Kunnollinen mies

Anonyymi

Kertokaa nyt miehet että missä teihin tutustuisi parhaiten?
Netissä tuntuu olevan vaan samat naamat tai muuten vaan urpoja.
Ystävä/kumppani hakusessa, miksi se on niin vaikeaa?

13

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene ja keskustele, mielenkiintoisen miehen kanssa. Salilla, töissä, vapaa-ajalla tjms. Ole asiallinen, esittele itsesi ja kysy kahville. Tai keskustele vaikka yhteisistä kiinnostuksen aiheista ja etene siten. Miehet on toiminnallisia, eli ei ymmärrä vihjeitä, ole suorasukainen ja tee selväksi mitä tahdot. Simppeliä.

      • Anonyymi

        Kaikilla ihmisillä pitäis olla jotkut nauhat että tietäis voiko lähestyä ettei ole varattu ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla ihmisillä pitäis olla jotkut nauhat että tietäis voiko lähestyä ettei ole varattu ;)

        No jos mies valehtelee statuksensa, hän ei varmaan ole kunnon mies?


      • Anonyymi

        Sanoisin, että tämä. Mielenkiintoisen näköisiinmiehiin voi ottaa kontaktia ihan missä vaan. Ei puhuminen ole mitään erikoista. Itseäni on useaankin otteeseen naiset lähestyneet normaali ruokakaupassa. Lähestymisen olen huomannut vain siitä kun suuressa kaupassa on aina sama nainen näkyvillä, vaikka tuskin ostokset jatkuvasti osuisivat samaan.


    • Anonyymi

      Netissä kyllä kirjoitellaan "missä miehet on " ? silti "live elämässä" naiset liikkuvat "yksinään" tai "kaverin kanssa" ja arvostelevasti katsellaan !!! olemmeko ME suomalaiset miehet rumia kaljamahoineen?? silti TE täällä somessa haette miehiä???
      Itselläni on "petetyn " traumat JO 23-vuotta, luottoa ei ole naisiin ,vaikka! silti "juttelen" vain SEN hetken juttuja ja päivän asioita naisille JOS nainen pysähtyy juttusille !?!.

    • Anonyymi

      Kyllä ne "kunnolliset miehet" ovat myös netissä. Mutta esim. treffipalstoilla he viipyvät niin vähän aikaa, ettei moni ehdi edes huomata.

      Lue profiili, mieti... Voisiko tämä olla sitä? Uutena ilmestyviin lupaavan näköisiin kannattaa ottaa heti yhteyttä. Sen jälkeen normaali varovaisuus, kunnes olette niin paljon tutustuneet (viestitellen tai tapaamalla), että voit olla varma.

      • Anonyymi

        Ei aina "uutena" tullut profiili merkitse sitä että siellä ei luuraa vanha vuosia ollut ihminen taustalla. Pelaajia riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aina "uutena" tullut profiili merkitse sitä että siellä ei luuraa vanha vuosia ollut ihminen taustalla. Pelaajia riittää.

        Mitä mä selitin epäselvästi?

        Lue - mieti - toimi (mutta varovaisuutta noudattaen). Siinä se.

        Jos ei tärpännyt, mitä siitä. Miehiä riittää.


    • Anonyymi

      En halua tutustua. En ole enää kiinnostunut. Ehkä se jos itse on kunnollinen mutta naiset eivät ole niin katkeroittaa pitkän ajan kuluessa kunnollisen miehen. En jaksa enää pettyä ja siksi sydämeni on sinulle suljettu.

    • Vaikka salilla voi tulla juttelee. En käy baareissa enkä pippaloissa.

    • Anonyymi

      livenä se tapahtuu olen samaa mieltä sanot vaan missä tavataan

    • Anonyymi

      Miten ! voin tutustua "ikäisiini" naisiin kun lähdette pakoon!!
      Minkä ikäinen keskustelun aloittaja olet?
      Itse olen 54-vuotias. Olen kuitenkin liian vanha hakemaan seuralaista täältä?? mene ja tiedä.

      Nim: Lunta pukkaa

    • Anonyymi

      Mene jollekin kurssille opiskelemaan. Siinä teillä on jo yksi yhteinen mielenkiinnon kohde valmiina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe