Miksi ette kirjoita mitään Tinder profiileihin?

Anonyymi

Arviolta 90 prosentilla Tinder käyttäjistä ei lue mitään profiilissaan. Miksi ei? Voisiko joku kertoa miten luulet löytäväsi omanhenkistä seuraa, jos et kerro itsestäsi mitään?
Vai eikö millään muulla ole kumppanissa merkitystä kuin ulkonäöllä?

Tämä ihmetyttää varsinkin naisten kohdalla, koska naisethan eivät muka halua tulla esineellistetyiksi, mutta kuitenkin he esineellistävät itse itseään tällä tavoin. Ette anna miehille edes mahdollisuutta kiinnostua teistä persoonanne vuoksi, koska ette kerro itsestänne mitään.

Sitten on erikseen nämä, joilla lukee profiilissa pelkkä instagram osoite. Sen sentään ymmärrän. Ymmärrän, että he haluavat vain lisää seuraajia Instagram profiililleen.

Mutta entä te muut? Kertokaas miksi ette kirjoita mitään profiiliinne. Siinä on aika vaikea lähteä muodostamaan mitään keskusteluakaan toisen kanssa, kun ei tiedä hänestä mitään. Mistä pitäisi keskustella, hiuksistasi, silmistäsi, tisseistäsi?
Miten paljon parempia matcheja syntyisikään, jos ihmiset kertoisivat itsestään jotain profiileissaan.

66

3706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kirjoita, koska olen nainen

      • Anonyymi

        Naiset on kana-aivoja. Ei kanat osaa kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset on kana-aivoja. Ei kanat osaa kirjoittaa.

        Turha sinne on just mitään kirjoittaa, kun miehet eivät osaa lukea, tai eivät ymmärrä lukemaansa!


      • Anonyymi

        Miksi sitten etsit miestä, jos olet sitä mieltä, että kaikki miehet ovat niin typeriä, että eivät osaa lukea tai eivät ymmärrä lukemaansa?
        Vai onko sittenkin niin, että haluat uskoa, että poikkeuksiakin löytyy?
        Eikö siinä tapauksessa kannata tehdä profiili niitä poikkeuksia varten, mielummin kuin että lähdet tekemään profiilia niille idiooteille, jotka eivät osaa lukea?
        Jos et kirjoita mitään, niin menetät viimeisenkin toivon, että löytäisit miehen, joka oikeasti on kiinnostunut lukemaan profiilitekstisi.


      • Anonyymi

        http://gotinder.com/@consumerlab

        Tässä on hyvä Helsingissä asuva mies. Seurustelukumppaniksi tai ystäväksi.

        Vinkki: varsinkin jos profiilissasi ei kerrota juuri mitään, kerro viesteissäsi paljon itsestäsi ja mitä haluaisit tehdä treffeillä. Ja ehdota aika ja paikka tapaamiselle! Vaikka pingis-matsi, jos keksit missä voi pelata pingistä. Biljardipöytiä onkin sitten helpompi löytää.
        Tai pyydä kotiisi teelle, jos olet rohkea.

        Ei kannata lukea pidemmälle tätä keskustelua, Suomi24 on ajanhukkaa.


    • Anonyymi

      En ole ollu Tinderissä, mut Suomi24:lla olin. Kirjoitin omat "toiveeni" parisuhteesta ja miehestä ja lisäksi kuvauksen itsestäni. Sain paljon postia ja löysin itselleni sopivan miehen:)

    • Anonyymi

      Edellinen taisi olla provo. Saman havainnon olen tehnyt mutta koska olen nainen, en voi tietää mitä muut naiset kirjoittavat profiileihinsa. Kokemukseni mukaan 90% miehistä ei kirjoita itsestään mitään. En tiedä missä syy, laiskuudessa vai kirjoitustaidottomuudessa. Sellaiset pyyhkäisen suoraan vasemmalle.

    • Anonyymi

      Lopettakaa naiset jo tuo valittaminen, että mies ei kirjoita itsestään mitään! Se on ihan sama mitä siinä profiilissa lukee kun katsotte vain NAAMAA!

      Eli siis.. Jos mies on komea, niin profiili voi olla tyhjä, olette valmiita lähtemään treffeille ja antamaan pimpiä, jos taas mies on peruspena, niin sen on runoiltava profiili täyteen, eikä sekään johda treffeille asti, koska valitsette tuhansista mätseistä komeimmat. Peruspenojen kanssa vaihdatte korkeintaan muutaman viestin, vaikka itse olette samantasoisia.

      • Anonyymi

        Tuo on varsin totta. Itsellä ollut miehenä hieman "seksinen" profiiliteksti ja hyvin moni nainen on todennut matchin jälkeen "ai sul onkin tollanen profilliteksti, nyt vasta luen sen" eli pelkkää kuvaa vaan katotaan lukematta mitään.


      • Anonyymi

        Mitä Perus Penassa sitten kiehtoisi naista? Miksi kukaan haluaisi tavata ketään, jota pitää tylsänä tai huonona? Joku kiinnostava asia pitää löytyä ihmisestä jotta joku toinen kiinnostuisi.


      • Anonyymi

        Ja, jos mies heti kättelyssä puhuu, pimpistä, seksistä, erotiikasta....., niin poistoon vaan. Siitä tietää heti mikä on vain mielessä. Ja kyllähän sen ulkonäön täytyy miellyttää toista osapuolta. Jokaisella on se oma maku siinä asiassa. Ja ihmisessä on yleensä ensimmäinen asia se ulkonäkö johon ihastuu. Totta kai saan valita sellaisen joka miellyttää kaikin puolin. Miksi valitsisin sellaisen jonka kanssa ei kehtaa liikkua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Perus Penassa sitten kiehtoisi naista? Miksi kukaan haluaisi tavata ketään, jota pitää tylsänä tai huonona? Joku kiinnostava asia pitää löytyä ihmisestä jotta joku toinen kiinnostuisi.

        Eli 90 % miehistä voi pitää edelleen profiilin tyhjänä. Älkää sitten valittako naiset.


      • Anonyymi

        Sinä et tunne minua etkä todellakaan tiedä miten minä toimin!!!! Älä tule minulle selittämään mitä minä teen, enköhän itse tiedä paremmin. Minä en todellakaan katso vain kuvaa, enkä pyyhi oikealle ketään jolla ei ole profiilitekstiä, olkoon kuinka komea kolli tahansa. Ärsyttävää kun joku kaksikymppinen pikkujätkä luulee tietävänsä miten aikuinen nainen toimii. Mene takas teinibileisiin! Minä nimenomaan luen tekstin, AINA, ja jos se miellyttää niin pyyhin oikealle.


    • Anonyymi

      Höh,.sitä sinä tiedät mitä minä katson ja millä perusteella päätän pyyhkäisenkö oikealle vai vasemmalle? Mistä muka tiedät mitä naiset "yleensä" tekevät? Oletko ollut vieressä katsomassa? Ja mitkä ihmeen "te Naiset"? Luuletko että kaikki naiset on valettu samasta muotista? Kuule, emme ole. Meistä löytyy hyvin erilaisia ihmisiä. Kuten löytyy miehistäkin. Onneksi kaikki miehet eivät ole samanlaisia perusteettomia yleistyksiä esittäviä shovinisteja kuin sinä!

      • Anonyymi

        No mites selität esim. sen, että samantasoisella naisella on tuhansia mätsejä enemmän? Minkä takia samantasoiset miehet ja naiset ei juurikaan mätsää?

        VASTAUS: Koska naiset kuvittelee, että niillä on valinnanvaraa ja onhan niillä kun puhutaan panosuhteista. Seksinhimoiset miehet painaa sydäntä melkein kaikille, naisilla nousee kusi päähän ja sitten ajatellaan, että myös komeimmat miehet voidaan saada parisuhteeseen. Oikeasti miehellä on mielessä vain yksi asia.

        Kannattaa tehdä valeprofiili perus Penan kuvalla, niin näet miten homma toimii. Naisena olet saanut liian paljon, etkä tiedä mitä tinder on miehille.

        Voi olla, että sinä et toimi noin, mutta 90% naisista toimii


    • Anonyymi

      Vai saa nainen tuhat mätiä enemmän kuin samantasoinen mies? Mistä tiedät, oletko käytä nyt vieressä kun joku nainen on tinderissä? Miten voit tietää kuinka paljon mätsejä joku muu saa? Paitsi jos olet niin tyhmä että teit valeprofiilin ja esiinnyt naisena. Mutta silloinkin tiedät vain sen valeprofiilin mätsit etkä oikeiden naisten mätsejä. Valeprofiilin tekeminen on muuten rikos. Minä en tee rikoksia. Teetkö sinä? Jos teet, olet rikollinen j siinä tapauksessa pysy kaukana naisista!

      • Anonyymi

        Kyllä naiset saa tuhansia mätsejä enemmän. Olet aika saakelin pihalla jos et tuota tiennyt:D

        Olen testannut naisen profiililla, mutta en ole näyttänyt kasvoja. Sen lisäksi olen kysynyt joiltain naisilta ihan huvikseni, eikä kellään ole ollut alle 1000 mätsiä.

        Et selvästikkään tiedä miten homma toimii, joten voisit olla hiljaa!


      • Anonyymi

        Ai saako ne matcheja enemmän? Kuinka se on mahdollista, koska siihen tarvitaan molemminpuolinen tykkäysklikkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai saako ne matcheja enemmän? Kuinka se on mahdollista, koska siihen tarvitaan molemminpuolinen tykkäysklikkaus.

        no helpostihan tuo on mahdollista, koska:

        1) tinderin käyttäjistä n. 10% on naisia, 90% miehiä
        2) miehet tykkäävät paljon väljemmin kriteerein ja miesten tykkäysiä on noin 150 kertaa enemmän kuin naisten.

        Tinderin omien tilastojen mukaan mies tykkää 46% näkeistään naisten profiileista ja nainen vain n.10%
        tyypillinen miehen tykkäyksen todennäköisyys saada vastatykkäys on 0.1%
        Naisilla todennäköisyys on lähes 30%


        Lopputulos on, että naiset saavat tyypillisesti lähes identtisiä määriä tykkäyksiä (tilastollisesti yli 1000) oli kyseessä sitten missi tai sotanorsu

        Miehille tyypillinen saatujen tykkäysten määrä on 10-30, joskin muutamat erityisen hyvän profiilin omaavat keräävät sen 1000.

        Lisäksi jos kuva on komean mallimiehen ja otettu vaikka netistä ja bion teksti on "anna persettä huora" tykkäyksiä saa sen 500 parissa päivässä (kokeiltu ihan omakohtaisesti) :D joten ei ne naisetkaan usein lue noita tekstejä :P


    • Anonyymi

      Tinderöidessä turhautti kun moni tuntui selaavan ja "tykkäilevän" lukematta lainkaan esittelytekstiä. Tuli fiilis että turha kai siihen on sitten mitään tarinoida.

      Huomasin myös ettei matcheja syntynyt konservatiivisemmilla kuvilla. Kun vaihtoi ekaksi otoksen pynttäytyneenä juhlatamineissa, jossa näkyi aavistuksen enemmän rintavakoa niin kummasti rupesi "tykkäykset" lisääntymään. Kyllä se Tinderi siis vaikutti olevan puhtaasti ulkonäköpeliä. Ja jos ei ole suotu kaunottaren/ komistuksen piirteitä, niin peli voi tuntua raa'alta.

      Olen ihan tavallisen näköinen nainen, ja hain ihan tavallisen näköistä miestä. Nuoret ja atleettiset adonikset eivät minusta kiinnostuisi, joten pyyhin heidät suosiolla aina vasuriin. Muutaman viikon jälkeen löysin mieheni Tinderistä. Mutta olisi kuulemma pyyhkinyt minut vasuriin, mikäli esittelytekstissäni olisi lukenut että omistan koiran.

      Karsittu profiilitekstini siis mahdollisti sen, että pääsin avaamaan keskustelun. Siitä tapaamiseen, ja kun kemiat kohtasi niin ei koirakaan häntä sitten enää haitannut. Liian yksityiskohtainen profiiliteksti olisi siis koitunut turmiokseni.

      • Anonyymi

        "Mutta olisi kuulemma pyyhkinyt minut vasuriin, mikäli esittelytekstissäni olisi lukenut että omistan koiran.

        Karsittu profiilitekstini siis mahdollisti sen, että pääsin avaamaan keskustelun. Siitä tapaamiseen, ja kun kemiat kohtasi niin ei koirakaan häntä sitten enää haitannut. Liian yksityiskohtainen profiiliteksti olisi siis koitunut turmiokseni."

        Hitto soikoon, onko ihmiset todellakin noin tyhmiä?
        Miten... taas yksi syy miksi en ymmärrä ihmisiä. Minua ei häiritse ihmisten profiileissa mikään sellainen mikä ei tulisi häiritsemään jatkossakin. Miten ihmisillä voi olla tuollaisia ennakkoluuloja, että ei anna mätchejä koiraihmisille, mutta sitten kuitankaan se ei lopulta haittaa? Tuollaisiako ihmiset ovat? Miten tuollaiseen kumppaniin voi edes luottaa, joka ei itsekään tiedä mitä haluaa?


      • Anonyymi

        Mä jätän aina mainitsematta kissani. Ellei mies erikseen mainitse pitävänsä kissoista, niin oon todennu paremmaksi kertoa asiasta vasta jos asiat etenee niin pitkälle et mies on tulossa kylään. Ihmisillä on ennakkoluuloja lemmikkien omistajista, yleisin et lemmikilliset naiset pitää niitä lapsinaan ja elämä pyörii täysin lemmikin ympärillä. Moni on hämmästyny kun oon kertonu kissasta, et "ethän sä oo yhtään kissanaisen olonen!" Exätkin tuli toimeen kissan kanssa hyvin, vaikka enempi koiraihmisiä ovatki olleet. Mut oon kans kuullu ton tyylisiä kommentteja et "jos oisin tienny lemmikistä etukäteen ni en ois lähteny tapaamaan sua". Näköjään yllättävän yleistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä jätän aina mainitsematta kissani. Ellei mies erikseen mainitse pitävänsä kissoista, niin oon todennu paremmaksi kertoa asiasta vasta jos asiat etenee niin pitkälle et mies on tulossa kylään. Ihmisillä on ennakkoluuloja lemmikkien omistajista, yleisin et lemmikilliset naiset pitää niitä lapsinaan ja elämä pyörii täysin lemmikin ympärillä. Moni on hämmästyny kun oon kertonu kissasta, et "ethän sä oo yhtään kissanaisen olonen!" Exätkin tuli toimeen kissan kanssa hyvin, vaikka enempi koiraihmisiä ovatki olleet. Mut oon kans kuullu ton tyylisiä kommentteja et "jos oisin tienny lemmikistä etukäteen ni en ois lähteny tapaamaan sua". Näköjään yllättävän yleistä.

        Mutta miksi pitää elää idioottien ehdoilla? Mitä väliä sillä on, saatko mätchin joltain dorkalta, joka ei pidä kissoista? Eikö ole parempi vain, pitää sellaiset ihmiset loitolla. Toki joskus voi käydä niin, että ihminen joka muuten pyyhkäisi vasemmalle kissasta kuullessaan, oppiikin pitämään siitä kissasta, mutta so what? Ne ovat hänen ennakkoluulojaan, eikä ihmisten pitäisi tehdä elämässään valintoja sen perusteella, että joillain idiooteilla on ennakkoluuloja.
        Voihan se olla, että missaat myös hyvän kissarakkaan mätchin juuri sen takia, koska et kerro kissastasi.
        Itse koen, että kissa on yksi hyvä keskustelun aihe ja olisi miljoona kertaa helpompi laittaa viestiä ihmiselle joka kertoo omistavansa kissan, kuin ihmiselle, jolla on tyhjä profiili.


    • Anonyymi

      Entä jos nämä naiset yksinkertaisesti valehtelevat sinulle väittäessään että mätsejä on tuhansittain? Jos heitä harmittaa sinun utelusi ja katkeruutesi ja he päättävät että ok, annetaan tuolle katkeralle ukolle sitä mitä hän pyytää: hän on etukäteen päättänyt olla väärinkohdeltu raukka joka ei saa mätsejä koska on syntynyt mieheksi ja säälii itseään, joten enpä rupea väittelemään hänen kansaan vaan vastaam että joo joo oikeassa olet.

      Olen nainen enkä ole saanut tuhansia mätsejä. Minulla on ihan nätti naamakuva ja profiilissani kuvaus itsestäni. Kumma kun joku miespuolinen tietää minua paremmin minkä verran mätsejä saan! Vai tietävät kaikki että naiset saavat tuhansia mätsejä? Ketkä kaikki? Ja mistä he sen muka tietävät? Olisiko pikemminkin näin: monet (eivät "kaikki") luulevat ( eivät "tiedä") että naiset saavat tuhansia mätsejä, mutta luulo ei ole tiedon väärtti.

      Alkuperäisen kanssa olen samaa mieltä: pitää viitsiä kirjoittaa edes muutama rivi. Minä pyyhin armotta vasemmalle ne miehet joiden profiilissa ei lue mitään, ovat miten komeita korstoja tahansa.

    • Anonyymi

      Minusta on aika säälittävää tehdä valeprofiilin ja esiintyä naisena vain saadakseen lisäsyyn omalle katkeruudelleen. "Yhyy Yhyy, olen mies, vääryys vääryys, minua sorretaan!" Olet tinderiin väärinkäyttäjä jos teet feikkiprofiileja. Sinut pitäisi ilmiantaa ja poistaa sieltä kokonaan.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Kyllä mun profiilitekstissä lukee ihan ja olen kirjoittanut itestäni sun muuta, silti en saa matcheja en ymmärrä.

      • Anonyymi

        En ymmärrä, kun täälä naiset sanoo että pitäs olla profiiliteksi, no sellanen on, mut en saa silti ollenkaa osumia,naiset mistä johtuu?


      • Anonyymi

        No ehkä se on sitten vaan huono teksti ja/ tai huonot kuvat.
        Äärimmäisen hankala arvioida näin sokkona.
        Ja kun me naiset ei - täällä esiintyvien käsitysten vastaisesti - kuitenkaan olla kaikki samasta muotista, niin vaikea on kenenkään puhua muiden puolesta.


      • Anonyymi

        Tai sitten kyse ei ole huonosta teksistä, vaan totuus on vain, että sinulle ei ole olemassa samanhankistä ihmistä. Kuten ei näköjään minullekaan.
        Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa mätchien määrä, vaan laatu. En halua paljon mätchejä vaan haluan löytää samanhenkisen ihmisen. Mutta sellaista ei löydy, joten ehkä sellaista ei ole olemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä, kun täälä naiset sanoo että pitäs olla profiiliteksi, no sellanen on, mut en saa silti ollenkaa osumia,naiset mistä johtuu?

        Olin treffeillä tindermiehen kanssa ja meinasin peruuttaa heti, kun näin. Miehellä kuvat olivat ilmeisesti noin 20 vuotta vanhoja. En tunnistanut koko ihmistä kuvista. Monella on myös maisemakuvia ja kuvia lemmikistään! Mitä niillä tinderissä tekee? Ei mitään! Selkeät uudehkot kuvat. Ei vuosia vanhoja! Tinderissä on pääasia niissä kuvissa. Sehän se alun alkaen on ollut koko tinderin idea.


    • Anonyymi

      Nimenomaan. Naiset eivät ole klooneja, kuten eivät miehetkään. Päämääränä deittailussa ei ole saada paljon mätsejä ja tuhansia viestejä. Päämääränä on löytää se yksi sopiva. Ei tämä mikään kilpailu ole.

    • Anonyymi

      "Minusta on aika säälittävää tehdä valeprofiilin ja esiintyä naisena vain saadakseen lisäsyyn omalle katkeruudelleen. "Yhyy Yhyy, olen mies, vääryys vääryys, minua sorretaan!"

      Ai nyt se onkin säälittävää kun totuus paljastuu? Onneks meillä miehillä on keinot selvittää miten naisilla menee tinderissä.

      "Entä jos nämä naiset yksinkertaisesti valehtelevat sinulle väittäessään että mätsejä on tuhansittain? Jos heitä harmittaa sinun utelusi ja katkeruutesi ja he päättävät että ok, annetaan tuolle katkeralle ukolle sitä mitä hän pyytää: hän on etukäteen päättänyt olla väärinkohdeltu raukka joka ei saa mätsejä koska on syntynyt mieheksi ja säälii itseään, joten enpä rupea väittelemään hänen kansaan vaan vastaam että joo joo oikeassa olet. "

      Öö.. En ole puhunut näille naisille mitään esim. omista mätseistäni, enkä näyttänyt katkeruutta tai mitään muutakaan. Olen vain uteliaisuuttani kysynyt tavallisilta naisilta montako mätsiä heillä on. Olen kysynyt ainakin kymmeneltä naiselta montako mätsiä, enkä jaksa uskoa, että ne kaikki KYMMENEN on valehdelleet.

      "Olen nainen enkä ole saanut tuhansia mätsejä. Minulla on ihan nätti naamakuva ja profiilissani kuvaus itsestäni. Kumma kun joku miespuolinen tietää minua paremmin minkä verran mätsejä saan! Vai tietävät kaikki että naiset saavat tuhansia mätsejä? Ketkä kaikki? Ja mistä he sen muka tietävät? Olisiko pikemminkin näin: monet (eivät "kaikki") luulevat ( eivät "tiedä") että naiset saavat tuhansia mätsejä, mutta luulo ei ole tiedon väärtti."

      Voi hemmetti! Yritä nyt jo YMMÄRTÄÄ: se, että sinä et saa tuhansia mätsejä, ei tarkoita, etteikö muut naiset saa ja riippuu edelleen miten swaippailee. Et tietenkään saa mätsejä jos swaippailet kerran viikossa tai painat X 90% miehille. On niitä naisia, joille riittää esim. 100 mätsiä mut SUURIN OSA NAISISTA vain haalii mätsejä ilman aikomustakaan tavata tai jos aikovat, niin niistä tuhansista mätseistä nähdään parhaimmistoa, vaikka ei olla sen miehen tasoisia.

      Kerran päivässä kun swaippailee 70% miehistä jatkoon, niin päivässä tulee sellaiset 50 mätsiä ja kyllä.. Olen itse testannut valeprofiililla, parissa tunnissa sain "naisena" 50 mätsiä. Viikossa tuo tekee 350, kahdessa viikossa 700 ja KUUKAUDESSA 1400!

    • Anonyymi

      No niin. Ensin väitit että naiset - siis naiset kaiken kaikkiaan - saavat tuhansia mätsejä. Nyt sitten kävi ilmi että olet kysynyt asiaa vain pariltakymneneltä naiselta, et sen useammalta, ja kyse oli vielä sellaisista naisista jotka huvikseen svaippailevat oikealle vaikka eivät ole oikeasti kiinnostuneita ko. miehistä. Siis naisista jotka ilmeisesti eivät ole etsimässä tosissaan ketään vaan kuluttavat huvikseen aikaa tinderissä ja saavat narsistista iloa tiedosta että ooh, onpa minulla paljon kysyntää.

      Ok. Hyvä on. Uskotaan että noitakin naisia on.

      Entä sitten? Tuollainen automaattisvaippailu on typerää touhua. Sitä tekevät tyhmät miehet ja tyhmät naiset. Sen tyhmimmän naisjoukon perusteella ei kuitenkaan voi esittää yleistäviä väitteitä siitä mitä naiset ylipäänsä ovat, tekevät ja saavat.

      En minäkään väitä että KAIKKI miehet tekevät feikkiprofiileja ja että miehet eivät tosissaan etsi itselleen yhtä tiettyä sopivaa naista vaan kilpailevat siitä kuka saa eniten mätsejä. En väitä että miehet yleisesti luulevat että tärkeintä on tehdä mätsiennnätyksiä ja haluavat vain tietää montako mätsiä joku toinen on saanut.

      Sinä toimit ja ajattelet noin, mutta sinä et ole kaikki miehet.

      Miksi muuten sinun pitäisi sellainen asia tietää? Mitä sillä tiedolla teet? Mitä muiden mätsit sinulle kuuluvat?

    • Anonyymi

      "No niin. Ensin väitit että naiset - siis naiset kaiken kaikkiaan - saavat tuhansia mätsejä. Nyt sitten kävi ilmi että olet kysynyt asiaa vain pariltakymneneltä naiselta, et sen useammalta, ja kyse oli vielä sellaisista naisista jotka huvikseen svaippailevat oikealle vaikka eivät ole oikeasti kiinnostuneita ko. miehistä."

      Ok eli ei riitä, että olen kysynyt VAIN pariltakymmeneltä? KAIKKI. Huom. KAIKKI parikymmentä naista on vastannut, että heillä on 1000-6000 mätsiä, niin pitäisikö mun kysyy tuhannelta naiselta?

      En voi sanoo enää muuta ku että tsiisus mikä PÖNTTÖ!

    • Anonyymi

      Haluaisitko sinä itse saada 1000-2000 mätsiä? Mitä niillä tekisit? Kuka sellaista tarvitsee? Jos mätsejä on noin paljon niin niistä täytyy yli 99% olla surkeita. On soknäkin kateuden aihe että olla kulla on tinder täynnä silkkaa roskaa.

    • Anonyymi

      Jos olet päässyt kysymään kymmeniltä naisilta heidän mätsiensä määrää, sinulla on ensin oltava mätsi kaikkien kymmenien kanssa. Muutenhan et pääse kysymään heiltä yhtään mitään.

      Jos naisella on tuhansia mätsejä, niin eikö ole selvää ettei hän ehdi, jaksa eikä viitsi jutella kaikkien kanssa. Ei mitenkään. Sellainen olisi mahdotonta. Aika ei riitä. Joten jos 20 naista, joista jokaisella on tuhat mätsiä, on kuitenkin vaihtanut viestejä juuri sinun kanssasi, niin sinulla ei pitäisi olla valittamista. Olet tullut 20 tapauksessa valituksi tuhansien joukosta. Sinulla ei ole pulaa mätseistä.

      Ainakin 20 mätsiä ja jokaisen kanssa olet päässyt vaihtamaan viestejä. Missä on ongelma? Eikö 20 mätsiä riitä? Et siis tosissasi etsi tyttöystävää vaan mätsiennätystä? Ja mikäs siinä. Se on sinun oikeutesi.

      Minulla ei ole 20 mätsiä. Niitä on tällä hetkellä kuusi. Siis 6. Olen nainen. En ole superkaunis missi mutta olen sievä. Minulla on nätti naamakuva ja profiiliteksti. Valitsen sekä kuvien että varsinkin tekstin perusteella kenet pyyhin vasemmalle. Sinne lähtee jokainen joka ei viitsi kirjoittaa mitään.

      Sinulla on ainakin 20 mätsiä, minulla 6. Minä olen tyytyväinen mätsieni määrään. Sinä et ole tyytyväinen vaan haluat enemmän. Olet sitä mieltä että sinua sorretaan.

      "Meillä miehillä on keinot selvittää miten naisilla tinderissä menee"

      On kai jos sellainen kiinnostaa. En ymmärrä miksi se kiinnostaa. Mitä sinä sillä tiedolla teet?

      Ja huomionarvoista sekin että luulet että kun on 1000 mätsiä niin silloin menee hyvin. Ei mene. Silloin menee huonosti koska tuota määrää ei jaksa edes tutkailla. Niitä on liikaa. Kun mätsejä on noin kuusi, silloin menee hyvin.

    • Anonyymi

      Kyllä. Olen käyttänyt tinderiä nyt monta kuukautta, swaippaillut paljon ja siinä ajassa olen saanut 30-70 mätsiä naisten kanssa ja kysynyt heiltä montako mätsiä on. Puolet mätseistä olen poistanut, koska nainen ei ole vastannut tai panostanut keskusteluun.

      Sehän se ongelma tinderissä onkin kun samantasoisella naisella on tuhansia mätsejä enemmän, koska miehet on epätoivoisia ja seksinhimoisia "sais nyt edes joltain pi**ua"

      30-70 mätsiä voi kuullostaa hyvältä, mutta kun samantasoisilla naisilla on tuhansia, niin aika saakelin vaikee on yrittää erottua joukosta.

      Ymmärrätkö nyt mikä on se ONGELMA?

    • Anonyymi

      Siihen on ihan yksinkertainen helvetin syy. Ihan sama mitä sinne kirjoittaa, niin aina JOLLAKIN on ihan saatanallinen ongelma sen kanssa: "Nyt vasta luin sun profiilin. Sori mutten haluakaan treffeille. Miksi sun piti kirjoittaa tuonne tuollaista, olisit muuten ollut ihan täydellinen.." Naisilla on yksinkertainen ja lapsellinen kuvitelma, että KOKO MUU PLANEETAN NAISKUNTA haluaa 100% SAMAA kuin hekin. Sitten ne omahyväiset taulapäät alkaa kirjoittelemaan minulle OHJEITA siihen mitä siinä pitäisi lukea. Samaan aikaan akoilla ei lue joko MITÄÄN, tai sitten siellä on jotain jäätävän OMAHYVÄISTÄ PASKAA, kuten vaatimuslista mitä mies ei saa olla, tai sitten omakehua siitä miten kosmopoliitti prinsessa onkaan.

      • Anonyymi

        Hei, katkeransuloista luettavaa tämä juupas-eipäs mätseistä kirjoittelu. Nyt haluaisin kuitenkin kysyä miehiltä 50- , että kun käytte Tinder treffeillä, niin mitkä kriteerit kasvokkain kohtaamisessa ovat tärkeimmät. Olen mielestäni ihan kivannäköinen, sopusuhtainen ja hyväkäytöksinen nainen, mutta kahviseuran jälkeen ei kuulu mitään. Erotessa sanotaan, että oli kivaa ja voidaan nähdä toistekin...no siihenpä on jäänyt. Jälkeenpäin muisteltuani keskustelua, on useampi mies sanonut, ettei oikein itsekään tiedä koko Tinderistä mitään ja että yksinkin on ihan kivaa. Profiilissa on kuitenkin lukenut sielunkumppanuudesta ja yhteisen tekemisen kaipuusta. Eli, mikä teitä plus, miinus 50 miehiä oikein vaivaa? Nuoruuden kaipuuko =(huomattavasti nuorempi nainen) vai mikä?


      • Anonyymi

        "Ihan sama mitä sinne kirjoittaa, niin aina JOLLAKIN on ihan saatanallinen ongelma sen kanssa: "Nyt vasta luin sun profiilin. Sori mutten haluakaan treffeille. Miksi sun piti kirjoittaa tuonne tuollaista, olisit muuten ollut ihan täydellinen..""

        Totta kai aina JOLLAKIN on ongelma sen kanssa. Sehän se profiilitekstin pointti on, että karsitaan pois kaikki vääränlaiset ihmiset, eli ne joilla on ongelma sen tekstin kanssa.


    • Näytän niin huonolta ettei tekstit auta

    • Anonyymi

      Panoja sieltä haetaan ulkonäön perusteella, niin eipä siellä ketään kiinnosta toisen ajatukset yms. paska. :D

    • Anonyymi

      Nimenomaan just niin. Naiset hakee panoja ulkonäön perusteella, eikä niitä kiinnosta vittuukaan mitä profiilissa lukee

    • Anonyymi

      Juu ei ne naiset vastaa niihin viesteihin, mäki saan osuman joskus, niin kattoo missä se on, eiku nainen jo helvetti kerkes poistaan, mitä hittoa, niinku tää deittailu on aivan todella perseestä. Miksi sitten antaa sydämiä jos ei meinaa kirjottaa mitään.

    • Anonyymi

      Leikkimielellä eli tsekkailevat vain muiden profiileja. Silloin on ihan turhaa kirjoitella mitään itsestään.

    • Anonyymi

      tinder ollut 5 vuotta ja olen komea mies,mutta ei sieltä silti saa mitään,muijat vaan hakee enemmän ja enemmän mätsejä,Suoraan sanottuna NAINEN ON TYHMIN ELÄIN MAANPÄÄÄLLÄ.

      • Anonyymi

        Olen huomannut samaa, itsekkään en ole ruma, mutta en saa osumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut samaa, itsekkään en ole ruma, mutta en saa osumia.

        Ehkä et ole ruma, mutta kirjoitustaidoton olet. Minä svaippaan vasemmalle miehen joka kirjoittaa huonoa suomea.


    • Anonyymi

      Olen mies, ja tinderissä pari tuhatta mätsiä. So what? ei pahemmin kiinnosta koko palvelu enää. pari tuhatta. Silti kukaan ei kirjoittele omatoimisesti, joidenkin kanssa vaihtanut muutaman sanan ja eipä sitä jaksa sen enempää naputella. Joillekin ehdottanut jotain tekemistä ja ei ole lähtenyt. Joku on lähtenyt ja kerta näkeminen riittänyt mulle. Ajanhukkaa, käyttänyt lukemattomia tunteja tohon palveluun ja paljon parempaa sosiaalista kanssakäymistä saa kun menee vaikka kauppareissulla juttelemaan kanssa-asiakkaille ja kävelee siitä sitten yhdessä ja tutustuu, sen oon huomannut.

      • Anonyymi

        Parempi olisi livenä lähestyä naisia joo


    • Anonyymi

      Juu sain osuman nätti nainen. Kirjotin vaan moi ja heti poistaa mut ei jumalauta miten inhottavia naiset on nykyään.

      • Anonyymi

        Oikeesti naisten käytös on ihan helvetin paskaa. Täs alkaa jo hermot menemään, vaikka kohteliaasti kehuu naista tai yrittää tutustua. Huhuh.


    • Non niin, en ole tindereissä, enkä tandereissa en silloin myös voi itsestäni kertoa mitään. Mutta muutaman viikon olen ollut chatis eräässä? Niin aina kerron avoimesti itsestäni, ehkä liiankin. Mutta en kuitenkaan ajattele, että sinä olisit oikea, vaikka kaikki rakkauteni sinulle antaisin, koska omaan ne vielä. Olen hyvin huolta pitävä kaikesta, niin töistä, sanoista, kuin itsestäni.
      Omaan kauniin ulkomuodon - kasvoineen, sekä muita ominaisuuksia, joita et eläissäsi ole kokenut. - niitä on valtava määrä vielä annettavana.. Mutta en edelleenkään asetu/aseta itseäni tindereihin. - vaikka olen vapaa "kuin taivaan lintunen".....mi...h...n

    • Anonyymi

      Olen huomioinut samanlaisen trendin, että profiili teksti osuudessa ei ole mitään. Toisaalta suoralta kädeltä ei pystytä sanomaan onko henkilö profiilin takana jättänyt tuon osuuden täyttämättä vai ei. Sillä asetuksista pystyy määrittelemään myös sen näkeekä kaikki siun tietosi vai vain he joille olet itse antanut sydämen.

    • Anonyymi

      Naisen kuvaus: "Olen huumorintajuinen onnenonkija. Haussa mies, jolla iso muna ja joka on luotettava - eli siis paljon luottoa monella eri kortilla. Sua odottaa isotissinen typy".

      Ai niin, ei se voi ollakaan - eihän naiset osaa olla rehellisiä ja avoimia...

      • Anonyymi

        Kuulostaa maksulliselta naiselta.


    • Anonyymi

      Seuranhaku vain on todella todella todella vaikeeta, vähä ku etsis neulaa heinäsuovasta, en ymmärrä miksi itsekkään etsin, mutta jotenki yksin elämä on aina tylsää ja samanlaista, mutta ehkä se oikea tulee sitten joskus

    • Anonyymi

      Kummallinen kitkeryys, katkeruus ja kateus vastakkaista sukupuolta kohtaan huokuu näistä viesteistä. Jos olette sitä mieltä että naiset kaiken kaikkiaan ovat tyhmiä, pönttöjä, pintapuolisia, itsekkäitä yms yms. niin minkä ihmeen takia etsitte mokomien ali-ihmisten seuraa hikihatussa? Jos minulla olisi miehistä noin huono käsitys, niin minulle viimeinen asia maailmassa olidi etsiä seurustelukumppania! On aika pelottavaa ajatella että tinderissä on miehiä jotka ovat raivoissaan naisille. Miksi ollenkaan haluatte kontaktia meihin hirviöihin?

      Ja tämä kysymys on siis osoitettu niille miehille jotka noita misogyynisiä tekstejä tänne kirjoittavat. Kaikki miehet eivät ajattele kuten te, onneksi eivät. Muuten kiertäisin kaikki miehet kaukaa. Miksi hakeutuisin sellaisten miesten seuraan jotka jo alusta asti ovat vakuuttuneita siitä että olen läpimätä ihminen koska olen nainen?

    • Anonyymi

      Taas ei vastattu tinderis ja äkkiä poistoon näkee ettei niitä ollenkaan kiinnosta.

    • Anonyymi

      Samaa ihmettelen. Olen itse nainen joten en näe naisten profiileja. Miesten profiilissa sama juttu: 90% ilman tekstiä. En ymmärrä. Jos miesten on niin vaikea löytää seuraa, niin miksette panosta profiileihin? Ja muille naisille sanon saman kuin aloittaja: jos et halua tulla esineellistetyksi niin mikset kirjoita profiiliin kuvausta henkisistä ominaisuuksistasi kuten luonteesta, työstä, harrastuksista ja yleensä elämästäsi? En ymmärrä.

      • Anonyymi

        En ymmärrä miks painaa vihreetä jos ei kiinnosta ja halua jutella.


      • Anonyymi

        Minä olen kirjottanut että etsin naista ja kaikkee vähän itsestäni,mutta silti naisia ei kiinnosta ja en saa osumia ja naiset ei vastaa ja poistaa, en ymmärrä, parempi olla yksin.


    • Ei tartte

    • Anonyymi

      Miehenä en yleensä swaippaa oikealle jos ei lue mitään. Ei kotipaikkaa tai muutakaan.
      Matchin osuessa kysyn noita asioita ja jollei tule vastausta mihinkään ko asioihin poistan matchin.

      Kyllä miehenkin täytyy pitää puolensa jottei ole kuin pässi narun jatkeena... tai sitten voi pettymyksensä tullessa syyttää vain itseään.

    • Anonyymi

      En tiedä, kun en ole koskaan Tinderiin koskenut. Oudolta kuullostaa. Silti ... jos kyseisen apin miespuoliset käyttäjät ovat ajatusmaailmaltaan sitä tasoa, kun tämä palsta antaa ymmärtää, niin ei sitä mihinkään muuhun voi käyttää kuin panoseuran hakuun. Ei sieltä ilmeisesti löydy kelvollista materiaalia mihinkään muuhun. Sen verran höttöpäitä olette jokainen. Tiedä sitten mikä sen pääkopan on teiltä pehmentänyt, mutta pahalta näyttää. Ei kukaan täysjärkinen nainen tuhlaa aikaa mieheen, joka puhuu naisista noin. Tarkotitte sitten kaikkia tai vaan osaa, mutta riskiä ei kannata ottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe