Kumppanin etsiminen

Hei, kaikki! Mietin parhaillaan, miten tehdä kumppanin löytämisestä helpompaa ujoille miehille. :)

Minulla on tässä pari yksinkertaista kysymystä:

1. Varautuneempana ja ujompana miehenä, mitkä ovat kaksi suurinta ongelmaasi vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen herättämisessä?

2. Ajatellen nykyistä tilannettasi tunne-elämän saralla, mitä toivoisit ylitse kaiken?

Kiitos jo etukäteen - odotan innolla vastauksianne!

8

285

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No tässä. En pysty vastaamaan no 1, koska en koe että minulla olisi ongelmaa kiinnostuksen herättämisessä. Jos mies on ujo, niin voi hitto... miehen pitää vaan harjoitella rohkeutta. Vai pystyykö sitä harjoittelemaan :( ?
      No 2. Haluaisin löytää rohkean ja määrätietoisen miehen joka pitää huolen itsestään ja joka osaa keskustella. Pituus 179 vähintään. Onks tässä liikaa jo...?

• Anonyymi

Miten löytää kumppani jos on ujo ja tyhmäksi sanottu ja hiljanen ja kiltti, mutta kuitenki yli 185 cm pitkä ja tavallisen näkönen, mutta ei komea?

• Mitkä luulet olevan suurimmat vaikeutesi tällä hetkellä kumppanin löytämiseksi?

• Anonyymi

En osaa sanoa, olen yrittäny tutustua, mutta naiset ei vastaa ja olen myös yrittänyt treffeille, en tiedä. en käy töis täl hetkel, ei ole kovin paljo rahaa, se vaikuttaa, ei ole kavereita, emmä osaa sanoa, Kaipaisin tosi paljo jotain säätöä tai treffejä.

• Okei, onko ongelma siis siinä, ettet saa kysytyksi naisia treffeille?

• Anonyymi
        Charisma kirjoitti:

Okei, onko ongelma siis siinä, ettet saa kysytyksi naisia treffeille?

Ei vaan naiset ei suostu tapaan ja treffeille. Koska ei ole tarpeeksi kiinnostuneita.

• Anonyymi

ei kait se lompakon paksuudesta oo kiinni..no ehkä jotkut naiset on rahan perään...mutta nehän tiputtaa sit köyhemmät kyydistä heti alussa..mukaviakin naisia on ..vaikka ei rahaa niin ookkaan...

• Anonyymi

toisaalta naiset osaa lypsää rahaa..tai sit mihet haluu antaa rahaa..mut musta 70 000e jossain 8-10 vuodes naiselle on paljon..no joku 583e kuussa ..mut iso potti siit kertyy..mulla ei onneksi oo tommosii masseja..ja jos joskus olis..en varmaan antais...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      130
      4647
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      70
      3300
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      104
      3166
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      39
      2621
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      28
      2312
    6. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      107
      1573
    7. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      49
      1116
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      338
      1108
    9. 49
      862
    10. Mitä luulet mies

Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin
      Ikävä
      55
      691
    Aihe