Mitä tämä ”gayasspants” tarkoittaa?
Saksa pants
16
66
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti Saksan housuista on kyse
- Anonyymi
Legenda kertoo että hän asustelee suolla
- Anonyymi
Näinkö on?
- Anonyymi
Kyllä vain! Saksa tunnetaan kirkkonummella päin hyvin
- Anonyymi
Moro vaan kaikille! Itse en noista housuista tiedä mutta kyseessä on siis jonkinnäköiset housut josta tullut kohua onko housuissa vai jaloissa vikaa
- Anonyymi
Gayasspants tarkoittaa niko saksan ruskeita housuja jotka ovat hieman homohtavat nikon jalassa housuissahan ei ole siis mitään vikaa niitä myydään prismassa jos joku haluaa mutta jos ruumiin rakenteesi on endomorph eli hieman pulska mahasta ja iso jaloista mutta ei siinä mitään jokainen käyttää sellaisia housuja mitä itse tahtovat pitää ja mitkä tuntuvat hyvältä.
- Anonyymi
Hujujen mukaan niko ja trevor on ollut peti puuhissa
- Anonyymi
Kiitos tiedosta!
- Anonyymi
Nikonii
Googleta ja laita viestiä mitä löysit.
- Anonyymi
Voisitko tarkentaa?
- Anonyymi
Niko gayasspants=Snack💦
- Anonyymi
Fuck tää äijjä #fucknikoandhispants
- Anonyymi
We gon jump niko no cap
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179