Nyt on sellai tilanne et oon ihan helvetin kiihottunut mun äiti puolesta onko muilla kokemuksia samasta aiheesta?. Aina välillä näen unta kun panen häntä ja muutenkin aina ajattelen häntä.. Hänellä on VALTAVAT tissit ja perse! Välillä olemme olleet hänen kanssa saunassa ja katseeni kohdistuu hänen hiestä kiiltäviin rintoihin. Tekisin mitä vain jos pääsisin panemaan hänen kanssa!
Kiihottunut äitipuolesta
13
1721
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka isot tissit hänellä on, E, F H K kuppi?? Kerro vähän tarkemmin, onko, pitkä, lyhyt laiha, lihava. Millainen tyyli, tavallinen mamma vai käyttää rahaa tyyliin? Kuinka monta vuotta ollut äitipuolena?
- Anonyymi
Mun miesystävän poika on tosi kiinnostunut musta. Tuijottaa mun rintoja. Ahtautuu aina samalla ovenavauksella ovesta. Olen ruvennut olemaan ilman rintaliivejä miehen poissa ollessa.
- Anonyymi
Nyt ei ollutkaan kyse sinun elämästä.
<<...Tuijottaa mun rintoja. Ahtautuu aina samalla ovenavauksella ovesta. Olen ruvennut olemaan ilman rintaliivejä miehen poissa ollessa.>>
Eri ihmisten preferenssit ovat eri, mutta minä en ainakaan osaa olla rinnoista kovin otettu, mutta paljaat sukupuolielimet ovat kauneinta ja herttaisinta, mitä nainen voi tartjota.
Jos pidät rintaliivit, korostuu. että olet ilman alushousuja. Vaikka et suinkaan olisi yhdynnässä hänen kanssaan, osoitat hänelle ystänyyttä näyttämällä usein avattua vittuasi. Levitä jalkasi niin etäälle kuin mahdollista ja sormin vielä levitä kauniita häpyhuuliasi. Liian rohkea ei voi olla yhtävällisyydessä. Ja hän on sinulle ikuisesti kiitollinen.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei ollutkaan kyse sinun elämästä.
Ei kenenkään elämästä vaan mun rinnoista.
- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
<<...Tuijottaa mun rintoja. Ahtautuu aina samalla ovenavauksella ovesta. Olen ruvennut olemaan ilman rintaliivejä miehen poissa ollessa.>>
Eri ihmisten preferenssit ovat eri, mutta minä en ainakaan osaa olla rinnoista kovin otettu, mutta paljaat sukupuolielimet ovat kauneinta ja herttaisinta, mitä nainen voi tartjota.
Jos pidät rintaliivit, korostuu. että olet ilman alushousuja. Vaikka et suinkaan olisi yhdynnässä hänen kanssaan, osoitat hänelle ystänyyttä näyttämällä usein avattua vittuasi. Levitä jalkasi niin etäälle kuin mahdollista ja sormin vielä levitä kauniita häpyhuuliasi. Liian rohkea ei voi olla yhtävällisyydessä. Ja hän on sinulle ikuisesti kiitollinen.Saunassa voit olla alasti mutta katsojaan päin kylki tai selkä. Jos taasen olet rinnat katsojaan, tarjoat hänelle jotain. Usko kiinnostuksen kohdistuvan juuri rintoihin. Jäädessämme kahdestaan saunaan levitä kyllä jalkani hänelle.
Kesällä kaikki olivat täällä päin huolissaan punkeista. Annoin hänen tarkistaa kehoni aina halutessaan. Anonyymi kirjoitti:
Saunassa voit olla alasti mutta katsojaan päin kylki tai selkä. Jos taasen olet rinnat katsojaan, tarjoat hänelle jotain. Usko kiinnostuksen kohdistuvan juuri rintoihin. Jäädessämme kahdestaan saunaan levitä kyllä jalkani hänelle.
Kesällä kaikki olivat täällä päin huolissaan punkeista. Annoin hänen tarkistaa kehoni aina halutessaan.Olet vallan ystävällinen. Et arvaakaan, kuinka kiitollinen hän on sinulle. Eikä sinullekaan ole vähäpätöistä, että tiedät olevasi ihailun kohteena. Veikkaan, että rintasi ja vittusi ovat erityiskauniit. Iloa teille kaikille!🌹👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kenenkään elämästä vaan mun rinnoista.
Minun äitini, jolla oli ja on tietenkin edelleenkin jättisuuret tissit, kärsi niiden painosta ja olisi halunnut rintojen pienennyksen. Hieroessa pyysin ettei hän tekisi sitä ja taisin pyytää vähän epätoivoisemmalla äänellä, sillä silloin hän ymmärsi että kiihotuin niistä. Siitä lähtien hän antoi aluksi kiltisti hieroa niitä, mutta myöhemmin kun olimme koputelleet puolin ja toisin kepillä jäätä, kävimme entistä rohkeammiksi ja niistä tisseistä sain nauttia monin eri tavoin ja vastaavasti äiti sai nauttia toisenlaisestakin huomiosta, täysin rinnoin.
- Anonyymi
KULLIA VAAN ÄITIPUOLEN PERÄSUOLEEN!
- Anonyymi
Nämä on taas näitä tuulitunneli hörhön pölinöitä
- Anonyymi
Oon pannut jo useamma kerran äitipuolta. Sekä pilluun että pyllyyn. Tuntuu taivaallisen hyvältä kun kireä pylly imee viimeisetkin mehut. Kun vetää kyrvän pois pyllystä niin siemennestellä valuu äitipuolen reisille. Tekee gutaa.
- Anonyymi
Miksi nämä ”äidit” ei tee mitään jos heitä kuitenkin kiinnostaa!
- Anonyymi
Nyt mietit vain kolmatta vuotta. Olisit miettinyt hiljaa itseksesi edelleen vaikkapa kymmenen vuotta.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454