Hei... Tietääkö kukaan hyviä kappaleita antamaan voimaa juuri eronneelle? Ajattelin tehdä sellaisen "voimia levyn" ystävälleni, joka on juuri eronnut pitkäaikaisesta miesystävästään... Onko jotain hyviä kappale ehdotuksia, kuten Gloria Gaynor: I will survive... Kiitän ja kumarran kaikkia etukäteen... :)
"ero" biisejä...?
10
6315
Vastaukset
- mie
ainaki tuo destinys childin survivor on ihan must.. ite sitä tullu eron jälk. kunneltua ja siitä todellakin saa voimaa!!! =)
- Pete
Rehtorit - Aika kohauttaa olkiaan
"Kun se loppu,kaikki alkoi alusta.
Hymy on taas oikein päin ja naurattaa
koko sotku joka jatku liian pitkään.
Voinhan olla tappiolla, mutten lyöty." - Minea
Cheriltä löytyy, esimerkiksi strong enough
- ...mikä käy parhaiten...?
Jos tässä tapauksessa jompi kumpi meni vieraisiin, niin ehdottaisin seuraavia:
CatCat:in Bye Bye Baby: ...sua rakastin, muut unohdin, sinut tahdoin omaksein, vaan kuulla sain että ainoa en sulle olekaan, nyt kerran viimeisen suljen oven varoen, olet mulle historiaa...Bye bye baby, babyu goodbye, lähden pois vaikka yksin jään, bye bye baby, baby goodbye, itke en kun loppuu tää...
Kake Randelinin Et sinä tuomita saa: ...et sinä tuomita saa olen syytön, tein minkä oikein mä näin, tahdoin löytää mä ratkaisun vilpittömän, tahdoin kuunnella vain sydäntäin. Et sinä tuomita vaikka lähdin, jos sua haavoitinkin, sulle ainut ja oikea ollut mä en, itse tiedät sä sen parhaimmin...
Voi olla ettei kumpikaan oo hyvä, mut itse oon soittanu mm. näitä biisejä kun vastikään kävi itselle samoin...:(- Tyttönen
Minä kuuntelin apulannan päivästä toiseen ku oli mielentön vitutus päällä ja ero oli tosi lähellä.... sanat on ihan älyttömän hyvät.
- Nannukka
Itselle aivan ehdoton biisi oli/on Alanis Morissetten Simple together. Biisin sanoissa on kaikki, mitä vastaeronnut päässään pyörittelee, nerokas ja kaunis laulu. Ilman tätä biisiä olisi eron käsittely ollut todella paljon vaikeampaa...
- Mari
Alanis morissettella on myös You oughta know joka vois sopii. Mieleen tuli myös Lara Fabian I will love again
- perkele
sarah brightman ja Andrea Bocellin esittämä:
its time to say goodbye - Banaani
Kiitti tosi hyvistä vinkeistä... Kyllä näistä saadaan just sopiva levy aikaseks!! Lisääkin saa laittaa, jos vielä tulee mieleen.. Mut Tac!
- meeri
..heartache is over.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516703Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?404531HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972607- 1351908
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321549Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3931496- 141359
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101283Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76992- 115965