Hard dry paasto

Anonyymi

Alkoi klo 18.06 tänään 5.8.2019.

Aloituspaino 109,6kg.

Tavoite 5 vrk mutta riittää jos menee yli vuorokausikin.

Nyt ollaan tiukassa tilanteessa. Saa nähdä mihin pääsen. Entinen hard dry paasto ennätys on muistaakseni 24h, soft dry paastossa ennätykseni on 3 vrk joten tämä 5vrk hard dry paasto on utopistinen teoriassa eikä ainakaan ole helppo hoitaa mutta ehkä taisteluni riittää. Itkettää ja kammoksuttaa mutta ajan myötä selviää miten tässä kävi.

Ilmoittelen miten menee vaikka tyyliin kerran päivässä eli homman pitäisi loppua tiistaina klo18.06

Itkevä mies

9

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielen hallintaa. :) Pysyttele rauhassa ja koita ajatella keho kokonaisuutena joka tarvitsee paussin, tuntemuksia tulee, mutta ne loppuu ajallaan.

• Anonyymi

Lopetan nyt itse syömisen, yritän olla huomiseen kello 14.00 pelkällä vedellä. Söin edellisen isin aterian 14.00, sen jälkeen ruisleipää 2 viipaletta!

Lets do this!

• Anonyymi

On se vaan kumma ettei joillekin tieto kelpaa vaan jatketaan joilua kaiken maailman sekasotkuilla ja luuloilla.

• Anonyymi

Mikähän tarve tuohonkin itsensä kiusaamiseen pohjimmiltaan on?

• Anonyymi

painoa oli ennen klo 12 107,4 kg.

22h6min kesti kovakuivapaasto.

syy ei ollut mun vaan hitaan toiminnan muualla. jouduin kovemman kuormituksen kestämään kuin oletin tänään.bon aquan vadelmavedellä lopetin ja kanankoipia nyt on muutama edessä.

itkevämies

• Anonyymi

Hyvä suoritus :) täällä repsahti kello 11 ruisleipään, seuraavaksi söin sitten 14. Ei huono, uudemman kerran taas jokusen ajan päästä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä suoritus :) täällä repsahti kello 11 ruisleipään, seuraavaksi söin sitten 14. Ei huono, uudemman kerran taas jokusen ajan päästä!

Ai hieno suoritus kun ei kykene pitämään edes hetkeä kiinni uhomisestaan? Kannattaisko teiän ehkä miettiä toimivampia tapoja tiputtaa painoa jos noi suunnitelmat ei kestä edes vuorokautta? Ei ihme jos ei laihdutus onnistu kun selkärankaa riittää muutamaks tunniks.

• Anonyymi

Olen paastonnut noin 4 päivää ja vuorokausikin menee kyllä ilman ongelmia jos olosuhteet ok.

Koen että keholle tekee hyvää se paussi ruoasta jotta tehostaa taas kulutusta jatkossa. Syömättä en kyllä halua olla sen enempää turhan rasituksen takia.

Laihtuuhan sitä syömällä myös. Nimimerkki: kymmenen kiloa sisältäen pitsaa/karkkia/hampurilaisia/kermoja

• Anonyymi

On se vaan kumma ettei joillekin tieto kelpaa vaan jatketaan joilua kaiken maailman sekasotkuilla ja luuloilla.

"Aihetta on käsitelty jo aiemmin." huutaa ylläpidon vajakki lääkehuumassaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      46
      3230
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      509
      1952
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1930
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      83
      1797
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      18
      1532
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1428
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1356
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1329
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1222
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      113
      1168
    Aihe