heijj!! oon 13v tyttö ja haluisin tosi kovasti rustokorun! olen puhunut aiheesta äidille ja hän suostui lävistyksen ottoon! etsin netistä tietoa esim paljonko maksaa yms. en oikee löytäny mitää! luin myös et monet sanoo et ei kannata ottaa pistolla! eli jos joku vois kertoo paljonko rustokorun otto maksaa tai kannattaako ottaa neulalla vai pistolla? sattuuko lävistäminen? kauanko paraneminen kestää? auttakaa plzz
Rustokorun otto
1
139
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! itselläni on conch lävistys, en tiedä mitä maksoi sillä poikaystäväni maksoi sen mulle lahjaksi. Se tehtiin neulalla ja meni nätisti läpi. Sattui hieman mutta en alkanut kirkumaan ja juossut ovesta ulos, ihan siedettävä pikku kirpaisu. lävistyksen jälkeen se oli pari päivää tosi kipeä joten suosittelen pitämään hiukset pois tieltä tai jopa jos siihen on pokkaa niin hankkimaan sivusiilin koska hiukset voi olla tiellä. Mutta sitä kesti korkeintaan viikko ja sen jälkeen se helpotti huomattavasti.
Oman koruni kohdalla sanotaan että paraneminen voi kestää kuudesta kuukaudesta vuoteen mutta sillä tarkoitetaan kokonaan paranemista. Kipu yms lähti viikossa parissa. Se on ollut siinä nyt seitsemän kuukautta ja se ei satu yhtään, mutta on hieman punainen kehon yrittäessä korjata sitä. Hyvin tyytyväinen olen kyllä, jos korun haluat suosittelen, ei kannata pelätä kipua tai hintaa yms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918425
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on968022Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1736180- 145403
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585238En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234275Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54040- 384033
- 373829
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..583692