Ei saanut baarista naista.

Anonyymi

Ei millää saanut yksinäinen yksin baarissa oleva mies naista. Vaikka on pituutta 190 cm. Jännämiehet ja komeet vei naiset. Yksin kotiin nukkumaan.

54

85

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisia ei ees kiinnostanut, vaikka pitkä mies käveli naisten vierestä. Ei ymmärrä.

• Anonyymi

Pukeudun hienosti ja olen pitkä ei sekään auta. Naisia vain kiinnosti omat kaverit. Itse olin yksin

• Anonyymi

Itse katsoin vierestä kun moni mua lyhempi mies kiehnas naisenkaa. Jännämiehet vei naiset. Naiset eivät tulleet edes mulle jutteleen.

• Anonyymi

On parempi jättää tollaset yksin
        Arvaa miksi? Kerran minä kaunis nainen olin ystävieni kanssa ja me ollaan kaikki hyvännäköisiä, sosiaalisia ynm. Näin baari tiskillä miehen joka oli ihan normaalin näköinen ja yksinäinen. Menin hänen luokseen ja sanoin hei voit liittyä meidän seuraan ei sun tarvii juoda yksin. Tiedätkö mitä tämä mies teki. Rupesi kiukuttelemaan ja oli todella vihainen minulle hänen omasta yksinäisyydestä. Jätin sen siihen ja totesin että ei ihme että on yksin mielessäni. Yksinäisyyteen päädytään omista valinnoista, opin sen sinä päivänä.

• Anonyymi

No olitko pitkänä miehenä vielä ylimielisen näköinen ja yrmeä?.miksi et mennyt juttelemaan esim jonkun saman ikäisen näköisen naisen kanssa kuin itsekin olet?(miksi miesten pitää mennä juttelemaan itseään nuorempien kanssa sitä ei oikein voi ymmärtää).Nyt sitten ilmeisesti vielä iäkkäänä miehenä lompsit edes takaisin yrmeä näköisenä baaria pariin kertaan läpi ja ihmettelet ettei kukaan juossut perääsi.Eiköhän sun olisi pitänyt yrittää jututtaa ja tarjota esim juomaa jollekin saman ikääsellesi naiselle eli pikkasen työtä täytyy vaan kuule tehdä!

• Anonyymi

En uskaltanut koska naisilla tuntu olevan jo miehet, ja semmosta.

• Anonyymi

Huvittava aloitus, hieman epäilyttää onko hauska trolli?
      Mutta jos ei, niin en ihmettele jos ei ole napannut.
      "Pitkä mies eikä saa naista"... no en minä kumminkaan lyhtypylvästäkään mukaan vie vaikka pitkä onkin. Olisi mukava tietää minkälainen tyyppi näitten valitusten takana on?
      Keskenkasvuiseksi jäänyt aikuinen?

• Anonyymi

Tyhmän pitkän miehen ei kannata avata suutaan. Naiset tajuavat olevansa speden kanssa tekemisissä.

• Anonyymi

Ole sinä hiljaa pelle. Naiset haluaa pitkän miehen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole sinä hiljaa pelle. Naiset haluaa pitkän miehen.

Saan sanoa mielipiteeni!
        Huororyhtinen pitkäpoika on turn off.
        Tanssitaidoton toope yrittää jutuillaan tehdä vaikutuksen. Ei onnase!
        Pitkäpällin kannattaa käyttää viittomakieltä ettei sönkötä paskaansa.

Lyhyt Mies 169cm

• Jos määrittelee itseään parisuhdemrkinoilla pituuden kautta, taitaa painopiste olla hiukan väärässä kohdassa.
      Jos on baarissa vain yksin ja pitkä, eikä puhu kenellekään, joutunee lähtemään yksin kotiin.
      Toinen asia, jos menee baariin saadakseen jonkun kotiinsa, voi ehkä hiukan tarkentaa itselleen, mitä sieltä baarista hakee. Pelkkä seksiseurako on se, jota sieltä haetaan?

• Oletko kokeillut pääsetkö myös automaattisesti koripallojoukkueeseenkin?

• Oli kyllä nerokas vastaus :-D

• Yogamies kirjoitti:

Oli kyllä nerokas vastaus :-D

Eikö? Voihan talossakin olla vintti, mutta se voi olla pimeä, kylmä ja kelvoton asumiseen! 😂 Se ei silloin tee talosta kaksikerroksista vielä. 😁👌

• Anonyymi

Sinkkumiehen pitää unohtaa naiset ja keskittyä työntekoon. Verojen maksuun.
      Jonkun on maksettava työttömien juhlinta.
      Ei yhteiskunta sillee pyöri et kaikki lepää.

• Anonyymi

Puhuitko naisille mitään. pyysitkö tanssimaan edes?

• Anonyymi

Puhuin ja kehuin kauniiksi, en uskaltanut olen ujo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuin ja kehuin kauniiksi, en uskaltanut olen ujo.

Ujon pitää pysyä kotona. Ei se toimi.

• Anonyymi

Asia selvä.

• Anonyymi

Sitä kun ei kannatakaan yksin baariin lähteä, ihmiset ajattelee siitä kaikkea negatiivista.

• Anonyymi

Olen joo huomannut. Saa baarit nyt jäädä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen joo huomannut. Saa baarit nyt jäädä.

0ikein, mitä sitä hakkaamaan päätään seinään. Ei naiset kiinnostu.
        Tää oli sit tässä.

• Anonyymi

Sain eilen naisen baarista ja harrastimme seksiä.

• Anonyymi

Saa nyt baarit olla, naisille ei kelvannu pitkä mies

• Anonyymi

Ei noita naisia niinku saa millää millää keinolla. Ei vaan saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei noita naisia niinku saa millää millää keinolla. Ei vaan saa.

Matut kyl saa.
        Haluatko matun jämät?

• Anonyymi

Niin naiselle pitää puhua, kysyä kuulumisia ja kehua. Naiset ei ole vaikeita pitää vaan pyytää treffeille rohkeesti.

• Anonyymi

No tuskin ees lähtevät vaikka kysyyki.

• Anonyymi kirjoitti:

No tuskin ees lähtevät vaikka kysyyki.

Oletko kysynyt?

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Oletko kysynyt?

Matut ei tykkää jos suomalaiset vonkaa baarissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Matut ei tykkää jos suomalaiset vonkaa baarissa.

Ihan en ymmärtänyt vastaustasi, mutta ei se haittaa.

• Anonyymi

Matut pellet vie naiset.

• Anonyymi

Oletko kysynyt?

En kysynyt. Kehuin naisia mutta ei naisia kiinnostanut kun omat kaverit. Minä yksinäisenä sielä.

• Kaskenpolttaja
        Anonyymi kirjoitti:

En kysynyt. Kehuin naisia mutta ei naisia kiinnostanut kun omat kaverit. Minä yksinäisenä sielä.

Et kysynyt, mutta tiedät, että eivät olisi lähteneet. Se on hyvä taito tuo tietäminen...ehkäpä ne naisetkin tiesivät, ettet olisi kuitenkaan heistä kiinnostunut...

• Anonyymi

Et kysynyt, mutta tiedät, että eivät olisi lähteneet. Se on hyvä taito tuo tietäminen...ehkäpä ne naisetkin tiesivät, ettet olisi kuitenkaan heistä kiinnostunut...

Äitillä asuva mies ainakin tietää ettei koskaan saa mitään. Ennustajan lahjoja ei
        tarvita.

• Anonyymi kirjoitti:

Äitillä asuva mies ainakin tietää ettei koskaan saa mitään. Ennustajan lahjoja ei
        tarvita.

No kieltämättä se ei ole kovin hyvä houkutin, että asuu äidin kanssa. Ainakaan naista ei kannata sinne äidin aamukahvipöytää saatella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matut pellet vie naiset.

Jos lähestyt matun varaamaa naista, voipi alkaa etuhampaat löystymään.

• Anonyymi

En oo pitkää aikaa saanut naista. Selkeesti on pahasti vikaa.

• Anonyymi

Hyvä ap eli Allu että baarit jätät nyt taakse. Voit keskittyä muihin asioihin kuin naisiin. Tee aloituksia vaikka liikunnan harrastamisesta seuraavaksi.

• Anonyymi

Harrastan kyllä liikuntaa.

• Anonyymi

Ätmi tietää jo ennen baarin lähtöä ettei saa mitään. Ajan haaskausta, tulee vain paha mieli.

• Anonyymi

Niinpä. Kai se pakko olla ilman naista.

• Anonyymi

Eipä kiinnosta nämä baariruusut ollenkaan.
      Kauheita siiderivalaita ovat.Aina niin kännissä.
      Karmeaa katsottavaa humalainen nainen.

• Anonyymi

Juu ei rumaa ja lihavaa, mieluiten yksin.

• Anonyymi

Ihme kun ei tinderissäkään tule enää osumia yhtään, ei ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme kun ei tinderissäkään tule enää osumia yhtään, ei ymmärrä.

2015 tuli 30000 unelmien poikamiestä,
        siinä syy.

• Anonyymi

Olen aina saanut kannettua naisen kotiin. Baarin tupakkapaikalla sanon vain sormella naisen rintaan tökäten "sinä Jane" ja sitten omaan rintaani osoittaen "minä Tarzan". Nostanut naisen olalle kantoon ja kantanut suoraan makuuhuoneeseeni.

AsianVierestä

• Anonyymi

Naiset kyl huonoja kiinnostumaan nykyään. Mullaki joku taso en mitää läskiä 120 kg ja rumaa huoli. En ole itsekkää nii kauhee et miksi huolia. Mut naiset on hiljasia ja osa tympeitä sun muuta.

• Anonyymi

Naiset vaa lukee viestit ja ei vastaa. Paskaako niitä lähestyä sit jos ei kiinnosta.

• Anonyymi

Katsot baarista läskin työttömän 40 juopon naisen. Jos et saa häntäkään pokattua, niin kannattaa luovuttaa suosiolla. Hyi helvetti.

• Anonyymi

En todellakaan. En koskaan:)Sä voit luuseri vapaasti katsoa.

• Anonyymi

Baariin kun menee työtön mies tai joka ei ees opiskele ja yksin ei hyvä. Rahat menee. Ei saa naista. Kaikki muut pitää hauskaa, ja sä oot yksin. Parempi kun ei enää mene.

• Tuolla meijän kylän kesekustassa oli kylän likkoja ja vaan siellä pelleilemässä eikä ne ollu edes aikuisikäsiä.

• Anonyymi

Ei ole helppoa ujona lähteä yrittämään naista. Jos juon tarpeeksi kovat pohjat niin uskallan jutella naisille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3862
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3020
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2951
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      372
      2021
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1146
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      969
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      941
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      940
    Aihe