Kauneusvirheet!!!

Anonyymi

Hei kaikki! Mulla on Ikuisuus ja elämän ja kuoleman kysymys!! Miten mä saan tehtyä itsestäni kauniin kun musta tuntuu etten riitä! En halua mitään kauneusleikkauksia koska ei ole rahaa ja rumaa ei kukaan ilman rahaa tee mitään muuta kuin virheitä!
Mä en ole mikään nuori ja olen yrittänyt vaikka mitä myös hömppävoiteita! Silmistäni ei ole mitään vikaa ja mies sanoo rumaksi! Onko hätä tämän näköinen?
Ne ongelma kohdat on:
*Vaaleat käsikarvat, ne pois kivuttomasti. Ehkä emla voide?
lyhyet hiukset(ei pidennyksiä)
Mustat mustelmat
Mitään sanomattomat kasvot.
Ja siitä nenä.. tuskin voi mitään Samperin syntymä lahja.
Silnäpussit! Tatuointi(ihan ok)
Se ihana selluliitti leffassa. Ja inhottava Arpi! Etuhampaat. Ja mun uskomus että en pääse mihinkään paratiisiin jos nuo ei ole hyväksi tehty.😭
JooJoo tiiän että en ole ainut mutta mä en halua tällaista kohtaloa.

Olen yrittänyt voiteita ja kalliimpaakin puolivuotta..Luomu juttuja, ei toiminut. En käytä alkoholia, liikun niin paljon hyvin kun kivultani voin, yrittänyt hymyillä, tehnyt jalkahierontaa, nyppinyt karvoja..(projekti) syönyt nyt vaan hedelmiä, paastonnut(ollut mielialaan paras), saada kauneudenhoito aikoja.
Menetän pian elämäni..
-Mitä teen! Nypinkö ne karvat vain veks? En pahastu voide mainoksista jos Tiedätte hyviä vielä?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kamala katsoa itseä täysin rehellisesti eikä vähätellä että ei tuo niin kamala ole. Mutta en tiedä muuta syytä miksi toinen sanoo rumaksi rehellisesti ja en saa rakkautta. Ja sen lisäksi varsinkin kun oma ulkonäkö on omalla vastuulla nyt..

    • Anonyymi

      Mä kerron sitten miten meni ja alotan kun vielä pystyn ja kykenen niin tuosta yhdestä viasta.. muiden korjaukset tulee sitten perässä toivon ja mitä korjaavia kauneus uskomuksia teillä on. Esimerkiksi hymy kaunistaa mutta ei jos etuhampaat on rumat ja ei saa muita ilosiksi :0

    • Anonyymi

      Ala huoli saatat jalleensyntya supermalliksi...

    • Anonyymi

      Aloittaja vielä. Joo ja tärkeä juttu! En ole epätoivoinen kun en usko että tässä elämässä siihen ole syytä ja täällä on vielä joka vikaan ratkaisu jossain.. avoimin mielin kai

    • Anonyymi

      Mitä vikaa on vaaleissa ihokarvoissa. Itselläni on yhtä tummat kuin arabiukoilla, vaikka olen nainen ja täysin suomalainen.

    • Ei sinua kauneusvirheet vaivaa, vaan paskamainen kyltymätön mies. Jos et heitä häntä ulkoruokintaan, olet menetettyä tyttöä.

      Mielikuva täydellisyydestä on valekuva, joka johtaa tuhoon. 🌹 👀

    • Anonyymi

      En mä ole miehessä nähnyt mitään vikaa. Omat viat pistää silmään..
      Joista osa on tullut omista virheistä ennen ja naiviiudesta. Korjaus jatkuu..

    • Anonyymi

      Selvittelehän korviesti väli kaikista ensimmäiseksi. Kun se selviää, ei ulkonäkökään aiheuta tuollaista angstia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5411
    2. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      49
      2237
    3. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2236
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1004
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      880
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      833
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      763
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      751
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      27
      736
    Aihe