Tässä ketjussa puhetta testotimosta!
Arvostusketju testotimolle
19
4424
Vastaukset
- Anonyymi
https://i.ylilauta.org/e3/d5ba3ff3.mp4
https://i.ylilauta.org/25/9304d231.mp4
Lähdetään näistä liikkeelle- Anonyymi
Myötistä
- Anonyymi
Vaikuttaa fiksuilta nää bodyskenen tyypit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa fiksuilta nää bodyskenen tyypit
Miten niin?
Ihan normaalia toimintaa, ei liity bodiskeneen mitenkään.
Taidat vaan olla kateellinen kun et ole suosittu julkisuudenhenkilö.
- Anonyymi
Minusta on hienoa että Testo ja Timo on samassa miehessä.
Vm43 - Anonyymi
Tuoko on testotimo?
Kuulin ja luulin että testotimo on Pode.
Väärää tietoa netissä liikkeellä sitten.- Anonyymi
No sit se ois testopode. Hö.
- Anonyymi
Pyllystäni on alkanut tulla kakkakuulia, erimuotoisia kakkapökäleitä. Urologi totesi tämän normaaliksi hera-ilmiöksi. Testotimo terkkuja, missä Decamies?
- Anonyymi
Saitko työnnettyä ne takaisin?
Jos apuja kaipaat niin voin tulla varmistamaan. Voidaan tehdä pari pakkotoistoa ptvgym tyyliin, syvälle ja kovaa.
Kerran muistan kun olin taas varmistamassa takaisin työntöä niin sieltä alkoikin tulemaan tavaraa ulos lisää. Silloin piti tehdä riuskoja pohjaan asti työntöjä pakkotoistojen kera. Hiki tuli pintaan kaikille, mutta lopputulos tyydytti. - Anonyymi
Olette homoja. Se on ihanaa se.
- Anonyymi
No ei kyllä olla.
Sä et ymmärrä dedikeizönii ja haartwörkkiä. Välillä pitää vaan rapata vaikka roiskuiskin.
Ja ja ja meijän salilla ei kenenkään kanki maistu kakkelille, joten eivät voi olla homoja.
- Anonyymi
Bumb
- Anonyymi
Se on hyvä, että kaveri myöntää käytön jo lempinimessään.
- Anonyymi
Kaikissa meissä asuu pieni testotimo. Bumb.
Jos haluat niin kohta isompikin. Meinaan että se käy kyllä. Jos vaan tahdot. Ota rasvaa mukaan kun tulet ptvgymille.
- Anonyymi
voi voi
- Anonyymi
Estro Titi ja HyvinvointiNaapila
- Anonyymi
kukas nobody tämä on
- Anonyymi
Musta testotimo näyttää ihan entiseltä naiselta.
Sillo semmosia suihinotto korujakin. - Anonyymi
Sillo testotimolla jäänyt läskiä vielä vähän päänväliin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701136
- 107990
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72969- 46956
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12891Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31880Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47820