Hei! Mulla on tekokynnet, jotka kiinnitetään kynsiliimalla. Ovat kuulemma kestävemmät, kuin "teipilliset".
Mutta mennään itse asiaan: eli mulla on pelkästään jotain halppis kynsilakan poistajaa, koska mistään kosmetiikkakaupasta tai kalliita en ruve näillä pienillä rahoillani hankkimaan. Mulla on sellasta kynsilakan poistoainetta, jossa on asetonia ja mitä muuta niin voiko sellasta sisältävää käyttää liimattavien tekokynsien poistoon? Ja en, en tarkoita geelikynsiä tai rakennekynsiä koska ne ovat eriasia. Ihan teko-tekokynnet. Voiko jollain vanulapulla pitää sen päällä, mikä kostutettu kynsilakan poistoaineeseen? Vai pitääkö pieneen kulhoon laittaa, ja kuinka kauan pitää? En haluaisi tuhota siinä samalla omia luonnollisia kynsiäni, joten asiallisia vastauksia kiitos siis!
Tekokynsien poisto! (Ei "teipilliset" vaan LIIMATTAVIEN poisto.)
Anonyymi
3
277
Vastaukset
- Anonyymi
Hellouu! Nostan tätä, et pysyis pinnal ja ku aloituksestani on monta tuntia aikaa, nii vamraa moni ei oo edes tsekannu vielä.
- Anonyymi
Saiskohan jo vastauksia pikkuhiljaa?
- Anonyymi
Oon nyt nää kiinnittäny, ja ettiny mjualta tietoo ku te ette sitä anna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833