Moi tää ei ollu avio liitto me ollaa jotaa teinejä no tää meijän suhde meni sillee että tota mull oli vihaystävä ja se viha ystävä oli tän mun poika ystävän sisko ja tää mun poika ystävän sisko oli menny kertoo et oon pettäny tota mun poika ystävää vaikka en ollu ja mä tosiaan rakastin vain mun poika ystävää ja sit se ilmoitti et se haluu erota ja mä olin että mitä hittoo ja mä oon niin surkeena ja oon vihanen sille sen siskolle pelottaa nähä huomen poikaystävä tuolla koulussa ja mä sanon opelle et haluun vaihtaa luokkaa en haluu nähä sit enää ikinä
Kun me erottiin
Anonyymi
1
164
Vastaukset
- Anonyymi
Kulta pieni, opettele oikeinkirjoitutaito niin että mahdolliset viestisi lukijat saisivat selvää .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4221227- 641106
- 61842
- 61795
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18717Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100713- 72684
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49671- 26653
- 60647