Seurustelin erään miehen kanssa muutaman kuukauden ja tätä tuntui kovasti häiritsevän sellainen seikka ettei minulla ollut ollut useaan kuukauteen seksisuhdetta ennen sitä. Toinen mikä sitä häiritsi oli etten flirttaillut muitten miesten kanssa seurustelumme aikana. Voisko joku selittää???
ei voi ymmärtää
8
1880
Vastaukset
- sitten
Niin, sanoit seurustelleesi miehen kanssa. Taisit kuitenkin sekaantua pikkupoikaan.
- -N21-
Minullaki oli tuommonen mies vähän aikaa. Se perusteli juttunsa sillä,että pelkää etten osaa sängyssä mitään kun en ollut pitkään aikaan harrastanut seksiä ja minussa olisi joku vialla ku en flirttaile muille miehille baarissa. Minä perustelin sillä asian kun takana oli 3vuoden suhde joka päättyi aika kinkkisesti ja halusin olla rauhassa ennenkuin törmäsin häneen. Eipä sitä meidän suhdetta sitten kestänyt kuin kuukaudenpäivät ja sain tarpeekseni miehen vittuilusta. Perustelin lähtöni sanomalla etten voi olla sen kanssa koska pelkään saavani tauteja tuollaiselta jolla on ollut useita seksikumppaneita ennen minua. Minä olen ainakin ylpeä siitä etten ole touhuillu usean miehen kanssa. Ja jos oisin niin varmasti se jätkä olis haukkunu sitten huoraksi siitä hyvästä.. Ihmettelen vaan joitaki miehiä.. Nykyään minulla on mies joka on hyvillään siitä että olen ollut vain muutaman kanssa..=) Kiitos siitä...
- alkup.
tuo mies kyllä tiesi että osaan hommani sängyssä, mutta kai se epäili etten ole muitten miesten mielestä viehättävä kun en ole hypännyt punkkaan joka vastaantulijan kanssa.
Se sanoi ettei sillä itsellä ole juurikaan kriteereitä naisten suhteen kun seksistä on kyse. Ja todistikin se eräällä jutulla...
Aika ällöttävältä kuulosti. - alkup.
alkup. kirjoitti:
tuo mies kyllä tiesi että osaan hommani sängyssä, mutta kai se epäili etten ole muitten miesten mielestä viehättävä kun en ole hypännyt punkkaan joka vastaantulijan kanssa.
Se sanoi ettei sillä itsellä ole juurikaan kriteereitä naisten suhteen kun seksistä on kyse. Ja todistikin se eräällä jutulla...
Aika ällöttävältä kuulosti.tarkemmin ajateltuna hyvä kun pääsin eroon.
- Lastu
todella outoa, tosin varsin tyypillistä joillekin miehille. Jos sinulla ei ole ollut seksisuhdetta, et osaa tyydyttää miehesi ja et nauti seksistä. Tämä siis "miehen logiikkaa".
Tuota flirttailu hommaa en ymmärrä. Ehkä et tunnu yhtä arvokkaalta, kun et flirttaile muiden kanssa.- tyypillisempää
on valitella jos naisella onkin kokemusta, aikaisempia poikaystäviä ja mikä pahinta, lyhyempiä seksisuhteita, sittenhän nainen on huoraan verrattava lutka. Ota tästäkin nyt selvää.
Oikeesti, mistä te löydätte näitä Miehiä?
Kuullostaa ihan sille kuin tälle miehelle nainen olisi vain status-symboli. Mitäs hienoa siinä sitten on jos nainen hakee joka viikonloppu baarista uuden äijän ja flirttailee kaikkien kanssa? Tosiaan, kuten aikaisemmin sanottiinkin, tuo kuullostaa ihan 20 vuotiaan pojan touhulta, joka ei ole ihan vielä omaa suuntaansa löytänyt, ja ei tiedä mitä naiselta ja elämältä haluaa.- alkuper.
23-vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904282
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372515Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891585- 291578
- 771376