uskallanko

Anonyymi

Olen 50v nainen ja menossa sala treffeille erittäin komean miehen kanssa jonka olen tuntenut jo kauan mutta ei olla nähty kuin reilu15v sitten ja olen siinä ajassa lihonut .Meidän juttu on vaan siis ollut seksijuttuja puhelimen kautta ja kerran nähtiin mutta mitään ei tapahtunut, kevyttä koskettelua. Nyt hän haluaa tavata minut ja mua pelottaaaaa. Mitä hän ajattelee minusta jos ja kun riisun vaatteet,rinnat roikkuu,nekin eriparia,maha roikkuu synnytyksien ja jojo laihdutuksien vuoksi,läskiä on mutta en siis tunne kuitenkaan olevani mikään jättiläinen. Miten kestän sen häpeän jos hän ei haluakkaan mua. Ainoa plussa minussa on että mulla on ne kauniit kasvot. Miten mä saan aivot narikkaan tässä omakeho kuvasa ?

5

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja nyt suoraan oot menossa sänkyyn hänen kanssaan? Kumpikohan se ongelma on. Yksinkertainen ihminen menossa heti sänkyyn vai älykkäämpi pienellä läskillä varustettuna?

• Anonyymi

Tämä juttu perustuu vaan seksille.Ei me muuta haluta . Naisellakin on lupa haluta seksiä ilman mitään lupauksia.Nyt vaan mun pää taistelee häpeää omaa kroppaa vastaan.

• Anonyymi

No mun puolesta saatkin hävetä molempia päitä myöten

• Anonyymi

Älä mee trollin ansaan!

• Anonyymi

Jokainen tapaus on omanlaisensa. Tee niinkuin parhaimmaksi näet ja koet. Jos tuntuu, et saat tapaamisesta paljon niin miksei sitä kannattaisi kokea? Vastoinkäymisetkin voivat olla opettavaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7563
    2. 106
      5615
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5057
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4456
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3160
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      50
      2855
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2769
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2387
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2374
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1976
    Aihe