Olen 50v nainen ja menossa sala treffeille erittäin komean miehen kanssa jonka olen tuntenut jo kauan mutta ei olla nähty kuin reilu15v sitten ja olen siinä ajassa lihonut .Meidän juttu on vaan siis ollut seksijuttuja puhelimen kautta ja kerran nähtiin mutta mitään ei tapahtunut, kevyttä koskettelua. Nyt hän haluaa tavata minut ja mua pelottaaaaa. Mitä hän ajattelee minusta jos ja kun riisun vaatteet,rinnat roikkuu,nekin eriparia,maha roikkuu synnytyksien ja jojo laihdutuksien vuoksi,läskiä on mutta en siis tunne kuitenkaan olevani mikään jättiläinen. Miten kestän sen häpeän jos hän ei haluakkaan mua. Ainoa plussa minussa on että mulla on ne kauniit kasvot. Miten mä saan aivot narikkaan tässä omakeho kuvasa ?
uskallanko
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja nyt suoraan oot menossa sänkyyn hänen kanssaan? Kumpikohan se ongelma on. Yksinkertainen ihminen menossa heti sänkyyn vai älykkäämpi pienellä läskillä varustettuna?
- Anonyymi
Tämä juttu perustuu vaan seksille.Ei me muuta haluta . Naisellakin on lupa haluta seksiä ilman mitään lupauksia.Nyt vaan mun pää taistelee häpeää omaa kroppaa vastaan.
- Anonyymi
No mun puolesta saatkin hävetä molempia päitä myöten
- Anonyymi
Älä mee trollin ansaan!
- Anonyymi
Jokainen tapaus on omanlaisensa. Tee niinkuin parhaimmaksi näet ja koet. Jos tuntuu, et saat tapaamisesta paljon niin miksei sitä kannattaisi kokea? Vastoinkäymisetkin voivat olla opettavaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801975
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591697Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1521220Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501072Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26867- 69862