Seksilelut parisuhteessa

Anonyymi

Mitäs mieltä olette te muut parisuhteessa eläjät, että onko normaalia kun haluan vähän lisäbonusta jo tarpeeksi hyvään seksiin, hankkimalla seksileluja. Miestäni ne yököttää ja itse olen halukas kokeilemaan niitä (lähinnä tärisevät lelut)
Olenko epänormaali?

Misu

94

7688

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet normaali!!!!

    • Et ole epänormaali, mutta sinun ja miehesi täytyy yrittää tehdä kompromissi. Jos ette siihen pääse, sinun täytyy käyttää leluja vain muutoin kuin miehesi läsnäollessa. Sääli, sillä monet tytöt tykkäävät leluista kuin punaisesta polkupyörästä.

      • Anonyymi

        Siis tarkoitatko että minun täytyy harrastaa sooloseksiä lelujen kans?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis tarkoitatko että minun täytyy harrastaa sooloseksiä lelujen kans?

        Ei mitään TÄYDY harrastaa, mutta jos miehesi ei pääse kanssasi kompromissiin, että otat lelut mukaan yhteiseen seksiin esimerkiksi vain joitakin kertoja, tilanne on tukala. Joko toimit tietoisesti miehesi toiveita vastoin, tai harrastat sooloseksiä lelujen kanssa vajain tuntemuksin ja nautinnoin.

        Tietysti parasta olisi, jos miehesikin oppisi pitämään leluista, mutta oppiiko hän. Hyvää jatkoa teille!


      • Anonyymi

        Sovittiin vaimon kanssa että ostann lelun, hotellissa sitten oltiin menossa syömään sanoin laita sisään niin totut, pikku humalass kostutti sen oli joku ( lovense punainen ). nauroi tuntuu hyvin.
        mentiin alas syömän juotii aluksi viiniä ruokaa odotellessa taisi menna kasi lasia kun tuli ruoka vaimo kehui on hyvää laitoin puhelimella vähän värinää vaimo vain söi katsoi n vähän nosteli jalkojaan katsoi minua silmät kirkkaana sanoin käyn jälki ruokaa lisäsin voimaa vaimo katseli ympärilleen ja minua välillä katsoi alas menin pöytään katsoin nännit kovinaistui pöydässä kuiskasi se meni jotenkin päälle kysyin miltä tuntuu hymyili niin miltä pillu märkänä tämä on hullua olen ihan kiimassa löysäsin värinää syötiin loppuun vaimo käveli edellä pylly komiasti keinuen päästiin hissille ja odotettiin lisä sin vähän vaimo hätkähti mentiin sisään tarttu käsivarresta sanoi ei mitään päästiin hissistä istui käytävän tuoliin lisäsin vähän katsoi kun itku silmässä alaosa vapisi sanoista en saanut selvää nännit oli kuin isot herneet paidan alla pikku hiljaa loppui vapina noustiin huoneessa otti heti pois. huökkäs sänkyyn veti hameen ylös huusi tule olihan liukas kysyin tuliko sinusta narttu halasi pahempaa pillu litisi kun painoin vaimo kijui ja vapisi odotin kuiskas lisää sai pian toisen orgasmin pakko oli laskea sisään nytkytti kalua vasten pitkään, huokasi olipa syönti katso housuja liti märät ihana ilta ja meni suihkuun. Nukahdettiin vähän vaimo nukkui vatsallaan laitoin sievästi sisään unissaan sanoi anan olla. Annoin olla mutta hitaasti annoin väristä näin kun painoi välillä sänkyä vasten menin viereen ja otin käsistä kuiskas mitä nyt lisäsin aaltoja vaomo katso minua välillä tärisi säkyä vasten silmät oli kosteat annoin suukon kysyi annanko armoa lisäsin voimakkuutta vaimo kiljui peittoa vasten ja pylly hyppi vavahteli kunnolla ja jäykistyi sitten vapina alkoi uudelleensammutin hiljaa vaimon jalat leveni vedin vibran pois kun pani sievästi sisään alkoi vapina kilui kuinka haluttaa rakasteltiin pitkään ja pesulle nukuttiin melkein kahdeksaan. aamulla vaimo makaili otti halaukseen ja sanoi olen minä ollut aika lahna tuo eilinen oli parasta ikinä kuiskas ryödäänkö rauhassa sanoin syödään.

        Syönnin jälkeen levähdettiin pitkään makoiltiin vierekkäin kysyin mitä nyt vaimo nauroi ääneen otin dildon vaimo odotti puristi kädestä sanoi voi luoja ääni väristen katsoin kuinka orgasmissaan kiemurtelee ja ulisee veti kalun pois nousi päälle meni sisään että lupsahti nai hulluna ja imetti tissejä kun sai laukesin minäkin vaimo suuteli pitkään sanoi olet ihana niin ihana että vähän itkeskeli nauroi onnesta itken.

        Kotonakin tuli sikkoin tällöin kivaa sutinaa.


    • Anonyymi

      Mielipiteet vaihtelee ja näkemykst. naiseni on ostanut itseleen juurikin noitä täriseviä vempaimija, eri kokoisia ja muotoisija. Nainen ei ole kuitenkaan antanut hyväksyntää mulle ostaa esim, tekopimppiä, hänen mielestään hänen tussunsa pitää riittää mulle joten tekopimppille ei ole tarvetta ja tänä päivänä seksi on tosi harvinaista jo. Lelut ihan on mutta miehen pitää saada omansa ettei jää paitsioon. Itse suhtauduin alussa negatiivisesti noihin vehkeisiin mutta nainen koitti selvittää että ne edesautaa orgasmin saantia ja minä tuon sen mitä vempaimet ei.

      • Anonyymi

        Siis eihän tekopimppi ja tärinävempaimet ole alkuunkaan toisiinsa verrattavia. Mitä nainen kostuu tekopimpistä?? Tärinä vempimet on miehen ja naisen yhteinen juttu seksin aikana. Tarkoitan että mies voi jyskyttää omaa vehjettä naisensa pimppiin tärinävempaimen ollessa mukana edesauttamassa naisen orgasmissa!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis eihän tekopimppi ja tärinävempaimet ole alkuunkaan toisiinsa verrattavia. Mitä nainen kostuu tekopimpistä?? Tärinä vempimet on miehen ja naisen yhteinen juttu seksin aikana. Tarkoitan että mies voi jyskyttää omaa vehjettä naisensa pimppiin tärinävempaimen ollessa mukana edesauttamassa naisen orgasmissa!!!

        Olen ehdottomasti sitä mieltä, että on epistä, jos nainen estää tekopimpin käytön mieheltään, mutta sallii itselleen yhtä hyvin motorisoidun kuin motorisoimattoman dildon.

        Tämä on siis mielipiteeni. En luule olevani määrääjä.


      • Anonyymi

        Dildot ja tekopimpit ei ole minunkaan mielestä yhteiseen kivaan. Mutta jos haluaa että nainen saa helposti orgasmin, niin tärinälelut voi olla mainio apu siihen..


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Olen ehdottomasti sitä mieltä, että on epistä, jos nainen estää tekopimpin käytön mieheltään, mutta sallii itselleen yhtä hyvin motorisoidun kuin motorisoimattoman dildon.

        Tämä on siis mielipiteeni. En luule olevani määrääjä.

        Naiset kokee olevansa jotenkin etu oikeutettuja käyttämään noita leluja, Muistan kyllä kun vaimo niitä hankki, kovin selitteli että hän haluu orgasmeja kun ne alko olemaan tiukassa. Ei se nyt kovin kivaa ollut katsoa kun vaimo siinä itseään tyydytti ja kun tuli mun vuoro muija oli jo kyllästyneen oloinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset kokee olevansa jotenkin etu oikeutettuja käyttämään noita leluja, Muistan kyllä kun vaimo niitä hankki, kovin selitteli että hän haluu orgasmeja kun ne alko olemaan tiukassa. Ei se nyt kovin kivaa ollut katsoa kun vaimo siinä itseään tyydytti ja kun tuli mun vuoro muija oli jo kyllästyneen oloinen.

        Onneksi minun ja vaimoni suuntaumukset ovat menneet kohdalleen. Kumpikaan emme ole olleet innostuneita leluista, mutta sen sijaan pidämme täysin luonnollisena, että naiset levittävät vittunsa, esimerkiksi saunassa, muidenkin miellyttävien miesten katseltavaksi ja iloksi kuin oman miehensä, ja vastaavasti miehet saavat katsella ja ihailla muunkin prinsessan avattua vittua kuin omansa.

        Miehet ovat pitäneet sitä hyvin ystävällisenä, suorastaan ylenpalttisen ystävällisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis eihän tekopimppi ja tärinävempaimet ole alkuunkaan toisiinsa verrattavia. Mitä nainen kostuu tekopimpistä?? Tärinä vempimet on miehen ja naisen yhteinen juttu seksin aikana. Tarkoitan että mies voi jyskyttää omaa vehjettä naisensa pimppiin tärinävempaimen ollessa mukana edesauttamassa naisen orgasmissa!!!

        Tyypillinen naisen näkemys. Naisten tyydytykseen tähtäävät välineet ovat jotenkin hienoja ja hyviä, mutta miesten ei.

        Mieshän voi ostaa vaikka tekoanuksen, ja työnnellä kaluaan vuoron perään pimppiisi ja tiukkaan anukseen samalla kun sinä surisuttelet klitoristasi. Tai hän voisi toteuttaa filmeistä tutun ass to mouth kohtauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis eihän tekopimppi ja tärinävempaimet ole alkuunkaan toisiinsa verrattavia. Mitä nainen kostuu tekopimpistä?? Tärinä vempimet on miehen ja naisen yhteinen juttu seksin aikana. Tarkoitan että mies voi jyskyttää omaa vehjettä naisensa pimppiin tärinävempaimen ollessa mukana edesauttamassa naisen orgasmissa!!!

        Mitä nainen kostuu tekopimpistä...mitähän mies saa tai hyötyy tekokullista joka on naisen reijässä. Muijani on käyttänyt noita itsensä tyydyttämiseen aktin aikana mutta ei se mua millään lailla kiihota tai muutakaan.


    • Anonyymi

      Vaimoni vierastaa sauvan ääntä mutta BDSM rekvisiitta ja käyttö sopii puolin ja toisin.

    • Anonyymi

      kaikki on sallittu,,,,,,tämän vuosisadan sukupolvi on valmis kastroitu,,,
      muttei hätä ole,,,muoviset,,parparat,,kikulit,,piiskerit ,,y.m,,,palvelevät
      loistavasti,,,,,no,,,niistä ei tu lapsiia,,,mut tulee pisu ja kukka,,,
      lipearallidemokratia on tuonnut pysyvä rauha ja rakkautta ,,,sen näkee
      joka,päivän,uutisista,,,

    • Sisältää mainoslinkkejä, jotka on merkitty * -merkillä.

      Kaupallinen yhteistyö

      Oletko jutellut miehesi kanssa, miksi hän pitää leluja yököttävinä? Ehkä hän pelkää, ettei riitä sinulle tai että läheisyys vähenee, jos hankitte seksileluja? Nykyään valikoimat ovat todella monipuoliset, joten kannattaa ehdottomasti tutustua vaikkapa meidän tarjontaamme Huippukiva-sivustolla.

      • Anonyymi

        Huippukiva, en löytänyt teidän kategorioista pariskunnille - osiota.. Se vois helpottaa ensikertalaisia ja madaltaa kynnystä ostoksille..


    • Anonyymi

      Riippuu vähän vaimonikin osti aikoinaan muutaman vaikka seksi oli hyvää hänen mielestään, helpotti orgasmien saantia. Käyttöönhän ne on tarkoitettu eikä katseltaviks.

    • Anonyymi

      Ei ole outoa. Meillä ollut Varpumeisseli (Huippukivasta) käytössä pidempää. Molemmat tykkää vähän hullumasta meiningistä..
      Kannattaa kokeilla, suosittelen

    • Anonyymi

      Ostin sauvan yhteisiin leikkeihimme mutta alkuun vaimoni suhtautui siihen hieman epäluuloisesti ja vierasti sen ääntä.
      Sauva on ollut käytössä satunnaisesti, kaikkinensa melko vähän.

      • Anonyymi

        Meillä vaimo osti ja otti joka kerta mukaan kun seksiä oli, no käyttö väheni eikä ole enää laatikosta esiin otettu, no eipä ole juuri seksiikään enää.


    • Anonyymi

      Naiset tuntuu noita härveleitä käyttävän, meille niitä ilmestyi kun muija kävi erotiika messuilla, sanoi vaan että nyt kokeillaan jotakin uutta. Vaimo on kehunut meidänkin seksiä, ei siinä mitään, halusi vaan vielä jotakin extraa päälle. En tiedä omaa asennoitumista oikein, onhan se outoa kun vaimo varsinkin siinä alussa ottaa suristimen ja alkaa sitten työntelemään sitä itseensä tai hieromaan glitorista ennen yhdyntää. No käyttäkööt mun puolesta jos siitä jotakin saa.

      • Anonyymi

        Sun jortikka ei enää riitä. Suristin on niin kova että kuka enää haluaa nahkaista???


    • Anonyymi

      Niin hyvin ei elämänhallinta suju, etteikö voi luistaa vieläkin paremmin.

    • Anonyymi

      Tossakin asiassa olisi tasapuolisuus hyväksi, vaimo on 47 joten luulis olevan jo aikuinen mutta ei. Itselleen suo nautintoja, tekokulleja on käden ulotuvilla kun seksipuuhat alkaa, kun kuuli mun haluavan ostaa tekopillun kysyi mihin ihmeessä sä tarvitset tekopillua kun mulla on aito. Meinaatko tyydyttää itsees mun mä olen poissa kotoa vai etkö saa riittävästi joka kerta.

    • Anonyymi

      Autoonkin hankitaan joskus lisävarustetta miksei siis seksiinkin jotakin uutta. Ei se nyt niin haittaa jos naisen pylistäessä sinne röörin puolelle työntää dildon.

    • Anonyymi

      Josko sun miestä vaan jännittää, vai onko sanonut että oikeasti yököttää? Mun mielestä löytyy leluja, jotka lisää molempien nautintoa - oisko semmonen ekaksi leluksi hyvä? Meillä kävi niin, että kun mä hankin ekan vibran, se avasi keskustelua enemmänkin toiveista ja haluista...

    • Anonyymi

      Mahtaa mamut olla ihmeissään näiden naisten seksilelumainosten kanssa. Radiossa ja iltaisin tulee jatkuvasti naisille Jellyä ym.

    • Anonyymi

      Kai te kieltäjät ja yökkäilijät tiedätte, ettei niitä kaikkia seksileluja työnnetä sisään! Musta tekopimpit ja didot on omiin juttuihin, ja vibrat, imurit ja penisrenkaat yhteisiin touhuihin. On myös juttuja, jotka on suunnattu pariskunnille...
      Vai saako parisuhteessa edes masturboida?

      • Anonyymi

        Tunnelmiani: vibraa on tullut kokeiltua, oli epämiellyttävää. Jäi epäselväksi miten tärinästä voi saada nautintoa. Puhumattakaan lisänautintoa. Itse asiassa siitä tuli huono oksettava olo. Äänikään surrrrsrrrr ei sopinut seksiin, hermostuttava, kuten sähköhammasharjassa. Vehje oli kaikenlisäksi kallis...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnelmiani: vibraa on tullut kokeiltua, oli epämiellyttävää. Jäi epäselväksi miten tärinästä voi saada nautintoa. Puhumattakaan lisänautintoa. Itse asiassa siitä tuli huono oksettava olo. Äänikään surrrrsrrrr ei sopinut seksiin, hermostuttava, kuten sähköhammasharjassa. Vehje oli kaikenlisäksi kallis...

        Saaks kysyä, mikä vibra kyseessä?


    • Anonyymi

      Jos seksilelut miestäsi yököttää, niin unohda ne parisuhdeseksissä. Käytä joskus itseksesi.

    • Anonyymi

      En tiedä mitä ihmeellistä siinä on jos nainen haluaa esim. helpottaa orgasmin saantia. En pistänyt pahakseni vaikka vaimo muutaman lelun hommasi, helpottihan se sitä orgasmin saantia ja vaimo on sen aina kaivanut laatikosta leikkien alussa. Kaksi on toinen iso toinen pienempi.

      • Anonyymi

        Juurikin näin, molempien ilo!


    • Anonyymi

      Riippuu kai vähän käytöstä, haluuko vaan työnellä miehen katselessa koloonsa vai tekeekö kuten vaimoni ja hieroo lopussa ktitorista sillä eikä muuta tarvita.

    • Anonyymi

      Et ole epänormaali eikä ole outoa haluta piristää omaa seksielämää! Ootko muissakin asioissa miestäsi rohkeampi..?

    • Anonyymi

      Mielestäni ketään ei saisi pakoittaa omiin mieltymyksiin. Käytä itse niitä ja älä painosta miestäsi.
      Minä eli nainen en ole koskaan tarvinnut mitään penis leluja oikean peniksen lisäksi.

    • Anonyymi

      Misu, sä kirjoitat että teillä on valmiiksi jo hyvä seksielämä.. Jos mies vierastaa leluja, ehkei kannata "painostaa" miestä niillä. Nauti itsekseen, esim Satifyer on ihana...

    • Anonyymi

      Ymmärrän ne dildot, jos taas sellainen panohäkkyrä tai kone ilmestyis kotiin sanoisin että kone tai minä, vaimo kerran sellaistakin katseli ja pelästyi, enhän mä nyt tommosta kunhan kattelin.

    • Anonyymi

      Hei,
      Miten tilanne on edennyt? Jos on edennyt..

    • Anonyymi

      Et ole epänormaali, mutta aina parisuhteessa ei halut kohtaa ja joudutaan tekemään kompromisseja. Mä varmaan tossa tilanteessa pyytäisin miestäni kokeilemaan pari kertaa, ja sitten vasta antaisi lopullisen tuomion.. Yhdessä seksikauppaan tai nettikauppaan ja joku kesy vibra? Jos mies ei tykkää, jää sit sun omiin hetkiin...

    • Anonyymi

      Vaimoni suhtautui hieman epäillen mutta ei kutenkaan tyrmännyt ajatusta tärinäsauvan hankkimisesta. Hän ei suostunut ajattelemaankaan omaa käyttöään eikä hirveästi innostunut kun minä turruuttelin häntä. Väitti äänen häiritsevän?

      Vaikka vekotin vielä toimii niin lähestyessäni 8-kymmentä olen katsellut sähköisien penisstimulanttien esitteitä. Vielä ehtisi mutta vuodet vähenevät.

    • Anonyymi

      Etäisyydessä ois jokunen niksi.

    • Anonyymi

      Kai vois sanoo että ikävämpää olis jos kolmas pyörä hääreis sängyssä, mikäs noissa vikana ei se mua ainakaan haitaa että muijalla niitä on ja seksin aikana niitä käyttää, ei kai muijakaan niitä muuten mutta helpottaa orgasmin saantia.

      • Anonyymi

        Loistava pointti toi kolmas osapuoli... 😄


      • Anonyymi

        Tykkään sun asenteesta!


    • Anonyymi

      Mun mies on itse ostanut mulle ison kasan leluja vuosien varrella. Jos mies ei ole innostunut asiasta, annan vinkin. Osta lelu, ja ihan puskista pidät hänelle pienen näytöksen sen kanssa. Asetu niin että näkee suoraan paraatipaikalle. Alkaa kiinnostaa ne lelut :D

      • Anonyymi

        Ai hemmetti 🔥 Mun mieheltä tippuis kyllä silmät päästä!!! Kutkutteleva ajatus..


      • Anonyymi

        Toi on kivaa, minä en tosin ostanut vaimolleni leluja vaimo hoiti sen valinnan itse mut on se kivaa katsella kun nainen tyydyttää itseään.


    • Anonyymi

      Onko kenelläkään kokemusta seksilelusta, joka on tarkoitettu molempien nautintoon ja tulee ns. väliin. Stimuloi miestä naisen sisällä ja naista klitorikseen... Esim Satisfyerilla on tällainen!

    • Anonyymi

      Ei mielestäni. Minä ehdotin samaa vaimolle, että jos voitaisiin vaan kokeilla...

    • Et todellakaan, leluthan piristävät molempia! Vaikeaa tietenkin jos miehesi on jyrkkä tuossa asiassa, joilekkin ne ovat totaalinen no-no. Asia selviää vain kokeilemalla, voisit vaikka pyytää miestäsi jelppaamaan jonkun lelun kanssa..on aika ihme jos ei kuumene ajatukselle kun näkee ja kokee miten nautit.

    • Anonyymi

      Mua harmittaa, etten ole kun vasta nelikymppisenä tutustunut seksileluihin! Anna palaa ja kokeile, eipähän tarvitse myöhemmin harmitella!

    • Anonyymi

      KAIKILLA on oikeus "lisäbonukseen" seksissä! Älä turhaan häpeile tai ujostele!

    • Anonyymi

      Mikä juttu et tekovehkeitä tuputetaan kaikille.. Jos sä tykkäät, ei tarkoita sitä et kaikki muutkin! Jättäkää ap rauhaan! Tehköön itse päätöksensä...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lelut on ihan ok, tarkoitan onhan noita leluja miehelläkin oltava. :D

      • Anonyymi

        Mitä suosittelet miehelle?


    • Anonyymi

      Jo vuosia sitten mieheni hankki tärisevän elimen muotoisen vehkeen yhdessäolon käyttöön. Hän ehdotti minua kokeilemaan sitä yksinkin mutta olen niin estoinen, etten tarttunut ehdotukseen.
      Nyt mieheni on hankkinut kauko-ohjattavan sähköstimulaattorin. Se on vielä kokeilematta mutta ajatus on, että hän kiinnittää itse sen sätkypään varustukseensa ja ohjaimen minun käteeni. Koottuaan vekottimen ja kokeiltuaan hän sanoo tehon olevan sitä luokkaa, että on pakko totella ohjaimen käyttäjän määräyksiä.
      Olen ollut vuosikausia dominan roolissa mutta piiskalla käskytyksessä olen hieman varovainen.

      • Anonyymi

        Aika kova toi kauko-ohjattava! Fifty shades of Gray-leffassa äijä pisti sille naiselle jotkut kuulat, kai ne oli kans kauko-ohjattavat.. 😛 Musta oli niin kuuman oloista..


    • Anonyymi

      Lelujen haluaminen ja ei-haluaminen on normaalia.
      Jos kumppania seksilelut yököttää, niin asian ymmärtäminen on tervettä, eikä niitä pidä tuputtaa.

      • Anonyymi

        Ei ole epätervettä käyttää mutta meni multakin aikaa ennen kuin totuin näkyyn kun vaimo niillä itseään tyydytti mun katselessa joko seksin aikana tai yhdynnän lopuksi. Vaimo koitti vielä kovin selitellä että totta kai se mun tuntuu hyvälle kun on aito, mutta orgasmin saamiset helpottui.


    • Anonyymi

      Siis miksi niitä leluja pitäisi olla erikseen naiselle ja miehelle? Eikö niitä voi käyttää yhdessä, yhteiseksi iloksi? Niin meillä ainakin on!
      Aina ne eivät ole mukana mutta joskus halutaan jotain ekstraa ja silloin niitä käytetään, molempien halusta ja iloksi!
      En ymmärrä miehiä joilta munat surkastuu ja putoaa jos nainen haluaa jotain ekstraa mukaan! Miksi tästäkin täytyy tehdä kilpailu ja riidan aihe?
      Eikö seksi ole yhteiseksi iloksi, ilman typerää mustasukkaisuutta jollekin muovinkappaleelle!

      • Anonyymi

        Jatkan vielä tähän, et ei senkään pitäis ketään häiritä, masturboiko lelun kanssa vai ilman...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä tähän, et ei senkään pitäis ketään häiritä, masturboiko lelun kanssa vai ilman...

        Eihän se häiritsekään, lelulla vai ilman - vaan se jos masturboi puolison läsnäollessa. Itsetyydytys on kohdallani - ja onneksi miestenikin kohdalla henkilökohtaista. Sinkkuseksiä. Parisuhdeseksi on yhteistä seksiä. Toimiva jako ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä tähän, et ei senkään pitäis ketään häiritä, masturboiko lelun kanssa vai ilman...

        Minua ainakin häiritsisi miehen masturbointi lelun kanssa tai ilman, jos olisin paikalla. Näin ei ole onneksi koskaan tapahtunut elinaikanani 58v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se häiritsekään, lelulla vai ilman - vaan se jos masturboi puolison läsnäollessa. Itsetyydytys on kohdallani - ja onneksi miestenikin kohdalla henkilökohtaista. Sinkkuseksiä. Parisuhdeseksi on yhteistä seksiä. Toimiva jako ollut.

        Presiis näin.


    • Anonyymi

      Saisiko sitä lisäbonusta jostain muusta kun seksileluista, jos miehesi selvästi vierastaa ajatusta? Miten jos katsotte jotain eroottista leffaa? Sekin voi riittää "lisäbonukseksi"!

    • Anonyymi

      Onkohan täällä kaikki läheskään avoimia seksin suhteen kun annetaan ymmärtää.. En usko sitten millään 😅 Aloittajalle neuvoisin, että älä tuputa miehellesi mitään, mikä ei ole hänestä luontevaa! Mieti asia toisinpäin...

    • Anonyymi

      Maskit molemmille, siitä lisäjännitystä.. Ootte paljon trendikkäämpiä kun nää suristelijat!

      • Anonyymi

        Aivan.
        Inhoan suristimia. Olen sen verran alkuasukas, että välinesurina tappaa seksistä kaiken intohimon.


    • Anonyymi

      Miehen selkä on vaivannut pari kk , ymmärrystä toisen tukalaan oloon särkyjen kanssa on, mutta...lelut on kyllä pelastaneet tilanteen. Lisänneet myös läheisyyttä parisuhteeseen. Seksi on tosi tärkeä asia.

      • Anonyymi

        Täällä lelut on kaverina miehen yö- ja iltavuoroissa 🤩


    • Anonyymi

      Hyviä vinkkejä tässä ketjussa, miten innostaisi miestä leluleikkeihin! Joskos tässä pikkuhiljaa siirryttäisiin uudelle tasolle.. Mua on kiinnostanut hankkia pitkän aikaa joku vibra tms, mutten ole vielä rohkaistunut...

    • Anonyymi

      Et ole epänormaali :D Mieltymyksiä on yhtä paljon kuin ihmisiäkin. Ehkä voisit nautiskella lelujen kanssa vaikka yksin?

    • Anonyymi

      Sekin on osa esileikkiä kun päivän aikana viestitellään että mitä käytettäis vai käytetäänkö ollenkaan. Mies tykkää katsella....

    • Anonyymi

      Mitä nyt kukin tykkää. Ex oli tosi estoinen, onneksi nykyinen miesystävä on innokas. Meillä seksi on niin herkullista ja monipuolista, leluja käytetään.

    • Anonyymi

      Saisinpa muijan suostuun ihan mihin vaan vaihteluun mutta ei. Tuntuu ettei seksi kiinnosta sitä enään yhtään.

      • Anonyymi

        Sori, että sanon... mutta naista vaan ei seksi kiinnosta, jos parisuhde on kuollut. Täytyisi löytyä sitä henkistä kipinää, kujeilua, huumoria, yms. Seksiväleistä sitä on turha etsiä. Ei löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, että sanon... mutta naista vaan ei seksi kiinnosta, jos parisuhde on kuollut. Täytyisi löytyä sitä henkistä kipinää, kujeilua, huumoria, yms. Seksiväleistä sitä on turha etsiä. Ei löydy.

        Niin tai näin, jos nainen ei koe parisuhdetta hyväksi tai eheäksi seksi jää puutumaan, itse olen sen saanut miehenä kokea, kun taas tuli parempi vaihe alkoi seksikin taas naiselle maittaa. Puolisoni hankki niitä leluja vaan edistääkseen orgasmien saantia ja tehoshan se, kyllähän tuo niillä joskus alussakin lämitteli, ei haitannut päin vastoin näky kiihotti.


      • Anonyymi

        Vetäise kakkoseen, josko tarttis herätyksen, jos parisuhteessa ollaan pitää seksin kiinostaa molempia jos ei muuta sovittu, se on näin.


    • On. Et ole.

    • Anonyymi

      Joku mies voi ajatella että nainen hankkii sen aidon kullin korviketta leluilla. Minä vieroksuin aluksi kun vaimo niitä osti mutta siinähän se alkoi mennä, katselin vaan kun vaimo niillä itseään hyväili ja tyydytti yhdynnän aikana, ei ollut multa pois niiden käyttö, vaimo piti kyllä huolen mun tyhjennyksestä kunhan itse sai mitä halusi.

    • Anonyymi

      Itse en ole parisuhteessa, mutta vastaan silti etten pidä siitä ajatuksesta että jos joskus vielä olisin parisuhteessa siinä käytettäisiin seksileluja.

      • Anonyymi

        Pidätkö silti oikeutenasi katsoa pornoa parisuhteessa, jos kumppanisi ei haluaisi sinun niin tekevän?


    • Anonyymi

      Kunnon motorisoitu pano laite makkarin nurkkaan niin vaimonkin silmissä uusi ilme. Näin vehkeen yhdessä mainoksessa (seksisivusto)eikä ollut pieni tekokalu, ei mahtuis vaimon sopukoihin. nopeus valikkokin vielä ja liukuvoide kaupan päälle. Ainoa haitta että sähköä kuuluu reilunlaisesti jos nainen haluu pitkän jyystön.

    • Anonyymi

      Eihän siinä mitään väärää ole!
      Me aikoinaan miehen kanssa hankittiin hieman yhtä ja toista, jotkut jäi pois käytöstä aika pian, jotkut osoittautui todella kivoiksi ja lisääkin on hankittu.
      Aloittaja sanoo että miestä ällöttää; voisiko taustalla olla myös mustasukkaisuus siitä että vaimo saa erilaista naurintoa seksilelun avulla? Riittämättömyyden tunne?
      Me ainakin valittiin yhdessä ja sellaisia joista molemmat tykkäsi.
      Seksihän ei ole mitään ryppyotsaista lähetyssaarnaaja-jyystämistä kaksi kertaa kuussa lauantai-iltaisin saunan jälkeen. Ja hyv-hys tiukasti vaiettu likainen salaisuus...

      • Anonyymi

        Meillä ostoista vastasi vaimo, eikä siinä mitään. Kesti vaan vähän sopeutua että siellä naisen kolossa liikuu muukin kun mun penis. Kyllä siellä jotakin rekvisiittaa yöpöydän laatikossa oli mutta jotkut ei olleetkaan vaimolle kovasti mieleen kokeilujen jälkeen, roskiin ei kuitenkaan heittänyt vaan pisti "jemmaan" ajatuksella josko kuitenkin myöhemmin olis tarvetta. Mistä minä pidin kovasti vaan ei vaimo, nailonit, sukkanauhat ja liivi, kova laittaminen ja poisotto, historiaan jäi nopeesti.


    • Anonyymi

      Jotain vialla seksielämässä jos on estoja eikä uskalleta puhua omista toiveista. Nautinto, läheisyys on tärkeä juttu, yhteinen asia.

    • Anonyymi

      Onnettomuuden jälkeen miehellä oli kovia kipuja mikä esti normi seksin. Ilman leluja ei oltais selvitty. Käyttöön jäi.

    • Seksilelut on siitä hyviä että niillä voi leikkiä yksinkin. Teidän olisi hyvä ehkä keskustella siitä että ovatko seksilelut miehesi mielestä oikeasti ällötyksiä vai sanooko hän vain niin pitääkseen rooliaan yllä? Parisuhteen kannalta on huono juttu jos halut ei kohtaa. Pidemmän ajan kuluessa se voi muodostua painolastiksi välillenne.

      Määrittele "epänormaali" vai onko helpompi määritellä "normaali"?

    • Anonyymi

      Jos nainen ei tule helposti, se voi myös viedä haluja pois. Lisäksi monilta menee mielenkiinto kesken leikin jos ei oo jatkuvaa kevyttä stimulointia, esimerkiks jos ottaa mieheltä suikkelia muttei itse saa samaan aikaan mitään. Sen takia leluista voi olla iloa monille, helpottaa myös miehen työmäärää eikä oo kieli ja sormet kipeenä hommista.😉 Kannattaa puhua yhdessä asiasta ja miettiä mitä molemmat haluaisi kokeilla.

    • Anonyymi

      Oletteko koskaan miettineet kun teistä aika jättää ja lapsenne tyhjentää asuntoanne, miltä heistä tuntuu koskea vempaimiinne.🤮

    • Anonyymi

      Eiköhän ole tuttuja esineitä heillekin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe