Vapaakirkon jäsenyydestä eroaminen?

Anonyymi

Vapaakirkollisena on tullut vuosikymmenien jälkeen ajankohtaiseksi eroaminen Vapaakirkosta, eli miten se tapahtuu netissä? Käväisin Google osoitteessa: "eroa kirkosta", mutta se näytti olevan vaihtoehdoiltaan vain ortodokseille ja luterilaisille tarkoitettu eroamisreitti. Kokeneet, kaipaan tietoa, ettei vanha mene ojasta allikkoon.

9

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä minulla ainakin onnistui. Maistraatista sitten tuli ilmoitus että olen eronnut Vapaakirkosta.

• Anonyymi

Siis kerro,mitä osoitepolkua pitkin mennään sivulle?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kiitos, nyt näytti siltä, että homma onnistuu päätä kynsimättä helposti. Kiitos !!

• Anonyymi

Miksi muuten erosit?

• Anonyymi

Tyhmä kysymys , mutta sokeathan ei näe toki tosiasioita, joten ymmärrettävää sillalailla. Vapaakirkko on hyljännyt Jumalan Sanan,Raamatun, täydellisen toteenottamisen. On luisuttu johtajien ja pastoreiden erilaisiin korvasyyhyihin kohdistettuihin tulkintoihin, jota tavallinen rivisrk:lainen sitten kuuntelee , kuin hepo kellonsoittoa. Tähän lantrinkiin sitten käydään hakemassa lisää mausteita ulkomailta aina amerikkaa myöten. Tai nämä samaiset poppaukot ja -akat käväisevät täällä rahankeruulla ja sekoittelemassa ja maistattamassa tätä keittoansa seurakunnissa, kuin tietäjä Akvavitix Asterix-sarjoissa. ---- Jos Jumalan Sana, Raamattu, ei ole mielenkiintomme keskiössä ja siinä Jeesuksen Kristuksen maailmankaikkeuden suurin pelastustyö fokuksena, ollaankin jo poppaukkojen ja -akkojen vietävissä. Joten tämä nykyinen Vapiksen viihteellinen , "hengaileva", meno tai seurakuntoilu ei ole kiinnostanut pitkään aikaan.

• Anonyymi

tietääkö kukaan mitä tapahtuu jyväskylän vapaakirkossa ja hellareissa
      minua ei ole kiinnostanut kymmeneen vuoteen koko homma kun ei ole yhteyttä kenenkään kanssa

• Anonyymi

Jaa jaa, onko tämä eroaminen yleistymässä?

• Anonyymi

Mihinkäs nämä eronneet sitten liittyvät?

Löytyykö jostain se täydellinen seurakunta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    Aihe