Se on kopputuote.

        Mutta että olet yksi aikuinen muitten seassa, sinun pitää se myös käsittää. Ei voi vain olettaa, että muut tuo sen mitä tarvitset tuosta vaan...

        Katsoin asiaa taas täältä omasta itsestäni käsin. Eli voin olla se korvaavien kokemusten antaja sille toiselle ihan riippumatta siitä mikä lähtötilanne hänellä on.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No jos siinä ei ole äiti tai isä, on kai aika selvää, ettei siinä ole äiti tai isä. Sen sijaan siinä voi olla vara-äiti tai vara-isä.

        Halu saada...niin....entä jos se on halu antaa, jolloin myös saa?

        Itse ajattelen niin, että aina ei ole kyse siitä, että minä haluan ja siksi kuljen jonkun rinnalla. Toki siinä myös saan.
        Rakkaus ei minun sanastossa ole haluamista. Tai no, on se siten haluamista, että haluaa toisen parasta.

        Ymmärrän tuon niin, että varaäiti tai vara-isi olisi sellainen jonka ”täytyisi” täyttää se tarve... vanhemmuus on sitä ”täytyy-ajatusta”. Parisuhteessa se menee termeilla saa/haluaa antaa toiselle... mutta se saa voimansa vastavuoroisuudesta....

        Kyllä monessa parisuhteessa lähdetään täyttämään sitä jotain tunnetta, mutta unohdetaan haluta sitä ihmistä, kun halutaan sitä tunnetta mikä puuttuu. Siksi alkuhuuman jälkeen usein kolisee... toinen on tyhjempi kuin toinen....

        Mutta mun pitäis mennä tästä raksahommiin..😊


      • Disse kirjoitti:

        Ymmärrän tuon niin, että varaäiti tai vara-isi olisi sellainen jonka ”täytyisi” täyttää se tarve... vanhemmuus on sitä ”täytyy-ajatusta”. Parisuhteessa se menee termeilla saa/haluaa antaa toiselle... mutta se saa voimansa vastavuoroisuudesta....

        Kyllä monessa parisuhteessa lähdetään täyttämään sitä jotain tunnetta, mutta unohdetaan haluta sitä ihmistä, kun halutaan sitä tunnetta mikä puuttuu. Siksi alkuhuuman jälkeen usein kolisee... toinen on tyhjempi kuin toinen....

        Mutta mun pitäis mennä tästä raksahommiin..😊

        Ymmärrät eri tavalla kuin minä tuon vara-vanhempi asian.

        Kaikesa elämässä ei ole kyse parisuhteesta. On myös muunlaisia suhteita. Ja parisuhteessa tietenkin on kyse saamisesta ja antamisesta hiukan toisella tavalla kuin jossakin muussa ihmissuhteessa.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Katsoin asiaa taas täältä omasta itsestäni käsin. Eli voin olla se korvaavien kokemusten antaja sille toiselle ihan riippumatta siitä mikä lähtötilanne hänellä on.

        Niin. Moni voi ja varmasti onkin. Mutta sinäkin tarvitset jotain? Se toimii kun kumpikin saa ja antaa...

        Mutta et sinäkään jaksaisi olla suhteessa, jossa sinä et saisi sitä mitä tarvitset.... köyhtyisit antamaan, kun et saa itse mitä tarvitset tilalle...

        Nyt meen.... palataan! 💨


      • Disse kirjoitti:

        Niin. Moni voi ja varmasti onkin. Mutta sinäkin tarvitset jotain? Se toimii kun kumpikin saa ja antaa...

        Mutta et sinäkään jaksaisi olla suhteessa, jossa sinä et saisi sitä mitä tarvitset.... köyhtyisit antamaan, kun et saa itse mitä tarvitset tilalle...

        Nyt meen.... palataan! 💨

        Koko elämä ei Disse ole parisuhdetta.

        Toisaalta on olemassa ihmissuhteita, joissa se mitä tarvitsen, on sen toiset paras.

        Palaillaan...


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Koko elämä ei Disse ole parisuhdetta.

        Toisaalta on olemassa ihmissuhteita, joissa se mitä tarvitsen, on sen toiset paras.

        Palaillaan...

        Ei tarvitsekaan puhua parisuhteesta. Ystävyys ja kaverisuhteet myös.

        Sanoit olevasi paljon sateenkaarinuorten kanssa? Muistanko väärin? Saat siis tyydytettyä tarpeesi olla varaäiti, mutta mitä annat tilalle? Hekö oppivat elämään aikuisesti, kun annat sitä äidillistä välittämistä?

        Menet uppoavaan veneeseen hymyissä suin lapioimaan vettä, että se pysyy sen hetken pinnalla? No tyydyttyyhän siinä sen toisen tarve, se toinen hukkuu veneineen, kun sinä häviät siitä syystä tai toisesta....jonkun pitäis paikata vuotokin, tai kiuku uppoaa, kun kukaan ei jaksa mättää enää vettä pois.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Ei tarvitsekaan puhua parisuhteesta. Ystävyys ja kaverisuhteet myös.

        Sanoit olevasi paljon sateenkaarinuorten kanssa? Muistanko väärin? Saat siis tyydytettyä tarpeesi olla varaäiti, mutta mitä annat tilalle? Hekö oppivat elämään aikuisesti, kun annat sitä äidillistä välittämistä?

        Menet uppoavaan veneeseen hymyissä suin lapioimaan vettä, että se pysyy sen hetken pinnalla? No tyydyttyyhän siinä sen toisen tarve, se toinen hukkuu veneineen, kun sinä häviät siitä syystä tai toisesta....jonkun pitäis paikata vuotokin, tai kiuku uppoaa, kun kukaan ei jaksa mättää enää vettä pois.

        Tänään näkyykin olevan tulkintojen päivä :)

        Vara-äiti ...voi sentään....olen kyllä ihan vaan ihminen siellä ihmisten joukossa siinä sateenkaariryhmässä. Toki omalla persoonallani kannustan ja olen läsnä ja jaan asioita. Minun tarpeeni siinä ryhmässä tyydyttyy sillä, että saan olla läsnä ja jakaa ajatuksia.

        Oletat , että lapioin vettä....niinpä.

        Ihmissuhteissa ei tietenkään koskaan voi taata sitä, että on läsnä maailman tappiin, kukaan meistä ei voi sitä taata. Mutta sen hetken kun siinä olen, voin taata sen, että olen. Riippuu tilanteesta ja suhteesta mitä se oleminen sitten tarkoittaa.
        Se voi tarkoittaa vaikka sitä, että sitoudun yhdessä etsimään sitä vuotokohtaa. Annan siihen etsintään sen mitä minulla on annettavaa, läsnäolo ja halu pohtia ja etsiä hänen ehdoillaan ja tahtiinsa.

        Veden pois lappoaminekin on joskus paikallaan, että se vuotokohta löytyy, mutta kuten sanoit, se vuotokohta pitää löytää, jotta vene ei uppoa.

        -kaskenpolttaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänään näkyykin olevan tulkintojen päivä :)

        Vara-äiti ...voi sentään....olen kyllä ihan vaan ihminen siellä ihmisten joukossa siinä sateenkaariryhmässä. Toki omalla persoonallani kannustan ja olen läsnä ja jaan asioita. Minun tarpeeni siinä ryhmässä tyydyttyy sillä, että saan olla läsnä ja jakaa ajatuksia.

        Oletat , että lapioin vettä....niinpä.

        Ihmissuhteissa ei tietenkään koskaan voi taata sitä, että on läsnä maailman tappiin, kukaan meistä ei voi sitä taata. Mutta sen hetken kun siinä olen, voin taata sen, että olen. Riippuu tilanteesta ja suhteesta mitä se oleminen sitten tarkoittaa.
        Se voi tarkoittaa vaikka sitä, että sitoudun yhdessä etsimään sitä vuotokohtaa. Annan siihen etsintään sen mitä minulla on annettavaa, läsnäolo ja halu pohtia ja etsiä hänen ehdoillaan ja tahtiinsa.

        Veden pois lappoaminekin on joskus paikallaan, että se vuotokohta löytyy, mutta kuten sanoit, se vuotokohta pitää löytää, jotta vene ei uppoa.

        -kaskenpolttaja

        Niin. Kumpikin ollaan täällä ja kirjoitetaan, jaetaan ja otetaan vastaan... homma toimii. Mutta kaikilla ei toimi ja minusta syy on juuri se, että ei osata vuorovaikuttaa.

        Jos silmäilet vaikka näitä naissuhdetta haluavia, niin he mainitsevat olevansa muutenkin yksin, ilman ystäviä, kavereita. Ei siihen auta se vedenlappaminen vaan...

        Sama se on noissa aloituksessa mainituissa veljeksissä, he eivät ymmärrä olevansa erillisiä ihmisiä. Pelkkä ulkopuolinen apu ei auta. Ja oikeastaan on jopa karhunpalvelus antaa sitä, jos he eivät itse siihen sitoudu...

        Jossain oli, että äidillinen, feminiininen rakkaus on hyvä, että oppii tuntemaan ja empatiaa, mutta isällinen rakkaus on sitä, että tiedostaa muutkin ihmiset. Tuo rakkaus puuttuu monelta, niin naiselta kuin mieheltä.

        Myö ollaan laumaeläimiä... aina pitää tuoda jotain yhteiseen pöytään, että on osa laumaa.


      • Disse kirjoitti:

        Nosiks mäkin halusin tästä työleiristä pois, mutta ei tarpeeks kahelia löytynyt, että ois ostanut pois. Täälläkin ois vielä aitaprojektiin liittyvää. Sitten porukoitten peräkärri, mitä mä käytän enimmäkseen tarttis täysremontin. Sekin vielä...

        En mä vaan saa näitä hommia mihkään.... toisaalta en mä liikaa stressaa.... teen mitä kerkeen. Priorisointi vaan teettää töitä. Joitain hommia pitää jättää jollekin tolalle ja niitä voi jatkaa myöhemmin, mutta toiset pitäis tehdä ”hyvän sään aikana”.

        Hyppiminen ja kesken jättäminen on se p.ska osuus. Menee vähistä ajoista suurinosa pähkimiseen, minkä teen milloinkin. Sitten kun ei tiedä miten muut ympärillä elää.

        Eihän tähän saakaan mitään tolkkua. Hallitsematonta kaaosta vain...

        Kai se tarttee vaan pistää tärkeysjärjestykseen jos liikaa paisuu tehtävän määrä? Jättää ne tekemättä mitkä ei ole niin hetimiten oltava. 😌

        En tiiä, ei ole itellä nyt enää stressiä kun töissä välillä...kotona oon oppinut relaa.😃👍

        Tietty kaikki sairastelut ja äkkinäinen extra osaa hetkeksi sekottaa pakkaa ja luo pienoista painettakin, mutta aina niistä palautuu ennalleen. Lepo, asetuksiin.😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kai se tarttee vaan pistää tärkeysjärjestykseen jos liikaa paisuu tehtävän määrä? Jättää ne tekemättä mitkä ei ole niin hetimiten oltava. 😌

        En tiiä, ei ole itellä nyt enää stressiä kun töissä välillä...kotona oon oppinut relaa.😃👍

        Tietty kaikki sairastelut ja äkkinäinen extra osaa hetkeksi sekottaa pakkaa ja luo pienoista painettakin, mutta aina niistä palautuu ennalleen. Lepo, asetuksiin.😃

        Noh, tänään sain ihan kivslle mallille liiteriä. Ensviikonloppuna saan melko pitkälle sen valmiiks. Ennen syyslomaa otan kärrin pihaan laitettavaks. Sitä saa turailtua silloin, kun muksut on koulussa.

        Sit syyslomat aikaan voin raivailla metsään reitit talvea varten ja merkkailla.

        Että ei tässä sinäänsä mikään hätä ja stressi ole... mitään hommaa vaan ei saa tehtyä kuin pikkuisen kerrallaan. Sit on jokapaikka vähän levällään sen koko pitkän ajan. Siihen on totuttava. 😃


    • Anonyymi

      Kun ihmetellään miksi naiset kehuvat rikollisten ulkonäköä niin sama ilmiöhän tapahtuu aina jos mies jotenkin törttöilee tai muuten alentaa itsensä. Hän tekee itsestään silloin julkisen olennon jota voi arvostella. Jos hän on ruma niin saa haukkuja siitä. Jos hän on komea niin hän saa kehuja siitä.

      Eivät naiset edes mieti miltä joku tavallinen mies näyttää. Joku mies joka vaan tekee hommiaan ja elää - ei hän ole sellainen jota voisi naisten mielestä esineellistää. Jonkinlaisesta hienotunteisuudesta siis on kyse. Sitten kun mies on riittävästi tunaroinut tai rääkynyt rokkia lavalla niin hän on vapaata riistaa jota jokainen voi arvioida oman makunsa mukaan.

      • Anonyymi

        Niin no, eikös miehet suhtaudu julkkisnaisiin ihan samalla tavalla? Saatuaan tavalla tai toisella julkisuutta, on nainen vapaata riistaa, jota miehet arvostelevat oman mielensä mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, eikös miehet suhtaudu julkkisnaisiin ihan samalla tavalla? Saatuaan tavalla tai toisella julkisuutta, on nainen vapaata riistaa, jota miehet arvostelevat oman mielensä mukaan.

        Kyllähän miehet arvostelevat ihan tavallisia naisiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, eikös miehet suhtaudu julkkisnaisiin ihan samalla tavalla? Saatuaan tavalla tai toisella julkisuutta, on nainen vapaata riistaa, jota miehet arvostelevat oman mielensä mukaan.

        Helppohan se on peesata kun toinen hoitaa ensin ajattelun ja kirjoittamisen. Olisit itse kirjoittanut saman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppohan se on peesata kun toinen hoitaa ensin ajattelun ja kirjoittamisen. Olisit itse kirjoittanut saman.

        Huomautin vain ”toiselle”, että tuo ilmiö toimii myös toiseen suuntaan.
        En kuvitellut keksineeni jotain erikoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomautin vain ”toiselle”, että tuo ilmiö toimii myös toiseen suuntaan.
        En kuvitellut keksineeni jotain erikoista.

        Olet siis apina joka toistelee muiden keksimiä sanontoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis apina joka toistelee muiden keksimiä sanontoja.

        On syytä huomauttaa, jos toinen on niin yksinkertainen ettei itse älyä.


    • Anonyymi

      Naiset haluaa aina jännämiehiä, kiltti mies ei kelpaa.

      • Anonyymi

        Lapsenomainen mies ei kelpaa.
        Miehekäs kiltti mies kelpaa kyllä.


    • Anonyymi

      Ei näitä tuomita mistään näkymättä, sai mitään sanomaton lainvartija osansa. Hyvä ettei käynyt pahemmin kuten olisi voinut.

    • Fantasia on fantasiaa.

      Ja jos haluaa rakastaa jonkun ehjäksi , saa niinkin tehdä, se vaan taitaa olla tuhoon tuomittu ja vähän hankala asetelma parisuhdetta ajatellen. Jos parisuhteen tarkoitus on muuttaa toinen, silloin on kyse vallan käytöstä, ei rakkaudesta.

    • Anonyymi

      Alhaista.
      Mielestäni jokaisen toiselle ehdoin tahdoin pahaa tahtovan ja tekevän pitäisi kokea itse sama kohtalo hitaasti ja kivuliaasti. Tuollaisia ei pitäisi oikeudessa suojella siten, että saavat peittää kasvonsa.

      • Anonyymi

        Kosto ei silti tietenkään ole ratkaisu mihinkään ongelmaan.


    • Anonyymi

      En voisi ikinä tuntea mitään vetoa empatiakyvyttömiin ihmisiin. Sisäinen rumuus vain on etovaa. Joku itsesuojeluvaisto sentään toimii.

      • Anonyymi

        En minäkään.

        T. aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään.

        T. aloittaja

        Hah, juuri tuollainen nainen jollaista ei koskaan haluaisi nähdä eli todella tyhmä.
        Rakastaa ehjäksi... onneksi teitä on harvassa.


    • Anonyymi

      Apua ihanaa kun joku myöntää asian🙈😂 Kun kuvat julkaistiin olin itse ampumisia jo miettinyt kauhulla, joten katsoin vain että jestas miten komeita miehiä 😂

    • Aloittaja pitäisi sitoa käsistään paksuun mäntyyn ja jaloistaan Hiluxin vetokoukkuun. Siitä sitten alennusvaihde kytkettynä ryömitettäisiin autoa hitaasti eteenpän jolloin raajat poksahtelisivat irti ja lutka saisi rangaistuksen pahoista ajatuksistaan.

      • Anonyymi

        Minkähänlainen rangaistus noista sinun pahoista ajatuksista kuuluisi antaa? Nuo sinun pahat ajatukset sentään ovat kymmenniä kertoja pahemmat kuin aloittajalla.


      • Ei kai vaan Pääskyvuoren Jere ole incel-miehiä, kun tollaista täällä kirjoittaa. Vaikuttaa tämä aloitus enemmän joltain ätmin kirjoittamalta provolta, niin ei kannattaisi ottaa tätä kenenkään kovin tosissaan.

        Tuskin sun OIKEA isäsi Jormakaan ajattelisi kovin hyvää tollaisista ajatuksista, sillä varmasti hänenkin mielestä sille Toyota Hiluxille löytyy fiksumpaa ja parempaakin käyttöä, kun onhan se sen verran hyvä ja luotettava auto:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • Anonyymi

      Kerroin että suomessa naiset pitävät komeista rikollisista Venäläiselle vaimolleni. Näytin myös Granholmien kuvat. Vastauksena oli että ei kiitos. Mitå enemmän tatskoja, väkivaltahistoriaa, low life tyyliä ja tyhmyyttä->turn off. Katsokaas kun venäjällä on väkivaltaa ja jänniksiä riesaksi asti. Suomalaiset naiset pitäisi lähettää sinne ilmeisesti. Sääliksi käy suomalaisia sinkkumiehiä. Tehkää jotain???? Suomalainen nainen on huonoin nainen maailmassa. Arvot on täysin persiillään. Huh huh.

      • Anonyymi

        No löytyiskö vapaata venäläistä naista kunnolliselle 50 miehelle? Venäläiseltä työkaverilta vuosi sitten jo kyselin mutta joko ei ymmärtänyt tai ei ottanut todesta. :)
        Nyt ollaan eri työpaikassa niin ei pääse kyselemään lisää, vaikea kyselläkin kun osaa niin heikosti suomea.


      • Anonyymi

        Russiancupid piste com. Ite löysin tuolta. Maksaa 34e kuussa. Nainen löytyi muutamassa päivässä. Pieni oli hinta. Voit lisätä hakua myös venäjän lisäksi mm. Ukrainaan. Naiset ovat todella kauniita. Ovat kyllästyneet väkivaltaan. Arvot on jotakuinkin päinvastaisia kuin täällä suomessa naisilla noin niinkun miesmaun suhteen.


    • Anonyymi

      Niin provo aloitus, etten viitsi edes kommentoida. Päinvastoin. Ai juu ja Naisen kommentti uroon sekaan. JEP JEP.

      • Siltä vaikuttaa..

        En ainakaan itse osaisi mitenkään pitää seksuaalisesti kiihottavana jotakin minkä koen vasenmielisenä.


    • Anonyymi

      Eikö ne "pahat pojat" elokuvan alkuperäiset vajakitkin saaneet fanipostia linnaan. Mahtaa olla hyvät geenit kun lihasta on mutta luku-ja kirjoitustaidottomia vajakkeja. Hyi stna.

    • Ihmisen ulkonäkö ja ihmisen teot ovat kaksi eri asiaa.

      • Anonyymi

        Ei mulle. Ehkä kuvassa, kun ei tiedä mitään kohteesta. Siis jos vain tuijottaa oudon ihmisen ulkomuotoa kuvasta, kuorta.

        Muuten ihmisestä näkyy ulospäin sisinkin.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulle. Ehkä kuvassa, kun ei tiedä mitään kohteesta. Siis jos vain tuijottaa oudon ihmisen ulkomuotoa kuvasta, kuorta.

        Muuten ihmisestä näkyy ulospäin sisinkin.

        xLiner

        Jos ruukku on kaunis, se on kaunis, vaikka se olisi täynnä pa.skaa. Näin itse asioita katson.


      • Anonyymi

        Niinpä. Voit pitää murhaajaa komeana, mut ei se sitä tarkoita että hyväksyisit itse teon.

        Aika moni mies ei tuota osaa eroittaa, vaan kaikki niputetaan yhteen.

        -tr


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Voit pitää murhaajaa komeana, mut ei se sitä tarkoita että hyväksyisit itse teon.

        Aika moni mies ei tuota osaa eroittaa, vaan kaikki niputetaan yhteen.

        -tr

        Juuri niin.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Jos ruukku on kaunis, se on kaunis, vaikka se olisi täynnä pa.skaa. Näin itse asioita katson.

        Ruukku on esine. Ihminen on vuorovaikuttava tunteva olento. Mä en osaa tai halua nähdä ihmistä vain kuorena. Ehkä vaateripustimena, mutta silloinkin haen mallista jotain kosketuspintaa, sen fiilistä. Kassaan siitä kokonaiskuvaa, mielikuvaa... se ihminen voi olla siinä taideteoksessa osana, mutta silloinkin ihmisenä, ei esineenä.

        Mä en viehäty pelkistä kuvista. Sillä kuvalla on oltava tarina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ruukku on esine. Ihminen on vuorovaikuttava tunteva olento. Mä en osaa tai halua nähdä ihmistä vain kuorena. Ehkä vaateripustimena, mutta silloinkin haen mallista jotain kosketuspintaa, sen fiilistä. Kassaan siitä kokonaiskuvaa, mielikuvaa... se ihminen voi olla siinä taideteoksessa osana, mutta silloinkin ihmisenä, ei esineenä.

        Mä en viehäty pelkistä kuvista. Sillä kuvalla on oltava tarina.

        En ajattele ihmistä esineenä, en kuorena. Voin silti ihailla esim. kauniita piirteitä, kauniita silmiä ajattelematta , että ne asiat vaikka rikollisella tekevät niistä ruman.

        Ihminen on tietenkin kokonaisuus ja hänellä on tarina. Se on kuitenkin ihan eri asia minun maailmassani kuin se, onko hänellä kauniit silmät.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        En ajattele ihmistä esineenä, en kuorena. Voin silti ihailla esim. kauniita piirteitä, kauniita silmiä ajattelematta , että ne asiat vaikka rikollisella tekevät niistä ruman.

        Ihminen on tietenkin kokonaisuus ja hänellä on tarina. Se on kuitenkin ihan eri asia minun maailmassani kuin se, onko hänellä kauniit silmät.

        Ne kauniit silmät muuttuvat hetkessä rumaksi, kun sisin paljastuu rumaksi.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne kauniit silmät muuttuvat hetkessä rumaksi, kun sisin paljastuu rumaksi.

        xL

        Varmasti näin sinun mielestäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne kauniit silmät muuttuvat hetkessä rumaksi, kun sisin paljastuu rumaksi.

        xL

        Syy miksi jonkun sanan kanssasi vaihdan, johtuu siitä, etten ajattele jonkun ominaisuuden määrittävän koko ihmistä.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Syy miksi jonkun sanan kanssasi vaihdan, johtuu siitä, etten ajattele jonkun ominaisuuden määrittävän koko ihmistä.

        Ajattelet olevasi joku palkinto. Plaah...

        xL


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Syy miksi jonkun sanan kanssasi vaihdan, johtuu siitä, etten ajattele jonkun ominaisuuden määrittävän koko ihmistä.

        Mä taas en näe lieventävänä asianhaarana ulkonäköä.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas en näe lieventävänä asianhaarana ulkonäköä.

        xL

        Teet nyt taas tulkintoja, jotka eivät osu edes lähelle. Ehkä sinun on jo aika ymmärtää se, että et näe pääni sisälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelet olevasi joku palkinto. Plaah...

        xL

        Ymmärrän tulkintasi kyllä, koska katsot sitä omaan itseesi ja arvoihisi peilaten.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ymmärrän tulkintasi kyllä, koska katsot sitä omaan itseesi ja arvoihisi peilaten.

        Sulla on jatkuvasti täällä sellainen kiristysmeininki, että jos joku ei kirjoita niin kuin sinä haluat, sinä ilmoitat ettet sellaiselle vastaa... vastaat kuitenkin aina, kun täytyy päästä sanomaan pokaalina viimeinen sana :)

        Taisit parisuhteessasikin uhkailla miestäsi erolla joka käänteessä, sellaisen käytösmallin olet itsestäsi antanut.

        Sä olet ihan hauska :D

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on jatkuvasti täällä sellainen kiristysmeininki, että jos joku ei kirjoita niin kuin sinä haluat, sinä ilmoitat ettet sellaiselle vastaa... vastaat kuitenkin aina, kun täytyy päästä sanomaan pokaalina viimeinen sana :)

        Taisit parisuhteessasikin uhkailla miestäsi erolla joka käänteessä, sellaisen käytösmallin olet itsestäsi antanut.

        Sä olet ihan hauska :D

        xLiner

        Sinä taas et ole hauska, koska tulkintoja tekevä ihminen ei ole hauska. Sellainen ihminen kun ei ymmärrä, että ne tulkinnat kertovat tulkitsijasta, ei tulkittavasta.
        Ehkä sinun kannattaa miettiä sitä, miksi tulkitset minua noin....en usko, että teet sitä kuitenkaan, mutta ihmeiden aikahan ei ole ohi.

        Maailma nyt vaan pyörii siten, että kaikkien kanssa ei tarvitse keskustella, eikä kaikkea käytöstä tarvitse hyväksyä ihan ilman, että se on kiristyskeino. Tässä meidän tapauksessamme valintahan on sinun. Miten sinä sen minun syykseni saat käännettyä?

        Oman elämän kipukohdat on hyvä tunnistaa ja tehdä niille jotain, ettei sitten kaada kipujaan toisten niskaan ja oleta, että ne otetaan ilolla vastaan.

        Kuten sanoit tuossa aiemmin, ruma sisin näkyy myös ulos.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sinä taas et ole hauska, koska tulkintoja tekevä ihminen ei ole hauska. Sellainen ihminen kun ei ymmärrä, että ne tulkinnat kertovat tulkitsijasta, ei tulkittavasta.
        Ehkä sinun kannattaa miettiä sitä, miksi tulkitset minua noin....en usko, että teet sitä kuitenkaan, mutta ihmeiden aikahan ei ole ohi.

        Maailma nyt vaan pyörii siten, että kaikkien kanssa ei tarvitse keskustella, eikä kaikkea käytöstä tarvitse hyväksyä ihan ilman, että se on kiristyskeino. Tässä meidän tapauksessamme valintahan on sinun. Miten sinä sen minun syykseni saat käännettyä?

        Oman elämän kipukohdat on hyvä tunnistaa ja tehdä niille jotain, ettei sitten kaada kipujaan toisten niskaan ja oleta, että ne otetaan ilolla vastaan.

        Kuten sanoit tuossa aiemmin, ruma sisin näkyy myös ulos.

        Miksi sun täytyy joka välissä mainostaa tuota ehdollisuuttasi jonkun kanssa kirjoitteluun? Miksi täytyy korottaa itseään toisten yläpuolelle? Sen kun olet vastaamatta, ei se mitään selittelyjä vaadi. Ei kukaan pidä sua täällä niin tärkeänä, sori. Ihan samalla viivalla olet kaikkien ätmien kanssa.

        Sulla on samanlaista kaavaa käytöksessäsi kuin Pertillä ja sivunikeillään. Tämä mua kiinnostaa sun toiminnassasi. Tuo oli vastaus tulkinta-kysymykseesi.

        Huomasit varmaan, että vastasit taas... :D

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sun täytyy joka välissä mainostaa tuota ehdollisuuttasi jonkun kanssa kirjoitteluun? Miksi täytyy korottaa itseään toisten yläpuolelle? Sen kun olet vastaamatta, ei se mitään selittelyjä vaadi. Ei kukaan pidä sua täällä niin tärkeänä, sori. Ihan samalla viivalla olet kaikkien ätmien kanssa.

        Sulla on samanlaista kaavaa käytöksessäsi kuin Pertillä ja sivunikeillään. Tämä mua kiinnostaa sun toiminnassasi. Tuo oli vastaus tulkinta-kysymykseesi.

        Huomasit varmaan, että vastasit taas... :D

        xL

        Huomasin kyllä , että vastasin ja huomasin myös ettet ymmärrä mitä sanon.
        Kaikki se mitä minuun lataat, on sieltä sinun päästäsi, ne eivät olen minun ajatuksiani eikä motiivejani. Ne ovat tarina, jota sepität. Ihan sinun oma tarinasi, satusi, minusta. Kuvitteellinen tarina..ymmärrätkö?

        Sinun näyttää olevan vaikea hyväksyä minun tapaani olla vuorovaikutuksessa toisten kanssa, mistäköhän se johtuu? Haluat kovasti määritellä miten minun pitää täällä olla.Haluat selittää miten kaikki suhtautuvat minuun....oletko miettinyt miksi haluat niin kovasti lokeroida minut vaikka samaan lokeroon kuin tuo kuuluisa Pertti?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Huomasin kyllä , että vastasin ja huomasin myös ettet ymmärrä mitä sanon.
        Kaikki se mitä minuun lataat, on sieltä sinun päästäsi, ne eivät olen minun ajatuksiani eikä motiivejani. Ne ovat tarina, jota sepität. Ihan sinun oma tarinasi, satusi, minusta. Kuvitteellinen tarina..ymmärrätkö?

        Sinun näyttää olevan vaikea hyväksyä minun tapaani olla vuorovaikutuksessa toisten kanssa, mistäköhän se johtuu? Haluat kovasti määritellä miten minun pitää täällä olla.Haluat selittää miten kaikki suhtautuvat minuun....oletko miettinyt miksi haluat niin kovasti lokeroida minut vaikka samaan lokeroon kuin tuo kuuluisa Pertti?

        Sinähän se täällä määräilet jatkuvasti miten toisten tulisi olla. Kun huomautan sua tuosta oikeutuksestasi, älähdät joka kerta. Jokin kipukohta sulla tässä :)

        Muihin löydät vastaukset aikaisemmasta kommentistani.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se täällä määräilet jatkuvasti miten toisten tulisi olla. Kun huomautan sua tuosta oikeutuksestasi, älähdät joka kerta. Jokin kipukohta sulla tässä :)

        Muihin löydät vastaukset aikaisemmasta kommentistani.

        xL

        Miksi sinä ymmärrät sen määräilynä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sun täytyy joka välissä mainostaa tuota ehdollisuuttasi jonkun kanssa kirjoitteluun? Miksi täytyy korottaa itseään toisten yläpuolelle? Sen kun olet vastaamatta, ei se mitään selittelyjä vaadi. Ei kukaan pidä sua täällä niin tärkeänä, sori. Ihan samalla viivalla olet kaikkien ätmien kanssa.

        Sulla on samanlaista kaavaa käytöksessäsi kuin Pertillä ja sivunikeillään. Tämä mua kiinnostaa sun toiminnassasi. Tuo oli vastaus tulkinta-kysymykseesi.

        Huomasit varmaan, että vastasit taas... :D

        xL

        Sinua kiinnostaa vain piikittely Kaskenpolttajaa kohtaan. Hänen tullessa palstalle sinä olit ensimmäisten joukossa v.ttuilemassa. Epäilit häntä Pertiksi, jne.

        Oliko aikuisen ihmisen käytöstä noin omasta mielestäsi?
        Olit aiemmin ihan ok tyyppi, mutta nykyisin sinulla on kova tarve piikitellä muita. Mistähän liene sekin johtuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulle. Ehkä kuvassa, kun ei tiedä mitään kohteesta. Siis jos vain tuijottaa oudon ihmisen ulkomuotoa kuvasta, kuorta.

        Muuten ihmisestä näkyy ulospäin sisinkin.

        xLiner

        Kuvasta voin sanoa onko joku ulkoisesti komea vai ei, huolimatta teoistaan. Mutta se taas on ihan eri asia kuin joku seksuaalinen viehättyminen..Se vaatisi, että sen ulkokuoren sisuskin muuttuisi viehättäväksi.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Miksi sinä ymmärrät sen määräilynä?

        "Sulla on jatkuvasti täällä sellainen kiristysmeininki, että jos joku ei kirjoita niin kuin sinä haluat, sinä ilmoitat ettet sellaiselle vastaa... vastaat kuitenkin aina, kun täytyy päästä sanomaan pokaalina viimeinen sana :)"

        Määräilyä, kiristämistä...

        Alat jankkaamaan, lähtee kiertämään. Lue noita edellisiä kommenttejani, niin saat vastauksen seuraaviinkin ihmetyksiisi.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Sulla on jatkuvasti täällä sellainen kiristysmeininki, että jos joku ei kirjoita niin kuin sinä haluat, sinä ilmoitat ettet sellaiselle vastaa... vastaat kuitenkin aina, kun täytyy päästä sanomaan pokaalina viimeinen sana :)"

        Määräilyä, kiristämistä...

        Alat jankkaamaan, lähtee kiertämään. Lue noita edellisiä kommenttejani, niin saat vastauksen seuraaviinkin ihmetyksiisi.

        xL

        En minä ihmettele, tunnen ihmisluontoa.


    • Anonyymi

      kivaa teatteria tämä porvoon juttu

    • Anonyymi

      Ei sitä toista ihmistä voi muuttaa missään tilanteessa.Jos joku muuttuu niin se työ on tehtävä kyllä itse. Miertäisin kyllä kaikenlaiset tappajat ja rikolliset kaukaa. Tollakin vanhemmalla ollut lähestymiskielto tyttöystävään. Eli Nyrkkiä noilta saa . Mut vissiin jotkut tykkää olla pieksettävänä.

    • Anonyymi

      Nuo miehet veljekset tulee saamaan pillua jatkossa ihan vitusti. Vankilaan tulevat naiset "perhetapaamisiin"

    • Anonyymi

      Fantasiassani Granholm oli hyväntahtoinen. Otin siis Granholmin veljeksen ulkonäön ja tähänastisen tarinan ja muodostin hänestä fantasiahahmon, joka on nöyrä ja pahoja tekojaan katuva hyväntahtoinen mies, ja siitä haaveilin.

      Jotkut ovat kai niin kateellisia komeille miehille, että ymmärtävät tahallaan väärin.


      T. aloittaja

    • Anonyymi

      Jotenkin se että he ovat veljeksiä on kiinnostavaa ja ehkä saa ajattelemaan heidän ulkoista olemustaan seksuaalisesti. Eli tavallaan että komeus ja lihaksikkuus ei ole sattumaa, vaan geneettistä, koska molemmat veljekset ovat sellaisia. Se vetoaa biologisesti ja avaa seksuaalisen näkökulman.

      Ehkä tällä on tekemistä, en tiedä. Ihan kiintoisaa on analysoida omia ajatuksiaan.

      T. aloittaja

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe