turvaan valtaisan sotavarusteisiin pukeutuneen poliisijoukon turvaamana pois itselleen vaarallisen väkijoukon raivoisilta hyökkäyksiltä:
https://www.youtube.com/watch?v=TWM_1XfE7xY
Huippuvaarallinen nazi poistetaan
74
62
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy laittaa tähän yks viesti lisää muuten sitä ei näy että ovat poistaneet ton ylemmän ko se on ainoa. Ota aikaa kaunko menee.
- Anonyymi
Luulin jo ettei se edes ottanut tätä ylempää mukaan kun tää ei noussu listan kärkeen. Niinkin on käynyt. Olen ylläpidon suorassa seurannassa. Kaikki mitä kirjoitan on heti sensuurissa ja yleensä ne poistetaan vaikkei niissä ole mitään pahaa. Onko huumorintaju tosiaankin ihmisiltä loppunut.
- Anonyymi
2 Vastausta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä. Niinhän siinä kävi. Pari minsaa ja niin se häippäs bitti avaruuteen. En viitsi enää laittaa sitä tähän. Vituttaa jo valmiix. - Anonyymi
Se mun poistettu viesti (3x) olis vaa ohjannu teidät tonne.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15993363/ei-mistaan-kotosin#comment-98894152 Aloitusvideolla näytetään kuinka Turun älymystö on kokoontunut lapsiystävälliseen, väkivallattomaan ja päihteettömään tapahtumaan.
- Anonyymi
Suvaitsevaiset ovat melkoisen suvaitsemattomia mistä tämä räikeä ristiriita johtuu
- Anonyymi
Lapsiystävällinen tapahtuma saa kliimaksinsa alkaen videon kohdasta 5.56.....
- Anonyymi
Laitan tänne noita ylläpidon brutaalisti jalaittomast poistamia viestejä jotta edes joku ehtisi likea sen. Ihan sama poistaako se ne mutta jos ehditte lukea ni hyvä.
TÄMÄ POISTETTIIN UUDESTAAN. Nyt poistettuja on 18 viestiä. tämä on se 18.
Eiku anteeks! Lähdin kauppaan vasta tämän jälkeen 19:13 ja tämä siis poistettiin, joten kolme (3) viestiä on jonkun muun. Kertokaa miksi se poistaa. Mä paan yhden sen poistamista viesteistä tänne vielä uudestaan kohta. Tallenna se. Se on hauska!
Anonyymi
4.9.2019 19:13
Uusi
EI KAI TÄSSÄ OLE MITÄÄN POISTAMISEN ARVOISTA?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006225610.html
https://nypost.com/2019/09/02/texas-mass-shooter-was-fired-from-job-hours-before-deadly-rampage/
Tässä uusi kuva Texasin pyssymiehestä. Oli saanut kuulema potkut töistä jokunen tunti aiemmin. Sitten epäonnistunut jossain tai ei ollut saanut jotain backgound check papereita (niissä on sun aiemmat työpaikat ja rikosrekisteri ja luottotiedot) En osaa minäkään täydellisesti engöantia. (en osaa ulos-antia)
Ei mies sen takia hymyile että ampui ihmisiä. Jos hän aina hymyili kuvissa niin mistä sitten repäsis tähän sellasen mug shot valokuvan. Ajokortista olis luullu varmaan saaneen. Oliko hymykuva tahallinen veto. Suomessa ainakin, jos hymyilee oikeudessa sen jälkee kun on tappanu ihmisiä, ei katota hyvällä. Ei tietenkään.
Toivoisin niin kommenteja arkaan aiheeseen joita on nyt kaksi. Miksi kuvaajat aina paikalla ja tuo background check joka selvisi minulle tuon limmän artikkelin myöst. Kyllähän aseiden ostoa kontrolloidaan Jenkeissä mutta background check ei riitä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pablo_Escobar (tässä varsinainen tappaja. Tapatutti ainakin 3000 ihmistä) Kansa raegoi vain makkaravarkaisiin ja pikkurikollisiin jotka on tappanu ehkä vain yhden niikö toi Ruotin Pettersson puukotti suutuspäissään ja muutenkin päissään yhden joka tuli haastamaan sille riitaa. Ei hän Palmea tappanu.
Palmea ei tappanut kukaan. Se on bluffia koko murha.
Toi background chesk on tulossa Suomeenkin. Uusi siviilitiedustelulaki sallii että meistä/teistä tehdään tiedostoja mihin on luokiteltu kaikenlaista meikä/teikäläisistä. Onhan meilla laki joka sallii omien tietojen urkkimisen eri viranomaisilta, mutta siellä saatta olla RippenTroppi-Molotohvi lisäpöytäkirja johon ette pääsekkään Heh heh siinä sitten ollaan.
Siihen tää isoveli valvoo ja muu kytttäys yhteiskunnat on menossa. Ja se tapahtuu lännessä eikä idässä. - Anonyymi
Palme on elossa
Sen naama ilmesty paskapaperiin
Tarina on totta Hra Anonyymi on hieman minua kehunut kirjoituksissaan ja toisaalta torunut koska en ole osallistunut Palme- keskusteluihin.
Hra Palme oli suvakkiglobalisti jonka esityön tuloksina on Ruotsi nyt ajautunut tuhoon mistä se ei enää nouse.
Voine sanoa omana mielipiteenäni että jyvä on jos kuoli; ei nyt kuitenkaan tappaa olisi tarvinnut.
Mielenkiintoni ei ole riittänyt äijän kohtaloa seuraamaan syvällisemmin. Hieman kummallista tuo nyt kuitenkin oli jos ukkeli ammutaan hengiltä keskellä väentungosta eikä tekijää saada kiinni.- Anonyymi
Hra Palme oli suvakkiglobalisti jonka esityön tuloksina on Ruotsi nyt ajautunut tuhoon mistä se ei enää nouse.
Voinen sanoa omana mielipiteenäni että jyvä on jos kuoli; ei nyt kuitenkaan tappaa olisi tarvinnut. (Luulen että hän on jo kuollut vaikka eloon olisi silloin jäänytkin)
Laitoin tähän äsken kommentin, mutta se lähti alle sekunnin. en tiedä näkyykö se tuolla poisteetujen numeroinnissa. Taitaa näkyä- Äsken niitä oli kolme ja nyt neljä. Nopeaa on toi poisto. NYT NIITÄ ON NELJÄ (4)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Ei täällä voi mielipiteitään tuoda julki kun on tuollainen ylläpito joka sabotoi.Pahoittelen muutamaa lyöntivirhettäni ja toki myös poistettuja viestejäsi.
Poistot ovat olleet sääntöjen vastaisia.
Aller- Medialla on kuitenkin oikeus päättää mitä se julkaisee ja mitä ei.
Tämä ei valitettavasti ole vapaa areena. Sananvapautta meille ei ole enää ollut aikoihin.
Parhaiten tämä ilmenee maahanmuuttoa arvostelevien ihmisten vainoamisina.
- Anonyymi
Mä ehdin kyllä taltioimaan sen. Voinko laittaa sen tähän vaikka vain minuutiksi jos joku ehtisi sen vaikka lukea. Kiitos!
Tai nyt huomaankin etten ehtinytkään taltioida sitä. Siksi niin saatanan nopea poistö. Alle minuutin. Ne huomas et meikäläinen on taas pullon kumarassa ni huomiokyky herpaantuu. No on se ydinosa tallessa. Ei siinä mitään NO HÄTÄ! - Anonyymi
Aller- Media on globalistien omistama ja hallinnoima valemedia.
Sen etuihin eivät kuulu sitä arvostelevat kommentit. - Anonyymi
Mä en usko että herra Aller tai herra Media istuu nyt tuolla lukemassa meitin mieli-piteitä vaan kyllä siellä on joku herra Mulkku, joka kiusaa ihmisiä.
Aller- Medialla on kuitenkin oikeus päättää mitä se julkaisee ja mitä ei.
Tämä ei valitettavasti ole vapaa areena. Sananvapautta meille ei ole enää ollut aikoihin.
Parhaiten tämä ilmenee maahanmuuttoa arvostelevien ihmisten vainoamisina.
Maahanmuuton arvostelu on ihan ok. Mä oon asunu Italiassa. Ranskassa, Saksassa ja Ruotsissa ja oon tehnyt siellä myös töitä.
Työperäinen maahanmuuttohan meilläkin kai hyväksytään. Vaikka siinäkin on vähä sanomista ja on omat juttunsa.
Kaikki OK. NOU HÄTÄ. Mutta minkä perkeleen takia täällä joku saatanan Mulkku joka ei varmaan ei henkilökohtaisesti omista tätä foorumia alkaa poistamaan mun viestejäni, joissa kerron mitä maailmalla tapahtuu, josta teidänkin olisi hyvä ottaa oppia. - Anonyymi
"Voinen sanoa omana mielipiteenäni että hyvä on jos kuoli; ei nyt kuitenkaan tappaa olisi tarvinnut". (Luulen et hän on jo kuollu vaik eloon olis sillo jäänykki) Jos häntä ei tapettukaan tuolloin olemme uudenlaisen asian kanssaa tekemisissä. Se että valehdellaan tollanen tapahtuma on oman laatuista fasimia sekin.
Minä olen onnellinen että Hitler kuoli. Tappoi sitten itsensä tai miten se kävi. Ei hän kuitenkaan enää voi elää ikänsä puitteissa. Hän olisi nyt sata 130 vuotias.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler
Eipä ollut mitään juhlia hänen 130 juhlien kunniaksi. Onhan Palmen ja Hitlerin välillä aika suuri ero. Molemat määrätynlaisia mulkkuja molemmat. Täällä kai suositaan Hitleriä enemmin. Ottakaa huomioon että Hitler tappoi juutalaisia eikä muslimeja.
Haluattko nyt tappaa juutalaisa vai muslimeja. Mutta tappaa erityten. - Anonyymi
Ei me muut haluta, Herra Anonyymi, ko tappaa köyhiä, ko ne tulee meijän muitten köyhien lihapadoille. Siks me niitä vihataan.
Koita ny Herra Anonyymi ymmärtää meitä muitakin synnyinperuisia köyhiä, Me ollaan niitä perus-köyhiä, mitä täällä on asunu vuos-satoja.
Ei me hluta uusia köyhiä tänne ko ne viä raiskaa meijän tyttäret ja tyttären tyttäret. PYSYIS SIÄ VAA OMISSA MAISSAAN. Ja tyttärentytärentyttärentyttäret.Lapset. - Anonyymi
Tyttärentyttärentyttärentyttärentyttärentyttärentyttärentyttärentytär tulee joskus kittämään että irakkilaisen raiskaajan sperma hedelmöitti hänet raiskaustilanteessa sillä sitä kautta saatiin uutta verta tähän sisäsiittolaan. Tämä joskus vuonna 3000.
- Anonyymi
Suoliko sisäsiittola? HEI KAMOON!
- Anonyymi
Ei Suomi ole sisäsiittola"
- Anonyymi
"Voinen sanoa omana mielipiteenäni että hyvä on jos kuoli; ei nyt kuitenkaan tappaa olisi tarvinnut". Raamatussa puhutaan synnistä. Toisen kuolemasta iloitseminen tai toivominen on syntiä. Herra nazi; Te oltte syntinen ihminen!
Jos häntä ei tapettukaan tuolloin 1986, niin olemme uudenlaisen asian kanssaa tekemisissä. Se että valehdellaan tollanen tapahtuma on oman laatuista fasimia sekin.
Valehdellaanko meille muissakin asioissa. Eikö sekin ole fasismia? Tappoiko Texasin Odessassa kukaan ketään ei tietenkään liikuta teitä. Minua se liikuttaa. Sillä jos näin ei ole, niin silloin se on vale niinkuin Kuussa käynti. Hyvät herrat Fat Earth ja nazi. Herra Kolliminaattoria unohtamattakaan. Se on vale!
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006225610.html
https://nypost.com/2019/09/02/texas-mass-shooter-was-fired-from-job-hours-before-deadly-rampage/ - Anonyymi
https://nypost.com/2019/09/02/texas-mass-shooter-was-fired-from-job-hours-before-deadly-rampage/
Katsokaa tota lärvii. Hän hymyilee erillä lailla kuin vaikka Pablo.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pablo_Escobar
Nyt sanottiin että Porvoon ampujista toinen olisi hymyillyt oikeudessa. Ja se Turun puukottaja suorastaan nauroi. EI JUMALAUTA SAATANAN VITTU!
No saako Porvoo hymyillä kun kukaan ei kuollut kun Pablo oli tappanut kuitenkin tuhansia ja Texasin mie ainakin kolme vai kuinka monta niitä oli, Seitsemän kai. Ei paljoo naurata. Paitsi jos nää on lavastettuja juttuja, miltä ne pahasti näyttää.
MIKSI NÄITÄ LAVASTUKSIA TEHDÄÄN? Ei ne lopu jos minä tässä kuola kupahan. - Anonyymi
Yleensänhän nuo murhaajat ovan tiukka mutru huulessa.
https://vignette2.wikia.nocookie.net/palmemordet/images/8/8f/Fantomen.jpg/revision/latest?cb=20110731144435
Tätä miestä haettiin. Sitten sanottiin ettei se olekaan hän. Tai hänhän hän voi olla muttei hän. Hän ei ole hän. - Anonyymi
Texas Tribunen mukaan epäillyllä oli rikosrekisteri. Texasissa ainoastaan tuomio törkeästä rikoksesta tai läheissuhdeväkivallasta estää aseen hankkimisen laillisesti.
Kahden yksityishenkilön välisessä asekaupassa taustatarkistusta ei Texasissa tarvitse tehdä.
Mä oon alaikäne. Voisikko hakee mulle potun viinaa, sanoo tai kysyy nuori viina kaupan edustalla.
Poliitikot ympäri maailman murehtii kuinka hiilijalanjälki siirtyy nuoreen kun se syö hampurilaisen ennen hankittuaan laittoman viinapullon ja sen juotuaan puukottaa ensimmäisen vastaan tulijan. - Anonyymi
PATA KATTILAA SOIMAA!
Näin ihminen on kaksinaamainen. Pyydän anteeksi.
"Minä olen onnellinen että Hitler kuoli". Sitten ystäväni lankeaa syntiin.
"Voinen sanoa omana mielipiteenäni että hyvä on jos kuoli".
Ja minä herra nazia tuomitsemaan.
Toisen kuolemasta iloitseminen tai toivominen on syntiä.
Herra nazi; Te oltte syntinen ihminen! (nyt hävettää sanani)
Anna anteeksi herra nazi. Niinhän se olen minäkin syntinen kuin mikä. Iloitsen Hitlerin kuolemasta. Hänkin oli sentään ihminen. Mannerheimin hyvä ystävä. joka pelasti suomen köyhiltä. "Köyhien kapinalta" Keltaliivien ja köyhien kapina! Hyi!
"Voinen sanoa omana mielipiteenäni että hyvä on jos kuoli; ei nyt kuitenkaan tappaa olisi tarvinnut". Raamatussa puhutaan synnistä. Toisen kuolemasta iloitseminen tai toivominen on syntiä. Herra nazi; Te oltte syntinen ihminen!
"Minä olen onnellinen että Hitler kuoli. Tappoi sitten itsensä tai miten se kävi. Ei hän kuitenkaan enää voi elää ikänsä puitteissa. Hän olisi nyt sata 130 vuotias."
Olen minä kuitenkin onnellinen ettei ainakaan heti uutta Hitleriä pääse valtaan. Kiitos Herra nazin ja Kolliminaatorin ja Flat Earthin. - Anonyymi
Jos Palmea ei tapettukaan tuolloin 1986, niin olemme uudenlaisen asian kanssaa tekemisissä. Se että valehdellaan tollanen tapahtuma on oman laatuista fasimia sekin.
En sano että vertaisin sitä Kuussa käyntiin tai WTC-tornien alas tuloon, mutta vertaan sitä Porvoon veljeksiin.
Mitä yhteistä on Porvoon veljeksillä ja Palmen murhalla.
KUMPIKIN ON VALHETTA! - Anonyymi
Poistaminen jatkuu tuolla!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15993363/ei-mistaan-kotosin#comment-98905384
ja tuolla!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15993554/roistojen-piilo-ihannointi#comment-98905241
Anonyymi
5.9.2019 17:17
Se poistettiin jo. Menikö minuuttiakaan. laitan sen uudestaan.
https://en.wikipedia.org/wiki/Background_check (suolenna siittä) Google kääntää!
A background check or background investigation is the process of looking up and compiling employment history, criminal records, commercial records, and financial records of an individual or an organization. The frequency, purpose, and legitimacy of background checks varies between countries, industries, and individuals. A variety of methods are used to complete such a check, from comprehensive data base search to personal references.
Taustatarkastus tai taustatutkimus on prosessi, jossa etsitään ja kootaan yksittäisen henkilön tai organisaation työhistoriaa, rikos-rekistereitä, kaupallisia ja taloudellisia tietoja. Taustatarkastusten tiheys, tarkoitus ja legitiimiys vaihtelevat maiden, toimialojen ja henkilöiden välillä. Tällaisen tarkastuksen suorittamiseen käytetään erilaisia menetelmiä kattavasta tietokantahausta henkilökohtaisiin viitteisiin.
Toi oli niin hyvin Googlelta käännetty, että joku on sen sinne kääntänyt valmiiksi. Mutta tuliko selväksi. Sitä siis käytetään yleisimmin kai työhön hakutilanteissa. Ei se silti ole mikään 'curriculum vitae' vaan siinä on mukana sun rikosrekisteris (mikä teillä kaikilla tänne kirjoittavilla on) ja sitten tilitietosi josta näkee, että olette kaikki perseaukisia. Suomessa ei kai ihan vastaavaa ole mutta haeppas Kelasta jotain korvauksia tai jos haet työppäristä töitä niin kyllä sinut on tarpeeksi hyvin rekisteröity eli aina ihmetyttää kun jostain rikollisesta ei sitten mika saada mitään tietoa kuka hän on. Kysyis vittu Kelasta tai työppiksestä. Siellä ne on kaikki tiedot.
Nyt kun tää uus siviilitiedustelulaki tuli voimaan niin eikös eri viranomaiset saa vapaasti yhdistellä noita tietoja ja muodostaa jonkun kaikenkattavan tiedoston jota sitten kannat mukanasi jossain sirussa tietämätäsi. En tarkoita mitään ihon alle laitettavaa sirua vaan vaikka pankkikorttiisi sijoitettavaa sirua joka päivittyis aina kun käytät sitä. Ainakin rahan käytön osalta, mutta voishan siihen muutakin päivittää. No toihan ei ole totta, mutta suuntaus voi olla sellainen. Tarttis nähdä yksi ajankohtais ohjelma vuosien takaa, missä tästä puhuttiin jo yli kolmkytä (30) vuotta sitte.
Anonyymi
5.9.2019 17:16
Uusi
Mielipiteen ilmaisu on siis korkeimmassa kädessä ja vain oikeat pääsevät julkisuuteen.
Jos tuo tuossa yläpuolella poistetaan niin mitä ajattelette foorumin agendasta. Miksi se poistaa minun kirjoituksiani, joissa aion paljastaa Palmen murhamysteerin. - Anonyymi
Laitoin ton uudestaan tsekkaamatta oliko se poistettu. Ei ollut. Ihmeiden aika ei ole ohi. Ylläpito varmaan pelkää herroja nazi, Fat Earth ja Kollimaattori. Latea Lapista se ei pelkää koska on poistanut hänen tekstejään. Joku vois pyytää ton kopion poistoa ja kattoo kauanko menee.
- Anonyymi
Jos tuo tuossa yläpuolella poistetaan niin mitä ajattelette foorumin agendasta. Miksi se poistaa minun kirjoituksiani, joissa aion paljastaa Olof Palmen murha-mysteerin.
A background check or background investigation is the process of looking up and compiling employment history, criminal records, commercial records, and financial records of an individual or an organization. The frequency, purpose, and legitimacy of background checks varies between countries, industries, and individuals. A variety of methods are used to complete such a check, from comprehensive data base search to personal references.
Taustatarkastus tai taustatutkimus on prosessi, jossa etsitään ja kootaan yksittäisen henkilön tai organisaation työhistoriaa, rikos-rekistereitä, kaupallisia ja taloudellisia tietoja. Taustatarkastusten tiheys, tarkoitus ja legitiimiys vaihtelevat maiden, toimialojen ja henkilöiden välillä. Tällaisen tarkastuksen suorittamiseen käytetään erilaisia menetelmiä kattavasta tietokantahausta henkilökohtaisiin viitteisiin.
Toi oli niin hyvin Googlelta käännetty, että joku on sen sinne kääntänyt valmiiksi. Mutta tuliko selväksi. Sitä siis käytetään yleisimmin kai työhön hakutilanteissa.
Nyt mä oon niin kännissä et laitan vain tämän tään. Moikka! - Anonyymi
KIITOS nazi! Kiitos Fat Earth ja Kolliminaattori. Te olitte sankareita kkunestitte ylläpidon poistamasta tuota viestiä missä käsiteltiin mr. Grand-miehen roolia Olof Palmen murhan yhteydessä. sillä se saattaa ratkaista koko mysteerin. Kunhan tekin itsekin alatte ajattelemaan asiaa.
- Anonyymi
Nyt jatlan. Oleb otttanut pullon ja vähän sen päälle votkulaa. Ok! mutta se ei estä minua puhumasta. Noo näppäimet silmieni edessä vaan menevät bähän anteeks vähän sekaisin. Hyvä nazi ja Kolliminaattori! onko toi Fat Earrtti eri mieltä teijän kaa.
Fat Earth on mun feifori. Älykkäin teistä kaikista! - Anonyymi
Hyvä nazi ja Kolliminaattori ja Fat Earht! Onko toi Fat Earrtti eri mieltä teijän kaa.
En tiedä mistä assoista te kiistelette, mutta kyllä jostai asioista täytyy olla samaa mieltä. Kait te ootte sitä mieltä ettei Palmea ei tapetut nii kuin ketään ei ammuttu Porvoossa, - Anonyymi
Ei olla. Kyllä se mulkku siten teilattiin vaikka luodit löytykon vähäm oudoista paikoista. KUKS TÄN KIRJOITT?
- Anonyymi
Ei pitäs kännissä kirjoitella. Tästä ei saa muuta slvää kuin ton että Palmea ei todellakaan kukaan ampunut. Mutta milläs sen todistat.
- Anonyymi
Anonyymi
6.9.2019 2:06
Uusi
KIITOS nazi! Kiitos Fat Earth ja Kolliminaattori. Te olitte sankareita kkunestitte ylläpidon poistamasta tuota viestiä missä käsiteltiin mr. Grand-miehen roolia Olof Palmen murhan yhteydessä. sillä se saattaa ratkaista koko mysteerin. Kunhan tekin itsekin alatte ajattelemaan asiaa.
Minä niin kehuskelen näitä kolmea herraa mutta en suotta. Myös Lapin Lauri on hyvä jätkä ja sitten se yksi Anonyymi, joka ojentaa minua aina silloin tällöin. Hän kirjoitti aikoinaan ketjuun https://keskustelu.suomi24.fi/t/16008138/hyva-paatero#comment-98913754 baan myös ketjuun https://keskustelu.suomi24.fi/t/15748114/olof-palme-viela-kerran--- jossa hän sanoo:
(Kuulostaa omituiselta, että murhan selvittelyssä on mennyt näin kauan, jonka takia luulen että tyyppi on saattanut olla vaikutusvaltainen ja tapaus saatettiin koittaa taputella tekaistulla "syyllisellä".
Joku taho saattoi myös asiaa selvittelevien joukoissa ajatella, että "kansallisen turvallisuuden nimissä tämä ei saa selvitä".)
Hän puhuu jostakin tahosta mielummin kuin yksityisestä henkilöstä. Todellakin jos kyseessä on jokin taho niinkasvoton ampuja voi olla kuka tahansa. Muta jos murha on bluffia ja lavastettu niin uhrinkin on ollut oltava juonessa mukan. Silloinhan asia mutkistuu. Tuossa linkissä aprikoidaan kaikenlaista joista en allekirjoita kuinjoitain asioita. Mutta muistakaa että minä tiedän motiivin lavastukseen ja se on vakoilu.
https://www.youtube.com/watch?v=NmuiApBVklU
Se ei ole häpeä siitä että hänellä olisi ollut AIDS. - Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15748114/olof-palme-viela-kerran--- jossa hän sanoo:
"Murhaaja todennäköisesti on joku hiukan oikealle päin kallistunut tyyppi. Tai joku jonka palkkasi joku oikealle päin kallistunut tyyppi. Motiivina toimisi raha, valta ja patrioottinen ajattelu. Murhaaja saattoi ajatella olevansa pelastamassa Eurooppaa. Ehkä sitä pelättiin, että mihin Ruotsi on menossa ja veisikö se muut maat mukanaan. Nyt näyttää siltä, että Olof Palmesta tuli marttyyri ja Ruotsi on mennyt kokoajan nopeammin siihen suuntaan mihin Olof sen halusi jo 80-luvulla menevän.
Kuulostaa omituiselta, että murhan selvittelyssä on mennyt näin kauan, jonka takia luulen että tyyppi on saattanut olla vaikutusvaltainen ja tapaus saatettiin koittaa taputella tekaistulla "syyllisellä". Joku taho saattoi myös asiaa selvittelevien joukoissa ajatella, että "kansallisen turvallisuuden nimissä tämä ei saa selvitä". Tämä on nyt hyvin pitkälle vietyä päättelyä ja saattaa mennä pahasti metsään. Käytännössä tämä kuitenkin tarjoaisi jollekin "tutkintakomitealle" loppumattoman suojatyöpaikan, jossa voidaan puuhastella ja vuoden välein julkaista joku raportti jostain, mutta ei koskaan saada mitään selville.
Wikipedian mukaan murhasta on ollut epäiltynä yli 100 ihmistä, joten kaipa tuo foorumin anonyymikin mahtuu listalle. Ihmeellisen hutiloivaa toimintaa ruotsin viranomaisilta. Anonyymi sanoi syntyneensä vuonna 1950. Murhasta oli vankilassakin Christer Pettersson niminen mies, mutta hän ei voi olla foorumin anonyymi, sillä Pettersson on syntynyt 47 ja hänellä on aiempia väkivaltarikostuomioita takanaan ja hän kuoli 2004.
Anonyymi tuskin on myöskään Hans Rausing, erään ruotsalaisen miljardöörin isä. Poikansa vaimo väitti häntä murhaajaksi. Nykyään Eva Rausing esiintyy yhdysvaltalaisena hyväntekijänä. Tuo murhaväite varmaan johtuu silloisesta huumeiden käytöstä tms.
Stig Engström. Sopisi hyvin murhaajaksi vihamielisyytensä takia. Jos tässä on salaliitto, niin hänet voisi nimetä helposti murhaajaksi myös senkin takia, kun mies on kuollut jo 2000. Näin asia saataisiin "unohdettua", eikä mitään selviäisi koskaan.
Jugoslavian turvallisuuspalvelua väitetään murhan toteuttajaksi. Mielestäni tämä on myös mahdollista ja antaa selityksen miksi asiaa ei ole julkistettu. Se vaikuttaisi vähän liian moniin asioihin ja "tilauksen" tekijä voi silti olla Ruotsin sisältä.
Tätä asiaa tuskin saadaan selvitettyä paljoakaan tän enempää lähiaikoina, mutta tämän verran jaksoin perehtyä kunnioituksesta herra anonyymiä kohtaan, jota oli myös epäilty turhaan."
Sitten hän tuohtui kun ehdotin hänelle kauppaa;
Sanoin murhaa vaikka pitäisi sanoa bluffia. Mysteerihän tämä bluffi on. Siitä ei päästä mihinkään. Ei kukaan silmäätekevä tuosta vaan lavasta omaa murhaansa, jollei siihen ole pätvää syytä. SITTEN SANOIN:
"No jos myönnän että Kuussa käytiin niin myönnätkö sä ettei Palmea tapettu"
"Ei nämä mitään mielipidejuttuja ole. Lempiväristäsi voit sanoa noin, mutta fakta-pohjaisista asioista et voi lähteä käymään kauppaa tuolla tavalla. Jos mainitsemasi "ymmärtäminen" on sitä, että on kaikesta samaa mieltä kanssasi ja muiden näkö-kulmien mainitsemisesta rupeat heti syyttelemään ymmärtämättömäksi, niin on kyllä parempi on että keskustelet siinä tapauksessa yksiksesi."
Minä voin myöntää, että Kuussa ollaan käyty, vaikka en siihen uskokkaan, mutta sitä en voi myöntää että Palme oltaisi murhattu varsinkaan tuolla kaupan kulmilla.
"Mielestäni kuitenkin se, että murhattiin, oli loogisin vaihtoehto minun tiedoillani, valokuvien perusteella jne, enkä lähde mitään ruotsinkielisiä salaliittofoorumeita kyllä lukemaan kun en ruotsia puhu."
Loogisin vaihtoehto. EI JUMALAUTA! Mies tekee totuuden itselleen ajattelemalla että jokin asia olisi loogisempi kuin toinen. Mitä loogista O, Palmen murhassa on ja mistä vlokuvista hän puhuu.
Minä kerroin että olen tuo "hhmimies" ja siitä hän veti johtopäätöksen että olisin ollut myös epäilty murhasata. Sitä en ole ollut, mutta "haamumies" olen vieläkin.
Ei siinä mitään. Ihan asiallinen kaveri, mutta suutuu kun Palmesta puhutaan. Miksi en tiedä. - Anonyymi
Minä kerroin että olen tuo "hhmimies" ja siitä hän veti johtopäätöksen että olisin ollut myös epäilty murhasata. Sitä en ole ollut, mutta "haamumies" olen vieläkin.
"hhmimies" MIKÄS MIES SE SELLAINEN ON?. Jaa että oikein Haamumies. Kuka oli "haamumies"? Haamulais-seemuläinenkö? Nenä sillä on ainakin seemulainen vai haamulainen. Vai olisko latiino?
https://vignette2.wikia.nocookie.net/palmemordet/images/8/8f/Fantomen.jpg/revision/latest?cb=20110731144435
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pablo_Escobar - Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=tXcs6OlHxiM
https://www.youtube.com/watch?v=Bjaff9ZJuXY
KUINKA TOLLANEN MIES VOI THDÄ POLITIIKKAA?
Olis vaa pysyny siellä huumorin puolella. Polittiikka on vakava asia. Siinä on kysymys jokapäiväisestä leivästä. Menkää leipäjonoon kyselemään ihmisiltä ja meidän täällä Suomessa pitäisi elää sivistysvaltiossa missä lasketaan vain jhiilijalanjäljen kokoa.
Minäkin olen Turusta kotoisin. Niin kuin Matti ja Teppo ja Kanerva. Arvostan hra Anonyymiä mikä lie perinpohjaisesta paneutumisestaan Palmen murhaan.
Itse en ole siihen tuntenut mielenkiintoa enkä siten siihen ole syventynyt.
Pidän kuitenkin täysin käsittämättömänä sitä että ukkeli ammutaan sankan väkijoukon keskelle vilkkaalla paikalla eikä ampujaa olla vieläkään saatu kiinni.
Sen muistan kuinka suomalaista seinäpöljää narkkaria Petterssonia yritettiin murhaan liittää. Taisi olla pidätettynäkin pidemmän aikaa?
Jos tietäisin murhaajan niin saattaisin pitää turpani kiinni.- Anonyymi
Kiitos taas kun edes kommentoit. Minullakin mielessä turvan kiinni pito, mutta kun koko murhaa ei ole edes tapahtunut niin se minua hämää. Eikä vain hämää vaan > en tiedä > ottaa päähän kun kansa pitää sitä itsestään selvyytenä että Palme ammuttiin silloin ja silloin ja siellä ja siellä > eikä mitään todisteita asiasta ole.
Ruumiinavaaja sanoi ettei tämä ole Palme. Minkä lie rantojenmiehen olivat avaus-pöydälle raahanneet. Tukholma ja Ruotsi on kuitenkin iso maa ja kaupunki.
Ruumiin saat pöydälle alta tunnissa. Niin paljon siellä kuitenkin kuolee poppoota että sellainen löytyy. Mutta miksi noin tökerösti yrittää hämätä ruumiinavaajaa (patologia)?
Saman näköisiä ja ikäisiä Olof Palmeita kuolee Ruotsissa ainakin yksi parissa tunnissa. Noh, ei tietenkään mutta patologin tarina on mielenkiintoinen. - Anonyymi
Patologin tarina on julistettu salaiseksi viideksikymmeneksi vuodeksi ja hän ja hänen vaimonsa löydettiin kuolleena samaan aikaan jokunen vuosi sitten myrkytetynä.
Jos ruumiinavauspöytäkirjat on julistettu salaisiksi noin pitkäksi aikaa ja patologipariskunta murhattu niin muuttuuhan tuo asia entistä omituisemmaksi.
Uskon kuitenkin että vuosien vieriessä etenkin ruotsalaiset haluavat jo unohtaa koko asian.
Palme oli kuitenkin esitaistelija siihen missä tuhon tilassa Ruotsi nyt on. Kehitysmaista tulleet massamaahanmuuttajat ovat jo nyt tuhonneet Ruotsin jopa taloudellisesti. Useat kunnat ovat jo vararikossa ja yhä pahempaa on luvassa.
Tässä esimakua; me tulemme perässä:
https://mvlehti.net/2017/05/11/ruotsin-kunnat-ja-maakarajat-pakolaiset-romahduttavat-kuntien-talouden/
- Anonyymi
Tämä tai nämä minun juttuni saatta järkyttää ja murtaa ihmisten maailmankuvaa joka jokaisella kuitenkin on sellainen ettei mitää todellista pahaa maailmassa ole. Aatu oli ihan hyvä mies vaikka juutalaisia kuolikin hänen vallassa ollessa miljoonia. Hän itse ei tappanut ainoatakaan henkilökohtaisesti.
Muistakaamme että voittajavaltiot ovat kirjoittaneet lähihistoriamme.
Jos Saksa olisi voittanut sodan olisi maailmanhistoriamme toisenlainen, tuskin tätä on kiistäminen.
Juutalaiskysymys on nostettu ja pidetty esillä koska haluttiin ettei Saksa enää koskaan nousisi maailman mahdiksi.
Näistä uutisoinneista on useimmat todistettu räikeiksi valheiksi ja niiden esittäjiä on tuomittu Saksassa pitkiin vankeusrangaistuksiin.
Me nykynazit pidämme lämpimiä ystävyyssuhteita Israeliin ja Venäjään joka raivostuttaa kommunistiviherpiiperoita jotka vihaavat juutalaisia yli kaiken. He haluavat teurastaa Israelin kansan ja tuhota tuon pienen nationalistisen maan.
He haluavat antaa maan arabeille jotka pommittaisivat kukoistavan maan samanlaiseksi hiekkaerämaaksi kuin omansakin ovat.
Näin asiat muuttuvat vuosikymmenien vieriessä....:-)
- Anonyymi
Saanko sanoa vielä yhden jutun vaikka on mulla vielä pullossa ainetta, että lisääkin juttuja tulisi, mutta se että arvostan herroja nazia, Fat Earthiä ja Kolliminaattoria ja jopa Latea Lapista, jota täällä näköjään joskus morkataan, niin pidän teitä kirjailijoina,
Voisimme julkaista yhteisen kirjan jos teitä kiinnostaa. Fyffee se tietäs. Fyffe fyffe
Niin vähän tavallisesta kansasta tietää niistä asioista joista me kiistelemme. Niin ja se mösjöö Anonyymikin täytyy ottaa mukaan, joka vastustaa Palmen murhan selvittämistä. Kuussa käynti on mielen kiintoinen ja WTC tornit ja 9/11 ylipäätään ja sitten nuo terrori-iskut joissa aina on kyseessä loppujen lopuksi yksinäinen susi (lue hullu).
https://www.youtube.com/watch?v=16hdjyP4Zjc (en minä ton näköne ole mut...) Matkasaarnaaja Lempinen on aina ollut suosikkini ja jämerät olivat hänen sanansa ja opinohjeensa.
Jumalattomat Rummukaisen veljekset sitten Jumalan miestä syyttivät takkivarkaaksi ja Lysolin juojaksi.
Kadotukseen tuollaiset valhettelijat ja Jumalan pilkkaajat on tuomittava saatana vieköön....- Anonyymi
Sorry nazi etten huomannut kirjoituksiasi kun olin kirjoittamassa omaani. Noh, jotain järkeä taidat kylläkin puhua, mutta en aina ole samaa mieltä mikä on tietenkin hyväkin asia.
https://www.youtube.com/watch?v=16hdjyP4Zjc (en minä ton näköne ole mut...)
Mnä olen ton Palmen murhaajan näköinen. Arvaa miltä tuntuu kävellä kadulla ja toreilla kunihmiset tuijotta ja hyvä etteivät käy åäälle.Porvvoon ammuskelun yhteydessä haluttiin kuvia kehiin. Oltasko haluttulynkkauksiaSuomeen.
Kuka teistä veljeksistä > Fat Earth, nazi ja Kolliminaattori on toi Elmeri. Kaikkein viisain mies. Sinä kuitenkin esiinnyt pienellä alkukirjaimella ja olet vaatimattomin. Muut kai jopa väittävät että Kuussa oltaisiin jopa käyty. - Anonyymi
Oisko toi Kolliminaattori toi Elmeri kun se ei paljoa puhu.
- Anonyymi
Noh, toi oli vitsi vitsi vitsi. En minä ole Lempinen ettekä te ole Rummukaisen veljeksiä, mutta selvisikö sinulle kuka tuossa kirjassa oli se kaikkein viisain mies.
- Anonyymi
Mnä olen ton Palmen murhaajan näköinen. Arvaa miltä tuntuu kävellä kadulla ja toreilla kun ihmiset tuijottaa ja hyvä etteivät käy päälle. Porvvoon ammuskelun yhteydessä haluttiin kuvia kehiin. Oltasko haluttu lynkkauksiaSuomeen. Miksi ne kuvat ampujista olis ollu niin tärkeitä. Niin ja sitte. Palmen murhasta on jo kulunu yli 33 vuotta. Eikö ihminen vnhene etti se enää saman näköne ole,
https://vignette2.wikia.nocookie.net/palmemordet/images/8/8f/Fantomen.jpg/revision/latest?cb=20110731144435 - Anonyymi
Voisimme julkaista yhteisen kirjan jos teitä kiinnostaa. Fyffee se tietäs. Fyffe fyffe
Niin vähän tavallisesta kansasta tietää niistä asioista joista me kiistelemme. Niin ja se mösjöö Anonyymikin täytyy ottaa mukaan joka vastustaa Oloh Palmen 'murhan' selvittämistä.
Fyffee fyffeee!!!
Kuka sen kirjan julkaisisi. - Anonyymi
Mösjöö Anonyymikin, joka vastustaa Oloh Palmen 'murhan' selvittämistä, täytyy ottaa mukaan
Monsieur Anonymous devrait également être inclus, qui est un opposant à l'enquête sur l'assassinat d'Olof Palme.
Fyffee fyffeee!!!
Mä puhun ranskaa niin sitä tulisi kuuluisa kirja. Fyffeeee fyffeee!!! Kiinostaako? - Anonyymi
Kyllä tuomion olisi oltava ainakin niin pitkä että miehet ehtisi vanheta vankilassa sillä kuvat on jo lehdissä Tosin vain toisesta. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae65048f-18f1-4c21-89c6-93d999402baa
Kukaan ei kuollut ja kumpi tunnustaa ampuneensa jos silminnäkijöitä ei ole muita kuin ne poliisit Porvoossa.
Anonyymi
7.9.2019 0:40
Uusi
Minä olen ton Palmen murhaajan näköinen. Arvaa miltä tuntuu kävellä kadulla ja toreilla kun ihmiset tuijottaa ja hyvä etteivät käy päälle . Porvoon ammuskelun yhteydessä haluttiin kuvia kehiin. Oltasko haluttu lynkkauksia Suomeen. Miksi ne kuvat ampujista olis ollu niin tärkeitä. Nii ja sitte. Palmen murhasta on jo kulunu yli 33 vuotta. Eikö ihminen vnhene etti se enää saman näköne ole,
KAIT SÄ JO SAAT KÄVELLÄ RAUHASSA. Oot jo varmaan seitenkymppine (70). - Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8be7f1ee-8303-4061-8331-026389b62550
EIKÖS SE TAUNO PASANEN AMPUNUT PIHTIPUTAALLA NE 8 SURMANLUOTIA?
Analyysi: Porvoon poliisiammuskelun motiivi on vaiettu kuoliaaksi ”vaikka viittätuhatta Pihtiputaan mummoa kiinnostaisi” – tässä ei todellakaan ole kaikki
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3990cfe7-c240-4a26-b41e-698d3aa01e94
Aika Pasasia molemmat. Tiedättekö mitä pasanen tarkottaa tai on suomeksi viron kielestä käännettynä. Enpäs kerro. Saatte ite ottaa selvää.
JOS SÄ AJAT PUOLI TUNTIA KAHTA SATAA NIIN KUIN VÄITETÄÄN NI SÄ OOT JO SADAN KILOMETRIN PÄÄSSÄ PUOLESSA TUNNISSA. Ikaalisiin on vain 50 km
Miksei poliisi soittanu vaikka ylöjärvelle piikkimattoa. Onhan sielläkin poliiseja olemassa. Joku vitsikin on Ylöjärven poliisista olemassa, mut nyt en muista. Oliko tarpeen tollanen liikenteen vaarantaminen sillä takaa-ajo on aina riski. Ja paljonko kulu bensaa valtion kassasta eli meitin veromarkkoja vai mitä euroja ne nykyään on?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0b715011-4d3f-4df1-a143-0039b0380ee8 - Anonyymi
Pystytkö vieläkään kertomaan, mitä Porvoossa tapahtui?
– Minulla on laudatur suomen kielestä, ja olen teille viime sunnuntaina kertonut kohtalaisen selkeästi, että ne yksityiskohdat, jotka halutaan kuulla todistajilta, halutaan kuulla heiltä autenttisesti, Huhta-aho sanoi Iltalehdelle.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b0390d87-3649-443f-8c4d-f7582ede3978
Minunkin aine lähti laudaatturina tutkintolautakunnalle mutta se alennettiin magna cum laudeksi. Sen taki en oikein saa sonotuksi miten hyvää Kismet on.
The word Kismet is of foreign origin and is used in Turkish, Urdu, Hindi and Arabic. In Hindi it would be pronounced more like kismat, and it means "fate" or "destiny". The meaning is exactly the same in English. So instead of saying, "it is fate", you could say "it is kismet".
https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/tuotemerkit/kismet/ - Anonyymi
Does it niggle you? Kismittääkö? Englannista sain laudaatturin ja ranskasta. En siis ihan tomppeli ole minäkään vaikka Palmen murhasta kirjoitankin. Tekään ette saa sanotuksi mitään kun niin kismittää. Don't kiss me or my ass, baby!
- Anonyymi
Kismet on vienyt kielet mennessään jo vuodesta 1974. Nyt sen sanotuksi saa. Sanon sen ilman mitään kieltä. Sanon sen kurkun päällä.
誰もパルメを殺しませんでした。 それは嘘です
沒有人殺死帕爾梅。 這是謊言 - Anonyymi
Te pidätte itsejänne älykkäinä ja viisaina ihmisinä. Ajatelkaa mitä pikku kiinalaiset ja japanilaiset joutuvat kouluissa oppimaan krjoittaakseen vaikka omiin foorumeihinsa.
誰もパルメを殺しませんでした。 それは嘘です
沒有人殺死帕爾梅。 這是謊言
Ette te voi alkaa väittämään että kiinalaiset ja japanilaiset olisivat tyhmiä vaan he ovat luomeet omat kulttuurinsa joita voisi verrata vaikka mihin. Meidän kulttuuri on aika, en sano köyhää mutta ehkä pientä, ainakin perinteitä silmällä pitäesn.
Kaunko teiltä menisi tuon lauseen selville saamiseksi jollette saisi käyttää Googlea joka kääntää sen käden käänteessä. Toinen on japania ja toinen kiinaa. Minulla on laudaatturi kummastakin. Huhta-aholla vain suomesta. Tai voihan olla että hällä muista aineista vaikka kuinka monta laudaatturia, mutta tuskin kiinasta. Niin mulla on vielä indonesiasta lubenter. - Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16022575/elin-keino-(pikajuoksia-etiopiasta)
Eihän tämä ole hauskaa loukata ihmisiä, mutta minulla on vain sellainen luonne että haluan piruilla asioilla. Teen sen kuitenkin yleisen hyvän nimissä.
Kaunko teiltä menisi tuon lauseen selville saamiseksi jollette saisi käyttää Googlea joka kääntää sen käden käänteessä.
沒有人殺死帕爾梅。 這是謊言
Minä olen selvitellyt ei vain Palmen murhaa vaan muitakin murhia jo yli 33 vuotta. Muista murhista ei niin väliä, mutta Palmen huijaus murha on selvitettävä ja siksi kysynkin mitä Kepun uusi johto aikoo reagoida asiaan, sillä kohta paljastuu jotain kauhiaa. - Anonyymi
Oliko tämä Porvoo koe siitä, että vieläkö Suomen poliisi on uskollinen Naton Stay Behind järjestölle? Stay Behind järjestö oli takana Mikkelin panttivanki drammalle ja Pasilan poliisitalon pommi-iskulle ja Palmen murhalle ja kaikille muille tapahtumille.
Breivik, M/S Estonia, lasermies, Anna Lindh ja mitä vielä. Vieläkö Suomen poliisi on uskollinen? Turun puukotus oli myös samaa syyssyä, - Anonyymi
Te ette ehkä tajua mistä puhun. mutta sitten kun tällainen taas sitten joskus huomen tapahtuu, niin pidetään lehdistötilaisuus ja plaa plaa plaa plaa ja kaikki on taas huulet pyöreenä että mites tällanen taas pääs tapahtuu. Pojathan oli niin kilttejä ettäh.
- Anonyymi
Hän osaa ranskaa niin kuin minäkin ja on syntynyt Marokossa. Likka on suomalainen sukunimi mutta Junes viittaisi Ranskaan.
Ei kai tota viestiä poistettu sen takia että tuli kirjoitusvirhe. Kertois edes että nii on
Lokasta tuli vahingossa Likka. Se oli tosiaan aito virhe. Nuo kirjaimet on niin lähellä toisiaan näppäimistössä ettei voi konettakaan syyttää. Joskus kyllä tuntuu, että kone tekee tahallaan noita näpyttelyvirheitä. Minulta nyt poistettiin nuo kaksi viestiä tai oikeastaan ketjua, mutta ei niihin ollut ehtinyt kertyä muita viestejä.
Onko toi jotain suomalaista luonnetta että poistetaan ettei haluta edes kuulla mitä jollakulla on asiaa. Vai onko asiat nykyään vain tollasta rummuttamista mitä se yks häärää tuolla natsivastaisessa mielenosoituksessa. Eikö poistajat ole yksiä natseja. - Anonyymi
63 Vastausta
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
En älynny tallentaa tota missä oli että viestejä oltiin poistettu vain viisi (5) nyt niitä on kuusi ja aikaa ei mennyt tosiaan kuin parsisen minuuttia. Se syö miestä. POISTAMINEN SYÖ MIESTÄ JA (poistajat tietää sen) - Anonyymi
奥洛夫 帕尔梅
Nuo vat pelkkiä kirjaimia. Eikö tuollaista voisi kirjoittaa yksinkertaisemmin. Mutta jotkin asiat ovat nerokkaita kiinan kielessä tai sen kirjoittamisessa. - Anonyymi
Anonyymi
8.9.2019 16:08
Uusi
Hän osaa ranskaa niin kuin minäkin ja on syntynyt Marokossa. Minä olen syntynyt
Turussa.
Poistajat on turkulaisia. He ovat kuuluisia huumorintajustaan. Katti ja Töppö ja Ilkka (ilkka eikä likka). Silkka Minerva.
Kuinka Lokka on voinut olla niin vaarallinen noille muille, että hänet on täytynyt poistaa. Olisko hän käyttänyt voimakkaita sanoja jos olis päässy puhumaan. Eikö tämä mene jo naurettavuuksiin. Kumpaa puoluetta (ajatuskantaa) toi rummuttaja muuten on. Hän on mun suosikki. Paljonko nuo poliisien vaattet on tullu meil kaikil veronmaksajil maksamaan.
Kalliit näyttävät vaatteet jotta mediaan saadaan kuvia poistamaan nazia Turusta.
https://www.youtube.com/watch?v=TWM_1XfE7xY - Anonyymi
Anonyymi
8.9.2019 20:30
Hän osaa ranskaa niin kuin minäkin ja on syntynyt Marokossa. Minä olen syntynyt
Turussa.
Poistajat on turkulaisia. He ovat kuuluisia huumorintajustaan. Katti ja Töppö ja Ilkka (ilkka eikä likka). Silkka Minerva.
Kuinka Lokka on voinut olla niin vaarallinen noille muille, että hänet on täytynyt poistaa. Olisko hän käyttänyt voimakkaita sanoja jos olis päässy puhumaan. Eikö tämä mene jo naurettavuuksiin. Kumpaa puoluetta (ajatuskantaa) toi rummuttaja muuten on. Hän on mun suosikki. Paljonko nuo poliisien vaattet on tullu meil kaikil veronmaksajil maksamaan.
Kalliit näyttävät vaatteet jotta mediaan saadaan kuvia poistamaan nazia Turusta.
https://www.youtube.com/watch?v=TWM_1XfE7xY - Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15973881/lasse-lehtiselta-havyton-kirjoitus-iltasanomissa
Hän väittää mm. että Olof Palme oli kaksinaamainen poliitikko. Täytyy olla jos on lavastanut oman murhansa. Vai väittääkö täällä vielä joku että hänet oikeesti tapettiin.
https://www.youtube.com/watch?v=NmuiApBVklU - Anonyymi
Täytyy sanoa että Claes Hedbergin tarinassa on ristiriitaisuuksia, niin hyvin kuin siitä keskinkertaisella ruotsinkielen taidoillani sainkin selvää. Harva täysin ruotsia osaava jaksaa alkaa perehtymään siihen kun helpompi on vain uskoa, että Chrille Pettersson murhasi Olof Palmen ilman mitään motiivia ja oikeuslaitos on väärässä vapautettuaan hänet. Siihenhän ei usko kukaan etteikö häntä joku ampunut.
Uusi pääministeri Ste-FiFan Löfvenkin, vai mikä sen nimi on, sanoo uskovansa ton Petterssonin olevan syyllinen. Ihmishenki (siis syyttömän henki) ei maksa hevon paljoakaan.
Onneks häntä ei kuitenkaan telloitettu vai oisko se ketään liikuttanut. Kuka teistä olis lähteny osoittamaan mieltä Christer Petterssonin väärän tuomion puolesta.
Jenkeissä ja Ranskassa, Englannissa ja jopa Saksassa (vähemmän kuitenkin) aina tapetaan paikan päälle nuo tuollaiset murhamiehet. Ihmetyttää kuinka poliisi ehtii aina sekunnissa paikan päälle. Ettei vaan olis järjestettyjä media show tapahtumia? Kamerat on aina paikalla ja reportterit. Tosi outoa!
Porvoossa poliisia ammuskelleiden poikien isä oli iloinen, ettei poliisi ampunut heitä pidätystilanteessa, varsinkaan kun pojilla oli kädet näyttävästi pystyssä ja jos joku ohikulkeva autoilija olisi videoinut teloituksen, niin selittämistä olis ollu.
Noh, nyt tulee taas veronmaksajille kallis juttu. Oikeuskäyntikulut, pidättämiseen kuluneet työpalkat ylityötunteineen ja sunnuntailisineen ja bensat yli kolmeen- kymmeneen autoon (30) ja sitten vielä niin vankilassa majoitus ei ole ilmaista.
Joten joku vois ajattella, että eikö olis parempi, jos poliisi vain ampuisi heti vaikka makkaravarkaan, joka nakkikioskilta näpistää nälkäänsä palan hammparinväärää. On se niin vääräääää ja väärin. Jättää heidät eloon sillä kustannuksia köyhistä vain on. Jos et ole töissä niin ei muuta kuin kuula kalloon. Viikko ois aikaa hakea duuni mut sit alkas kuulaa tulee persuksiin et hopi hopi.
Mitä Porvoon pojille nyt mahtaa luulua. Joko motiivi on selvitetty? - Anonyymi
Mitä Porvoon pojille nyt mahtaa luulua. Joko motiivi on selvitetty. Luulua vai kuulua?
Eihän noissa mitään motiiveja oo. Poliiseille haetaan vain lisää rahaa kun saadaan kansa uskomaan, että jengit on tulossa Ruotsista Suomeen. Miks ne tänne tulis?
Vai onko huumeet taas kyseessä? Eikö se ole isoa bisnestä se huumekauppa ja siihen on sekaantunut usea lahjottu poilliisikin. Oliko tämä Porvoo joku hämäys-näytös? - Anonyymi
https://www.ingridochmaria.se/2019/03/16/tanken-svindlar-blev-olof-palme-aldrig-mordad/
Ingrid Carlqvist / 16 mars, 2019
"Låt mig lista några av dem som Claes Hedberg tar upp i sin bok."
Ingrid Carlqvist listaa Claes Hedbergin väitteitä miksi hän ei usko Olof Palmea tapetuksi tuohon kadun kulmaukseen. Minä otan niistä esiin vain tämän ja tutkin sitä.
Lisbet Palmes märkliga ankomst till Sabbatsberg klockan 23.41 i en helt annan kappa än den som skickades till tyska kriminaltekniker för analys av skotthål. Och trots att hon enligt den officiella versionen redan anlänt till sjukhuset 23.31 i samma ambulans som maken färdades i. (För i ambulansen fanns en död person som skulle föreställa Palme och en Lisbet-kopia som förhördes av kommissarie Åke Rimborn innan den riktiga Lisbet anlände 23.41. Kopian höll på att förstöra alltsammans genom att påstå att de varit två mördare på Sveavägen, något den riktiga Lisbet senare korrigerade för samme kommissarie.)
Plaa plaa plaa; Te ruotsin kielen taitoiset ja Googlella kääntäjät ette vaadi taida tarvita suomennosta. Viralisen tiedotteen mukaan Lisbet Palme lähti sairaalaan murhapaikalta miehensä mukana, mutta saapuikin sinne erinäköisessä takissa kello 23:41. Sitten toi suluissa oleva teksti. Sillä ambulanssissa oli kuollut henkilö jonka piti esittää Olof Palmea ja sitten oli Lisbet Palmen kopio)
(För i ambulansen fanns en död person som skulle föreställa Palme och en Lisbet-kopia)
Ei kai kukaan ala näyttelemään jotakuta niin aidosti että antasi tappaa itsensä. Hei hei kamoon. Tässä mennään ja lujaa ja tämä on se asia mikä pitäisi selvittää jos Olof Palmea ei tapettu tuolloin siihen kadun kulmaukseen. En sano että selvittäkää se, sillä minähän tässä olen myös se, joka Hedbergin lisäksi väitän, ettei häntä tapettu lainkaan. Silloin on asiaan sekaantunut aika monta paskan puhujaa ja syyttääkö heitä valehtelemisesta voisi olla jopa loukkaavaa, mutta mitä muuta vaihtoehtoa voisi olla. - Anonyymi
https://www.ingridochmaria.se/2019/03/16/tanken-svindlar-blev-olof-palme-aldrig-mordad/
Siteeraan vielä Ingrid Carlqvistin artikkelia, jossa hän ruotii Claes Hednergin kirjaa "En oväntad vändning" (Odottamaton käänne)
"Palmeen-perhe, osia Ruotsin sosiaalidemokraattisesta hallituksesta, poliisin ylin johto ja Ranskan silloinen presidentti Francois Mitterand ovat saattaneet järjestää vallankaappauksen, jotta Olof Palmesta olisi voinut tulla marttyyri."
Sama ruottix! Samma på svenska! Tässä alla! Google käänsi. Korjasin kielioppia.
"Familjen Palme, delar av den svenska socialdemokratiska regeringen, högsta polisledningen och Frankrikes dåvarande president Francois Mitterand kan ha iscensatt en statskupp för att låta Olof Palme bli martyr."
Kaikkeen muuhun kyllä voisin uskoa, mutta että Francois Mitterand? Eikä Palmen ole täytynyt Ranskaankaan lähteä. Jos sanon että näin hänet Helsingissä murhan jälkeen niin pitäisitte minua hulluna, joten en sano.
Vaan sanon kuten te: "Pettersson ampui hänet jostain syystä sillä rouva näki hänet ja vaikka miehen tai 'murhaajan' perään lähtenyt mies 'Lars Jeppsonni' joka oli nähnyt Chrster Petterssonin jossain Rinkeby torilla aikaisemmin, vänkäsi ettei pakoon juossut mies ollut Pettersson. Häntä ei kuultu oikeudessa. Miksiköhän?
Hän oli asiasta sata varma, mutta silti ajttalen kuten te, , että kyllä sen on täytynyt olla Pettersson kun rouva niin sanoo. Eikä rouva ole missään salaliitossa mukana, vaan hän oli murhapaikalla "rauhallisena vai hysteerisenä?" Ei hänellä ollut mitään kaksoisolentoa siellä. Naurettavaa puhetta! Okay okay! Jos se ei ollut Pettersson niin se oli joku muu! Tuolla ajatuksella vältymme ikäviltä ajatuksilta. Eipäs nyt aleta murtamaan eheää maailmankuvaamme missä kaikki tapahtuu järjevästi.. - Anonyymi
Lehdessä oli kuva miehestä oikeussalissa kasvot lehden taholta pikselöitynä ja mikä on normaali käytäntö. Mutta elämää suuremmissa tapauksissa ja noissa terroristisissa tapauksissa tai ampumisissa ja puukotuksissa yleensä on, ainakin viime aikoina tai ehkä aina, tekijä paistatellut pärstäänsä julkisuuden valokeila- solariumissa oikein urakkalla. Porvoon tapauksessa niitä oikein vaadittiinesiin ennenkuin olivat edes jääneet kiinni. Haluttiin etsintäkuulutus (wanted-pivture) kuva tehtynä ammuttujen poliisien muiskuvasta tehtyinä. Outo tapaus tämä.
Kukaan ei oikeastaan ole kiinnostunut muijansa piesseestä miehestä, mutta jos ammut poliisia vaikka ritsoilla tai heität pullolla niin johan oot jokasen iltapäivä lehden otsikoissa kissan korkuisilla kirjaimilla ja menneisyytesi puidaan lähtien siitä kun aloit käymään potalla omatoimisesti.
Mutta niin kait se menee. Kiistämisestä tuli mieleen tollanen sanonta kuin että "syytön kiistää". En muista mistä moinen vitsi on lähtöisin, mutta ainakin anglo-saksisissa maissa ihminen on syytön kunnes toisin todistetaan.
Syytteen mukaan mies murhasi puolisonsa pariskunnan yhteisessä asunnossa Xxxxkadulla Xxxxxssa. Teko tapahtui viikonloppuna. Syytetty vangittiin muutama päivä teon jälkeen.
Syytteen mukaan mies löi uhriaan päähän vesivaa’alla, löi nyrkeillä ja potki.
Uhri sai vakavat vammat ja useita luunmurtumia. Hän menehtyi saamiinsa pään ja rintakehän vammoihin pari tuntia väkivallanteon jälkeen. Teko aiheutti suurta tuskaa ja kärsimystä uhrille. (Ammuttaessa uhri yleensä kuolee heti eikä tuo jää kitumaan. Onko se lievittävä asianhaara?)
Syyttäjän mukaan henkirikos oli tehty erityisen raa’alla ja julmalla tavalla, ja tekijällä oli pyrkimys surmata naisystävänsä. Mies aloitti pahoinpitelyn jo pihalla ja jatkoi sitä asunnossa.
Syytetty kiisti syytteen, koska ei muista koko viikonlopun tapahtumista mitään.
(Ei muisti voi mennä niin totaalisesti etteikö jotain muista. Sen varjolla ei kai voi
kiistää vai voiko. En tiedä en ole asiantuntija. Tuntuu vain hassulta) Syytön kiisti.
Teon motiiviksi epäillään mustasukkaisuutta. Taustalla on ollut muun muassa parisuhdeväkivaltaa. (mustasukkaisuus on sairaus, lisäys minun)
Onhan se kai tavallaan tuomitumpaa tappaa ventovieraita ihmisiä kuin tuttuja paitsi sodassa. Hauska tappa vanha tuttu on huono vitsi varsinkin jos aseena on vatupassi. (tutun tappamisessa on aina jokin motiivi. Umpimähkään tapetussa ei)
Ainahan noissa terrori-iskuissa ja ampumisissa/puukotuksissa ja autoilla päälle ajamisissa media viivyttelee jonkun aikaa, joko tahallaan tai ei, tuon julmetun yksittäisen suden (lue hullun) naaman julkaisemisessa, jotta jännitys säilyisi.
Sitten kansa jännittää joka kerta, että millanen pärstä sieltä nyt tällä kertaa taas saattaa putkahtaa esiin. Aivan tavallisen näköinen 'peräkamreerin' poikahan se sieltä putkahtikin esiin. Poikkeuksen teki Christer Carl-Gustav Pettersson, joka ei mikään kansikuva-poikanen ollut. Kuuluisaksihan tuo sitten tuli median ansiosta.
ONKO TÄSSÄ MITÄÄN JÄTKEÄ. Koska te hyvät palstalaiset alatte selvittää näitä? - Anonyymi
Mistä tulee Amerikkaan tiedustelupalvelun sana intelligence, mikä kai tarkoittaa älykkyyttä. CIA eli Centraal intelligence agency. Keskus älykkyys toimisto.
Minä en tiedä, mutta jos katsoo heidän touhuja mistä he ovat jo kääntäneet niin ei niissä touhuìsa mitään älyä ole ollut. Raakoja murhia ja lavastettuja terroritekoja ja salaseurantaa ja vakoilua. Noh, eihän siihen kuka tahansa pysty, mutta jos joku viitsisi ajatella moista tuotua järjellä niin kyllä niistä touhuistä on äly tai järki hyvin kaukana..Kiitoksia jälleen hra Anonyymille pohdiskeluistaan.
CIA on nähdäkseni järjestö jonka tehtävänä on tuhota sellaiset henkilöt ja järjestöt jotka uhkaavat kansallista turvallisuutta.
Kansallinen turvallisuus taasen tarkoittaa eliitin ja sen rakkikoirien suojelemista keinoista piittaamatta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli616146Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo652796- 1662617
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3802223Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html311776Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast401743- 721439
- 1051378
- 861315
Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1101313