Kuinkas sitten käy...
Mitä jos me rakastutaan?
66
1008
Vastaukset
- Anonyymi
Se on menoa sitten...
- Anonyymi
En tiedä. Yhtäaikaa ihanaa ja pelottavaa.
- Anonyymi
Jotain kummaa meidän välillä on. Aluksi tunsin vain iloisia perhosia, mutta nyt tuntuu kuin olisin sairastumassa, yhtä aikaa ihana ja paha olo. Pelottaa mihin kaikki johtaa. Sydämiä voi särkyä vaikka ei haluaisi. Mutta sun kanssa on niin hyvä olla.
- Anonyymi
Myöhäistä. Sinun olisi pitänyt pyrkiä pois yhteydestä tähän mieheen, eikä jutella hänen kanssaan tarpeettomasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöhäistä. Sinun olisi pitänyt pyrkiä pois yhteydestä tähän mieheen, eikä jutella hänen kanssaan tarpeettomasti.
Viestini oli mieheltä naiselle.
Mutta on tämä yhtä sokkoleikkiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestini oli mieheltä naiselle.
Mutta on tämä yhtä sokkoleikkiä.Niin on täällä. Muualla asiat selvitetään, muuten ei voi ymmärtää.
- Anonyymi
4kk on kulunut tästä kirjoituksestani ja todellakin olen sairastunut yhä vain pahenevaan rakkauden tautiin. Mutta sinä olet kääntymässä pois, vetäydyt sisään päin, haluat näin suojella itseäsi, kyllä minä sen näen ja ymmärrän. Olet lähellä ja nähdään melkein joka päivä, mutta et enää kysy minulta mitä kuuluu, et katso kohti, varmaankin pelkäät minkälaisen vastauksen minulta saisit. Se varmasti näkyy minusta jo kilometrin päähän. Kunpa voisimme puhua kaikki auki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4kk on kulunut tästä kirjoituksestani ja todellakin olen sairastunut yhä vain pahenevaan rakkauden tautiin. Mutta sinä olet kääntymässä pois, vetäydyt sisään päin, haluat näin suojella itseäsi, kyllä minä sen näen ja ymmärrän. Olet lähellä ja nähdään melkein joka päivä, mutta et enää kysy minulta mitä kuuluu, et katso kohti, varmaankin pelkäät minkälaisen vastauksen minulta saisit. Se varmasti näkyy minusta jo kilometrin päähän. Kunpa voisimme puhua kaikki auki.
Kuulostaa niin tutulta. Suojaan itseäni, koska olen kuvassa ettet (hän) halua mitään. Yritän pitää etäisyyttä, jotta tunteeni ei kasvaisi eikä roihahtaisi. t. S-nainen
- Anonyymi
Hukka perii..
- Anonyymi
Hyvin ja onnellinen loppu
- Anonyymi
Kiva että joku vielä jaksaa ajatella positiivisesti :)
- Anonyymi
Sun lähelläsi tuntuu niin kuin olisin tullut kotiin, mutta jännittävään uuteen kotiin. En tiedä mitä meille tapahtuu, mutta en haluaisi pois. Olen tunkeilija, mutta sinä kutsuit minut sisään.
- Anonyymi
Teette vain lapsia ja teistä tulee perhe.
- Anonyymi
Panette vaan salaa ja petätte kumppaneitanne, niin kuin olette tehneet tähänkin saakka. Eri ihmisten kanssa vaan.
- Anonyymi
Tänäänkin kuumotusta ilmassa... ehkä et huomannut. Pitkä viikonloppu erossa saa kuvitelmat ja toiveet kohoamaan johonkin eri sfääreihin. Ja todellisuus arjessa on mitä on. Kyllä mä oikeasti tiedän, ettei mikään voi muuttua. Mutta unelmoin. Ja iloitsen joka päivä seurastasi, samalla kärsien.
- Anonyymi
Tuota se nimenomaan on, iloa ja kärsimystä vuorotellen. Päivän paras hetki hänen kanssaan silmät vastakkain, eikä ulkopuolisia häiritsemässä.
- Anonyymi
Olisin tänään vaan halunnut jäädä siihen hetkeen vaikka ei tainnut edes katseet kohdata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin tänään vaan halunnut jäädä siihen hetkeen vaikka ei tainnut edes katseet kohdata.
No meillä kyllä katseet kohtasivat ja juteltiin kahdestaan pitkään niitä näitä. Tätä kun se on monta kertaa viikossa, niin koukussa ollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kohdannu, silti huomattiin toisemme. Mie en ees uskalla enää kattoo kunnolla kun vastapuolella tuskin on kiinnostusta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kohdannu, silti huomattiin toisemme. Mie en ees uskalla enää kattoo kunnolla kun vastapuolella tuskin on kiinnostusta..
Kainostuttaa. Kato sie vaan nuoremmakses rohkeesti ni mie katon takas :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin aikaan? Miksi uskot ettei ole kiinnostusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kokemus minulla myös.. tänään olisi ollut mahdollista rikkoa jää, mutta taitaa olla omaa kuvitelmaa kaikki menneet katseet ja niiden tulkinta.
- Anonyymi
Mihinpäin tää menee ? Itelläki oli tänää hetki mut menin ihan jäihin ja tuli melkee paniikki. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin aikaan? Miksi uskot ettei ole kiinnostusta?
Eilinen? Iltapäivällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilinen? Iltapäivällä
..Ja tänäänkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..Ja tänäänkin?
Tänäänkin, pitkin päivää ja ...etelässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänäänkin, pitkin päivää ja ...etelässä
(Tämä oli kolmannelta kirjoittajalta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..Ja tänäänkin?
Kerro tarkemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro tarkemmin?
Hän pyöri siinä lähellä, mutta jätti pyörimättä juuri niissä paikoissa missä olin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kokemus minulla myös.. tänään olisi ollut mahdollista rikkoa jää, mutta taitaa olla omaa kuvitelmaa kaikki menneet katseet ja niiden tulkinta.
Minkalainen mahdollisuus se oli?
- Anonyymi
Se olisi yhtäkkiä aika järkyttävää ja hallitsematonta. Kuinkahan siitä touhusta oikein selviäisi järjissään, eikait mitenkään.
- Anonyymi
Pitäis ensin kai kertoa toiselle tunteistaan. Me tyydytään vähään, hymyihin, jutteluihin..
- Anonyymi
Ja ihan pieniin hipaisuihin, vai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mutta niitäkin ihan olemattoman vähän. Ujoina ihmetellään, jotain jutellaan ja silmillään. Kumpikin tietää tilanteen. (sivusta sanailen)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niihinkin.
- Anonyymi
Ei taideta ehtiä kun lähden pois. T. Johanna
- Anonyymi
Sit mä rakastaisin sua
- Anonyymi
Voi olla että siihen suuntaan ollaan matkalla. Palaakohan meidän kummankin sydämessä samanlainen liekki? Sen kun tietäisi.
- Anonyymi
Olit tänään jotenkin niin hiljainen. Ollaanko me sairastumassa samaan rakkauden tautiin? Onko siihen olemassa muuta lääkettä kuin toistemme läheisyys? Tämän taudin aiheuttaa ja parantaa sama rohto. Pelkään, mutta haluan päästä lähemmäs sinua.
- Anonyymi
Mihin umpikujaan me ollaan kuljettu? Olen varma, että tunteet on vaan kasvaneet kummallakin, mutta suun auki saaminen on yhä vaikeampaa. Tiedän kyllä, meillä on syymme. Haluaisin sanoa, että tykkään susta kaikilla tavoilla ja vielä enemmän. Salaa toivon, että tulisit lähelle ja että pienet eleet, sanat ja teot vähitellen kertoisivat tarpeeksi.
- Anonyymi
Millaisia pieniä tekoja olet jo tehnyt?
- Anonyymi
No sit vaan syödään juodaa ja naidaa.. aamusta iltaa ei kait siinä muuta.
- Anonyymi
Olen jo korviani myöten rakastunut sinuun. Mutta kerron tunteistani sinulle vasta kun tiemme eroavat. Surullista, tiedän, mutta muuta keinoa en näe tässä tilanteessa.
- Anonyymi
Tahdot satuttaa?
- Anonyymi
Haluaisin kyllä kuulla omalta ihanuudeltani jos näin on...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahdot satuttaa?
En tietenkään halua satuttaa häntä. Päinvastoin. Haluan aikanaan kertoa tunteeni, mutta en nyt. En näe meillä tulevaisuutta, vaikka haluaisin uskoa siihen. Rakastan häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin kyllä kuulla omalta ihanuudeltani jos näin on...
Haluaisin kertoa hänelle, mutta on muutama tärkeä syy miksi en voi sitä tehdä. Joskus elämä vain on näin haastavaa. Ajattelen häntä päivin ja öin. Onneksi hän on kuitenkin elämässäni mukana, vaikka ei kainalossani ja paikalla johon hänet elämässäni haluaisin. Saan rakastaa häntä kuitenkin päivittäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään halua satuttaa häntä. Päinvastoin. Haluan aikanaan kertoa tunteeni, mutta en nyt. En näe meillä tulevaisuutta, vaikka haluaisin uskoa siihen. Rakastan häntä.
Kuka tämä onnekas on vink vink.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tämä onnekas on vink vink.
Työkaveri. Saan rakastaa häntä salaa.
- Anonyymi
Mitä jos olette samassa työpaikassa vielä vuosia? Oletteko päivittäin paljon tekemisissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työkaveri. Saan rakastaa häntä salaa.
Sivusta huikkaan, että minusta työpaikan mies on aika lutunen. Valitettavasti se jää yksipuoliseksi ja osaltani vain silmiin tuijotteluksi sekä haaveiluksi.Molemmat varattuja, tosin oma suhteeni natissut liitoksistaan jo pitkään.Näen häntä satunnaisesti ja mulla on mahdollista viestitellä, mutta vaikeutena olla riittävän viileä eikä jatkuvasti pommittaa whatsupeilla häntä,...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos olette samassa työpaikassa vielä vuosia? Oletteko päivittäin paljon tekemisissä?
Kyllä teemme hyvin lähekkäin töitä. Saan siis ihailla häntä päivittäin.
- Anonyymi
Samoin teen minä hänen kohdallaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä teemme hyvin lähekkäin töitä. Saan siis ihailla häntä päivittäin.
Teettekö minkälaista työtä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin tyytyväinen lyhyeenkin rakkauden täytteiseen suhteeseen, jos et (hän) uskoisi pitkään suhteeseen. Haluaisin nukkua hänen kanssa lusikassa ihokontaktissa, rakastella ja suudella monta kertaa illan, yön ja aamun aikana.
Itse ajattelen kyllä, että asioilla on tapana myös järjestyä. Monen asian, joka etukäteen jännittää, voi ratkaisu löytyy yllättävänkin helposti. - Anonyymi
Tämä on kyllä aika surullista mutta itse tulen tekemään samoin. Kerron sitten joskus...
K
- Anonyymi
Miks miettiä tommosta mitä jos me rakastutaan. Sitten sitä rakastuu, harvemmin ihminen semmoista voi päättää. Ihan samoin, kun jos ei rakastu tai ei vaikkapa kumppaniaan enää rakasta. Sen sijaan sille miten muita kohtelee, sille voi paljonkin. Mä näen rakkauden tärkeänä ja eiköhän jokainen rakastunut halua rakkaansa lähelle, vaikkei se aina helppoa ole. Harvemmin elämä helppoa onkaan.
- Anonyymi
Sitten siinä käy niin, eikä haittaisi ollenkaan
- Anonyymi
Miten voisin lähestyä kun olet myynnissä ja mä nään sut vain yleensä etäältä rööki suussa 😍
- Anonyymi
Maksaako tyonantajanne ajastanne kun käytätte sen romantisointiin?
Maksaako tyonantajanne energiasta jota ette käytä palkattuun tyohonne?
Onko tyonantaja vastuussa kun teille romantisoijille kohta tulee epäsopua ja jompikumpi ei enää kykene olemaan samassa tyopaikassa?
Oletteko, romantisoijat, niin ammattitaitoisia että heti saatte toiselta firmalta uuden tyopaikan?
Onko koskaan mieleenne tullut ideanpoikasta että romanttisuutenne kohteen täytyisi olla firmanne ulkopuolelta? Katsokaas, sielläkin kun on vapaita (ja varattuja yääääk!) kohteita! En panis vastaan =))
kysehän tässä ei ole työpaikkaromanssista eli en ole ihastunut työkaveriin..- Anonyymi
Mehän olemme jo rakastuneet? Eikö?
- Anonyymi
Kyllä ❤️
- Anonyymi
Niin kävi, mutta sinun (miehen) tunteesi taisivat jo mennä ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kävi, mutta sinun (miehen) tunteesi taisivat jo mennä ohi.
Ei menneet. Olet ihana pikku pörröpää❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei menneet. Olet ihana pikku pörröpää❤️
Onko hänen hiukset aina pörrössä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1996110Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442307
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301425- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256