good charlotte

good charlotte

mitä pidätte Good Charloten uudesta kappaleesta I just wanna live? entä mitä pidätte niitten siitä musavideost?

8

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afafafafafaf

      Biisi on loistava ja video visuaalisesti hyvä. Leikkausjälki ei ole aivan huippu, mutta esiintyjän karisma ja itse kappale pelastaa kaiken. Se on tämä nykyinen nopea tuotantotahti.

      • Sohvanvaltaaja

        Samaa mieltä olen edellisen kanssa. Muuten en Good Charlotesta erityisemmin pidä, tästä yhdestä biisitä vaan. Video vetoaa, mutta ei se musta fania tee.


    • -GoldenGirl-

      tiiättekö muuten se laulajan nimee?? mut se on aika ruman näkönen (ei pahalla) mut käykääpä kattoo sen kuvia googlesta muuten iha ok!!!
      mut se laulu on IHANA!!!

      • good charlotte

        se on kai Benji:) en oo sit ollenkaan varma mut mun mielstä se oli se. se veljen nimi on john joka muuten on kitaristi siinä bändissä.


      • Jensukka
        good charlotte kirjoitti:

        se on kai Benji:) en oo sit ollenkaan varma mut mun mielstä se oli se. se veljen nimi on john joka muuten on kitaristi siinä bändissä.

        mut se on Joel. tarkoititko et se john on joel???
        mä kävin siel sivuil ja sit kattoin vähän niitä videoita ni se musta kyl on Joel.
        mun Isoveli väittää et se on Billy mut kun me me katottiin et se on kitaristi.onko teijän mielestä se Billy???


      • used&wasted
        Jensukka kirjoitti:

        mut se on Joel. tarkoititko et se john on joel???
        mä kävin siel sivuil ja sit kattoin vähän niitä videoita ni se musta kyl on Joel.
        mun Isoveli väittää et se on Billy mut kun me me katottiin et se on kitaristi.onko teijän mielestä se Billy???

        siis hei teini gc:t ... ääliöt. te ootte suunnillee et niitten bändin jäsenten nimet on benji,joel,ihQ ja Madden... mä en oo ees fani ja tiedän nimetkin. laulaja on joel madden. sen kaksois veli benji madden soittaa kitaraa ja on tausta laulaja. hmm... ja billy soittaaa toista kitaraa. paul on basisti ja crish soittaa rumpuja nykyään. sellanen kokoompano :) hold on on hyvä biisi. menny ihan väärään suuntaan koko bändi lähiaikoina. mutta ihan ok kai.


      • Shmuck
        good charlotte kirjoitti:

        se on kai Benji:) en oo sit ollenkaan varma mut mun mielstä se oli se. se veljen nimi on john joka muuten on kitaristi siinä bändissä.

        Benji on taustalaulaja ja johtava kitaristi!! Joel on solisti, ja soittaa paris laulus kitaraa, ja syntikkaa... Billy soittaa kitara komppii, ja syntikkaa.. Paul soittaa Bassoo.. ja Dean soitta rumpuja :)


    • MissSarcastic

      Ite en oikeen tuosta I Just Wanna Live - biisistä niin kauheasti pidä, mutta muut GC:n veisut on ihan kivaa kuunneltavaa. I Just Wanna Liven video on kyllä ideana hupaisa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe