Puututaan herkästi muihin varusteisiin kuten vyöhön ja polvisiteisiin mutta en ole huomannut, että kukaan olisi huomannut SUKAT.
Jos mikä, niin maastaveto sukkasillaan tai voimistelutossuissa on piilodoupingia.
Valveutuneet palstalaiset. Mielipiteitä!
Kavalaa välinedoupingia
7
67
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole piilodoupingia. Koska ei ole piilossa.
Mutta, pitäisi kieltää. Kaikki varusteet, lääkkeet tai muut helpottavat tekijät on doupingia. Koska ilman niitä nostaisi vähemmän. - Anonyymi
Olen myös sitä mieltä että alasti pitäisi nostaa. Se olisi jälkilöylyissä sitten kaikkien etu se että nopiaan pääsis nussimaan.
- Anonyymi
Antiikinkreikassa urheiltiin nakuna.
Miehet saattoivat gymeissä kuntoilla ja urheilla keskenään vuosia.
Homo erotiikka kuului vahvasti kulttuuriin ja kun parhaat vuodet olivat takana niin mentiin naisen kanssa naimisiin että saataisiin lapsia.
Näin siis kauan sitten toimittiin. - Anonyymi
Oi noita aikoja
- Anonyymi
Monilla saleilla on palattukkin vanhaa, ainakin osittain.
Miehet lähtevät salille, saavat hyvän syyn muhinoida toisten miesten kanssa.
Pahimpia on juurikin nämä varusteiden käyttäjät ja korvaushoitoa käyttävät.
Siksi apuja joutuvat käyttämään kun sali ajasta menee hinurointiin niin paljon ettei muuten kehitystä tule. Alkaahan vaimokin ihmetellä kun ei ukko kehity vaikka ravaa salilla alvariinsa ja valittaa kun on paikat kipeenä.
- Anonyymi
Hyvät välineet on kaiken A ja O.
Itse aloitin ihan kympin kumipillulla mutta nyt on käytössä Fleshlight ja kyllä on hyvä.
Olen myös ostanut Jelly jortikan ja se vasta onkin hyvä.- Anonyymi
Väärä ketju. Tarkkuutta nyt.
Tämä on voimailu osio, voimailua tosi koville jätkille ja kimuleille.
Täällä ei suvaita tuollaista rietastelua, koska kovat voimailijat rakastaa vain rautaa, painavaa rautaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä211057- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2081026Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk308935- 42909
- 72885