Yksinäisenä naisena olemisen logiikka/näytöntarve=?

Anonyymi

Suomessa pitäisi ottaa käytäntöön Amerikan malli, jossa nainen joka raahaa ulkomaalaisen miehen luukulle loisimaan, maksaa itse, siis ITSE kyseisen loisen elatuksen kymmeneksi vuodeksi (10), siitä huolimatta että "ei nyt kuitenkaan ihan maittanutkaan (se ulkomaan jortikka)"
Suomalaisella naisella on erikoisuuden tavoittelun tarve saada "näyttöä" kaveripiirille ja someen, kuinka suomalainen nainen on ollut "kansainvälinen" ja jopa "saanut" itselleen ulkomaalaisen kumppanin.
Kyseinen asia on pelkkä näytöntarve lähipiirille ja someen.
Juntti nainen joka ei juuri vanhempiensa peräkamarista ole missään käynyt, onkin löytänyt ulkomaalaisen ja eksoottisen "miehen" itselleen (=sossulla eläjän ja suomen veronmaksajien riesan.)
Kaveripiirille kerrotaan tietenkin samaa legendaa mitä somessa, kuinka "tavattiin siellä Puerto Con Ban La Basassa" ja "rakastuttiin heti".
Jättäkää ne loiset sinne alkuperämaihinsa, ja ottakaa vain työhöntulevia ja koulutettuja oikeasti työhön kykeneviä miehiä.
Ei loisista hyödy edes se luuserinainen joka niitä luuseriloisia suomeen raahaa.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et näköjään tiedä mitään jenkkien sosiaaliturvasta. Jos siellä loisit, asut kadulla.

• Anonyymi

Loisten kuuluukin asua kaduilla

• Anonyymi

Milläs muulla nainen kapinoisi kuin pillullaan.

• Ohan se niin että tyttövauva on kirous..

Jonain päivänä se saattaa tuoda kotia musulmaanin..

Sitten pitää tehdä päätös..

Laittaako välit poikki vai jatkaako tyttären rakastamista ja taluttaa musulmaanin tohon rinteen montulle.

Virallisestihan kyseinen musulmaani on "kadonnu". :D

• Anonyymi

Olin kesällä sukulaistytön häissä. Morsiamella oli suomalainen sulhanen, mutta hänen ystävillään oli useilla irakilainen poikaystävä. Sitä en tajua, miksi ne naiset toivat niitä "näytille", kun kuuleman mukaan valittivat saaneensa välinpitämätöntä kohtelua tilaisuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin kesällä sukulaistytön häissä. Morsiamella oli suomalainen sulhanen, mutta hänen ystävillään oli useilla irakilainen poikaystävä. Sitä en tajua, miksi ne naiset toivat niitä "näytille", kun kuuleman mukaan valittivat saaneensa välinpitämätöntä kohtelua tilaisuudessa.

Naisten kannatta ottaakin irakilainen.
        Ei missään nimessä suomalaista juoppoa lökäpöksyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuhannet suomalaisnaiset ovat niin tehneetkin päätellen katukuvasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoo nainen joka tarvitsee kovia otteita, ja niitä kovia otteita kouluttamattomat irakilaiset ainoana taitonaan osaavat. Naista kohtaan niillä ei muuta ole tuoda esille kuin nyrkkiä ja hellaa.
        Alistuva-asenteisille naisille jotka kaipaavat "isähahmoa" holhoojakseen toimii työtön irakilainenkin, kunhan nyrkki heiluu ja päällepäin vaikuttaa machomieheltä, olkoonkin työtön joka elää suomalaisten veronmaksajien kustannuksella sossutätien armosta.
        Muuhun ei noista ulkomaan saamattomista perheidensä peräkamareissa asuneista nynneröistä jotka eivät elämässään ole työtä tehneet, ole.

• Anonyymi

"Yksinäisenä naisena olemisen logiikka/näytöntarve=?"

Jeps! Noinhan se menee kun parisuhde suomalaiseen mieheen ei onnistu, tulee näytönpaikka ett pärjään mä ilman miestäkin ja ihan yksin.
      Pitää paikkaansa ett mä raadan töissä tällä hetkellä, mutt ainoastaan oman itseni vuoksi.

Kun perheen perustaminen ei ole oikein luonnistanut, olen harkinnut jo hankkia lapsen ihan yksinäni. Tilaan ajan vain lääkärille ja varmistan kelpaanko minä yksinhuoltaja äidiksi. Elättäisin ja kasvattaisin lapseni itse.
      Noita nimettömiä sperman luovuttajia kun onneksi on, ja hedelmöitymis tehdään joko klinikalla tai sairaalassa... ilman mitään sukupuolisuhdetta mieheen.

Mulla alkaa olla jo ikää tarpeeksi, en mä montaa vuotta enää jaksa toivoa.
      Hetken kuluttua alan olla jo ensisynnyttäjäksi ikääntynytkin. Vaikka onhan noita naisia; jotka ovat tehneet sen esikoisensa ja samalla myös sen kuopuksensa vanhemmalla iällä... mutt riskit siinä ovat suuremmat, niin äidille kuin lapsellekin.

Niin ett AP:een aloitus tässä suhteessa on ihan sieltä alapäästä= A& P:stä.
      Tarkoitus kun taas oli mustamaalata suomalaista naista... tyhmäksi kanaksi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      83
      3526
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      80
      3226
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3052
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2720
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2212
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1802
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1751
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1735
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe