Millan on kohtalo oli

Anonyymi

22

2466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jännä steroidiköntti näköjään:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c268764b-144a-486e-95b0-af8cfbcfeb8e

"Elämän katsominen kyynelten läpi rupeaa olemaan jo aika paskaa, nainen kirjoitti."

Ei tarvi enää katella, p..ka jännäköntti piti siitä huolen.

Millalla oli kuitenkin mahdollisuus valita ottaako p..an elämäänsä, päätti ottaa ja seuraukset olisivat ikävät.

• Anonyymi

McPenetrators on totta, ja siksi niin osuva! Juuri sellaisen penispuntteja nostelevan tappajan jokainen nainen haluaa. Ei kerennyt tämäkään edes edellistä tappaa, kun uusi nainen oli jo kierrossa.

• Anonyymi

Niin ätmitkin näköjään jännänaisia haluavat.

• Anonyymi

Roinaajat on ihan sekaisin aina ja vaarallisia mutta naisia se ei tunnu haittaavan.
      Voisi joskus naiset avaa silmät ja katsoa oikeesti millaisten paskojen kanssa ovat.

• Anonyymi

Onko se sitten parempi jos joku "kiltti" ätmi puukottaa tms.?

• Anonyymi

En tunne myötätuntoa. Sitä saa mitä tilaa. Naisiin kohdistuva parisuhdeväkivalta on ihan itse aiheutettua. Oma vika...

• Anonyymi

Kuinkahan tohon jätkään sais yhteyden? Nyt varmaa istuu kopis jonkun aikaa mut sit kai pian siirretään laitokseen? Ja eiks niissä voi käydä vierailullaki..?
      T. Yx Elluvaa

• Anonyymi
      • No joo..

Mieki oon kutsunu mun eukkoa ämmäksi. :D

• Anonyymi

Kyllästymiseen asti toistatte tätä jännämies sanaa.
      Kuitenkin moni asia kulkee käsi kädessä sen kanssa mihin on sattunut syntymään. Jännämiehet ei aina ole valintatehtävä.

• Anonyymi

See oli rakkautta.

• Anonyymi

Palstan ätmit ovat äärimmäisen kaksinaismoralistisia, jatkuvasti lässyttävät jännämiehistä mutta kuitenkin sellaisia haluaisivat olla.

• Anonyymi

Voi poika parkaa minkä ehkä on mennyt tekemään.
      Douppaaminen ei vain kannata, lopputulos 60 vuotiaana on lähes sama mitä ilman aineita ja pää taitaa seota aika monella.
      Nyt poju sitten voi laulaa vaikka yksinäisyydestään koska yksin sitä on tuollaisten ajatusten kanssa.
      https://www.youtube.com/watch?v=99f_P5YKnX8

AsianVierestä

• Eiköhän tuossa tarinassa tyttö ole se parka ja poika on p..ka.

• Anonyymi

törkeesti kyllä ottanu sterroidii... on kyllä tosi impulsiivisia nuo steroidien "nauttiat"...on niitä nähty!

• Anonyymi

Jos itse valitsisin, niin paljon mielummin vaikka sitten lyhyempi elämä teidän haukkuman "jännämiehen" kanssa, kuin kuoleminen tylsyyteen teidän kaltaisten ulisevien inceleiden kanssa :) Eihän tuollaista paskaa jaksaisi kuunnella päivääkään.

• Anonyymi

Näin tuon uutisen... arvelisin niin että se ex-mies tuli liian mustasukkaiseksi siitä armeijaan menemisestäkin, eli päässä pimahti tällä miehellä niin että ryhtyi tuollaisiin tekoihin, kun tämä Milla oli hänelle tärkeä kuin äiti tjsp...

• Anonyymi

Pidän melko erikoisena sitä, että naiset eivät tunnu huomaavaan mitään selkeitä varoitusmerkkejä.

Ensin mennään vaan tunteella ja sitten sattuu.

Ja sitten (jos ollaan hengissä) sanotaan, että kaikki miehet ovat sikoja sekä "MISTÄ SEN MUKA VOI TIETÄÄ?!!!".

Kaksi kertaa olen varoittanut tuttuja naisia siitä, että tuon tyypin kelkkaan ei pidä mennä (Ja olin harvinaisen oikeassa).

Ja mikä oli palaute?

"En olis susta uskonut, että sä vajoot noin alas" ja "Et kai sä oo mustasukkainen?!! Sinä ja minä ollaan vaan kavereita, ei mun suhteet sulle kuulu!" sekä "Älä nyt taas höpötä noita sun juttuja".

Naisetko olivatko se sosiaalisilta kyvyiltään paremp sukupuoli, anteeksi sosiaalinen konstruktio?

• Anonyymi

Naisen kohtalo on luonnollista evoluutiota. Luontofilmeissäkin kaikki näkevät liian rohkeiden eläinpienokaisten joutuvan "suden suuhun". Jotkut eivät vain suostu tunnustamaan ihmisen kuuluvan eläinkuntaan.

• Anonyymi

Tuosta tuli mieleeni yhden naisen kommentti joskus vuosia sitten.
      Nainen sanoi ottavansa mieluusti riskin vaikka HIV tartunnasta jos saa vain hyvää seksiä. Mitä tuohon olisi lisättävää. Halujen melskeessä tehdään myös harkitsemattomia tekoja....mutta niin nautinnollisia.

AsianVierestä

• Anonyymi

Eiköhän suurin osa miehistäkin paina mieluummin paljaalla jos saa, etenkin jos saa hyvää seksiä.

• Anonyymi

Tarkoittiko hän sillä lauseella (HIV-positiivisella) sinua?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3685
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3290
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3122
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2760
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2302
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      66
      1859
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1819
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      36
      1789
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1688
    Aihe