Hard dry paasto

Anonyymi

Alkoi klo 18.06 tänään 5.8.2019.

Aloituspaino 109,6kg.

Tavoite 5 vrk mutta riittää jos menee yli vuorokausikin.

Nyt ollaan tiukassa tilanteessa. Saa nähdä mihin pääsen. Entinen hard dry paasto ennätys on muistaakseni 24h, soft dry paastossa ennätykseni on 3 vrk joten tämä 5vrk hard dry paasto on utopistinen teoriassa eikä ainakaan ole helppo hoitaa mutta ehkä taisteluni riittää. Itkettää ja kammoksuttaa mutta ajan myötä selviää miten tässä kävi.

Ilmoittelen miten menee vaikka tyyliin kerran päivässä eli homman pitäisi loppua tiistaina klo18.06

Itkevä mies

9

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielen hallintaa. :) Pysyttele rauhassa ja koita ajatella keho kokonaisuutena joka tarvitsee paussin, tuntemuksia tulee, mutta ne loppuu ajallaan.

• Anonyymi

Lopetan nyt itse syömisen, yritän olla huomiseen kello 14.00 pelkällä vedellä. Söin edellisen isin aterian 14.00, sen jälkeen ruisleipää 2 viipaletta!

Lets do this!

• Anonyymi

On se vaan kumma ettei joillekin tieto kelpaa vaan jatketaan joilua kaiken maailman sekasotkuilla ja luuloilla.

• Anonyymi

Mikähän tarve tuohonkin itsensä kiusaamiseen pohjimmiltaan on?

• Anonyymi

painoa oli ennen klo 12 107,4 kg.

22h6min kesti kovakuivapaasto.

syy ei ollut mun vaan hitaan toiminnan muualla. jouduin kovemman kuormituksen kestämään kuin oletin tänään.bon aquan vadelmavedellä lopetin ja kanankoipia nyt on muutama edessä.

itkevämies

• Anonyymi

Hyvä suoritus :) täällä repsahti kello 11 ruisleipään, seuraavaksi söin sitten 14. Ei huono, uudemman kerran taas jokusen ajan päästä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä suoritus :) täällä repsahti kello 11 ruisleipään, seuraavaksi söin sitten 14. Ei huono, uudemman kerran taas jokusen ajan päästä!

Ai hieno suoritus kun ei kykene pitämään edes hetkeä kiinni uhomisestaan? Kannattaisko teiän ehkä miettiä toimivampia tapoja tiputtaa painoa jos noi suunnitelmat ei kestä edes vuorokautta? Ei ihme jos ei laihdutus onnistu kun selkärankaa riittää muutamaks tunniks.

• Anonyymi

Olen paastonnut noin 4 päivää ja vuorokausikin menee kyllä ilman ongelmia jos olosuhteet ok.

Koen että keholle tekee hyvää se paussi ruoasta jotta tehostaa taas kulutusta jatkossa. Syömättä en kyllä halua olla sen enempää turhan rasituksen takia.

Laihtuuhan sitä syömällä myös. Nimimerkki: kymmenen kiloa sisältäen pitsaa/karkkia/hampurilaisia/kermoja

• Anonyymi

On se vaan kumma ettei joillekin tieto kelpaa vaan jatketaan joilua kaiken maailman sekasotkuilla ja luuloilla.

"Aihetta on käsitelty jo aiemmin." huutaa ylläpidon vajakki lääkehuumassaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 538
      8868
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      8
      3782
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2252
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      176
      1355
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      1016
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      60
      840
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      827
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      772
    9. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      682
    Aihe