Naisellisuus

Anonyymi

Mitä on naisellisuus, mitä kaikkea siihen kuuluu ja ei kuulu ? Oletko mielestäsi naisellinen ? Mies, onko vaimosi naisellinen ?

109

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen nainen, aina ollu nainen,
      aion pysyäkki naisena,
      miehet kiinostaa edeleeen, mutta kaukaa katsottuna,
      miehet vetää vanhaaki puoleensa,
      sille ei voi mitään, se on kai luonnonlaki,
      olen synnyttäny lapsia muutamia,
      olen eläny piiiiiitkään avioliitossa nuoruuden rakkauteni kanssa,
      joka päättyi vaikean sairauden seurauksena puolisoni kuolemaan,
      vanhus on runnellu naisellisen kauneuteni,
      vanhuus on ruma asia ihmisen elämässä,
      vanakin nainen halusi iolla kaunis
      mutta siitä ei kaunista saa vaikka kirvellä uudelleen veistäisi uusia muotoja, ei onnistu,
      vanhuus tunkee rumana persoonallisuuden läpi väkisin, vaikka nuorena olisi ollu kaunotar, kuten olinki, heh,
      vaikka kuinka vanhuutta peittäisi, ei onnistu petee yritykset,, kenelekkää,
      joten kuljen pystyssäpäin
      selkä suorana vanhuuteni ja elämäni loppuun asti n a i s e n a
      siis vanahana- naisena,,

olen nainen ikuisesti,,,,

• Anonyymi

Mitä ihmeen jankkaamista tämä on ? Taas samaa itsekeskeistä kehumisen odottamista tai ittensä kehumista.

Kauneus, naisellisuus, paljonko painat, olen pullukka-aloituksia jatkuvaa syöttöä.

Onko jollekin 70 tyypille tullut nyt kauhea k r i i s i,
      kun ei näytäkään enää kolmikymppiseltä?

Ulkonäkökö 70 iässä on ensimmäinen ja ainoa huolen aihe ?

Nonnii, alkakaahan taas kehua itteenne !

Vähän säälittävää, koska 70 nainen ei ole minkään ikäisen miehen mielestä enää sytyttävä.

Miehet kattoo alle nelikymppisiä,
      mutta kohteliaat kehuu vanhojakin naisia, vaikka ne näyttäisivät huuhkajilta.

MInä itsekin katson alle nelikymppisiä miehiä,
      ei ukon käppänöissä mitään katottavaa ole.
      Mutta se on vaan katsomista, ohimennen,
      niinkuin puseroa näyteikkunassa, että onpa aika hyvän näköinen.

Nelikymppiset miehet taas katsoo kakskymppisiä friiduja.

• Anonyymi

Jos noin on, niiin ovatko he jälkeenjääneitä? Ts. kehitys ei kulje iän mukana. - Nm. Toivottavasti eivät kaikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos noin on, niiin ovatko he jälkeenjääneitä? Ts. kehitys ei kulje iän mukana. - Nm. Toivottavasti eivät kaikki

Ei ne mitenkään jälkeenjääneitä ole.
        Erotiikka kiehtoo ihmisistä eikä vanha ole eroottisen näköinen.
        Samasta syystä vanha naisen vilkaisee nuorempia miehiä
        jos on mieleltään terve ja elinvoimainen.
        Se on ihan luonnollista.

Se on vaan katseella nauttimista.
        Harva vanha kuvittelee naimisiin haluavansa tai pääsevänsä nuoren kanssa.
        Ökyrikkaat iäkkäät voi naida nuorempia
        mutta hehän tietävät
        että nuorempi teki sen vain rahan takia.

• Anonyymi

Juu vaikka 10v saakelin pervot.

• Anonyymi

Pakkoko on itteensä kehua, vakuutella että muka ei ryppyjä 70kymppisellä? Tai esitellä tarkkaan kilojaan ja muotojaan ? Ja vielä kumppaninsa mielipiteet itsestään ! Taitaa olla näiden itseään framille tyrkyttävien aloituksia, ainakin rynnivät heti ihtiään esittelemään . 😆😆

• Anonyymi

Siinä ohessa huudetaan, "uuuuh ihan huimaa", tai "uuuuh miten ihanaa musiikkia", vastenmielistä naisellisuutta tosiaan..

• Anonyymi

Tämä kommentti kaipaisi hieman lisäselvitystä. Tarkoitusperäsi jäävät varsin vaillinaisiksi. - Nm. Mitäääh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kommentti kaipaisi hieman lisäselvitystä. Tarkoitusperäsi jäävät varsin vaillinaisiksi. - Nm. Mitäääh

Kuulostaa ihan orgasmilta 🥰

• Anonyymi

Niih, melkein musastakin sen voi saada - tai varsinkin. - Nm. Rkstn sitä

• Anonyymi

Aloitukset on tehty sitä varten että pääsee itseään kehumaan.
      Ällöttää. "Mies, onko vaimosi naisellinen ?" YÖK, mikä kysymys !
      Missä aloittajankin itsetunto ja arvostelukyky on ?
      Ilmeisesti sitä ei ole, tai se oli kuvitellussa ihanassa ulkonäössä
      ja nyt kun se on mennyt ryppyiseksi, meni itsetuntokin ?

Kauneuden päälle ei kannata mitää laskea,
      kauneus on yhtä ohutta on kuin iho.

• Anonyymi

Siro mutta kurvikas, kapea vyötärö. Lempeä ja äidillinen, aulis miehelleen. Käyttää mekkoja ja korkokenkiä ja ihania alusvaatteita. Tuoksuu hyvälle ja on ilo silmälle, siis minun vaimoni tällainen.

• Anonyymi

Unikuva ?

• Anonyymi

Heh, mun mies kehui aina minua,
      sanoi avikka säkin pistäisit päällesi olet kaikkein kaunein ,, heh, olihan se mukavaa,
      aikinaan ku tv:ssä oli missi kisat, sanoi lapsile,,, katsokaa meidän äiti on paljon kauniimpi kuin noista yksikään,,,,
      hän oli mies,, joka tiesi mitä sanoa vaimolleen,
      hän on kuollu ja kuopattu, muutama vuosi sitten,

• Anonyymi

Minulle taas sanoi monet vieraatkin, että ilmottaudu nyt missikisaan. En välittänyt ilmottautua, ja kielsin muita, etten menisi kummiskaan.

• Pahasti on hämärtyneet nämä kulttuurisidonnaiset käsitteet naisellisuudesta ja miehekkyydestä ja onko ne edes mitenkään toivottavia tai tavoiteltavia arvoja nyky-yhteiskunnassa? Miten kääntyy "icke binär" suomeksi?

• Tämä on vitsi:
      Naapurin emäntä kysyi tuntemaltaan naapurin "frouvalta",vieläkö se sun ukkos linnuttelee sinua?

Naapurin rouva oli nimittäin kehuskellut,kuinka minun mieheni puhuttelee minua,milloin pulmusekseen,milloin satakielekseen ja mitä noita sirkuttajia lienee ollutkaan?

Kyllä hän linnuttelee,mutta hän sanoo,että sinä helevetin mehto ,savoksi?
      Kirjakielellä luultavasti helvetin metso?
      Asiasta kolmanteen,näin toissapäivänä koppelon,siis sen metson puolison,jota en ole nähnyt pariinkymmeneen vuoteen

• Anonyymi

provoja on taas usseimpie mehen ehtintää ja vartaloijen kehuntaa ylläpion välmies höyryää.

• Anonyymi

Taitaa olla samainen miehen etsijä jolla "iski kumma tauti"...

• Anonyymi

pistikö kateuden piikki persiiseen ku noin kitkerästi arvostelet tavallisia kirjoittajia,,,

miksi olet kaikille katkera kateellinen,
        miksi et hyväksy kanssa kirjoittajia virheineen,

vaikka he kirjoitaa totuuksia omasta eletystä elämästä,,

mikä sinua risoo,
        , kerro ihmeessä,
        jos voimme auttaa sinua yksinäisyydessäsi ja katkerassa elämän vaiheessasi,

• Anonyymi

Nainen on nainen aina vaan, elämän loppuun asti,

lespous on outo lintu, ennenvanhaan semmosen olemassaolosta ei kukaan tienny mitään,
      jotenkin koen sen edelleen mielikuvitusjutuiksi, on joku keksiny vaan loukana naisia jostain syystä,, outoa jokatapauksessa
      ja loukkaavaa kaikkia oikeita naisia kohtaan,

• Anonyymi

Mun naapurissa lapsuudessa oli lesbopariskunta.
        On aina ollut homoja, lesboja ja biseksuaaleja.
        Minkäs sille voit minkä sukupuolen ruumiiseen synnyt
        ja minkä sukupuoliseksi sisäisesti, aivosi ja viettisi.

Kaikki ovat kahden ihmisen tekemiä ja naisten synnyttämiä.

• Anonyymi

Sorry nyt vain taas, mutta lepakkonaisista toiset ovat naisellisia tyyppejä ja toiset maskuliinisia, siis miehekkäitä olemukseltaan. Eivätkö pariskunnat pääosin synny em. yhdistelmästä aivan kuten heteroillakin ja heitä on ollut olemassa maailman sivu.

"Oikeita naisia" ja oikeita miehiä paljon tärkeämpää on olla oikea ihminen. Ts. hyväksyä erilaisuus ja tiedostaa, ettei ole ainut maailmassa eikä varsinkaan ainut, joka on oikea ja oikeassa. - Nm. Avartuminen auttaa

• Anonyymi

Minua kyllä katsoo useat miehet vaikka vanha oonkin. Ei suinkaan naisellisuuden takia, vaan että taas tuo rempseä muori on kylillä. Jäävät juttelemaan ja kaikki käy, autonrenkaista teattereihin, kaupan tavaroista liikuntaan, kunnan veden ja rakennusten arvostelua. Luulen että tuntemani mukavat ikämiehet eivät edes enää välitä mistään naiskauneudesta puhumattakaan seksikkyydestä, juttuhetkistä kyllä. Hiljattain ällistyin kun yksi näistä miehistä tuli lähemmäksi ja kysyi neuvoa raskaaseen parisuhdeongelmaansa, enkä osannut mitään, iso ongelma, kuuntelin vain. Ehkä olen huono sanomaan naisellisuudesta kun olen aina ollut parisuhteessa, saa nähdä jäänkö nähtäväksi vielä sinkkuna ja alanko sitten naisellisemmaksi.
      Naisellisuudesta minulle tulee mieleen vähän hömppä taivaanrannanmaalari. Kaikkein eniten sitä kuvaa Marilyn, tai hänen roolinsa julkisuudessa. Todellisuudessa Marilyn ei ollut ollenkaan tyhmä, lahjakas näyttelijä.
      En rumakaan ole, peruspallinaama ja normaali kroppa, naisellisuuteen en ole pyrkinyt, millä lie pokasin 50nä toisen mieheni.

• Anonyymi

Ehkäpä naisellisuuden paras määre on se, että arvio tulee vastakkaisen sukupuolen suusta - tai muusta. Itse sitä on aika hankala määritellä, koska se lienee enempi jokaisen omakohtainen maku- ja mieltymyskymysys. - Nm. Joku on sanonut ...

• Anonyymi

Kukahan määrittelisi 100%:sen varmasti ja tarkasti mitä "naisellisuus" on ?

Mitä miehekkyys on ?
      Erilaisia asioita ja ominaisuuksia riippuen keltä kysytään.

• Anonyymi

Naisellisuus on sitä että
        nainen on nainen
        miehet kiinostaa seksuaalisesti enenmän kuin naiset ,

tämä on yksinkertanen määritelmä,

ulkonäkö on hieman eriasia,
        koska vanhevan naisen kauneus rapistuu vääjäämättä,

mitä enemmän potuliinia naamaansa laitta
        sitä rumemalta varmsti näyttää,

vanha nainenkin on jokseenkin kaunis ja naisellinen
        kun pitää ittensä siistinä,
        puhtaana
        ja mahdollisimman terveenä,

heteronainen on kaunis vanhanaki omallatavallaan,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisellisuus on sitä että
        nainen on nainen
        miehet kiinostaa seksuaalisesti enenmän kuin naiset ,

tämä on yksinkertanen määritelmä,

ulkonäkö on hieman eriasia,
        koska vanhevan naisen kauneus rapistuu vääjäämättä,

mitä enemmän potuliinia naamaansa laitta
        sitä rumemalta varmsti näyttää,

vanha nainenkin on jokseenkin kaunis ja naisellinen
        kun pitää ittensä siistinä,
        puhtaana
        ja mahdollisimman terveenä,

heteronainen on kaunis vanhanaki omallatavallaan,

Sun määritelmä on onneks vaan sun määritelmä ja kysynkin millä planeetalla asustelet ?

• Anonyymi

Mitä miehekkyys on,KÄYTÖSTAVAT SEN RATKAISEE!

• Onko naisellisuus edes mitään tavoiteltavaa tai arvostettua nykymaailmassa? Ikä taitaa todellakin näkyä tähän tulleissa kommenteissa. Minä mieluummin kuolisin yksin vessan lattialle, kun kärsisin vierelläni miestä jolle minun naisellisuuteni ja esim vyötärönmittani olisi joku dealbreaker eli siis ratkaiseva tekijä kelpaisinko naisena ja ihmisenä hänelle elämäntoveriksi. Hän ei kelpaisi minulle.

• Anonyymi

Oletpas sinä tosikko! Kun joku tuntematon palstapelle ilmaisee leikillään naisellisuuden mittareita, paloma saa sätkyn. Noin arka asiako ulkonäkö on, että vessakuoleman valitset, jo ukkosi tykkäisi hoikasta uumasta. Ehkä lepuuttaa silmiään nuorissa sorjissa naisissa. Mitä pahaa siinä, ei seniorinaistenkaan kohtalo ole automaattisesti veltostua ja läskistyä.

• Anonyymi

Tsemppaan sinua !
        En tajua ajattelumaailmaa, jota monet täällä edustavat.
        En ole koskaan ajatellutkaan kilpailla ulkonäöllä.
        Pysyvät voitot saavutetaan älykkyydellä,
        rakkaus ei lopu ainakaan siihen, kun nahka kurtistuu
        tai vyötärö paksunee.
        En ole koskaan itsekään valinnut seuraani ulkonäön perusteella,
        siinä ei mitään mielenkiintoista eikä pysyvää.

Jos sattuu olemaan yleisen käsityksen mukaan mukavannäköinen mies,
        se tulee "kaupanpäälle", mutta se ei ole valintakriteeri
        eikä iän tuomilla muutoksilla ole mitään merkitystä kiintymykseen tai ns. rakkauden määrään.
        Kukaanhan meistä ei nuorene eikä vanhemmiten muutu hehkeämmäksi
        oli nainen tai mies.

• Anonyymi

Onhan tuo yksin vessan lattialle kuoleminen ihan varteen otettava vaihtoehto viimeiseksi vaihtoehdoksi, mutta siltä välttyäkseni tai sitä siirtääkseni kelpuuttaisin kyllä vyötärönmittaani koskevia toivomuksia, vaatimuksia tai kohteliaisuuksia esittävän miehen elämäntoverikseni. Jos siis ne vaatimukset ovat kohtuullisia ja mies muuten mieleinen. Oleellista on se, missä vaiheessa, missä hengessä ja millä tavalla vaatimukset esitetään.

Tiedä tuosta naisellisuudesta, kaipa sillä aika usein tarkoitetaan lähinnä ulkonäköä ja pukeutumista joka ei ole ainakaan poikamainen tai miesmäinen.
        Tietenkin naisellisuus on paljon paljon muutakin ja sen määrittely on mielestäni täysin tarpeetonta ja aika mahdotontakin.

Bessie

• Mistä minä tiedän kuinka vakavasti kukakin kommenttejaan tarkoittaa.
      Koko teema on mielestäni omituinen ja ei-ajankohtainen.
      Ulkonäkö on monelle vanhenevalle naiselle arka kohta, etenkin kun suuri osa ikäluokkamme miehistä ovat jämähtäneet jonnekin viisikymmentäluvulle ajatuksissaan sukupuolirooleista ja silleen.
      Minulle henkilökohtaisesti ei aihe ole arka, ainoastaan turhanpäiväinen ja hieman kahjo.

• Anonyymi

Miesviha haiskahtaa viesteissäsi, en tunnista 50-luvun asenteita tutuissa miehissä. Oma mies on 40luvun lopulla syntynyt, nuori 60-luvulla, joka oli jo hyvin tasa-arvoista aikaa ja vapaata vanhoista kaavoista. Ihan omasta halusta pidän itseni timmissä ja nättinä.

• Anonyymi

Kummastippa vaan kahjoon aloitukseen suhtaudut tosissasi . Haukut ulkonäköä arvostavat miehet lyttyyn. Kiva sulle että se Leko on erilainen , ulkonäkösi ja naisellisuus on sivuseikka.

• Anonyymi kirjoitti:

Kummastippa vaan kahjoon aloitukseen suhtaudut tosissasi . Haukut ulkonäköä arvostavat miehet lyttyyn. Kiva sulle että se Leko on erilainen , ulkonäkösi ja naisellisuus on sivuseikka.

Oikeesti provosoiduin vähän luettuani tulta toisesta ketjusta kommentin yhdeltä palstan vakimieheltä, joka sanoi että jos vaimo kuolisi niin hänen olisi todennäköisesti mentävä kaupalliseen palveluun, koska hän ei koe ikäisiään naisia tarpeeksi kiinnostaviksi edes seksikumppaniksi.
        Lego tykkää että olen ok, kelpaan hänelle hyvin, mutta naisellisuudesta miehekkyydestä emme ole koskaan keskustelleet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi simppeliä on ajattelu täällä.
        Jos suhde ei perustu ulkonäköön, niin silloin "ulkonäkö ja naisellisuus on sivuseikka". Ei ne ole toisensa pois sulkevat seikat.
        Tottakai jokainen ihminen ulkonäöstään huolehtii,
        mutta kaikilla naisilla joka ikinen asia ei tähtää siihen mikä miellyttää miestä.
        Useimmat naiset antavat arvostavat itseään eivätkä alistu minkään minkään äijän jallitettavaksi ja lattiarätiksi.
        Sitähän nuo mielin kielin miehen myötäileminen on.

• Anonyymi

Missä tuollaisia miehiä on?

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

Oikeesti provosoiduin vähän luettuani tulta toisesta ketjusta kommentin yhdeltä palstan vakimieheltä, joka sanoi että jos vaimo kuolisi niin hänen olisi todennäköisesti mentävä kaupalliseen palveluun, koska hän ei koe ikäisiään naisia tarpeeksi kiinnostaviksi edes seksikumppaniksi.
        Lego tykkää että olen ok, kelpaan hänelle hyvin, mutta naisellisuudesta miehekkyydestä emme ole koskaan keskustelleet.

Vai että olet ok ja kelpaava Legolle. Etkö enempää ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesviha haiskahtaa viesteissäsi, en tunnista 50-luvun asenteita tutuissa miehissä. Oma mies on 40luvun lopulla syntynyt, nuori 60-luvulla, joka oli jo hyvin tasa-arvoista aikaa ja vapaata vanhoista kaavoista. Ihan omasta halusta pidän itseni timmissä ja nättinä.

Bimbon johtopäätös:
        Jos naisen elämän ainoa tarkoitus, päämäärä ja keskipiste ei ole mies,
        nainen on miestenvihaaja.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mistä näitä kaikkia mielipiteitä tulee ?
      Entisajan "Nyyrikki"-lehdestä ?
      Ylikorostunut miellyttämisen halu johtuu pienestä itsetunnosta.

Jotenkin kuulostaa karmealta naisten lausahdukset toisistaan:
      "vanhenevan naisen kauneus..."
      ja "heteronainen on kaunis vanhanakin..."
      ja "kun pitää ittensä siistinä ja puhtaana..."
      jne.
      Arvostelut ovat ajattelemattomia ja karkeita kuin jostain maatalousnäyttelystä.
      Eihän ihminen miksikään elukaksi muutu vanhana
      niin kauan kun vain pystyy huolehtimaan itsestään.

• Taisin sanoa vähän pahasti että aihe oli "vähän kahjo" Ei niin, mutta ikään kuin meitä edellisen sukupolven ajatuksia vanhenevan naisen meriiteistä elämänkumppanina ja yleensäkin että ikääntyminen olisi jotenkin hävettävää tai piilotettavaa ja että naisellisuus tai miehekkyys olisivat itseisarvoja.
      Että olisin "miesvihaaja" on todellakin aivan naurettava tulkinta kommenteistani; pidän toki itseni trimmatussa ja siistissä kunnossa ja seuraan muoteja ja trendejä, tosin kevyesti. Kukaan miehistäni ei ole huomannut että jotenkin "vihaisin" heitä. Pidän huolta itsestäni ja ulkomuodostani kohtuuden rajoissa aivan oman itseni takia.

• Anonyymi

jospa ne ei ole olluukaa sinun miehiä, ole vaan itse ominu niitä, olisko olleet vaikka jokun toisen aviomiehiä, sinä kolmantena jakorasiana omit heitä, näin luulen,
        ruottissa on paljo suomen puolelta menneitä jakorasioita,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jospa ne ei ole olluukaa sinun miehiä, ole vaan itse ominu niitä, olisko olleet vaikka jokun toisen aviomiehiä, sinä kolmantena jakorasiana omit heitä, näin luulen,
        ruottissa on paljo suomen puolelta menneitä jakorasioita,

Taidat olla itse ajatuksiltasi "kana" . "Kana" on pelkkä jakorasia vaikka jakais vain yhdelle.

• Anonyymi

”Kukaan miehistäni”. No siinäpä kokemuksen ääni puhuu. Siis ei kukaan miehistäsi ole huomannut miesvihaasi. Hyvin olet piilottanut, mutta kyllä se näissä ketjun jutuissasipaisraa läpi, vaikka tapasi mukaan selittelet ja silottelet jälkikäteen sanomisiasi.

• Anonyymi

Anonyymi
        5.9.2019 1:40

UUSI
        ”Kukaan miehistäni”. No siinäpä kokemuksen ääni puhuu. Siis ei kukaan miehistäsi ole huomannut miesvihaasi. Hyvin olet piilottanut, mutta kyllä se näissä ketjun jutuissasipaisraa läpi, v

En ole ihailijasi, mutta ihailtavan pitkään olet jaksanut näillä sivuilla pysyä ja säilyttänyt tuon tutun tyylisi käydä naisten niskavilloihin miespuheen jälkeen.
        Muistan kuinka jo vuosia sitten yytit eräitä naisnikkejä miestennielijöiksi, ukkomiesten rakastajiksi, aviorikkojiksi jne. En peru puheenvuoroani.
        Tyylistäsi ei voi erehtyä, eikä kukaan osaa matkia sinun puheenvurojasi niin, että toista voisit syyttää.

Minä, kaheksankymppinen nainen tykkään miehistä ja tykkäisin ihan omaksikin ottaa, mutta en ole rohkea, en etsi, enkä huutele puutettani, koska sitäkään ei ole. Tykkään vain mispuolisista ystävistä enemmän kuin naisista, juuri sellaiset naiset jotka eivät ymmärrä ja osaa kirjoittaa muuta kuin vähöttelevän viestin toiselle naiselle joka arvostaa puheenvurossaan miestä/miehiä.

Tämä ei ole arvostelu, tämä on lausunto mielipiteistä jotka ovat pelkkää mies/nais/välisiin keskusteluihin naiselle osoitetuista lausunnoista: Olet miesvihaaja, olet puutteessa, etkä saa suomalaista, etkö parempaa

Muuta tuskin kannattaa sanoa, sinnikäs eukko oletkin!

• Anonyymi

Naisellisuuteen kuuluvat naisellinen ulkomuoto ja naisellinen käytös.
      Siihen kuuluu myös valmius intiimiin yhteiselämän, kun se on paikallaan.

• Anonyymi

Vanhuudenseniiliys on iskenyt ukkoon.

• Anonyymi

juuu, se olen minä

• Eikö naisellisuus perinteisesti ole sitä, että on sellainen hyväuskoinen sinisilmäinen vähän tyhmä tai ainakin tyhmäksi ja avuttomaksi heittäytyvä tipunen, jolle oma ulkonäkönsä (ja miestenkin ulkonäkö) ja tyylikkäät hienot hepeneet ovat tärkeää.

Sellainen, joka viettää aikaansa katsellen kuvia naistenlehdistä, ostaa kaapit täyteen epäkäytännöllisiä kenkiä, koska ne ovat hänen mielestään nättejä, koristelee itseään kuin joulukuusta, suihkuttelee hajuvesiä päälleen.

Sellainen, joka istuu sirosti ja kävellä sipsuttelee lyhyin askelin ja lanteitaan keinutellen. Kikattelee kimeästi miesten puujalkavitseille.

Sellainen siis kaikenkaikkiaan, joka tekee kaikkensa miellyttääkseen miehiä.

• Anonyymi

Noin ajateltiin perinteisesti ennen vanhaan. Nykyaikana se ei pelitä - onneksi - kuten ei mikään muukaan entinen. Tämän päivän urheilullinen nuori nainen voi olla myös täysillä naisellinen urheilullisuudestaan huolimatta - tai ehkäpä juuri sen takia.

Eivätkä nykytytöt ole ja elä enää vain "miellyttääkseen miehiä". - Nm. Luojalle siitä iso kiitos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin ajateltiin perinteisesti ennen vanhaan. Nykyaikana se ei pelitä - onneksi - kuten ei mikään muukaan entinen. Tämän päivän urheilullinen nuori nainen voi olla myös täysillä naisellinen urheilullisuudestaan huolimatta - tai ehkäpä juuri sen takia.

Eivätkä nykytytöt ole ja elä enää vain "miellyttääkseen miehiä". - Nm. Luojalle siitä iso kiitos

Ihanko totta "noin ajateltiin perinteisesti" naisellisuudesta? Ihme etten minä ole ikinä tuollaista "perinteistä ajattelua" naisellisuudesta kuullut tai tiedostanut, ja olen sentään elänyt monenlaisissa ympäristöissä.
        Itseasiassa en muista, että sellaisesta sanoisinko itsestäänselvyydestä kuin 'naisellisuudesta' olisi edes sen kummemmin puhuttu saati sitten mietitty ja mittailtu yksilöiden naisellisuuden laatua ja määrää. Ja jos mahdollisesti jotkut toisten naisellisuutta arvioivatkin, niin tuskinpa kukaan piti teennäistä, mautonta ja silmiinpistävällä tavalla itseään korostavaa huomiota ja varsinkin miesten huomiota hakevaa naista nimenomaan naisellisena, pikemminkin päinvastoin eli naisen hillittyä käytöstä ja tietynlaista kainoutta arvostettiin. Ja toisaalta, tuskinpa kukaan ajatteli, että esim. roteva ja riuskaotteinen joskus ronskiakin kieltä käyttävä emäntä, monen lapsen äiti ei ole naisellinen.

Bessie

• Anonyymi

No se on se trimmattu mummu

• Anonyymi

Naisessa älykkyys on äärettömän seksikästä ja viehättävää.
      Elämä "kanan" kanssa on henkisesti köyhää ja rasittavaa,
      peppua saa tietysti aina, koska se on "kanan" itselleen antama tehtävä,
      olla aina valmis "miellyttämään".

T. Topi

• Anonyymi

Hyvä Topi ! Älykäs nainen osaa myös seksin salat ja on aktiivinen siinäkin.

• Anonyymi

Hah, Topi on ihan selvästi nainen.

• Anonyymi

Ja sinä olet "ihan selvästi" mieäs.

• Täällähän mielipiteet ja kommentit elävät aivan omaa elämäänsä. Jokainen lukee ja tulkitsee niitä oman mielensä mukaan ja sitten käydään kimppuun kuin sika limppuun.
      Ensiksikin: se että olen ollut useamman kerran pysyvässä liitossa miehen kanssa tuskin tekee minusta miesvihaajaa/jakorasiaa. Kyllä olen ollut täysin pystyvä pysyvään suhteeseen ja arvostan vastakkaista sukupuolta sen mukaan mitä hänessä on arvostettavaa. Miehissä pidän älykkyyttä ja hyvää luonnetta. rehtiyttä ja sosiaalista empatiaa tärkeinä ominaisuuksina.
      Mutta, olet täysin oikeassa hyvä "anonyymi ei-ihalilijani" siinä että inhoan naisia jotka eivät ole solidaarisia muita naisia kohtaan vaan metsästävät muiden aviomiehiä, flirttailevat varattujen miesten kanssa ja joille ainoastaan oma etu merkitsee jotain. Onneksi minun ei henkilökohtaisesti ole koskaan tarvinnut puuttua tämän kokoiseen ongelmaan.
      Palatakseni nyt aloituksen aiheeseen: onneksi nykyajan nuoret eivät edes pyri olemaan ensisijaisesti naisellisia tai miehekkäitä, vaan ensisijaisesti ihmisiä, yksilöitä ja tuollainen naisellisuuden tai miehekkyyden korostaminen ja tavoitteleminen on passé.

• Anonyymi

Niinhän sinä itsekkin joudut omia tekstejäsi uudelleen muokkaamaan.

• Anonyymi

Mitäs nämä tissien silikonit, pepun korjaukset , tekoripset, hiuspidennykset ja tekokynnet , fitnessit sun muut on muuta kuin naisellisuuden ylikorostusta. Ja nimenomaan nykyaikana. Eikä todellakaan passe !

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäs nämä tissien silikonit, pepun korjaukset , tekoripset, hiuspidennykset ja tekokynnet , fitnessit sun muut on muuta kuin naisellisuuden ylikorostusta. Ja nimenomaan nykyaikana. Eikä todellakaan passe !

Kaupallisuutta joka perustuu ulkonäköön. (tai sitten päivastoin) . Jos sitten kuvittelee kaupallisen seksuaalisuuden ja yliampumisen olevan naisellista. Minä näen kaikessa tuossa miesten maailman arvoilla pelaamisen joka on oikeasti kaukana naisellisuudesta.

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

Kaupallisuutta joka perustuu ulkonäköön. (tai sitten päivastoin) . Jos sitten kuvittelee kaupallisen seksuaalisuuden ja yliampumisen olevan naisellista. Minä näen kaikessa tuossa miesten maailman arvoilla pelaamisen joka on oikeasti kaukana naisellisuudesta.

Aihe on mielestäsi turhanpäiväinen ja kahjo. Miten uhraat sille näin paljon aikaa ja jopa omien miessuhteittesi esittelyä ? Ne ei ainakaan kuulu tähän asiaan eikä muutenkaan yleisille saiteille. Ensin sanot jotain, sitten pyörrät puheesi kun joku esittää paremman argumentin.

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

Siinä näkyy taas kerran tuo femakkopiireissä vallitsevaa osin miesvihamielinen asenne, jota metoo on ruokkinut , puhumalla sekä syyttämällä patriarkkaalista setämiehistä.
        Jotenkin ymmärtää, että nuoremmat naiset ovat kärkkäitä arvostelee, mutta kun mummokaarti yhtyy samaan rintamaan.
        Silloin voidaan puhua , viimeinen reservi on käytetty, ja nyt on nostoväen vuoro.

• Paloma.se01 kirjoitti:

Peukutan..

• Anonyymi kirjoitti:

Siinä näkyy taas kerran tuo femakkopiireissä vallitsevaa osin miesvihamielinen asenne, jota metoo on ruokkinut , puhumalla sekä syyttämällä patriarkkaalista setämiehistä.
        Jotenkin ymmärtää, että nuoremmat naiset ovat kärkkäitä arvostelee, mutta kun mummokaarti yhtyy samaan rintamaan.
        Silloin voidaan puhua , viimeinen reservi on käytetty, ja nyt on nostoväen vuoro.

En ymmärrä olenkaan tuota kuviteltua miesvihaa, vai onko se miesvihaa jos nainen esim. voi sanoa mielipiteensä, esim. palkkaeroista, kodin arjen jakamisesta tasapuolisemmin, missä poterossa sie istut kypärä ja taantumuksen torrakko käsissäsi?

• Anonyymi

Naisessa on vaan se jokin , eräänlaisesti sisäänrakennettuna.
      On myös sellaisia "hyvä jätkä" tyyppiä, rempseä nainen. Jokaiselle on paikkansa, ja toivottavasti parinsa, vaikka osa jää rannalle ruikuttamaan.

• Anonyymi

Jotkut naiset siis olettavat että ihannenainen on
      Barbie-nuken ja pumpattavan Barbaran välimuoto.

Onko se teidän oma kuvanne siitä mikä miehen mielestä on "naisellista"
      ja mitä miehet toivovat
      vai onko se teidän oma käsityksenne "naisellisuudesta" ?

• Naisellinen nainen on sellainen, joka ei väkisin yritä korostaa miehisiä piirteitään. Niitähän on (tietty määrä testosteronia) naisillakin, niinkuin naisellisia piirteitä monissa miehissä. Mutta naisilla esim. karkea puhetyyli, kiroilu, syljeksiminen ja epäsiistin oloisissa vaatteissa ja kengissä esiintyminen tuskin on kovin naisellista. Jos taas on lespis niin mikäs siinä, ei maailma ole mustavalkoinen eikä enää vain joko miesten tai naisten.

Voin pukeutua vaikka miehiseen housupukuun ja lierihattuun - ja olisin silti nimenomaan nainen, ehkä useimpien mielestä naisellinenkin. Sellainenkin tyyli nyt vaan sattuu minulle sopimaan. Niinkuin kellohameet ja brodyyrialushameetkin. Yleensä pukeudun "siltä väliltä". Koko olemus on se juju!

• Anonyymi

Voi pojat! Tyylikäs housupuku pitkähkön hyväkroppaisen naisen päällä on saanut silmäni lepäämään kantajassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi pojat! Tyylikäs housupuku pitkähkön hyväkroppaisen naisen päällä on saanut silmäni lepäämään kantajassa.

Hehe, Mrs, läpinäkyvää 😆

• Anonyymi

Näistä kirjoituksista näkee miten.SAIRAITA PAHANSUOPIA VOI IHMISET OLLA!PARANTUKAA

• Anonyymi

Ei 70 iässä ole toivoa paranemisesta, pahenee vaan.
        Osa porukasta on sitä sakkia, että kun joku asia on ollut 60 vuotta näin, niin se tulee aina olemaan näin ja se on oikein.

Toisaalta ne, jotka selviävät tämän henkiselle terveydelle ilmeisen vaarallisen 70
        vaiheen yli, kirjoittelevat mukavia ja älykkäitä 80 osiossa.
        Sopuisaa porukkaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei 70 iässä ole toivoa paranemisesta, pahenee vaan.
        Osa porukasta on sitä sakkia, että kun joku asia on ollut 60 vuotta näin, niin se tulee aina olemaan näin ja se on oikein.

Toisaalta ne, jotka selviävät tämän henkiselle terveydelle ilmeisen vaarallisen 70
        vaiheen yli, kirjoittelevat mukavia ja älykkäitä 80 osiossa.
        Sopuisaa porukkaa !

"että kun joku asia on ollut 60 vuotta näin,"

Olisit nyt korppis kertonut sen, kuinka sinulle sanottiin silloin baariharjoittelijana, että mitään ei muuteta.

Eihän ne asian ihan noin mene nykyisin, mitä joskus aikoinaan on tokaistu ja yhden ainoan henkilön taholta, silloi joskus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit nyt korppis kertonut sen, kuinka sinulle sanottiin silloin baariharjoittelijana, että mitään ei muuteta.

Eihän ne asian ihan noin mene nykyisin, mitä joskus aikoinaan on tokaistu ja yhden ainoan henkilön taholta, silloi joskus.

Heippa vaan teille, olen satunnainen kävijä, en ole mikään korppis.
        Kyllä iäkkäissä on paljon niitä,
        jotka ei mieltään muuta mistään koskaan,
        jääräpäisyys on vahvaa ja taipumatonta,
        ei huomata että maailma on mennyt eteenpäin.
        eletään sitä aikaa ja tapoja vieläkin
        mitä oli 50-60-luvuilla.
        Nyrkin ja hellan välissä moni nainen näkee osansa vieläkin.
        Välillä täytyy keritä "miellyttämään".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On minua luultu vaikka keneksi
        vaikka en kirjoittajia tiedä, kun käyn niin harvoin 70 :ssa.
        Se minua hymyilyttää
        että luuleeko joku viiden hengen peruspoppoo
        että he vain täällä kirjoittelevat,
        kun lähes vainoharhaisena arvuutellaan
        "kuka se meistä oli ???"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On minua luultu vaikka keneksi
        vaikka en kirjoittajia tiedä, kun käyn niin harvoin 70 :ssa.
        Se minua hymyilyttää
        että luuleeko joku viiden hengen peruspoppoo
        että he vain täällä kirjoittelevat,
        kun lähes vainoharhaisena arvuutellaan
        "kuka se meistä oli ???"

Kirjoittajan arvuuttelu on höhlää. Minäkin olen saanut sitä osakseni niin että se on kohdistunut johonkin toiseen henkilöön joka minun on siis luultu olevan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kovasti kirjoitukseni näyttävät iskostuvan mieleesi, mutta älä huoli et ole ainoa,joka näkee Korpin varjon lankeavan ylleen kun joku sattuu käyttämään yleistä sanontaa, jonka Korppiskin joskus mainitsi.🤪

• Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

Kovasti kirjoitukseni näyttävät iskostuvan mieleesi, mutta älä huoli et ole ainoa,joka näkee Korpin varjon lankeavan ylleen kun joku sattuu käyttämään yleistä sanontaa, jonka Korppiskin joskus mainitsi.🤪

Olet mieleenpainuva ja suosittu, kirjoituksiasi luetaan ja ne muistetaan.
        Voit olla ylpeä ja sehän on kivaa, j o s täällä ei olisi niitä
        joitten mieliharrastus
        on ymmärtää tarkoituksellisesti väärin muitten kirjoituksia.
        Onhan tietenkin se mahdollisuus että 70 ihmisen logiikka pettää jo niin pahasti
        ettei todella tajua tavallista tekstiä.
        Kommenteista päätellen siitä ei usein kuitenkaan ole kysymys
        vaan halusta olla ilkeä ja mollata muita.
        Nokka pystyyn !

• Anonyymi kirjoitti:

joitten mieliharrastus
        Nokka pystyyn !

Kiitos tuntematon. On kiva saada positiivisesti ajattelevien kannustuksia. Ne kun on harvinaista herkkua. No, en pane tähän sitä paljon käytettyä sanaa, mutta siitähän on kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joitten mieliharrastus
        Nokka pystyyn !

Se logiikka on pettänyt 50-palstalta lähtien, mutta ei lukijoilta vaan korppikselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se logiikka on pettänyt 50-palstalta lähtien, mutta ei lukijoilta vaan korppikselta.

Neljä minuuttia ehti näköjään mennä että sait todistettua oman hölmöytesi ja ilkeytesi.
        Onneksi olkoon !

t. satunnainen kävijä

• Eikös se pitsin nypläys, ainakin..

• "Mutta naisilla esim. karkea puhetyyli, kiroilu, syljeksiminen ja epäsiistin oloisissa vaatteissa ja kengissä esiintyminen tuskin on kovin naisellista." kirjoittaa Mrs. W ja tuohon on helppo yhtyä. Toisaalta, en katso noiden yllämainittujen asioiden liittyvän erityisen hyvin miehekkyyteenkään, ainoastaan, sivistymättömään, jätkämäiseen, nuhruiseen käyttäytymiseen joka ei sovi sen enempää miehelle kuin naisellekaan, mutta on toki yleisempää miespiireissä, tai sitten kiinnittää huomiota jos seurueen naisetkin ovat omaksuneet jätkämäiset tavat.
      Anekdoottina tuli mieleen yksi suomalaissyntyinen (tai mahdollisesti toisen polven) nuorehko naisihminen joka on aivan muuten fiksu, mutta käy lentopallon jälkeen miesten kanssa suihkussa, peittelemättä itseään. On kuulemma armeijan palveluksessa ja tottunut toimimaan näin.

• Anonyymi

AinakinSuomen armeijassa naisille on omat saniteettitilat .
        Jätkä on positiivinen sana, reilu konstailematon kaveri, ei mitään nuhruisuutta .

• On varmasti opittua, olosuhteiden pakosta, mutta mutta yleiseen saunaan hmmm..se vaatii kyllä joko huonoa muistia tai sitten soveliaisuus säännöistä piittaamatonta luonnetta, - ei kai se hänelle (naiselle) ole ongelma, mutta ehkä niille kylpy kavereille enempikin :)

Onkohan muuten miten suosittu saunavuoro silloin :)

• Anonyymi

Onse kummallista kun kysellää mitä on naisellisuus,,, hah hah haa,,
      sehän on itsestään selvyys,,
      naisellisuus on yksinkertaisuudessaan sitä,
      kun
      nainen on nainen, siis tajuatteko sillä pn rinnat ja pillu,
      ja se tykkää miehistä, joilla on munat,,, ja pystyy synnyttämään lapsia jos molemmat puolisot sitä sattuu haluamaan,
      niin yksinkertainen asia on naisellisuus,,,

eikä mikään lepakko,
      eikä sekasikiö
      niinkuin nykyisin niitä on ilmestyny yhteiskuntaamme kuin seiniä sateella,

viläkö tekee mieli kysellä mitä on naisellisuus,,, aikuistukaa hyvät vanhukset mahdolliset seksikiöt,,,

• Anonyymi

Onko yksinkertaisuutensa pakko julistaa julkisesti ? - Nm. Yksinkertaisuuden ylistys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko yksinkertaisuutensa pakko julistaa julkisesti ? - Nm. Yksinkertaisuuden ylistys

On. Sinähän sen tiedät.
        Nimim. Katso peiliin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Sinähän sen tiedät.
        Nimim. Katso peiliin

Jos on Yksinkertaisuuden ylistys nimimerkki on Tellu niin kommentti siihen häipyy ennen aamua.

• Anonyymi

Vähän tautologiaa, mutta en malta tähän väliin olla kirjoittamatta vanhaa viisautta:
        Saahan sitä hölmö olla mutta tarviiko sitä kaikille julistaa.

• Anonyymi

Ei ole "Tellu" ei, hän sitäpaitsi toimii kirjautuneena, meitsi ei. Peiliin katsoessani voin nähdä 'yksinkertaisen' lantun, mutta peili ei kerro lantun sisällöstä. - Nm. Tunnistan tollot tavasta tarinoida

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole "Tellu" ei, hän sitäpaitsi toimii kirjautuneena, meitsi ei. Peiliin katsoessani voin nähdä 'yksinkertaisen' lantun, mutta peili ei kerro lantun sisällöstä. - Nm. Tunnistan tollot tavasta tarinoida

Tellun anonyymijutut tunnistaa.

• Anonyymi

Mutta et tunnistanut sitten kuitenkaan. - Nm. Luulotauti on paha pipi

• Anonyymi

Niin, hyvälle kyntömiehelle on aina kysyntää.

• Anonyymi

Kotkis ottana toisen nimimerkin käyttöön.
      Kattelin ensin, kuka se tuo naiseläjä on Kekkosen pokissa. Sehän on Kajjaanin iso Vaalee.

• En ole ottanut osaa varsinaiseen aloituksen aiheeseen, pitänee laittaa jotain omakohtaista kokemusta.

Vyötäröni on löytynyt ja samalla tajusin lantioitteni kaaren olevan hyvinkin naisellisen.

Jenkkakahvoista ei jälkeäkään.  Paino/pituus kohillaan 76/176. Vyötärö on kaventunut 7 cm.

Kymmenes syyskuuta tulee 3 kuukautta, lihattomalla ruokavaliolla.

Kasvisruoat ovat ihania, käytän paljon mausteyrttejä teen itse erilaisia kasvispihvejä. Salaatin teen tuoreista salaatinlehdistä, basilikasta, tinjamista, lehtipersiljasta, joita kasvatan lasikuistillani. Salaattiin lisään kirsikkatomaatteja, maa-artisokkaa ja avomaakurkkua. Löräys salaatinkastiketta. Punajuurta ja puolukoita on myös lautasella sekä paholaisenhilloa.

Vatsa voi hyvin ja selkäkin kestää paremmin kantaessaan yli 8 kg kevyempää vartaloa.

Legginsit ja T-paita arkiasuna. Ei hävetä mennä legginseillä ruokakaupan kasvishyllylle, siellä on aina muitakin solakoita.

Vesi paras voitehista.

No, siis mitäkö mieheni sanoo naisellisuudestani....you are beautiful dear....

• Anonyymi

Poikaystäväsi on syytä ostaa uudet rillit.

• Anonyymi

Isoja naisia sanotaan meilläpäin hevosenpuolikkaiksi. Rotevia hyviä raskaan työn raatajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isoja naisia sanotaan meilläpäin hevosenpuolikkaiksi. Rotevia hyviä raskaan työn raatajia.

Missitkö ovat teilläpäin hevosenpuolikkaita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missitkö ovat teilläpäin hevosenpuolikkaita?

5Iso nainen on eri asia kuin pitkä nainen. Missi on luokkaa 175/52, joka suuntaan iso nainen 175/75.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

5Iso nainen on eri asia kuin pitkä nainen. Missi on luokkaa 175/52, joka suuntaan iso nainen 175/75.

Missit ovat luokkaa 18 -25 v. Kun he vanhenevat ikäiseksemme heistä tulee hevosenpuolikkaita teilläpäin.

• Anonyymi kirjoitti:

Missit ovat luokkaa 18 -25 v. Kun he vanhenevat ikäiseksemme heistä tulee hevosenpuolikkaita teilläpäin.

Elikkä missit on laihoja hevosenpuolikkaita?
        Kun ne vanhenee niistä tulee kokonaisia hevosia? Vai vain lihavia puolikkaita?

• Anonyymi

no en minäkään tässä iässä, syty vanhoista miehistä, karkuun juoksen, en halua hoivaajaksi...

• Anonyymi

Liha on parasta, tulee vähällä kylläiseksi ja pitkäksi aikaa
      ja proteiinit taattu sekä B12 vitamiini.
      Liha on yksinkertaista, maukasta ja helppoa ruokaa.
      Lihaisa makkarakin menee. Vielä helpompi.

Saatan olla hengissä yhden päivän tai max kolme vuotta..
      En aio kuvitella pelastavani maailmaa viimeisinä vuosinani.
      Syön sitä mikä parhaiten maistuu ja sen suon kaikille muillekin,
      kunhan muut eivät ala ilmastohysteriaa paasamaan minulle.

Kasviksia saa pestä, pilkkoa ja järsiä niin maan perkuleellisen määrän että tulisi kylläinen olo, maha kyllä täyttyy, mutta ei tule olo että on ravittu
      eikä saa voimia ja puhtia.

En jaksa millään puuhata yleensäkään ruoan kanssa.
      Jonnin joutavaa. On niin paljon muuta tekemistä.
      Purkkihernekeitto on paras kasvisruoka kun laittaa purkin nöttköttiä sekaan.

Minulla ei ole koskaan ollut ylipainoa. Nyt 170 ja 57 kg
      enkä kaipaa kenenkään kehumisia.
      En itsekään kommentoi kenenkään ulkonäköä,
      on epäkorrektia sanoa yhtään mitään,
      puuttua siihen miltä joku näyttää.
      Se on jokaisen oma asia.

• Anonyymi

Aloittajan kysymykseen naisellisuudesta sanoisin: arvostan enempi
      ihmisyyttä/humaanisuutta kuin naisellisuutta tai miehisyyttä.

Mitä tulee syljeskelyyn tai kiroiluun niin synnytyksessä nekin ovat sallittuja olipa naisellinen tai ei.

::: Nuoren miehen pohdintaa avioliitosta: Hätäkös isän oli, kun hän otti äidin, mutta kun pitäisi ottaa ventovieras! :::

isoöiti_

• Anonyymi

Synnytyksessä naisellisuus usein unohtuu. Kokemusta on.

• Hah.
      Mutta ei naisista yleensä syljeskelevä jätkiä kai tule...kirkuvia ja kiroilevia, mutta ei kai se ole helppoa käyttäytyä kuin "nainen se on leidi" noin kiperässä tilanteessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      325
      3775
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3540
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2220
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      107
      1607
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1528
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      122
      1262
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      917
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      99
      860
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      77
      787
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      85
      723
    Aihe